ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : باز شدن تیکت به وسیله ایمیل



mr.he3am
August 7th, 2010, 14:37
سلام
چجوری میشه سیستم whmcs جوری تنظیم کرد که مثلا وقتی به ایمیل admin@vastdata.net
ایمیل ارسال کردی یک تیکت باز کنه؟؟

vPsPersia.COM
August 7th, 2010, 14:41
توی kayako دیدم اینو ، اما برای WHMCS ندیدیم ، اگه راهی پیدا کنی به هم بگی ممنون میشم

mr.he3am
August 7th, 2010, 14:53
whmcs هم داره
info@persianwhois.com
ایمیل بزن یک تیکت باز میشه

taghikhani
August 7th, 2010, 15:00
موقعی که یک دپارتمان برای ساپورت تعریف می کنید اونجا یک آدرس بهتون میده که باید ایمیلی رو که به عنوان آدرس اون دپارتمان دادید به اون آدرس فوروارد کنید. این کار رو انجام بدید به هدفتون می رسید.

irlogo
August 7th, 2010, 15:17
منظور شما | php -q /home/*******/public_html/pipe/pipe.php هست؟

taghikhani
August 7th, 2010, 15:23
منظور شما | php -q /home/*******/public_html/pipe/pipe.php هست؟

بله

irlogo
August 7th, 2010, 15:26
من این روش رو قبلا رفتم ولی مثلا در سی پنل اجازه نمی ده این رو به عنوان فورواردر اد کنیم؛ می گه این ایمیل نیست!

taghikhani
August 7th, 2010, 15:29
من این روش رو قبلا رفتم ولی مثلا در سی پنل اجازه نمی ده این رو به عنوان فورواردر اد کنیم؛ می گه این ایمیل نیست!

در صفحه فوروارد روی Advanced Options کلیک کنید و سپس گزینه Pipe to a Program را بزنید و این آدرس رو زیرش وارد کنید.

VatanVPS
August 7th, 2010, 15:51
Directory paths cannot be empty or contain
the following characters: \ ? % * : | " < >
اجازه وارد کردن این دستور زیر رو نمیده

php -q /home/user/public_html/portal/pipe/pipe.php
یا

*/5 * * * * php -q /home/user/public_html/portal/pipe/pop.php

---------- Post added at 03:51 PM ---------- Previous post was at 03:47 PM ----------

درست شد!
اما جواب نداد:d

irlogo
August 7th, 2010, 15:58
باز هم قبول نمی کنه

Online24
August 7th, 2010, 16:01
Email Piping - WHMCS Documentation (http://wiki.whmcs.com/Email_Piping)

همراه با ویدئو و جزئیات ! به همراه تنظیمات cpanel و cron jobs

kingoftehran
August 7th, 2010, 16:50
با سلام
بازم گل کاشتید online24 دوستان اگر ممکنه نحوه این کار توی kayako را نیز توضیح بدید؟

VatanVPS
August 7th, 2010, 17:06
بچه ها تست کردید؟
من تست کردم!
اون ایمیل خطا دیگه نمیاد
اما تیکت باز نمیشه....
نمیدونم کجا اشتباه کردم

Online24
August 7th, 2010, 17:10
برایkayako


Tickets can be raised by end-users using an intuitive and customizable support desk interface, or directly by e-mail

Ticket and e-mail management - Kayako helpdesk software, support desk software (http://www.kayako.com/solutions/features/ticket-support-helpdesk.php)

قسمت E-mail management و E-mail parser rules رو مطالعه کنید .

---------- Post added at 04:10 PM ---------- Previous post was at 04:09 PM ----------



نمیدونم کجا اشتباه کردم

مشکل همینه !