PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : چگونه میشود درصد تخفیف های متفاوتی روی پکیج های مختلف هاستینگ و دامین ها برای دسته خاصی از کاربران اعمال کرد؟



NabiKAZ
March 9th, 2015, 00:14
سلام،

در whmcs قصد دارم تخفیف هایی برای برخی مشتریان که به شکل نماینده فعالیت میکنند اعمال کنم.
قصد دارم تخفیف ها روی پکیج های مختلف هاستینگ و دامین ها متفاوت باشد.
برای مثال: هاست های لینوکس 30% تخفیف، هاست های ویندوز 20% تخفیف و دامین ها 10% تخفیف.

امکاناتی که بررسی کردم و هر کدام مشکلات خاص خودش را داشت:

- Promotions/Coupons : قابلیت های خوبی دارد و میشود برای سرویسهای مختلف مثلاً هاست های لینوکس یا ویندوز و یا دامین ها به شکل مجزا درصد تخفیف تعریف کرد و مدت آن را نامحدود کرد تا هر بار نماینده از آن کوپن استفاده کند. اما مشکلی که این روش دارد این است که روی هر سفارش، فقط یک کوپن میتوان اعمال کرد و اگر در سفارش همزمان هاست و دامین باشد، فقط کوپن مربوط به یکی را میشود ست کرد. حتی اگر هم میشد چندین کوپن به سفارش تخصیص داد بازهم خیلی جالب نبود که به نمایندگان چندین کوپن برای سرویسهای مختلف داده شود و ضمناً احتمال سوء استفاده از کوپن ها توسط دیگر کاربران عادی نیز وجود خواهد داشت.

- Client Groups : میتوان نمایندگان را درون یک گروه قرار داد و برای آن گروه یک درصد تخفیف درنظر گرفت. اما ایراد اینکار این است که تخفیف روی مجموع صورت حساب اعمال میشود و نه روی سرویس خاصی از آن. البته ویژگی مثبتی که گروه بندی کاربران دارد این است که در بخش تنظیم قیمت دامین ها، میشود تحت عنوان slab برای دامین های یک گروه کاربری یک سری قیمت های متفاوت تنظیم کرد.

راه حل شما چیست؟

باتشکر

- - - Updated - - -

من این موضوع رو در فروم WHMCS مطرح کردم و گفتند همچین امکانی وجود نداره. از این رو لطفاً حتماً در https://requests.whmcs.com ثبت نام و موضوعات زیر رو که بنده در این خصوص سرچ کردم و برجسته میدونم رو لایک کنید تا تیم توسعه سریعتر به اونها بپردازه.

https://requests.whmcs.com/responses/tiered-discounts
https://requests.whmcs.com/responses/client-groups-discount-per-product
https://requests.whmcs.com/responses/discount-policy-per-product
https://requests.whmcs.com/responses/multiple-groups-discount-management-on-specific-services
https://requests.whmcs.com/responses/client-group-discounts
https://requests.whmcs.com/responses/ability-to-exclude-configurable-options-from-promotion-discounts

متشکرم