PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : تبدیل درایوی دیگر به هاست دانلود در سرور مجازی ویندوز



jacksonmagic
February 4th, 2015, 11:57
سلام.
من 50 گیگ فضا در درایو C در سرور مجازی دارم (ویندوز)
بعدا که فضا کم آوردم به مدیر سرور گفتم برام افزایش بده. و اونا 10 گیگ به صورت یه درایو جداگانه E اضافه کردن. خب حالا بلا استفاده مونده چون نمیدونم چطوری از داخل ISS به هاست دانلود تبدیلش کنم(دقیقا مثل درایو C که مثل هاست دانلودش کردم)
داخل ISS روی Add Website کلیک میکنم و اونجا Path رو درایو E میزنم و قسمت IP هم خود سیستم یه منوی Drop Down داره (مشکل اینجاست) یکی نوشته All Unassigned اینو که انتخاب میکنم و توی Host Name هم چیزی نمیذارم،
هشدار میده که دیگه درایو C به عنوان هاست دانلود نمیشه و درعوض درایو E به هاست دانلود تبدیل میشه (من که اینجوری معنیش کردم متنشو میذارم واستون ببینید)

http://upload7.ir/uploads//f42fa102cd4fa73be3deb4e800ae9ab698f071ae.jpg
اینم از هشداری که هنگام کلیک کردن روی OK میده و منم تاییدش نمیکنم چون میخوام در کنار درایو C ، درایو E هم قابل دسترسی باشه و بتونم از داخلش لینک دانلود بدم. حالا چیکارکنم؟ چطوری e رو در کنار C درISS اضافه کنم و چطوری از داخلش لینک بدم به طوریکه با C تداخل نداشته باشه. مثلا از درایو C اینجوری لینک میدم. (فرمتش اینجوریه) http://ServerIP/FileName.zip
خواهشا مفصل و واضح بگید.
تشکر

dakkeh20
February 4th, 2015, 12:04
سلام

شما در IIS روی همون site که قبلا ساختید و مسیرش درایو C هست راست کلیک کنید و گزینه ADD Virtual Directory رو بزنید و یک اسم مثلا بزنید e و path یا همون مسیر رو درایو E بدید و OK کنید .

محتویات مورد نظر رو در درایو E بریزید و در آدرس بار مرورگر به اینصورت از درایو E استفاده کنید : http://ServerIP/e/FileName.zip (http://ServerIP/FileName.zip)

farhadhelix
February 4th, 2015, 12:26
شما اون درایو e رو پاک کن و با یک برنامه پارتیشن بندی اون 10 گیگ رو به درایو c خود اضافه کنید .

jacksonmagic
February 4th, 2015, 15:38
سلام

شما در iis روی همون site که قبلا ساختید و مسیرش درایو c هست راست کلیک کنید و گزینه add virtual directory رو بزنید و یک اسم مثلا بزنید e و path یا همون مسیر رو درایو e بدید و ok کنید .

محتویات مورد نظر رو در درایو e بریزید و در آدرس بار مرورگر به اینصورت از درایو e استفاده کنید : http://serverip/e/filename.zip (http://serverip/filename.zip)

این یکی روش کار کرد. دستتون درد نکنه ;-)
فقط یه چیز دیگه اگه میخوام به جای آدرس آی پی دامنه بذارم باید از طریق بخش dns zone داخل سی پنل آی پی سرور رو بزنم و لینکش کنم به یه ساب دامنه؟

dakkeh20
February 4th, 2015, 15:43
خواهش میکنم

بله از قسمت DNS Zone از آی پی سرورتون Arecord بگیرد .