توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ارسال تشدن ایمیل سرور سی پنل
roozbeh837
January 13th, 2015, 16:25
با سلام خدمت دوستان سرور سی پنل ایمیل دریافت میکنه ولی ایمیل ارسال نمیکنه میخواستمم بدونم مشکل از کجاست که اجازه ارسال ایمیل نمیده
ایا دستور مورد نظری هست واس اپدیت اکسیم
exim هم ریستارت شده ولی بازم جوابی دریافت نکردیم
itnet
January 13th, 2015, 21:00
درود
برای رفع این مشکل موارد زیادی باید رفع بشه.
میتونید برای بررسی بیشتر به لینک زیر مراحعه کنید.
https://smyl.es/how-to-solve-email-problems-using-exim-and-cpanel-command-line/
هرجاش مشکلی بود تو همین تاپیک بگین تا بنده یا دوستان راهنمایی کنیم...
roozbeh837
January 18th, 2015, 08:57
موارد مورد نظررو انجام دادم ولی جوابی دریافت نکردم
As an unmanaged service provider, OVH supports its infrastructure, hardware, and network. Anything to do with software we do not support, including email configuration. I would recommend visiting the support forums of the software you're having trouble with and see if anyone there can assist you with the issue.
k-h
January 18th, 2015, 12:15
دی ان اس ها برروی
4.2.2.4
8.8.8.8
بارید ببینید مشکل برطرف نمیشه ؟
roozbeh837
January 19th, 2015, 12:44
مورد رو اوکی کردم و سی پنل رو ریستارت کردم ولی موقع ریستارت این ارور اومد
2472524725
itnet
January 19th, 2015, 13:08
پیشنهاد میشه خود سرور رو ریست کنید نه اینکه فقط cPanel
بعدش اگر مشکلی بود بگین تا بررسی کنیم...
roozbeh837
January 21st, 2015, 23:36
مورد همچنان موجود است.مواردی که گفتید رو اوکی کردم ولی بازم این مورد رو داریم
- - - Updated - - -
یه مورد در مورد همین دی ان اس ها
تغییر میکنن مثلا
8.8.8.8
8.8.4.4
موقع نصب سی پنل
دو قسمت باید اوکی کنیم بنام
Primary Resolver
Secondary Resolver
خب نصب سی پنل که تموم میشه
چرا وقتی داخل whm میری سه بجز این دوتا یکی دیگه اضاف میشه و موارد دی ان اس جابه جا میشن؟
Primary Resolver
Secondary Resolver
Tertiary Resolver (optional)
در قسمت Primary Resolver چرا ای پی سرور اصلی اوکی میشه
و در دوتا اخری همین دی ان اس ها؟چرا موقع نصب سی پنل د قسمت Primary Resolver دی ان اس اوکی میکنیم و لی بعد از نصب و اتمام مراحل در همین قسمت در whm ای پی سرور اصلی زده شده؟
- - - Updated - - -
از دیتاسنتره م تیکت اومد که پورت 25 روی سرور باز میباشد
- - - Updated - - -
کسی نیست بگه این مورد رو حل کنیم
parsntc1
January 22nd, 2015, 01:30
با سلام خدمت دوستان سرور سی پنل ایمیل دریافت میکنه ولی ایمیل ارسال نمیکنه میخواستمم بدونم مشکل از کجاست که اجازه ارسال ایمیل نمیده
ایا دستور مورد نظری هست واس اپدیت اکسیم
exim هم ریستارت شده ولی بازم جوابی دریافت نکردیم
وقتی ایمیل ارسال نمیکنه بعدش برات یک ایمیل میاد که بگه ایمیل ارسال نشد؟
OmidX
January 22nd, 2015, 03:56
با سلام خدمت دوستان سرور سی پنل ایمیل دریافت میکنه ولی ایمیل ارسال نمیکنه میخواستمم بدونم مشکل از کجاست که اجازه ارسال ایمیل نمیده
ایا دستور مورد نظری هست واس اپدیت اکسیم
exim هم ریستارت شده ولی بازم جوابی دریافت نکردیم
سرور از کدوم دیتاسنتر هست ؟ ، پورت smtp در فایروال سرور باز هست ؟ (csf یا ...)
در سی پنل بخشی مربوط ب Email خیلی کامل هست ، چک کنید ببینید ایمیل شما در لیست ارسال شده ها هست ؟ یا در صف Queue ؟! ، بعد اگر ارسال شده و ب مقصد نرسیده ، هدر یکی از ایمیل ها رو قرار بدید تا ببینیم تا کجا رفته و بعد دراپ شده .
roozbeh837
January 22nd, 2015, 16:31
بله همینطوره یه ایمیل میاد که میگه ایمیل ارسال نشده
- - - Updated - - -
پورت 25 روی سرور باز میباشد همچنین از سمت دیتاسنتر
اکسیم سرور چک شده و موردی ندارد. ایمیل ها در لیست تحویل داده شده ها موجود نیست ولی در قسمت
Queue تمامی ایمیل های ارسالی موجود میباشد
Date:
Thu, 22 Jan 2015 07:55:26 -0500
From:
<root@your.domain.com>
To:
root@your.domain.com
Subject:
lfd on your.domain.com: WHM/cPanel root access alert from 2.185.102.172 (IR/Iran, Islamic Republic of/-)
Message-Id:
<E1YEHIE-0006GP-28@your.domain.com>
Received:
from root by canada.atrozhost.com with local (Exim 4.84)
(envelope-from <root@your.domain.com>)
id 1YEHIE-0006GP-28
for root@your.domain.com; Thu, 22 Jan 2015 07:55:26 -0500
parsntc1
January 22nd, 2015, 16:57
احتمالا ایپی شما بلاک شده است میشه اییتون رو بگید تا ببینم بلاک شده یا نه
roozbeh837
January 23rd, 2015, 13:58
تمامی موارد چک شده دوست عزیز ای پی هم بلاک نمیباشد.پورت ها هم کاملا باز میباشد.اکسیم هم چک شده
- - - Updated - - -
مشکل حل شد مورد از مسیر
/usr/local/cpanel/scripts/check_cpanel_rpms --fix بود که بررسی و انجام شد