ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ریستور کردن با پنل whm سی پنل



timsar
January 8th, 2015, 13:31
با سلام دوستان من بکاپ مشتری رو به اکانتش از یک هاست دیگر به هاست جدید انتقال دادم با استفاده از آموزش زیر
http://www.webhostingtalk.ir/f93/44053/
ولی حال موندم که چطور با استفاده از پنل whm ریستورش کنم .
ممنون میشم پاسخ بدید به صورت کامل .
لازم به ذکر است که بنده به تازگی نمایندگی گرفتم و میخوام خودم انجام بدم از لطف شما سپاس گزارم تشکر

- - - Updated - - -

دوستان من یک آموزش پیدا کردم در انجمن گفته
وارد ssh شده ؟
منظورش چی چطور باید انجامش بدم

farnood
January 8th, 2015, 13:35
با سلام دوستان من بکاپ مشتری رو به اکانتش از یک هاست دیگر به هاست جدید انتقال دادم با استفاده از آموزش زیر
http://www.webhostingtalk.ir/f93/44053/
ولی حال موندم که چطور با استفاده از پنل whm ریستورش کنم .
ممنون میشم پاسخ بدید به صورت کامل .
لازم به ذکر است که بنده به تازگی نمایندگی گرفتم و میخوام خودم انجام بدم از لطف شما سپاس گزارم تشکر

- - - Updated - - -

دوستان من یک آموزش پیدا کردم در انجمن گفته
وارد ssh شده ؟
منظورش چی چطور باید انجامش بدم
سلام

restore full backup / cpmove file
از این گزینه در پنل whm استفاده کنید و گزینه ی
with as file
رو هم فعال کنید و فایل مورد نظر را که فول بکاپ تهیه کردید انتخاب کنید و گزینه ی
Overwrite the existing user.
را هم فعال کنید.

timsar
January 8th, 2015, 13:40
نگاه میکنم رسلر من whm
restore full backup / cpmove file
نداره .میتونید بصورت تصویرینشان بدید کجا هستش .
چون در ستون سمت چپ هیچی نیست بعنوان restore full backup / cpmove file

secureconfig
January 8th, 2015, 13:50
سلام.

برای ریستور باید به مدیر سرور اطلاع دهید.

timsar
January 8th, 2015, 13:55
مدیر سرور خودم هستم پنل نمایندگی مستر رسلر دارم whm!!!!!!!!!
برای ریستور راه دیگه ای هم وجود داره

farnood
January 8th, 2015, 14:18
مدیر سرور خودم هستم پنل نمایندگی مستر رسلر دارم whm!!!!!!!!!
برای ریستور راه دیگه ای هم وجود داره

امکانات ریستور رو در پنل whm شما مدیر سرور قرار نداده.از جایی که خرید کردید درخواست کنید تا این امکان رو برایتان فعال بکنند.

timsar
January 8th, 2015, 17:40
با سلام دوستان سایتی که نمایندگی ازش گرفتم اصلا جواب نمیدن چند روز هستش .
من دیتابیسو با ftp به هاست جدید منتقل کردم حال فقط ریستورش مونده دوستان هرکی میدونه چکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنه چون امشب باید تحویل بدم .
اگر هم میدونید من هزینه هم میدم فقط راه ریستور کردن رو بگید تشکر

- - - Updated - - -

دوستان و اساتید هزینشو هم پرداخت میکنم اگر راهی میدونید.
من مدیریت رسلر هم دارم ولی گزینه بکاپ نمیبینم ؟

jahromweb
January 8th, 2015, 17:48
با سلام دوستان سایتی که نمایندگی ازش گرفتم اصلا جواب نمیدن چند روز هستش .
من دیتابیسو با ftp به هاست جدید منتقل کردم حال فقط ریستورش مونده دوستان هرکی میدونه چکار کنم ممنون میشم راهنمایی کنه چون امشب باید تحویل بدم .
اگر هم میدونید من هزینه هم میدم فقط راه ریستور کردن رو بگید تشکر

- - - Updated - - -

دوستان و اساتید هزینشو هم پرداخت میکنم اگر راهی میدونید.
من مدیریت رسلر هم دارم ولی گزینه بکاپ نمیبینم ؟
دوست عزیز به قسمت پلاگین مستر ریسلر خود بروید
اگر نام whmreseller هست که امکان ریستور بکاپ به راحتی موجود است
اگر هم zamfoo که متعصفانه ....
درصورت نیاز ادرس سایت خودتان و اسم میزبانتان رو در پیام خصوصی ارسال کنید تا درصورت توان با او و اگر خودش هم ریسلر است با مدیر سرورش تماس بگیریم تا مشکلتان حل شود

gar3na
January 8th, 2015, 17:54
سلام خدمت شما

اگر این گرینه را مدیر نمایندگی سرور شما فعال نکرده باید بعد از ساخت پکیج و اکانت وارد اکانت مربوطه بشید
منظورم سی پنل یوزر هست 2082 یا 2083 و به قسمت ریستور برید و بک آپ را ریستور کنید.

jahromweb
January 8th, 2015, 17:58
سلام خدمت شما

اگر این گرینه را مدیر نمایندگی سرور شما فعال نکرده باید بعد از ساخت پکیج و اکانت وارد اکانت مربوطه بشید
منظورم سی پنل یوزر هست 2082 یا 2083 و به قسمت ریستور برید و بک آپ را ریستور کنید.
دوست عزیز درصورتی که فول بکاپ داشته باشند قابل ریستور به صورت اتوماتیک نیست!
باید دستی ریستور شود (البته اگر whmreseller نداشته باشند)

gar3na
January 8th, 2015, 18:08
دوست عزیز درصورتی که فول بکاپ داشته باشند قابل ریستور به صورت اتوماتیک نیست!
باید دستی ریستور شود (البته اگر whmreseller نداشته باشند)

درسته شما یکطرف قضیه را عنوان کردین ما هم طرف دیگر اگر داشتند فول که
میرن دنبال مدیریت هاست و درخواست فعال سازی میکنند اگر هم نداشتند که دستی میزنند.

jahromweb
January 8th, 2015, 18:12
درسته شما یکطرف قضیه را عنوان کردین ما هم طرف دیگر اگر داشتند فول که
میرن دنبال مدیریت هاست و درخواست فعال سازی میکنند اگر هم نداشتند که دستی میزنند.
کاملا درست میفرمایید مشکل ایشان چیز دیگریست! میزبان جواب نمیدهد البته معلوم نیست که خود میزبان هم دسترسی برای این مورد داشته باشد!:">

timsar
January 8th, 2015, 22:58
تشکر از شما من پنل whm دارم
آیا میشه این قابلیتو اصافه کرد خودمون