PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : شرکت کارت اعتباری ایران کیش



Ahmad110
December 28th, 2014, 21:03
درگاههای پرداخت بانک صادرات ، تجارت ، سپه ، توصعه صادرات ، رفاه ، سرمایه و..... مستقیم زیر نظر شرکت ایران کیش هستش و دوستانی که از بانکهای ذکر شده حساب دارند و تمایل دارن که برای وب سایت خودشون درگاه پرداخت از بانکهای ذکر شده بگیرن ، میتونن از طریق وب سایت شرکت به آدرس : شرکت کارت اعتباری ایران کیش (http://irankish-co.ir/) یا از طریق شماره تماس : ۸۵۹۴۰۰۰۲ - ۰۲۱ با آقای خداکرمی صحبت کنن .
شرکت مذکور به اشخاص حقیقی و حقوقی درگاه واگذار میکنه و برای دریافت حتما باید نماد اعتماد داشته باشید .

k-h
December 28th, 2014, 23:42
درود
درگاه بانکی از کدام بانک ارائه میدهند ؟

Ahmad110
December 28th, 2014, 23:54
از همه بانكهايي كه تو پست اول ذكر شد .
براي هر مرچنت ، پنل مشاهده ريز تراكنش هم در اختيار كاربران قرار ميدن .
بنده در حال حاضر از درگاه صادرات استفاده ميكنم و نسبت به درگاه قبلي ( دامون ) بسيار استيبل تره .
شرايط گرفتن درگاه هم بسيار راحته
دوستاني كه مشكل دارن ميتونن با بنده در تماس باشن


Sent from my iPhone using Tapatalk

samansystems
December 28th, 2014, 23:56
در مورد کارمزد و تسويه آنی هم توضيح ميديد ؟

Ahmad110
December 29th, 2014, 00:07
كارمز كه نداره فعلا ، تصويه حساب هم ٧ صبح روز بعد هستش


Sent from my iPhone using Tapatalk

samansystems
December 29th, 2014, 00:09
كارمز كه نداره فعلا ، تصويه حساب هم ٧ صبح روز بعد هستش


تسويه ها منظم هست ؟
متاسفانه از زمانی که تسويه آنی از بين رفته سرويس بانک ها از جذابيت کافی برخوردار نيست.

Ahmad110
December 29th, 2014, 00:11
در حال حاضر بله ، اما زماني كه دامون تعطيل شد و با سامان همكاري ميكردن ، يه مقدار مشكلات بود


Sent from my iPhone using Tapatalk

samansystems
December 29th, 2014, 00:13
در حال حاضر بله ، اما زماني كه دامون تعطيل شد و با سامان همكاري ميكردن ، يه مقدار مشكلات بود


خود سامان هم به تنهائی تسويه آنی نميده.
چی بودن مشکلات سامان برای شما ؟

Ahmad110
December 29th, 2014, 00:16
مشكل تصويه حساب داشتن اما اين مشكل با درگاه مستقل شركت كارت اعتباري ايران كيش براي هر بانكي برطرف شده ، علاوه بر اون ريز تراكنش ها + وضعيت تراكنشها و جستجوي تراكنش خاص از طريق پنل كاربري قابل مشاهده هستش


Sent from my iPhone using Tapatalk

samansystems
December 29th, 2014, 00:19
مشكل تصويه حساب داشتن اما اين مشكل با درگاه مستقل شركت كارت اعتباري ايران كيش براي هر بانكي برطرف شده ، علاوه بر اون ريز تراكنش ها + وضعيت تراكنشها و جستجوي تراكنش خاص از طريق پنل كاربري قابل مشاهده هستش


بله درگاه های مستقيم از ساير بانک ها در حال حاضر مشکل تسويه دارن و اگر بخواد کسی مستقيم با بانک ها کار کنه حتما بايد يک حسابدار برای اينکار داشته باشه.
مگر اينکه از سرويس هایی استفاده بشه که پنل های قوی ارائه بدن و در تسويه حساب هم شفافت داشته باشن.
به اين صورت که مطمئن باشيد هر تراکنشی در پنل مشاهده شد و ايميل و پيامکش اومد تسويه ميشه.

Ahmad110
December 29th, 2014, 00:32
بله متاسفانه اين مشكلات هست و حتما افراد يا شركتهايي كه تراكنش بالا دارن بايد از حسابدار استفاده كنن يا خودشون تراكنشها رو چك كنن .
اميدوارم روزي همه مشكلات برطرف بشه و شاهد خدمات باكيفيت تر از طرف شركتهاي خدمات دهنده باشيم


Sent from my iPhone using Tapatalk