PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اینفوگرافیک چطور فروش اینترنتی را آغاز کنیم؟



sadeght
December 27th, 2014, 12:57
فروش اینترنتی کسب و کار بسیار پر بازده و بقول یکی از مدیران فعال اینترنتی کسب و کار بسیار باوفایی است روشی است

که چنانچه روی آن سرمایه گذاری و برنامه ریزی منسجمی داشته باشید در زمان کوتاهی بازدهی خود را نشان خواهد داد خوبی روش فروش اینترنتی این است

که برای راه اندازی اولیه نیاز به هزینه های فراوانی نیست کافیست وب سایت خود را راه اندازی کنید و عمده سرمایه وقت و انرژی تان را بر روی اطلاع رسانی و تبلیغات متمرکز نمایید.


درحالیکه حداقل سرمایه لازم برای راه اندازی یک فروشگاه اجاره ای در حدود ماهانه ۵۰۰ تا ۵ میلیون تومان را در بر خواهد داشت.

تازه این اول راه است شما برای تامین کالای اولیه فروشگاه باید چیزی در حدود ۲۰ میلیون تومان سرمایه گذاری کنید تا فروشگاه شما اصطلاحا جنسش جور باشد.


این هزینه ها بجز هزینه تبلیغات و اطلاع رسانی است که باید برای آنها بودجه ای اختصاصی کنار بگذارید اما در کسب و کار اینترنتی کافیست

یک سایت فروشگاهی معمولی را سریعا راه اندازی کنید و پول سرمایه و قدرت مالی خود را صرف اطلاع رسانی و تبلیغات منطقی و با برنامه کنید .


یکی از راحت ترین راه های راه اندازی و طراحی سایت استفاده از تکنولوژی سی فایو است که با آن می توانید تنها ظرف ۵ دقیقه یک وب سایت فدرتمند و زیبا را خودتان طراحی کنید.


http://see5.ir/wp-content/uploads/2014/11/internet-marketing.jpg (http://see5.ir/wp-content/uploads/2014/11/internet-marketing.jpg)

منبع : سی فایو (http://see5.ir)

sor
December 27th, 2014, 13:44
قبلا استفاده میکردم ازشون چیز خوبی هست

Forozan
December 27th, 2014, 18:49
خوب بود