bidari
December 20th, 2014, 12:23
سلام دوستان
مدتی است ایمیلهای ما به یاهو نمیره...سرور هم دارم
سرور مشکلی درتنظیمات نداره
هاست نیم ست شده به درستی
آی پی در هیچ بلاک نیستی قرار نداره و چندین باز چک شده...هیچجا بلاک نیست.
PTR زده شده و مشکلی نداره.
domain key و اینا هم فعال ده اما بازم نمیره...
با یاهوتماس گرفتیم این پاسخشه...چیز ازش نفهمیدم...چه اطلاعاتی رو میخواد و چا باید بهش بدم؟ لطفا در این خصوص راهنمایی کنیداز کجا این اطلاعات رو بدست بیارمبهش بدم؟
Note: If you are not the administrator for the mail server (domain) affected, we encourage you to contact the administrator, so they can address the possible issues regarding mailings from the mail server.
* The specific domain name and IP address assigned to your active mail servers. Without this information, we cannot process your application.
For each IP address:
IP address:
Mail Server Domain Name:
Notes: [Ex: Dedicated/Shared IP address, client name, type of mailings being sent, etc.]
* The results of a DNS & RDNS query for the mail server with delivery issues showing that you are resolving IP and domain name correctly. Your mail server IP reverse DNS should reflect your domain in the name.
The server should have a fully qualified hostname (FQDN). The hostname should resolve to an A record (DNS). The IP address should resolve to the server domain name (RDNS). The MX record for the domain for which you wish to receive mail should point to the domain name of your dedicated mail server. There should be a PTR record for the IP address of your server.
Once we have received the above information, we will make every attempt to resolve your concern
لطفا بنده رو کمک کنید ممنون...این اطلاعا رو از کجا گیربیارم؟
- - - Updated - - -
ممنونم
مدتی است ایمیلهای ما به یاهو نمیره...سرور هم دارم
سرور مشکلی درتنظیمات نداره
هاست نیم ست شده به درستی
آی پی در هیچ بلاک نیستی قرار نداره و چندین باز چک شده...هیچجا بلاک نیست.
PTR زده شده و مشکلی نداره.
domain key و اینا هم فعال ده اما بازم نمیره...
با یاهوتماس گرفتیم این پاسخشه...چیز ازش نفهمیدم...چه اطلاعاتی رو میخواد و چا باید بهش بدم؟ لطفا در این خصوص راهنمایی کنیداز کجا این اطلاعات رو بدست بیارمبهش بدم؟
Note: If you are not the administrator for the mail server (domain) affected, we encourage you to contact the administrator, so they can address the possible issues regarding mailings from the mail server.
* The specific domain name and IP address assigned to your active mail servers. Without this information, we cannot process your application.
For each IP address:
IP address:
Mail Server Domain Name:
Notes: [Ex: Dedicated/Shared IP address, client name, type of mailings being sent, etc.]
* The results of a DNS & RDNS query for the mail server with delivery issues showing that you are resolving IP and domain name correctly. Your mail server IP reverse DNS should reflect your domain in the name.
The server should have a fully qualified hostname (FQDN). The hostname should resolve to an A record (DNS). The IP address should resolve to the server domain name (RDNS). The MX record for the domain for which you wish to receive mail should point to the domain name of your dedicated mail server. There should be a PTR record for the IP address of your server.
Once we have received the above information, we will make every attempt to resolve your concern
لطفا بنده رو کمک کنید ممنون...این اطلاعا رو از کجا گیربیارم؟
- - - Updated - - -
ممنونم