ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ارسال نشدن ایمیلها از سرور به یاهو



bidari
December 20th, 2014, 12:23
سلام دوستان
مدتی است ایمیلهای ما به یاهو نمیره...سرور هم دارم
سرور مشکلی درتنظیمات نداره
هاست نیم ست شده به درستی
آی پی در هیچ بلاک نیستی قرار نداره و چندین باز چک شده...هیچجا بلاک نیست.
PTR زده شده و مشکلی نداره.
domain key و اینا هم فعال ده اما بازم نمیره...


با یاهوتماس گرفتیم این پاسخشه...چیز ازش نفهمیدم...چه اطلاعاتی رو میخواد و چا باید بهش بدم؟ لطفا در این خصوص راهنمایی کنیداز کجا این اطلاعات رو بدست بیارمبهش بدم؟




Note: If you are not the administrator for the mail server (domain) affected, we encourage you to contact the administrator, so they can address the possible issues regarding mailings from the mail server.

* The specific domain name and IP address assigned to your active mail servers. Without this information, we cannot process your application.
For each IP address:
IP address:
Mail Server Domain Name:
Notes: [Ex: Dedicated/Shared IP address, client name, type of mailings being sent, etc.]

* The results of a DNS & RDNS query for the mail server with delivery issues showing that you are resolving IP and domain name correctly. Your mail server IP reverse DNS should reflect your domain in the name.

The server should have a fully qualified hostname (FQDN). The hostname should resolve to an A record (DNS). The IP address should resolve to the server domain name (RDNS). The MX record for the domain for which you wish to receive mail should point to the domain name of your dedicated mail server. There should be a PTR record for the IP address of your server.
Once we have received the above information, we will make every attempt to resolve your concern


لطفا بنده رو کمک کنید ممنون...این اطلاعا رو از کجا گیربیارم؟

- - - Updated - - -

ممنونم

secureconfig
December 20th, 2014, 12:39
سلام.

ایپی را در سایت spamhaus.org وارد کنید ببینید بلاک شده نشان میدهد یا خیر.
+ باید لاگ exim را بررسی کنید و ببینید چه اروری میدهد.
+ چند ثانیه بعد از ارسال ایمیل به یاهو ، فایل exim_mainlog را زیپ کنید و برای بنده در پ.خ ارسال کنید تا بررسی کنم.


موفق باشید./

bidari
December 20th, 2014, 16:41
سلام.

ایپی را در سایت spamhaus.org وارد کنید ببینید بلاک شده نشان میدهد یا خیر.

/
داخل این سایت اصلا هیچ جایی واسه جستجو نداره :)

secureconfig
December 20th, 2014, 16:42
به صورت زیر ایپی را وارد کنید :
The Spamhaus Project - Blocklist Removal Center Results (http://www.spamhaus.org/query/ip/14.15.16.17)

bidari
December 20th, 2014, 16:44
نه چک کردم هیچ جا بلاک نبود قبلا هم بررسی کرده بودم.

faraz.server
December 20th, 2014, 16:46
تو میل تستر یه جک بزن ببین کجا ها مشل داره /
Newsletters spam test by mail-tester.com (http://www.mail-tester.com/)

bidari
December 21st, 2014, 11:27
وقتی دیفر شدن ایمیلا به یاهو تسط ایمیل به اطلاع ما میرسه این جزئیات ایمیلهاست :
This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

mail@ymail.com
SMTP error from remote mail server after MAIL FROM:<testmail@hostname.com>
SIZE=33698:
host mta5.am0.yahoodns.net [98.138.112.35]: 421 4.7.1 [TS03] All messages from
XXX.XXX.XX.XX will be permanently deferred; Retrying will NOT succeed. See
http://postmaster.yahoo.com/421-ts03.html:
retry timeout exceeded

- - - Updated - - -

24288


mail-tester.com
8.2/10

- - - Updated - - -

تست شد و تصویر ارسال شده