ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ارسال نشدن بازیابی پسوورد برای کاربر !



Arminit
December 17th, 2014, 21:46
با سلام به همه ی دوستان

به یه مشکلی خوردیم در رابطه با اینکه یوزر پسووردش یادش میره و گزینه ی فراموشی رمز عبور رو میزنه WHMCS براش پسوورد نمیفرسته!!!

از چی میتونه باشه؟

از Cron Jobs ؟
از ایمیل؟

اینم ذکر کنم ایمیل برای همه ی یوزر ها میره حتی برای خودمم میاد / ایمیل دایرکت ادمین هم کار میکنه و وب میل هم بالا میاد و همه چی درسته !

ممنون

- - - Updated - - -

دوستان راهنمایی کنید

- - - Updated - - -

دوستان کسی نمیدونه باید چیکار کنم؟

sht-design
December 17th, 2014, 21:52
دوست عزیز بازیابی پسورد که ربطی به کرون جاب نداره
ممکنه کد های مربوط به فراموشی رمز مشکل داشته باشه و توابع ایمیل درست اجرا نشه

chatsaz
December 17th, 2014, 22:47
تو قسمت یوزر ها (Clients Profile) وسط صفحه نوشته ( آخرین ایمیل‌های ارسالی ) برید ببنید ایمیلی ارسال شده یا نه

Arminit
December 17th, 2014, 23:03
براساس گفته ی یوزر ها من میگم که ارسال نشده

1 بارم اتفاق نیوفتاده بلکه چندین بار درخواست بازیابی پسوورد دادن اما عمل نکرده

الان راه حل چیه؟

chatsaz
December 17th, 2014, 23:09
مشکل از قالب ایمیل ها هست برسی کنید

Arminit
December 17th, 2014, 23:40
همونایی که گفتید رو چیشو چک کنم؟

(Clients Profile)

چیو باید ببینم مشکل داره یا نه؟

Lopez
December 17th, 2014, 23:44
این مشکل در برخی دیگر هم دیده شده. به آخرین ورژن ارتقاء دهید.

da6276
December 18th, 2014, 02:18
درود
لاگ ارسال ایمیل ها رو چک کنید ببینید ارسال میشه یا نه و نتیجه رو اعلام کنید.

a.e
December 18th, 2014, 08:18
در زمان درخواست ایمیل ارسال میشود؟

تغییر رمز در whmcs به دو شکل انجام میشود؛ نسخه های پیششین بدین صورت است که ابتدا یک لینک ارسال میشود و پس از کلیک کردن بر روی آن لینک یک رمز ایجاد میشود و مجدد ایمیل میشود.

در سه نسخه اخیر بدین صورت است که پس از درخواست بازیابی یک لینک ارسال میشود که پس از کلیک بر روی آن به یک صفحه در سایت ارجاع داده میشود و کاربر میتواند خود رمز جدید را وارد و ثبت نماید.