PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل در دی ان اس



najvahost
July 22nd, 2010, 12:39
با سلام
من یک سرور جدید خرید کردم
و اکانت های سرور قبلی دایرکت ادمین را به سی پنل تبدیل کردم و ترنسفر کردم
دی ان اس ها هم همون دی ان اس ها گذاشتم
و آی پی را آی پی جدید تعریف کردم

حالا هر یک ساعت بین دو سرور سی پنل و دایرکت ادمین میچرخه
یکبار میره رو سی پنل
دو ساعت بعد میشه دایرکت ادمین
24 ساعت هست آی پی ها change شدن
اما متاسفانه هنوز مشکل داریم

اروری هم در سی پنل نمایان می شود
به شرح

Hostname A Entry Missing!
The server was unable to lookup an an A entry for its hostname (server3.najvahost.com). This is generally because the entry was never added. However this could also be the result of your nameserver(s) being down. If you would like to attempt to automatically add the entry, .

مشکل از کجاست؟
با تشکر

1eng.ir
July 22nd, 2010, 12:42
میشه یکی از دامینها رو بدی ؟

Online24
July 22nd, 2010, 12:43
این مشکل مربوط به ISP cache میتونه باشه که به مرور زمان حل میشه !

اینجا هم اطلاعاتی در رابطه با مشکلات dns بهتون میده

http://intodns.com

* در ضمن DNS ها رو از server قبلی کاملا پاک کنید .

najvahost
July 22nd, 2010, 12:45
Najvahost.com
blogers.ir

---------- Post added at 12:45 PM ---------- Previous post was at 12:44 PM ----------


این مشکل مربوط به ISP cache میتونه باشه که به مرور زمان حل میشه !

اینجا هم اطلاعاتی در رابطه با مشکلات dns بهتون میده

intoDNS: checks DNS and mail servers health (http://intodns.com)

* در ضمن DNS ها رو از server قبلی کاملا پاک کنید .

در این صورت دسترسی به سایت ها قطع میشه و ممکنه تا چند ساعت مشکل داشته باشیم
باز اینطوری دان تایم نداریم

1eng.ir
July 22nd, 2010, 12:49
مشکل خاصی وجود نداره. فقط Cache ISPـه.

پنل دامینتو ببین، اگه A Record به آی پی قبلی دادی حذفش کن و به آی پی جدید بده (غیر از dns)


Looks like the A records (the GLUE) got from the parent zone check are different than the ones got from your nameservers. You have to make sure your parent server has the same NS records for your zone as you do.I detected some problems as follows:
For ns3.najvahost.com the parent reported: ['174.34.230.12'] and your nameservers reported: ['66.96.219.165']
For ns4.najvahost.com the parent reported: ['174.34.230.12'] and your nameservers reported: ['66.96.219.165']

Online24
July 22nd, 2010, 12:50
Hostname A Entry Missing!
The server was unable to lookup an an A entry for its hostname (server3.najvahost.com). This is generally because the entry was never added. However this could also be the result of your nameserver(s) being down. If you would like to attempt to automatically add the entry, .



hostname رو درست تنظیم کنید !

امکان این که hostname سرور قبلی رو با انتقال اکانت ها ( یا تنظیمات ) به این سرور منتقل کرده باشید هست .

najvahost
July 22nd, 2010, 12:52
هاست نیم سرور قبلی
server2.najvahost.com بود
همین را بزارم؟

Online24
July 22nd, 2010, 12:55
hostname این سرور ( سرور جدید ) چیه ؟!

همون رو add کنید رو سرور .

DNS ها و IP ها رو هم مطمئن شید که درست تنظیم کردید .

DNS ها رو هم ping کنید ببینید ip سرور جدید رو دارند ؟

najvahost
July 22nd, 2010, 13:11
دوستان من آی پی ها را درست چنج کردم
ولی جلب اینجاست
نتایج مربوط به سایت نجواهاست
Parent Info Domain NS records Nameserver records returned by the parent servers are:

ns3.najvahost.com. ['174.34.230.11'] [TTL=172800]
ns4.najvahost.com. ['174.34.230.12'] [TTL=172800]

b.gtld-servers.net was kind enough to give us that information.

Same Glue Looks like the A records (the GLUE) got from the parent zone check are different than the ones got from your nameservers. You have to make sure your parent server has the same NS records for your zone as you do.I detected some problems as follows:
For ns3.najvahost.com the parent reported: ['174.34.230.12'] and your nameservers reported: ['66.96.219.165']
For ns4.najvahost.com the parent reported: ['174.34.230.12'] and your nameservers reported: ['66.96.219.165']

نتیاج مربوط سایت blogers.ir
Parent Info Domain NS records Nameserver records returned by the parent servers are:

ns3.najvahost.com. ['66.96.219.165'] (NO GLUE) [TTL=14400]
ns4.najvahost.com. ['66.96.219.165'] (NO GLUE) [TTL=14400]

ns1.nic.ir was kind enough to give us that information.


Pass Same Glue The A records (the GLUE) got from the parent zone check are the same as the ones got from your nameservers. You have to make sure your parent server has the same NS records for your zone as you do according to the RFC. This tests only nameservers that are common at the parent and at your nameservers. If there are any missing or stealth nameservers you should see them below!

Online24
July 22nd, 2010, 13:19
دامین های ir. با تاخیر ip و DNS جدید رو قبول میکنن ! ( مشکل از سیستم های nic.ir هستش )

شما روی سرور Cpanel
host name & DNS & IP رو بدرستی تنظیم کردید ؟

record های مربوط به سرور قبلی رو هم حذف کنید . ( record های مشابه رو از سرور قبلی پاک کنید )

بعد از اون هم باید کمی منتظر بمونید تا مرور زمان ( حتی 72-48 ساعت ! ) این مشکل رو حل کنه .

najvahost
July 22nd, 2010, 13:32
دوستان کسی نیست کمک کنه؟

Online24
July 22nd, 2010, 13:51
به راهنمایی ها عمل کردید و نتیجه نگرفتید ؟