PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : چرا مشتری قوانین رو نمیخونه



xphost
November 27th, 2014, 22:03
درود
من تو این 8 ماه کارم
با آدم های زیادی برخورد کردم
مشتری قوانین رو نمیخونه فقط تیک میزنه بعدش که میاد اعتراض میگه پولم رو پس بده میگم بابا قوانین گفته این تعدا د روز
میاد میگه حرومت
آخه این واقعا معنیش چیه
اینا فکر کردند با یه حرومت کسی زیر قوانینش میزنه
به خدا موندیم
تا الان بیش از 10 تا این طوری شده
یارو اومده یه سرویس خریده بهش تحویل دادیم
بعد از 10 روز اومده میگه به درد من نمیخوره
منم گفتم به من چه
واقعا آدم میمونه اینا فکر نمکنند
خب ادم عاقل همون اول برو بررسی کن یا قبلش تست بگیر
شما چطور تجربه داشتید

hamra
November 27th, 2014, 22:20
چون واقعا قوانینی که در سایت ها نوشته میشه بسیار طولانی هست :)
ما ایرانی جماعت علاقه چندانی به خوندن نداریم :)
باید برای این مورد یک فکر اساسی هم بشه .
شاید بهتر باشه قوانین از طریق ارسال اس ام اس به مشتری ، در حین عضویتش ، قوانین رو براشون ارسال کنیم ، (مختصر و نکات مهم رو در حد یکی دو صفحه اس ام اس) علاوه بر اینکه متن کامل قوانین هم روی سایت قرار گرفته میشه و در اس ام اس تاکید بشه که برای مطالعه قوانین به سایت مراجعه کنند .

mhiizadi
November 27th, 2014, 22:24
بنده تنها به جمله ی " با خرید از ما ؛ قوانین را پذیرفته اید " بسنده می کنم.

xphost
November 27th, 2014, 22:25
این قضیه خیلی هزینه میبره
مگه سود ما چقدر هستش که بخوایم برای مشتری قوانین رو مختصر اس ام اس کنیم
فرهنگ خواندن قوانین در ایران جا نیفتاده
و این امر باعث شده برای همه ما مشکل ساز بشوند

artuore
November 27th, 2014, 22:26
درود
من تو این 8 ماه کارم
با آدم های زیادی برخورد کردم
مشتری قوانین رو نمیخونه فقط تیک میزنه بعدش که میاد اعتراض میگه پولم رو پس بده میگم بابا قوانین گفته این تعدا د روز
میاد میگه حرومت
آخه این واقعا معنیش چیه
اینا فکر کردند با یه حرومت کسی زیر قوانینش میزنه
به خدا موندیم
تا الان بیش از 10 تا این طوری شده
یارو اومده یه سرویس خریده بهش تحویل دادیم
بعد از 10 روز اومده میگه به درد من نمیخوره
منم گفتم به من چه
واقعا آدم میمونه اینا فکر نمکنند
خب ادم عاقل همون اول برو بررسی کن یا قبلش تست بگیر
شما چطور تجربه داشتید

دوست عزیز چرا جا نماز آپ میکشی ؟ شما یه جا آفر قیمت دادی ریسلر نامحدود لینوکس ماهیانه 30 هزار تومن !!!!!

میشه به من بگی دقیقا چه جوری میخوای با این قیمت سرویس بدی ؟! و کی حاضر به همچین سرویسی اعتماد کنه ؟! سعی کن خود شکنی آینه شکستن غلط است پسر خوب

xphost
November 27th, 2014, 22:26
بنده تنها به جمله ی " با خرید از ما ؛ قوانین را پذیرفته اید " بسنده می کنم.
حرکت شما کاملا درسته اصلا وقت خرید باید تیک بزنند
یارو اومده میگه من نخوندم قوانین رو میگم برادر من به من ربط نداره که تو خوندی یا نه
به خدا اینا میرند اسم ادم رو بد میکنند میان میگند فلان کسه پول منو خورد حالا ملت نمیدونند قضیه چی بوده

sor
November 27th, 2014, 22:27
چون واقعا قوانینی که در سایت ها نوشته میشه بسیار طولانی هست :)
ما ایرانی جماعت علاقه چندانی به خوندن نداریم :)
باید برای این مورد یک فکر اساسی هم بشه .
شاید بهتر باشه قوانین از طریق ارسال اس ام اس به مشتری ، در حین عضویتش ، قوانین رو براشون ارسال کنیم ، (مختصر و نکات مهم رو در حد یکی دو صفحه اس ام اس) علاوه بر اینکه متن کامل قوانین هم روی سایت قرار گرفته میشه و در اس ام اس تاکید بشه که برای مطالعه قوانین به سایت مراجعه کنند .

دقیقا خودم که خودم اصلا عالاقه به متن های طولانی ندارم ولی چیز هایی هم باید خونده باشه که نمیشه ازشون گذشت!

در مورد قوانین هم فک کنم باید به صورت mp3 بزاریم که همه گوشش کن این زوری فک کنم بهتر باشه :دی

chatsaz
November 27th, 2014, 22:27
کدوم جماعت ایرانی (بلانسبت) از قوانین ایران پیروی میکنه که بخواد بیاد قوانین سایت هارو رعایت کنه

xphost
November 27th, 2014, 22:28
دوست عزیز چرا جا نماز آپ میکشی ؟ شما یه جا آفر قیمت دادی ریسلر نامحدود لینوکس ماهیانه 30 هزار تومن !!!!!

میشه به من بگی دقیقا چه جوری میخوای با این قیمت سرویس بدی ؟! و کی حاضر به همچین سرویسی اعتماد کنه ؟! سعی کن خود شکنی آینه شکستن غلط است پسر خوب
خوب شما میگی آفر
بعد هم چیزی که گفتی اصلا به موضوع ربط نداشت مشکل ما عدم خواندن قوانین هستش خدا رو شکر هم کیفیت سرورمون خوبه و خیلی ها بهمون اعتماد کردن تا امروز

downloaddl
November 27th, 2014, 22:29
یک بیماری به صورت بسیار گسترده در حال روشد هست
من هم از این بیماری متعصفانه رنج می برم
این بیماری نه درمان روانی داره نه درمان پزشکی ( متعصفانه البته )
خیلی از ما از این بیماری رنج میبریم
بله درست فهمیدید اسم این بیماری گشادی هست
بعضی دیگر هم این بیماری رو ندارند ولی بی حوصله اند و وقت برای خوندن متن های بلند نمی زارند
بهترین کار برای این دسته از مشتری های این هست که موقعه که گفتن حرومت
دادن لینک قوانین سایت هست و بعد اگه باز هم حرف زدن
بدلیله ایجاد حرج مرج در سیستم پاسخگویی و پشتیبانی یوزر محترم رو بن کنید

Netfollower
November 27th, 2014, 22:30
اولا اینکه هاست نامحدود کلا دردسره چون چیزی به معنی نامحدود وجود نداره
مورد بعدی اینکه قبل از تایید پرداخت باید گزینه تایید " قوانین را خواندم" قرار بدید
این به منظور امضا کردن یا اعلام مشتری به خوندن قوانینه
پس در این مورد تقصیر شماست چون کار خودتونو سفت کاری نکردید
اگر حرف منو گوش میدید به نظرم یه تایید قوانین را مطالعه کردم یا... قبل از پرداخت قرار بدهید

مای بی بی اسکین من رو باز کنید. قبل از ثبت نام تایید قوانین داره
چرا؟ چون فردا هرچی بشه میگم عزیز قبل از سفارش یا ثبت نام شما تایید کردی که خوندی
حالام که عمل نکردی باید نتیجشو ببینی

xphost
November 27th, 2014, 22:32
یک بیماری به صورت بسیار گسترده در حال روشد هست
من هم از این بیماری متعصفانه رنج می برم
این بیماری نه درمان روانی داره نه درمان پزشکی ( متعصفانه البته )
خیلی از ما از این بیماری رنج میبریم
بله درست فهمیدید اسم این بیماری گشادی هست
بعضی دیگر هم این بیماری رو ندارند ولی بی حوصله اند و وقت برای خوندن متن های بلند نمی زارند
بهترین کار برای این دسته از مشتری های این هست که موقعه که گفتن حرومت
دادن لینک قوانین سایت هست و بعد اگه باز هم حرف زدن
بدلیله ایجاد حرج مرج در سیستم پاسخگویی و پشتیبانی یوزر محترم رو بن کنید
این قضیه برای همه مشکل ساز میشه و آینده همه رو خراب میکنه
یکی به دلیل نخواندن قوانین میاد آبروی یه سایت رو میبره
به همین آسونه
امید وارم نسل جدید چنین مریضی رو نداشته باشه

- - - Updated - - -


اولا اینکه هاست نامحدود کلا دردسره چون چیزی به معنی نامحدود وجود نداره
مورد بعدی اینکه قبل از تایید پرداخت باید گزینه تایید " قوانین را خواندم" قرار بدید
این به منظور امضا کردن یا اعلام مشتری به خوندن قوانینه
پس در این مورد تقصیر شماست چون کار خودتونو سفت کاری نکردید
اگر حرف منو گوش میدید به نظرم یه تایید قوانین را مطالعه کردم یا... قبل از پرداخت قرار بدهید

مای بی بی اسکین من رو باز کنید. قبل از ثبت نام تایید قوانین داره
چرا؟ چون فردا هرچی بشه میگم عزیز قبل از سفارش یا ثبت نام شما تایید کردی که خوندی
حالام که عمل نکردی باید نتیجشو ببینی

درود
دوست عزیز امید جان دقیقا بنده از اول کارم لینک تایید قوانین رو برای سفارش دادن قرار داده بودم
مشکل ما اینکه کسی توجه نکرده تیک رو میزنه و میره برای پرداخت

artuore
November 27th, 2014, 22:33
شما باز انگاری متوجه صحبت بنده نشدید !!! ببخشید کدوم دیتاسنتر به شما سرویس نامحدود ارائه داده ؟

شما فقط یه سوال منو جواب بده و پیرو سوال بنده این تاپیک رو هم مطالعه کن حاشیه امنیت رو هم واسه مشتریت برقرار کن تا این مشکلات واست پیش نیاد .

http://www.webhostingtalk.ir/f2/129519/

xphost
November 27th, 2014, 22:36
مشکلی برای ما پیش نیومده مشکل ماله ماه های پیشه و یکی هم جدیدا پیش اومده که اصلا برامون مهم نیستش کاربر چی میگه
اوایل کار نگران بودیم که فردی دلگیر نشه ولی با گذشت زمان دیدیم که هر کسی میاد دو روز روی سرور خوشش نمیاد میگه پول بده برم
به همین دلیل دیگه جدی برخورد کردیم
و کار درست هم داریم میکنیم و این حرکت باید انجام بشه تا این مشکل ریشه کن شه
در کل هاست نامحدود یک نوع تبلیغات هستش ما ارائه میدیم ولی فقط برای میزبانی
دیگه خود افراد باید عاقل باشند و تصمیم بگیرند

Netfollower
November 27th, 2014, 22:38
این قضیه برای همه مشکل ساز میشه و آینده همه رو خراب میکنه
یکی به دلیل نخواندن قوانین میاد آبروی یه سایت رو میبره
به همین آسونه
امید وارم نسل جدید چنین مریضی رو نداشته باشه

- - - Updated - - -



درود
دوست عزیز امید جان دقیقا بنده از اول کارم لینک تایید قوانین رو برای سفارش دادن قرار داده بودم
مشکل ما اینکه کسی توجه نکرده تیک رو میزنه و میره برای پرداخت


عزیز
وقتی شما قرار دادی رو امضا میکنه
وظیفته همشو بخونی بعد امضا کنی
وقتی اتمام حجت شده جای هیچ صحبتی نمیمونه

artuore
November 27th, 2014, 22:40
مشکلی برای ما پیش نیومده مشکل ماله ماه های پیشه و یکی هم جدیدا پیش اومده که اصلا برامون مهم نیستش کاربر چی میگه
اوایل کار نگران بودیم که فردی دلگیر نشه ولی با گذشت زمان دیدیم که هر کسی میاد دو روز روی سرور خوشش نمیاد میگه پول بده برم
به همین دلیل دیگه جدی برخورد کردیم
و کار درست هم داریم میکنیم و این حرکت باید انجام بشه تا این مشکل ریشه کن شه
در کل هاست نامحدود یک نوع تبلیغات هستش ما ارائه میدیم ولی فقط برای میزبانی
دیگه خود افراد باید عاقل باشند و تصمیم بگیرند

شما یه tos بزار اون کلمه نامحدود رو هم از سرویست حذف کن مطمئن باش مشکلت 100 درصد حل میشه اینو به عنوان یه سابقه 5 ساله از من در نظر بگیر !

xphost
November 27th, 2014, 22:43
عزیز من اسم شما هم نمیدونمگفتم از روی اول فعالیت ما قوانین داشته سایت و در قسمت سفارش هم ثبت شده تا مشتری تایید کنهاین پست فقط برای جویا شدن و بحث بین همکارا برای عدم خواندن قوانین هستشهمینجنبه آموزش یا راهنمایی ندارهولی در کل از راهنمایی شما متشکرم

tafakor
November 27th, 2014, 22:59
عرض ادب
فکر نکنم از طریق پیامک فکر خوبی باشه چون نسبت به هزینه اگر در نظر داشته باشیم زیاد جال نمیشه در تعداد کاربر.
به نظر بنده فکر خوب این هست که یک فایل ایجاد کنیم و قوانین رو در اون درج نماییم و علاوه بر قوانین نام و نام خانوادگی و موارد دیگر رو نیز در آن درج کنیم و ایمیل کنیم برای کاربر و پس از ارسال دقیق آن که به منزله قبول قوانین میباشد که بعداز درخواست برگشت وجه بگیم اقا شما طبق این فرم قوانین رو قبول کردید و در بند فلان گفته طبق قانون تجارت الکترونیک تا هفت روز بازگشت وجه امکان پذیر هست از تاریخ اعلام شده 2 روز مثلا گذشته و امکان بازگشت وجه نیست
به نظرم این بهترین راه هست فعلا

xphost
November 27th, 2014, 23:03
عرض ادب
فکر نکنم از طریق پیامک فکر خوبی باشه چون نسبت به هزینه اگر در نظر داشته باشیم زیاد جال نمیشه در تعداد کاربر.
به نظر بنده فکر خوب این هست که یک فایل ایجاد کنیم و قوانین رو در اون درج نماییم و علاوه بر قوانین نام و نام خانوادگی و موارد دیگر رو نیز در آن درج کنیم و ایمیل کنیم برای کاربر و پس از ارسال دقیق آن که به منزله قبول قوانین میباشد که بعداز درخواست برگشت وجه بگیم اقا شما طبق این فرم قوانین رو قبول کردید و در بند فلان گفته طبق قانون تجارت الکترونیک تا هفت روز بازگشت وجه امکان پذیر هست از تاریخ اعلام شده 2 روز مثلا گذشته و امکان بازگشت وجه نیست
به نظرم این بهترین راه هست فعلا
نظر خوبی هستش ولی تا مثل سایت نیک و پنل اس ام اس برای سرویس دهی مجبور نکنیم افراد رو، درست نمیشند
حتما باید بگیم یه فورم پرینت بگیرند و امضا و اثر انگشت بزنند تا این آداب خواندن قوانین جا بیفته

tafakor
November 27th, 2014, 23:06
نظر خوبی هستش ولی تا مثل سایت نیک و پنل اس ام اس برای سرویس دهی مجبور نکنیم افراد رو، درست نمیشند
حتما باید بگیم یه فورم پرینت بگیرند و امضا و اثر انگشت بزنند تا این آداب خواندن قوانین جا بیفته

نیازی به اثر انگشت امضا نیست چون زمان بر هست برای افراد فقط کد ملی و نام و نام خانوادگی و نام پدر کافی هست البته هر چند الان دیگه دارند به سرویس دهنده ها اعلام میکنند که کارت ملی هم دریافت کنند که بهترین گزینه به نظرم همین هست که با تکمیل فرم به این معنا هست که قوانین پذیرفته شده .
و یا افزونه ای ایجاد بشه برای whmcs که در هنگام خرید سرویس یا ثبت نام قوانین رو به صورت کوتاه نشان دهد همانند اسکریپت های انجمن که دیگه بهانه ای نداشته باشند

xphost
November 27th, 2014, 23:09
اصلا بهانه ای نمیتونند داشته باشند
نخونه به ما ربط نداره
به خودشون ربط داره
نصب این پیام هایی که میزارند
فلان هاستینگ پول منو خورد متاسفانه سر همین قضایا هستش

Netfollower
November 27th, 2014, 23:10
اصلا بهانه ای نمیتونند داشته باشند
نخونه به ما ربط نداره
به خودشون ربط داره
نصب این پیام هایی که میزارند
فلان هاستینگ پول منو خورد متاسفانه سر همین قضایا هستش

نه عزیز اینجا قوانین داره . کودکستانم نیس هر مشتری بی ادبی خواست بیاد
تهدیدکنه و برای هر مسئله ای اینجا تاپیک بزنه
مطمئن باشید چنین مواردی رو دیدیدفقط به مدیران گزارش کنید

merman
November 28th, 2014, 01:29
سلام و عرض ادب
دوست عزیز وقتی مشتری شما تایید قوانین رو زده پس کاملاً موافقت کرده حالا خونده یا نخونده به منو شما ربطی نداره!! و مهم هم نیست بعد از اینکه قوانین رو نقض کرد بخواد با آبروی شما بازی کنه چون به این راحتی هم نیست، خوشبختانه تو هر محیطی آدم فهمیده پیدا میشه که این موضوع رو بهش بفهمونه یا اینکه بخاطر حرفش سند و مدرک بخواد (بدون سند و مدرک درست حسابی کار به جایی نمیبره تازه میتونید اعاده حیثیت هم بکنید)
بهترین کار همون تیک زدن قوانین موقع سفارش هست که شما رعایت کردی بقیش مهم نیست