ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ساخت فرم نظر سنجی پس از بسته شدن تیکت



ali09366
November 29th, 2014, 10:45
سلام
هنگامی که به تیکت ها پاسخ داده میشه و تیکت دیگه ادامه داده نمیشه یک ایمیل برای کاربر ارسال میشه که تیکت شما به دلیل عدم پاسخگویی بسته شد .
حالا ما میخوایم داخل این ایمیل برای هر کاربر یه لینک خاص ارسال بشه که وارد یه صفحه بشه و از کاربر نظر سنجی کنه جهت پاسخگویی آن اپراتور ، یک شرکت این کار را در whmcs انجام داده و من تصویرش رو میزارم که بهتر متوجه بشین .
ممنون میشم راهنمایی کنید چگونه این کار را انجام دهیم .
23936
اون قسمت هایی از تصویر که تار شده یکیش شماره تیکته یکی دیگش نام اپراتور پاسخگو هستش

- - - Updated - - -

دوستان من همیشه داخل این انجمن پاسخ گرفتم ، هیچکس نیست الان کمکم کنه ؟

tejarathost
December 21st, 2014, 00:01
از دوستان و اساتید کسی نیست راهنمایی کنه

mhiizadi
December 21st, 2014, 00:26
سلام
هنگامی که به تیکت ها پاسخ داده میشه و تیکت دیگه ادامه داده نمیشه یک ایمیل برای کاربر ارسال میشه که تیکت شما به دلیل عدم پاسخگویی بسته شد .
حالا ما میخوایم داخل این ایمیل برای هر کاربر یه لینک خاص ارسال بشه که وارد یه صفحه بشه و از کاربر نظر سنجی کنه جهت پاسخگویی آن اپراتور ، یک شرکت این کار را در whmcs انجام داده و من تصویرش رو میزارم که بهتر متوجه بشین .
ممنون میشم راهنمایی کنید چگونه این کار را انجام دهیم .
http://www.webhostingtalk.ir/attachments/f177/23936-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D9%85-%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D8%B3%D9%86%D8%AC%DB%8C-%D9%BE%D8%B3-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D8%AA-pddds-jpg
اون قسمت هایی از تصویر که تار شده یکیش شماره تیکته یکی دیگش نام اپراتور پاسخگو هستش

- - - Updated - - -

دوستان من همیشه داخل این انجمن پاسخ گرفتم ، هیچکس نیست الان کمکم کنه ؟


از دوستان و اساتید کسی نیست راهنمایی کنه

در تب setup
setting
و در تب support
تیک گزینه ی Ticket Closure Feedback Request رو بزنید تا feed back ارسال بشه برای مشتری بعد از بسته شدن تیکت .

ali09366
December 27th, 2014, 20:35
در تب setup
setting
و در تب support
تیک گزینه ی Ticket Closure Feedback Request رو بزنید تا feed back ارسال بشه برای مشتری بعد از بسته شدن تیکت .

دوست عزیز ممنون بابت پاسخگویی خوب شما ، اما بعد از بسته شدن تیکت هیچ فید بکی برای مشتری ارسال نمیشه ، مشکل کجاست ؟

mhiizadi
December 27th, 2014, 20:41
دوست عزیز ممنون بابت پاسخگویی خوب شما ، اما بعد از بسته شدن تیکت هیچ فید بکی برای مشتری ارسال نمیشه ، مشکل کجاست ؟

ایمیل ها از whmcs ارسال می شوند؟

dellserver
December 28th, 2014, 20:32
سلام من فعال کردم
حالا نتیجشو باید از کجا دید
منظور از کجا میبینیم که کاربر چی پر کرده ؟

mhiizadi
December 30th, 2014, 09:00
سلام من فعال کردم
حالا نتیجشو باید از کجا دید
منظور از کجا میبینیم که کاربر چی پر کرده ؟

utilitis
reports

baliq
March 30th, 2018, 20:35
utilitis
reports

درود
این قابلیت توی نسخه: 7.4.2 وجود نداره؟ @-)