PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : درخواست راهنمایی



studio.design
November 25th, 2014, 09:43
درود دوستان , من دیروز 10000 ارسال BTS ایرانسل ثبت کردم

و گزارش ارسال به من این بوده !!

میگه که ارسال کردیم اما نه برای من نه دوستانی که در منطقه بودن هیچ پیامی دریافت نشد !!!!!!!!

هیچ پیامی هم برای بنده ارسال نشده که 10000 تا ارسال شد .

http://up.vbiran.ir/uploads/13476141689611742216_BTS%20Delivery.jpg

مشکل از کجاست ؟؟

ramzafzar
November 25th, 2014, 10:43
با سلام

می بایست شرکت ارسال کننده برای شما ارسال کند.
کلا دکل bts بسیار از لحاظ ارسال بدون اطمینان می باشد و اصلا به هیچ وجه توصیه نمی شود. شما می توانید برای ارسال ایرانسل از بانک کد پستی ایرانسل استفاده نمایید و این مورد اطمینان بیشتری دارد.
امکان دارد اصلا ارسالی صورت نگرفته باشد.
این پنلی است که شرکت ایرانسل به ما برای ارسال ارائه می نماید و این صفحه فقط به منزله ثبت ارسال می باشد و اصلا به منزله ارسال پیامک نمی باشد.
یک قسمت دیگر داخل پنل ایرانسل قرار دارد که وضعیت ارسال را مشخص می نماید که آن اصلی می باشد.
این صفحه به منزله فقط ثبت است و می بایست در قسمتی دیگر ارسال شود.

امیدوارم توضیحاتمان مورد فایده قرار گیرد.

موفق باشید

hamid.soltani92
November 25th, 2014, 10:52
سلام.
خب اینکه نوشته ارسال هنوز شروع نشده!
job is not yet started!

ramzafzar
November 25th, 2014, 12:01
سلام.
خب اینکه نوشته ارسال هنوز شروع نشده!
job is not yet started!

دوست من به این نوشته ها نمی شود اعتماد کرد ، ارسالهایی داریم که انجام شده ولی همین متن در آنجا وجود دارد. پنل اصلا حرفه ایی نیست و کلا باید زنگ بزنی و پیگیری کنی...

موفق باشید.