چطور برای تیکت ها موضوع بندی و اهمیت بندی کنیم در whmcs ??
((در بخش کاربری whmcs مشتری که بخواد تیکت بزنه به مدیریت ، هیچ موضوع بندی وجود نداره که موضوع تیکت رو مشخص کنه و تیکت رو ارسال کنه.))
flexhost.ir
November 22nd, 2014, 09:47
چطور برای تیکت ها موضوع بندی و اهمیت بندی کنیم در whmcs ??
((در بخش کاربری whmcs مشتری که بخواد تیکت بزنه به مدیریت ، هیچ موضوع بندی وجود نداره که موضوع تیکت رو مشخص کنه و تیکت رو ارسال کنه.))
شما ابتدا باید دپارتمان های پشتیبانی رو ایجاد کنید.
تنظیمات > پشتیبانی > دپارتمان های پشتیبانی
MR.Noise
November 22nd, 2014, 09:56
شما ابتدا باید دپارتمان های پشتیبانی رو ایجاد کنید.