PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل تنظیم pipe در whmcs



firstline
October 19th, 2014, 23:38
با سلام
من whmcs رو نصب کردم و برای ایمیل support هم ایمیل نساختم و فقط در قسمت فوروارد ایمیل ساپورت کد |/home/esddco/public_html/portal/pipe/pipe.php را قرار دادم
الان که از یک ایمیل دیگر به ایمیل ساپورت ایمیل میزنم یه ایمیل با محتوای زیر میده:

Online Submission Required‏

Your email to our support system could not be accepted because we require you to submit all tickets via our online client support portal. You can do this at the URL below.

لطفا راهنمایی بفرمایید که چجوری تنظیم کنم که با ارسال ایمیل به ایمیل ساپورت، یک تیکت برای مشتری باز بشود

با تشکر

- - - Updated - - -

با سلام
با توجه به فیلم راهنمای WHMCS Configure Email Piping (https://www.youtube.com/watch?v=BaY9TmqSLIw&hd=1) هم که پیش رفتم و مثل فیلم تغییرات را ایجاد کردم باز هم نشد و وقتی از یاهو یه ایمیل واسه ساپورت میفرستم ، علاوه بر ایمیل بالا یک ایمیل هم از خود یاهو میاد که Mail delivery failed: returning message to sender

با تشکر