PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : پنل پیامک با قابلیت تغییر قالب !



2244
October 7th, 2014, 14:29
سلام
یکی از قابلیت های منحصر به فرد و کارآمد و جدیدی که بخصوص برای نماینده های سامانه های اس ام اسی میتونه خیلی مهم باشه امکان تغییر قالب و اعمال تغییراتی در طراحی پنل نماینده و کاربران زیر مجموعش هست. یعنی یه نماینده می تونه طرح و رنگ و در اینده که امکانات بیشتر هم اضافه بشه خیلی ازبخش های سامانه رو به دلخواه خودش تغییر بده و برای کل کاربران و نماینده هاش اعمال کنه. این کار طوری طراحی شده که فقط با چند تا کلیک ساده و انتخاب رنگ و یا تایپ کد رنگ دلخواهتون برای هر قسمت قابل تغییر هست. نکته مهم اینه که هر نماینده می تونه این امکان رو به نماینده های خودش واگذار کنه تا اونها هم بتونن همین امکان رو برای نماینده هاش و کاربرانشون اعمال کنن و اون هم برای نماینده هاش همینطور. نکته خیلی جالب تر هم اینه که هر کاربر به تنهایی هم میتونه این امکان رو برای خودش بگیره و رنگ بندی وتغییرات رو فقط برای خودش هم اعمال کنه. این یعنی اینکه یک تحول اساسی در دیزاین هر نماینده و حتی کاربر.
دوستان میتونن این امکان رو توی دموی ما به آدرس tehranpanel.net با نام کاربری و کلمه عبور demo ببینین.
مدیریت پنل رو توی آیکون سمت چپ بالای پنل پیش بینی کردیم.

sht-design
October 7th, 2014, 15:01
كار جالبي هست اما آيا فكر كردين به اين موضوع كه يك نماينده بتونه كل ظاهر پنل رو تغيير بده ؟ مثلا گزينه هاي بالا رو بياره مثلا گوشه سمت راست مثل يك ليست بازشو كه كاربر راحت تر بتونه با پنل كار كنه ؟

2244
October 7th, 2014, 15:12
ممنون از محبتتون
تغییر در جایگاه فعلا در برنامه کاری نیست. معمولا درخواست ها در خصوص همین موارد بوده و دیگر مواردی که در حال اجرای آنها هستیم.

sor
October 7th, 2014, 15:18
قیمت هنوز همون 400.000 تومن هست !؟

2244
October 9th, 2014, 07:08
قیمت هنوز همون 400.000 تومن هست !؟

در ایام عید تا عید با شرایط ویژه ارائه میگردد. شرایط جشنواره برای شما تیکت می گردد.

- - - Updated - - -

امکان افزودن لینک به صفحه اول اضافه گردید