PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نیاز به بازاریاب هاستینگ (اسپیس ایران) شرایط بسیار مناسب



PE7A
October 4th, 2014, 23:05
با سلام

به تعدادی بازاریاب برای سرویس های هاستینگ و میزبانی وب برای وبسایت اسپیس ایران نیازمندیم.
www.spaceiran.com (http://spaceiran.com)

درصد در نظر گرفته شده برای بازاریابی سرویس های میزبانی وب 25 درصد می باشد که درصد بسیار مناسبی در این زمینه محسوب می شود، در صورت فروش ماهیانه بیش از 15 سرویس میزبانی وب توسط بازاریاب در ماه این درصد به 30 افزایش می یابد.

احتمالا با نام اسپیس ایران آشنا هستید، در حال حاظر اسپیس ایران سومین سال فعالیت خود را سپری می کند و میزبانی صد ها وبسایت معتبر فارسی زبان را بر عهده دارد، محبوب ترین سرویس های میزبانی وب اسپیس ایران سرویس های میزبانی وب ویژه SSD با کیفیتی بسیار بالا هستند، ما با جرات می گوییم که این سرویس ها از نظر کیفیت و سرعت بسیار بالا با برترین سرویس دهندگان هاستینگ جهان برابری می کنند،
این سرویس ها با وجود کیفیت بسیار بالا دارای هزینه های بسیار مناسب هستند و فرصت بسیار مناسبی را برای بازاریابی فراهم می کنند.

همچنین امکان استفاده از سیستم همکاری در فروش نیز وجود دارد و می توانید از تبلیغات بنری در وبسایت های خود استفاده کنید، بنر های متعددی به این منظور در صفحه ی همکاری در فروش اسپیس ایران (http://spaceiran.com/affiliates) قرار داده شده است.

در صورت عدم تمایل به استفاده از سیستم همکاری در فروش می توانید نام کاربری مشتریان خود را از طریق تیکت برای ما ارسال فرمایید تا درصد کمیسیون سرویس ها به حساب کاربری شما واریز شود و یا از کاربران خود بخواهید تا نام شما را در هنگام ثبت نام به عنوان معرف ثبت کنند.


در صورتی که تمایل به همکاری برای بازاریابی دارید لطفا در بخش پشتیبانی اسپیس ایران ثبت نام فرمایید و یک درخواست پشتیبانی با عنوان بازاریابی هاستینگ ارسال فرمایید.
آدرس بخش پشتیبانی اسپیس ایران:
بخش پشتیبانی (http://portal.spaceiran.com/)


ویژگی ها:
درصد پورسانت مناسب 25 الی 30 درصد برای هر فروش
هزینه های بسیار مناسب سرویس های میزبانی وب در برابر کیفیت بسیار بالا
امکان استفاده از سیستم همکاری در فروش و قرار دادن بنر های تبلیغاتی
ده ها بنر تبلیغاتی متنوع جهت استفاده در سایت های مختلف

لینک صفحه ی همکاری در فروش اسپیس ایران:
همکاری در فروش (http://spaceiran.com/affiliates)

در صورت هرگونه سوال از طریق ارسال درخواست از طریق بخش پشتیبانی اسپیس ایران با ما در ارتباط باشید:
ارسال درخواست پشتیبانی (http://portal.spaceiran.com/submitticket.php)