PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : وي پي اس من هيچ ايميلي ارسال نميكنه



raspinah
July 1st, 2010, 01:31
سلام
دوستان ، من vePortal+cpanel دارم ، و اكانتام هيچ ايميلي ارسال نميكنه
حتي خود whm هم هيچ ايميلي برام ارسال نميكنه مثلا ايميل اكانت جديد يا حذف اكانت
كلا ايميل تعطيله
بايد چي كار كنم

LoveLife
July 1st, 2010, 01:43
سلام
دوستان ، من vePortal+cpanel دارم ، و اكانتام هيچ ايميلي ارسال نميكنه
حتي خود whm هم هيچ ايميلي برام ارسال نميكنه مثلا ايميل اكانت جديد يا حذف اكانت
كلا ايميل تعطيله
بايد چي كار كنم

با ساپورت تماس بگیر احتمالا ای پیت تو لیست سیاه هست و شاید قبلا باهاش اسپم فرستادن به ساپورت بگو که ای پی جدید برات تعریف کنه برای خروجی ایمیل . خودشون میدونن باید چی کار کنند

raspinah
July 1st, 2010, 01:45
با ساپورت تماس بگیر احتمالا ای پیت تو لیست سیاه هست و شاید قبلا باهاش اسپم فرستادن به ساپورت بگو که ای پی جدید برات تعریف کنه برای خروجی ایمیل . خودشون میدونن باید چی کار کنند

ممنون ، نه تو ليست سياه نيست ، چك كردم .

raspinah
July 1st, 2010, 12:13
خيلي جالبه ،‌ به جي ميل به خوبي ارسال ميشه ولي هيچ ايميلي به ياهو ارسال نميكنه

raspinah
July 1st, 2010, 15:42
2010-07-01 02:16:40 1OU40c-000Guv-K3 == seven_stars_anita@yahoo.com R=lookuphost T=remote_smtp defer (-53): retry time not reached for any host
2010-07-01 02:16:41 1OUD1c-000Xvv-Om == mohammad_hg_2@yahoo.com R=lookuphost T=remote_smtp defer (-53): retry time not reached for any host
2010-07-01 02:16:42 1OU4Uc-0006LW-W3 == aretobe7@yahoo.com R=lookuphost T=remote_smtp defer (-53): retry time not reached for any host
2010-07-01 02:16:42 1OU4ac-0009XN-UZ == goje007@yahoo.com R=lookuphost T=remote_smtp defer (-53): retry time not reached for any host
2010-07-01 02:16:43 1OU3mc-0005ph-Ii == dr.dish1354@yahoo.com R=lookuphost T=remote_smtp defer (-53): retry time not reached for any host
2010-07-01 02:16:43 1OUDFc-0007N1-Bq == iclass96@yahoo.com R=lookuphost T=remote_smtp defer (-53): retry time not reached for any host
2010-07-01 02:16:43 1OUD0t-000XqN-TL == bita_mina@yahoo.com R=lookuphost T=remote_smtp defer (-53): retry time not reached for any host

---------- Post added at 02:42 PM ---------- Previous post was at 01:43 PM ----------

اي بابا ،‌ يعني كسي نيست بگه كه چه خبره و چرا اينجوري مبشه

اين جي ميل كه نشون ميده ارسال شده


root@mysvrs [/]# grep 1OU5eJ-000HY6-78 /var/log/exim_mainlog
2010-06-30 16:20:55 1OU5eJ-000HY6-78 <= test@site-man.com H=localhost (site-man.com) [127.0.0.1] P=esmtpa A=dovecot_login:test@site-man.com S=560 id=de4b4b85dd15facb41fcee836ff26d52@site-man.com
2010-06-30 16:20:57 1OU5eJ-000HY6-78 => helloemailas@gmail.com R=lookuphost T=remote_smtp H=gmail-smtp-in.l.google.com [74.125.91.27]
2010-06-30 16:20:57 1OU5eJ-000HY6-78 Completed


و اين ياهوو


root@mysvrs [~]# grep 1OUHHL-000WTb-Df /var/log/exim_mainlog
2010-07-01 04:45:59 1OUHHL-000WTb-Df <= test@site-man.com H=localhost (site-man.com) [127.0.0.1] P=esmtpa A=dovecot_login:test@site-man.com S=563 id=f2a42f6c4e9174ccda05a9a6407b67ce@site-man.com
2010-07-01 04:46:00 1OUHHL-000WTb-Df == raspinah@yahoo.com R=lookuphost T=remote_smtp defer (-53): retry time not reached for any host

ارسال هايي كه به ياهو مي ره نه به اينباكس مي رسه و نه به اسپم.

كمك........

LoveLife
July 1st, 2010, 15:52
خيلي جالبه ،‌ به جي ميل به خوبي ارسال ميشه ولي هيچ ايميلي به ياهو ارسال نميكنه

دیتا سنتر هایی که معمولا ارزون هستند مشتری ها از سرور ها برای اسپم استفاده میکنند حالا یاهو نمیتونید ایمیل ارسال کنید مشکل چیه مشکل این هست که از طرف یاهو بلوک شده ای پی شما راه حل چیه یه فرم هست تو سایت یاهو اون رو باید پر کنید معمولا چند روز طول میکشه جواب بدن و ازتون یه سری اطاعات و مدارک میخوان که باید براشون ارسال کنید بعد احتمال اینکه درست بشه خیلی کم هست مسله بعدی چک کنید ببنید ptr , rds روی ای پی فعال هست یا نه مرحله اخر این هست که به ساپورت بگید که یه ای پی دیگه روی سرورتون ست کنند و از اون برای خروجی میل استفاده کنند تا مشکلتون حل بشه . اگر نشد هیچ راهی ندارید مگر اینکه سرور رو کنسل کنید و سرور جدید بگیرید .
به ساپورت بگید این کار رو انجام بده change the outgoing mail IP address

raspinah
July 1st, 2010, 16:18
دیتا سنتر هایی که معمولا ارزون هستند مشتری ها از سرور ها برای اسپم استفاده میکنند حالا یاهو نمیتونید ایمیل ارسال کنید مشکل چیه مشکل این هست که از طرف یاهو بلوک شده ای پی شما راه حل چیه یه فرم هست تو سایت یاهو اون رو باید پر کنید معمولا چند روز طول میکشه جواب بدن و ازتون یه سری اطاعات و مدارک میخوان که باید براشون ارسال کنید بعد احتمال اینکه درست بشه خیلی کم هست مسله بعدی چک کنید ببنید ptr , rds روی ای پی فعال هست یا نه مرحله اخر این هست که به ساپورت بگید که یه ای پی دیگه روی سرورتون ست کنند و از اون برای خروجی میل استفاده کنند تا مشکلتون حل بشه . اگر نشد هیچ راهی ندارید مگر اینکه سرور رو کنسل کنید و سرور جدید بگیرید .
به ساپورت بگید این کار رو انجام بده change the outgoing mail IP address

خوب اين يه حرفيه ، سرور ارزون هميشه يه مشكلاتيم داره ، حرفتو قبول دارم ، ولي من وي پي اس قبلي كه ازشون گرفتم بودم اين مشكلات را نداشتم .
خيلي ممنون ، ياهو را امتحان نميكنم ، چون فكر كنم خيلي دنگ و فنگ داره و آخرش هم فايده نداشته باشه ، ولي در مورد اي پي جديد ، بزار يه تيكت بزنم ببينم چي ميشه

ممنون

---------- Post added at 03:18 PM ---------- Previous post was at 02:56 PM ----------

چجوري ptr , rds روی ای پی فعال كنم يا ببينم فعال هست يا نه

parsvps
July 1st, 2010, 18:07
باید دیتاسنتر برای تون اکی بکنه . تیکت بزنید بهشون

raspinah
July 1st, 2010, 18:56
اين مشكل به خاطر اين پيش اومده كه من روي وي پي اسم يه انجمن دارم ، كه تا انجمن را روي وي پي اس جديد فرستادم يجا شروع كرده ايميل فرستادن و ياهو هم شاكي هه


Message 1OTzz4-000B2z-Uc is not frozen
delivering 1OTzz4-000B2z-Uc
Connecting to a.mx.mail.yahoo.com [67.195.168.31]:25 ... connected
SMTP<< 421 4.7.1 [TS03] All messages from 122.211.215.218 will be permanently deferred; Retrying will NOT succeed. See 421 4.7.1 &#91;TS03&#93; All messages from x.x.x.x permanently deferred | Yahoo! Postmaster Help (http://postmaster.yahoo.com/errors/421-ts03.html)
SMTP>> QUIT


This error message indicates we are seeing a high volume of messages from your IP address that is a characteristic of unsolicited, bulk emails. While this is a temporary SMTP error code, we do not recommend attempting to resend your messages until you examine your subscription practices and lists, and implement changes to ensure that your messages are sent only to users who have requested it. Please visit this page to review our best practice recommendations.

If you have deployed significant changes or feel you have received this message in error, you may contact our Postmaster team by filling out this form.


خوب فكر كنم تنها راه اينه كه اي پي را عوض كنم ، درسته ، اي پي خروجي ايميل !!!!

---------- Post added at 05:56 PM ---------- Previous post was at 05:27 PM ----------

ديتاسنتر گفت با ياهو هماهنگ ميكنم تا اين اي پي را از ليست ديتابيسشون بيارن بيرون و تا 48 ساعت ديگه درست ميشه

دوستان آيا كسي مي دونه چجوري ميشه كلا ايميل را براي يك اكانت بست ، حتي نتونه با ايميل اكانت كه اينجوريه ارسال كنه : accountname@servername.com