توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل در باز کردن تیکت در پنل مدیریت whmcs
SMSBAZ
July 1st, 2010, 00:50
سلام . من برای دپارتمان یک ایمیل تعریف کردم و برای تست هم یک تیکت زدم ولی توی پنل باز نمیشه و پیغام زیر رو میده .
Access Denied
You are not assigned to any ticket departments so cannot view or reply to any tickets
SMSBAZ
July 1st, 2010, 12:35
انگار اینجا کسی حاضر نیست به هیچ کدوم از سوالای من جواب بده .
یعنی واقعا این همه مدیر سرور و هاستینگ هیچکدومتون نمیتونه بگه مشکل من کجاست ؟
winsent
December 29th, 2010, 21:23
من هم همین مشکل رو دارم.
لطفا یکی از دوستان یا مدیران کمک کنند.
با تشکر و سپاس
Warez-Host.IR
December 29th, 2010, 21:31
با سلام
سطح دسترسي كامل به اكانت يا كاربر مورد نظر نداده ايد كه با چنين مشكلي روبرو مي شويد
Veria
December 30th, 2010, 08:29
باید وارد Setup > administrators بشید و یوزری که میخواید به اون دپارتمان دسترسی داشته باشه رو باز کنید.
بعد تیک دپارتمان مورد نظر رو در بخش Assigned Departments برای اون یوزر بزنید.