ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل در باز کردن تیکت در پنل مدیریت whmcs



SMSBAZ
July 1st, 2010, 00:50
سلام . من برای دپارتمان یک ایمیل تعریف کردم و برای تست هم یک تیکت زدم ولی توی پنل باز نمیشه و پیغام زیر رو میده .

Access Denied
You are not assigned to any ticket departments so cannot view or reply to any tickets

SMSBAZ
July 1st, 2010, 12:35
انگار اینجا کسی حاضر نیست به هیچ کدوم از سوالای من جواب بده .

یعنی واقعا این همه مدیر سرور و هاستینگ هیچکدومتون نمیتونه بگه مشکل من کجاست ؟

winsent
December 29th, 2010, 21:23
من هم همین مشکل رو دارم.
لطفا یکی از دوستان یا مدیران کمک کنند.
با تشکر و سپاس

Warez-Host.IR
December 29th, 2010, 21:31
با سلام
سطح دسترسي كامل به اكانت يا كاربر مورد نظر نداده ايد كه با چنين مشكلي روبرو مي شويد

Veria
December 30th, 2010, 08:29
باید وارد Setup > administrators بشید و یوزری که میخواید به اون دپارتمان دسترسی داشته باشه رو باز کنید.
بعد تیک دپارتمان مورد نظر رو در بخش Assigned Departments برای اون یوزر بزنید.

SaeedTNT
December 30th, 2010, 10:29
مشکل منم همین بود که با روش فوق رفع شد
متشکرم