بعد از مدتی که اقدامات فروشنده ها را در این انجمن دیدم تصمیم گرفتم این تاپیک را باز کنم و با شما این مشکلات را ریشه یابی کنم.
تا حالا چندین بار از کاربرانم مرا از این امر مطلع ساختند که دیگر فروشنده های این سایت به کسانی که تاپیک می دهند یا کسانی که سرور خریده اند یا قصد خرید داشته اند تماس می گیرند و به آنها پیشنهاد پایین تر می دهند یا در امری ناشایسته تر به بدگویی و خراب کردن وجه ما می پردازند.
این سایت محلی برای تعلیم، آموزش است و در کنار آن محلی برای رقابت و جذب مشتری های مختلف برای شرکت های هاستینگ مختلف است می خواستم ببینم واقعاً رقابت بدین معنی است که وجه همکاران خود را نابود کنیم؟
می خواستم ببینم واقعاً چقدر از شما همکاران این تجربه را داشتید؟ و آیا نبایستی راهکاری در این رابطه ارائه شود؟
besthosti.com
August 23rd, 2014, 21:34
این کار اشتباهی هست و هر کسی هم کرده کالا غلط و بیجا هست.
خدا اون دنیا ازش جواب این کار ها رو می خواد.
hassanfe
August 23rd, 2014, 21:35
سلام
بعد از مدتی که اقدامات فروشنده ها را در این انجمن دیدم تصمیم گرفتم این تاپیک را باز کنم و با شما این مشکلات را ریشه یابی کنم.
تا حالا چندین بار از کاربرانم مرا از این امر مطلع ساختند که دیگر فروشنده های این سایت به کسانی که تاپیک می دهند یا کسانی که سرور خریده اند یا قصد خرید داشته اند تماس می گیرند و به آنها پیشنهاد پایین تر می دهند یا در امری ناشایسته تر به بدگویی و خراب کردن وجه ما می پردازند.
این سایت محلی برای تعلیم، آموزش است و در کنار آن محلی برای رقابت و جذب مشتری های مختلف برای شرکت های هاستینگ مختلف است می خواستم ببینم واقعاً رقابت بدین معنی است که وجه همکاران خود را نابود کنیم؟
می خواستم ببینم واقعاً چقدر از شما همکاران این تجربه را داشتید؟ و آیا نبایستی راهکاری در این رابطه ارائه شود؟
سلام
متاسفانه مشتری فقط دنبال قیمت پایین تره . میره 10 تومن میده سرور با رم 1 میخره بعد از 2روز میبینه علی آباد ده هم نیست و میره سراغ یکی دیگه و متاسفانه بازم همین اشتباه رو تکرار میکنه.
به نظر من باید یه گروه یا چیزی حالت اتحادیه واسه خودمون تشکیل بدیم که یه نرخ تقریبا یکسان واسه سرویس هامون قرار بدیم.
البته اگه بخوایم به نتیجه ای برسیم.
خیلیا این کار فقط واسه 2-3ماه تابستونشون هست و مدرسه که شروع شد میبندن و میرن. به همین خاطر فکر 2ماه بعدو نمیکنه و هرجی میتونه ارزون میده. ولی اگه یه گروه و یه اتحادیه مشخص داشته باشیم و هرکسی رو راه ندیم داخلش هم برای مشتری بهتره و هم برای فروشنده.
موفق باشید
fox
August 23rd, 2014, 21:40
کار بسایار ناپسندی هست و فکر میکنم هر کس این کار را انجام بده واقعا ناشی و تازه کار هست
p0lice
August 23rd, 2014, 21:42
سلام
بعد از مدتی که اقدامات فروشنده ها را در این انجمن دیدم تصمیم گرفتم این تاپیک را باز کنم و با شما این مشکلات را ریشه یابی کنم.
تا حالا چندین بار از کاربرانم مرا از این امر مطلع ساختند که دیگر فروشنده های این سایت به کسانی که تاپیک می دهند یا کسانی که سرور خریده اند یا قصد خرید داشته اند تماس می گیرند و به آنها پیشنهاد پایین تر می دهند یا در امری ناشایسته تر به بدگویی و خراب کردن وجه ما می پردازند.
این سایت محلی برای تعلیم، آموزش است و در کنار آن محلی برای رقابت و جذب مشتری های مختلف برای شرکت های هاستینگ مختلف است می خواستم ببینم واقعاً رقابت بدین معنی است که وجه همکاران خود را نابود کنیم؟
می خواستم ببینم واقعاً چقدر از شما همکاران این تجربه را داشتید؟ و آیا نبایستی راهکاری در این رابطه ارائه شود؟
کاملا حرفتون متینه و رسیدگی بشه بهتره
من فروشنده نیستم ولی بارها سرویس خریدم و در پیام خصوصی قیمت خیلی خیلی پایین بهم دادن که کیفیت سرویس هاشون و پشتیبانیشون هم خیلی ضعیف بوده
اگه به این وضعیت رسیدگی بشه قیمتها همسان بشه پشتیبانی ها خوب بشه خیلی خوب میشه
من چهار ساله اینجا عضوم جدیدا این موضوع خیلی زیاد شده و خیلی خوبه رسیدگی بشه
خیلی ممنون از تاپیکی که زدین
امیدوارم مورد پیگیری قرار بگیره
Mr.black-hat
August 23rd, 2014, 21:45
سلام
بعد از مدتی که اقدامات فروشنده ها را در این انجمن دیدم تصمیم گرفتم این تاپیک را باز کنم و با شما این مشکلات را ریشه یابی کنم.
تا حالا چندین بار از کاربرانم مرا از این امر مطلع ساختند که دیگر فروشنده های این سایت به کسانی که تاپیک می دهند یا کسانی که سرور خریده اند یا قصد خرید داشته اند تماس می گیرند و به آنها پیشنهاد پایین تر می دهند یا در امری ناشایسته تر به بدگویی و خراب کردن وجه ما می پردازند.
این سایت محلی برای تعلیم، آموزش است و در کنار آن محلی برای رقابت و جذب مشتری های مختلف برای شرکت های هاستینگ مختلف است می خواستم ببینم واقعاً رقابت بدین معنی است که وجه همکاران خود را نابود کنیم؟
می خواستم ببینم واقعاً چقدر از شما همکاران این تجربه را داشتید؟ و آیا نبایستی راهکاری در این رابطه ارائه شود؟
شما همون مدير oxingostar بودي جناب ؟
omid3963
August 23rd, 2014, 22:06
سلام
متاسفانه مشتری فقط دنبال قیمت پایین تره . میره 10 تومن میده سرور با رم 1 میخره بعد از 2روز میبینه علی آباد ده هم نیست و میره سراغ یکی دیگه و متاسفانه بازم همین اشتباه رو تکرار میکنه.
به نظر من باید یه گروه یا چیزی حالت اتحادیه واسه خودمون تشکیل بدیم که یه نرخ تقریبا یکسان واسه سرویس هامون قرار بدیم.
البته اگه بخوایم به نتیجه ای برسیم.
خیلیا این کار فقط واسه 2-3ماه تابستونشون هست و مدرسه که شروع شد میبندن و میرن. به همین خاطر فکر 2ماه بعدو نمیکنه و هرجی میتونه ارزون میده. ولی اگه یه گروه و یه اتحادیه مشخص داشته باشیم و هرکسی رو راه ندیم داخلش هم برای مشتری بهتره و هم برای فروشنده.
موفق باشید
ایده بسیار خوبیه.
البته به شرطی که مثل شورای رقابت نشه!
hasanazizi
August 23rd, 2014, 22:08
در تکمیل دوست عزیزم استارتر گل
بعضی ها که مثل من در بخش فروش افر میدن بعضی کمبود دار که بیان سرویس های خودشونو به فروش برسونن دست به اتک زدن ( دیداس ) کردن افر دهنده میکنن مثل من افر دادم بعد از 10 دقیقه از سوی ای پی 30 کشور با رقم های مختلف اتک زدن و باعث هزینه 700 برای من شدن که سرور رو باز گردونم
ایا واقعا این وجدان هستش .
ایا این انسانیت هستش
دوست خوبم ناراحت نباش رزق و روزی دست خداست بخواد روزی بهت میده نخوادم نمیده
و اونایی که این کارهای زشت رو انجام میدن اگر در این دنیا جزای کارشونو نبینن حتما اون دنیا میبینن
بازم توکل بر یگانی او
besthosti.com
August 23rd, 2014, 22:23
به نظر من این که اتحادیه زد کار سخت و نشدنی هست چون که قیمت و ارزش سرور به ان بعلاوه یک چیز ربط داره مثل لوکیشن، قیمت اصلی سرور و.....
باید هر کسی از سر انصاف و مردی خودش قیمت بده نه پایین که فروشنده های دیگه ضرر کنه و نه بالا که مشتری نتونه بخره
98M!zban
August 23rd, 2014, 22:24
اینجا ایران هست
وقتی چراغ adsl مودم بنده 4 روزه خاموشه و هیچ نهادی زیر باز مسئولیت نمیره
از نماینده گرفته تا پشتیبان شبانه روزی و همچنین مخابرات
اونوقت در فضای هاستینگ که اکثرا اون رو جوانانی که بدون تعهد و ضمانت در حال کار هستند تشکیل دادن انتظار کار با شرافت و مطمئن دارید ؟ انتظار دارید همه چیز خوب پیش بره ؟ متاسفانه هیچ نهادی نیست حتی به ما نظارت کنه بگه آقای مسئول خدمات سرور و ... ساعت کاری طبیعی روزی 8 ساعت هست اونوقت شما بیشتر از 16 ساعت معمولا در حال کار هستی حداقل بیا بیمه شو با هزینه کم تر که اینهمه با این همه مشتری سروکله میزنی مخت بعد 4 سال پوکید باشه یه حمایتی که در اوج جوانی وقتت رو صرف پیشرفت مسائلی کردی که هنوز توی کشور جا نیفتاده و به عنوان یک شغل مورد قبول نیست
به حساب به اینطور شغل ها میگن توسعه گر فرهنگ شغلی
خلاصه که در زمینه کاری ما درد زیاده
این دردی که شما مطرح کردی و اون هم تخریب فروشنده ها هست یکی از کوچکترین دردهاست
امیدوارم نهادی باشه که به ما نظارت کنه
برای بار چندم بدون هیچ ترس و واهمه ای عرض می کنم مدیریت بسیار اشتباه در وب هاستینگ تالک ( البته نظر شخصی بنده و قصد توهین ندارم ) هم کمک زیادی به اینجور مسائل زیاد میکنه
iran-developers
August 23rd, 2014, 22:27
درود
این کار را خود بنده 1 بار انجام دادم ولی قصدم تخریب نبود و اصلا اونموقع سرور نمی فروختم
فقط گفتم فلان فروشند نا معتبر هست .
بستگی داره با چه قصدی پ خ بزنی یا زنگ !