PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل کامل لود نشدن سایت



parsfanavaran
August 19th, 2014, 13:55
سلام دوستان
من یه سایت دارم همیشه در حال لوده
یعنی آدرس که میزنم سایتم میاد ولی ثابت نمیشه و همیشه بغل ادرس تو مرورگرها در حال لود نشون میده
از کجا بدونم کدوم فایل یا صفحه رو نمیتونه فراخوانی کنه؟
ممنون میشم کمکم کنید

TN Projects
August 19th, 2014, 14:02
با درود و احترام.
ابتدا شما باید از سرور مطمئن بشید (این مورد بشدت کم رخ میده و بهتره مهم نگیرید چون صرفا گفتم چون این مورد هم 1% هست)
دوم شما باید از لینک های شکست خورده در سایتتون آگاه بشید یعنی لینکهایی که غیر فعال هستند در سایتتون ( به احتمال زیاد مشکلتون این مورده)
سوم مشکل از کدنویسی سایتتون هست (این مورد هم مثل مورد اول هست اما خب بعضی مواقع بخاطر لینک هایی که در کدنویسی برای فراخانی فایلهایی که قالب به اون وابسته هست ممکنه مشکلی پیش اومده باشه و مدام روی لود بمونه)

برای بررسی لینکها اگر از سیستم مدیریت محتوا استفاده میکنید وابسته به نوعش باید افزونه ای جهت شناسایی لینکهای خراب و شکسته رو نصب کنید و یا از سایتهای اسکنر استفاده کنید که زیاد دقیق نیست مورد دوم.

اگر این سه مورد نبود باید سایتتون کاملا بررسی بشه.

موفق باشید

LIAN2
August 19th, 2014, 14:44
سلام وقت بخیر

آدرس سایت را بدید تا بررسی شود.

ashanet
August 19th, 2014, 23:35
سلام شما می تونید از طریق پلاگین های مرورگرتون این کارو انجام بدید برای مرورگر فایرفوکس می تونید از پلاگین firebug استفاده کنید و از قسمت net جزییات کامل و این که کدوم قسمت در حال پردازش هستش رو مشاهده کنید.البته همون طور که دوستان گفتن دلایل بسیار زیادی می تونه داشته باشه اما معمولا به دلیل فایل هایی که از وب سایت دیگه لینک شدن مانند عکس ها و ... و لینک های شکسته شده می تونه بیشترین احتمال این مشکل باشه..موفق باشید