PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سوال:چگونه از هاست بطور کامل بک آپ بگیریم؟



nima-s
July 31st, 2014, 11:15
سلام دوستان
یک هاست cpanel دارم که بر روی اون چند سایت با اسکریپتهای مختلف سواره
مثلا وردپرس،نیوک،انجمن mybb و چند اسکریپت دیگه
مطالبی که در این سایتها هست بسیار مهمه و حتی فکر به اینکه از دستشون بدم دیوانم میکنه!
دوستان میخوام بدونم ایا راهی هست تا از کلیه این سایتها بصورت کامل و یکجا بک آپ گرفته باشه؟
بک اپی کامل و البته خودکار چون انتشار مطلب زیاده بنابراین اگر بخوام دستی این کار رو بکنم شاید بخاطر کمی وقت هر چند روز یکبار اقدام کنم که در این صورت مطالب چند روز رو از دست میدم اما در حالت خودکار طبیعتا مطالب از دست رفته قابل چشم پوشیه
البته بخاطر ماهیت بعضی سایتها، بک آپ گیری با جزئیات کامل مد نظره.مثلا در یکی از سایتهای وردپرسی از فهرست بسیار پر جزئیات اما مرتبی استفاده شده که اگر روش بکاپ گیری موارد ریز رو بک آپ گیری نکنه ، در صورت بوجود اومدن مشکل از این موارد ریز مطمئنا به لحاظ زمانی دچار دردسر بزرگی میشم تا از نو این همه دسته و فهرست و... ساخته بشه.یعنی نه تنها مطالب و موارد اصلی، بلکه موارد ریز هم مهمه که بک آپ گیری بشه

با توجه به اینکه هاسته و فضای زیادی نداره تا بک آپ رو درون خود هاست ذخیرش کنم،و همچنین بخاطر حجم زیاد بک آپ، امکان دانلود در رایانه شخصی هم نیست، لطفا راهی رو برای بکاپ خودکار به هاستهای رایگان مثل دروپ باکس یا مثلا گوگل درایو(ترجیحا دروپ باکس) و... معرفی کنید؟
و لطفا بفرمائید که در صورت بوجود اومدن مشکل چطوری میشه همه سایتها رو یکجا و بی نقص با کمک این بک آپ بازگردانی کرد؟
ممنون

aghaa
July 31st, 2014, 12:16
شما به هاستینگ خود تیکت کنید براتون بک اپ کامل میگیرند میدن به شما

a.e
July 31st, 2014, 12:40
در صورتی که امکان بک آپ شما قابل دسترسی است شما میتوانید از هاست خود فول بک آپ تهیه نمایید و سپس اقدام به دانلود نمایید و همچنین درصورتی که این امکان برای شما وجود ندارد میتوانید از پشتیبان هاست خود درخواست نمایید تا فول بک آپ هاست را در اختیار شما قرار دهد.

nima-s
August 1st, 2014, 00:37
از پشتیبانی هاست خیری ندیدیم و امیدی هم ندارم
در بالا عنوان شد لطفا راهی برای فول بک اپ خودکار ارائه کنید و همینطور هم عرض شد که نمیشه همه بک اپهارو در رایانه شخصی دانلود کرد! یا در هاست ذخیره کرد!