PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل در ایمپورت کامنتهای جی کامنت



basere
July 16th, 2014, 16:23
با سلام و ادب
1- من از نسخه جی کامنت استفاده می کردم که با جوملا 1.5 هم سازگار بود اما با مهاجرت از جوملا 1.5 به 2.5 همه کامنتهای کاربران سایت حذف شد. اما بنده قبلا جدول jOS_jcomments_votes را اکسپورت کرده بودم اما بعد از ارتقای جوملا و نصب نسخه بالاتر جی کامنت وقتی که این جدول رو ایمپورت می کنم با خطای #1062 - Duplicate entry '1' for key 'PRIMARY' مواجه میشم. آیا راهی هست که بتونم طوری این جدول رو جایگزین جدول جدید کنم یا لااقل کامنتها رو به نسخه جدید منتقل کنم؟


2- لازم به ذکره که بنده اخیرا از کامپوننت rdb_comment_joomina هم برای نظرات کاربران استفاده می کردم که هنوز جدولش که حاوی همه ی کامنتهاست هم تو دیتابیس موجوده آیا میشه محتویات این جدول رو به جی کامنت منتقل کرد؟

3- در مجموع من یه فایل بک آپ از نسخه قدیمی جی کامنت دارم و هم یه جدول حاوی کامنتها مربوط به یه کامپوننت دیگه و میخوام یه طوری این کامنتها رو به نسخه جدید جی کامنت منتقل کنم. امیدوارم منظورم رو رسونده باشم.
ممنون