PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : از هاست اشتراکی سرورپارس راضی نیستم!



johnconner
July 16th, 2014, 14:51
سلام به همه دوستان

بعد از دو سال به خاطر افزایش قیمت هاست اشتراکی خارجی به هاست اشتراکی سرورپارس منتقل کردم، اما با وجود بهینه سازی های اسکریپت و تنظیمات کش و ... سایت خیلی سنگین کار می کرد. به همین خاطر عملکرد سرور رو به طور مرتب چک کردم و دیدم سی پی یو همیشه اورلود هست (تو تصویر ضمیمه یک نمونه اش رو می بینین). به پشتیبانی تیکت زدم و خواستم رسیدگی بکنن جواب دادن شما توقع زیادی داری، هاست اشتراکی همینه! والا به خدا هاست خارجی 24 هسته سی پی یو داشت و لود هیچوقت از 3-4 بالاتر نمی رفت اما روی سرور جدید با 8 هسته لود پایینتر از 10-11 نمیاد. آیا به نظر شما این موضوع طبیعیه؟ اگر شما جای من باشین چکار می کنین؟

21516

Yas-Host
July 16th, 2014, 14:54
سلام به همه دوستان

بعد از دو سال به خاطر افزایش قیمت هاست اشتراکی خارجی به هاست اشتراکی سرورپارس منتقل کردم، اما با وجود بهینه سازی های اسکریپت و تنظیمات کش و ... سایت خیلی سنگین کار می کرد. به همین خاطر عملکرد سرور رو به طور مرتب چک کردم و دیدم سی پی یو همیشه اورلود هست (تو تصویر ضمیمه یک نمونه اش رو می بینین). به پشتیبانی تیکت زدم و خواستم رسیدگی بکنن جواب دادن شما توقع زیادی داری، هاست اشتراکی همینه! والا به خدا هاست خارجی 24 هسته سی پی یو داشت و لود هیچوقت از 3-4 بالاتر نمی رفت اما روی سرور جدید با 8 هسته لود پایینتر از 10-11 نمیاد. آیا به نظر شما این موضوع طبیعیه؟ اگر شما جای من باشین چکار می کنین؟

http://www.webhostingtalk.ir/attachments/f9/21516-%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%B1%D8%A7%D8%B6%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-cpu-9304116-png

اگر سروری کشش کافی را داشته باشد با لود 40 هم هیچ تغییری نخواهد کرد!
احتمال زیاد زیر اتک بودند یا یکی از سایت ها فشار زیادی به سرور وارد کرده است.

LIAN2
July 16th, 2014, 14:55
سلام
ممکن هست گاهی اوقات لود سرور اصلی به دلایل مختلفی افزایش پیدا کند ، اما اگر همیشه این مشکل را دارید حتما با پشتیبان فضای میزبانی درمیان بگذارید

johnconner
July 16th, 2014, 15:01
با سپاس از مدیر محترم که موضوع رو به مکان درست منتقل کردن.
"فکر می کنم پست رو تو انجمن اشتباه فرستادم، امکان حذف و انتقال هم غیرفعال هست از مدیر محترم خواهش می کنم اگر جاش اشتباهه اون رو به انجمن درست منتقل بفرمایین"

- - - Updated - - -

آخه پشتیبانی درست جواب نمیده، من تیکت زدم

- - - Updated - - -


اگر سروری کشش کافی را داشته باشد با لود 40 هم هیچ تغییری نخواهد کرد!
احتمال زیاد زیر اتک بودند یا یکی از سایت ها فشار زیادی به سرور وارد کرده است.

کشش کافی یعنی چی؟ احتمال اتک خیلی کم هست و حداکثر یک یا دو ساعت طول میکشه! منابع روی سرور اشتراکی تقسیم شده یک سایت چطور میتونه فشار بیاره؟

checkpost
July 16th, 2014, 15:04
سلام به همه دوستان

بعد از دو سال به خاطر افزایش قیمت هاست اشتراکی خارجی به هاست اشتراکی سرورپارس منتقل کردم، اما با وجود بهینه سازی های اسکریپت و تنظیمات کش و ... سایت خیلی سنگین کار می کرد. به همین خاطر عملکرد سرور رو به طور مرتب چک کردم و دیدم سی پی یو همیشه اورلود هست (تو تصویر ضمیمه یک نمونه اش رو می بینین). به پشتیبانی تیکت زدم و خواستم رسیدگی بکنن جواب دادن شما توقع زیادی داری، هاست اشتراکی همینه! والا به خدا هاست خارجی 24 هسته سی پی یو داشت و لود هیچوقت از 3-4 بالاتر نمی رفت اما روی سرور جدید با 8 هسته لود پایینتر از 10-11 نمیاد. آیا به نظر شما این موضوع طبیعیه؟ اگر شما جای من باشین چکار می کنین؟

http://www.webhostingtalk.ir/attachments/f9/21516-%D8%A7%D8%B2-%D9%87%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D9%88%D8%B1%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%B1%D8%A7%D8%B6%DB%8C-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-cpu-9304116-png

:ی اورسل ....

- - - Updated - - -


اگر سروری کشش کافی را داشته باشد با لود 40 هم هیچ تغییری نخواهد کرد!
احتمال زیاد زیر اتک بودند یا یکی از سایت ها فشار زیادی به سرور وارد کرده است.


میدونین لود برای چی بالا میره دیگه؟ io یا مصرف پردازنده

خوب چطور وقتی io مثلا شده 20% یا cpu 100% مصرف داره سرور کشش داره که لود 40 داشته باشه؟!!!!!
جالبه

sht-design
July 16th, 2014, 15:04
اگر این مشکل همیشگی هست و پشتیبانی پاسخ کافی نمیدهند پس عوض کنید سرویس دهنده خودتون رو

johnconner
July 16th, 2014, 15:10
اگر این مشکل همیشگی هست و پشتیبانی پاسخ کافی نمیدهند پس عوض کنید سرویس دهنده خودتون رو

اتفاقا تو همین فکر بودم، میدونین مشکل اینه که هاست های خوب خارجی معمولا ایران رو تحریم کردن، هاست های داخلی هم یا قیمت شون اصلا متناسب نیست یا مثل سرورپارس میشن. الان با پولی که من برای یکسال پرداخت کردم و قابل عودت هم نیست میشد از x10hosting بهترین سرویس اشتراکی رو خرید! ولی نمیشه! چون تحریم هستیم :( اگر هاست اشتراکی خوب با قیمت مناسب میشناسین لطفا بگین.

Javan Host
July 16th, 2014, 15:13
اتفاقا تو همین فکر بودم، میدونین مشکل اینه که هاست های خوب خارجی معمولا ایران رو تحریم کردن، هاست های داخلی هم یا قیمت شون اصلا متناسب نیست یا مثل سرورپارس میشن. الان با پولی که من برای یکسال پرداخت کردم و قابل عودت هم نیست میشد از x10hosting بهترین سرویس اشتراکی رو خرید! ولی نمیشه! چون تحریم هستیم :( اگر هاست اشتراکی خوب با قیمت مناسب میشناسین لطفا بگین.

دوست عزیز در قسمت درخواست
تاپیک ایجاد کنید آفر پیشنهاد شود !

Yas-Host
July 16th, 2014, 15:15
کشش کافی یعنی چی؟ احتمال اتک خیلی کم هست و حداکثر یک یا دو ساعت طول میکشه! منابع روی سرور اشتراکی تقسیم شده یک سایت چطور میتونه فشار بیاره؟

سرور سراغ داریم با لود 40 یا 30 با سی پی یو 12 هسته ای از سری i7 براحتی سایت های بر روی اون لود می شوند.
باید بررسی شود دلیل لود بالا چیست! ممکن است با یک دلیل سایت ها اصلا لود نشوند ولی با یک دلیل دیگر لود متعادل باشد مانند فرق بالا رفتن لود در ریستور بک آپ سنگین یا اتک.
در ضمن سرور شما اشتراکی هست! طبق صحبت خود شما! یعنی منابع Share شده است و اختصاصی نیست

johnconner
July 16th, 2014, 15:17
دوست عزیز در قسمت درخواست
تاپیک ایجاد کنید آفر پیشنهاد شود !

چشم برادر، ولی مشکل چیز دیگه اس، خوشحال میشم راجع به اون هم نظرتون رو بفرمایین :)

Javan Host
July 16th, 2014, 15:18
دوست عزیز بسیاری از دوستان هستند از آلمان و .... با قیمت بسیار خوب یا حتی داخل با قیمیت بسیار خوب پیشنهاد میدهند و کیفیت نیز بسیار بالا

johnconner
July 16th, 2014, 15:20
سرور سراغ داریم با لود 40 یا 30 با سی پی یو 12 هسته ای از سری i7 براحتی سایت های بر روی اون لود می شوند.
باید بررسی شود دلیل لود بالا چیست! ممکن است با یک دلیل سایت ها اصلا لود نشوند ولی با یک دلیل دیگر لود متعادل باشد مانند فرق بالا رفتن لود در ریستور بک آپ سنگین یا اتک.
در ضمن سرور شما اشتراکی هست! طبق صحبت خود شما! یعنی منابع Share شده است و اختصاصی نیست

توی مقررات هاست اشتراکی اومده که هر اکانت به اندازه n% حق استفاده از منابع رو داره، وقتی یکی از منابع مثل پردازشگر اورلود باشه حق مشتری ضایع نمیشه به نظر شما؟

Yas-Host
July 16th, 2014, 15:33
توی مقررات هاست اشتراکی اومده که هر اکانت به اندازه n% حق استفاده از منابع رو داره، وقتی یکی از منابع مثل پردازشگر اورلود باشه حق مشتری ضایع نمیشه به نظر شما؟

بله حق با شماست.
ولی وقتی یک یوزر یک کرون جاب یا یک سیستم سنگین دارد و در عرض چند ثانیه باعث افزایش لود سرور می شود سرور پارس چند دقیقه باید صبر کند تا فقط بتونه به سرور لوگین شه و یوزر فوق رو از دسترس خارج کنه.

johnconner
July 16th, 2014, 16:19
بله حق با شماست.
ولی وقتی یک یوزر یک کرون جاب یا یک سیستم سنگین دارد و در عرض چند ثانیه باعث افزایش لود سرور می شود سرور پارس چند دقیقه باید صبر کند تا فقط بتونه به سرور لوگین شه و یوزر فوق رو از دسترس خارج کنه.

کاش چند دقیقه یا حتی چند ساعت مشخص در روز باشه، مشکل زمانی پیش میاد که بطور دائم سرور اولود هست. به نظرم دلیلش چیزی جز بارگذاری بیش از حد روی سرور نیست، دلیل اینکار قابل درک هست: سود بیشتر.

- - - Updated - - -


دوست عزیز بسیاری از دوستان هستند از آلمان و .... با قیمت بسیار خوب یا حتی داخل با قیمیت بسیار خوب پیشنهاد میدهند و کیفیت نیز بسیار بالا

حداقل 3-4 هاست ایرانی رو آزمایش کردم که مناسب نبودن، با کارشناس سرورپارس آنلاین مشورت کردم و طبق گفته ها و قول و قرارهای اون بنده خدا خرید رو انجام دادم (آقا یا خانم لاهیجیان). متاسفانه هاستهای ایران همیشه برام تجربه تلخی بودن. اگر واقعا هاست خوب ایرانی میشناسید لطفا pm بدید. سپاس

LIAN2
July 16th, 2014, 16:24
کاش چند دقیقه یا حتی چند ساعت مشخص در روز باشه، مشکل زمانی پیش میاد که بطور دائم سرور اولود هست. به نظرم دلیلش چیزی جز بارگذاری بیش از حد روی سرور نیست، دلیل اینکار قابل درک هست: سود بیشتر.

- - - updated - - -



حداقل 3-4 هاست ایرانی رو آزمایش کردم که مناسب نبودن، با کارشناس سرورپارس آنلاین مشورت کردم و طبق گفته ها و قول و قرارهای اون بنده خدا خرید رو انجام دادم (آقا یا خانم لاهیجیان). متاسفانه هاستهای ایران همیشه برام تجربه تلخی بودن. اگر واقعا هاست خوب ایرانی میشناسید لطفا pm بدید. سپاس

سلام مجدد

سرویس با چه مشخصاتی و چه قیمتی از سرور پارس تهیه فرمودید؟

cms که استفاده میکنید چه هست و همینطور چقدر بازدید دارید؟

taha_2011
July 16th, 2014, 16:30
سلام
برای اینکه متوجه بشید هاست زیر دیداس هست یا نه
آی پی های خارج رو با استفاده از سایت زیر
https://www.countryipblocks.net/country_selection.php
از طریق htaccess ببندید
سپس اگر حل نشد به مورد های بعدی رسیدگی کنید.
موفق باشید

irsrev
July 16th, 2014, 16:30
با سلام

برای شما پ.خ شد

موفق باشید

johnconner
July 16th, 2014, 16:34
سلام مجدد

سرویس با چه مشخصاتی و چه قیمتی از سرور پارس تهیه فرمودید؟

cms که استفاده میکنید چه هست و همینطور چقدر بازدید دارید؟

سلام، به زعم من این سئوالها به نوعی توجیه شرایط سرور تلقی میشه! فکر می کنین وردپرس یا جوملا یا دروپال یا ... روی یک اکانت whm ارتباطی با اورلود سی پی یو میتونه داشته باشه؟ بگذریم از اینکه بهینه سازی سی ام اس به طور کامل انجام شده. درباره نوع سرویس هم گرونترین نوع اشتراکی لینوکس خارجی رو خریدم. درباره تعداد بازدید هم مطمئنم از ارتباط همزمان مجاز برای پایگاه داده هاست اشتراکی که حدود 50 هست بیشتر نمیشه.

- - - Updated - - -


سلام
برای اینکه متوجه بشید هاست زیر دیداس هست یا نه
آی پی های خارج رو با استفاده از سایت زیر
https://www.countryipblocks.net/country_selection.php
از طریق htaccess ببندید
سپس اگر حل نشد به مورد های بعدی رسیدگی کنید.
موفق باشید

از راهنمایی تون ممنون، قبلا از طریق htaccess اقدام کردم.

LIAN2
July 16th, 2014, 16:40
سلام، به زعم من این سئوالها به نوعی توجیه شرایط سرور تلقی میشه! فکر می کنین وردپرس یا جوملا یا دروپال یا ... روی یک اکانت whm ارتباطی با اورلود سی پی یو میتونه داشته باشه؟ بگذریم از اینکه بهینه سازی سی ام اس به طور کامل انجام شده. درباره نوع سرویس هم گرونترین نوع اشتراکی لینوکس خارجی رو خریدم. درباره تعداد بازدید هم مطمئنم از ارتباط همزمان مجاز برای پایگاه داده هاست اشتراکی که حدود 50 هست بیشتر نمیشه.

تنها برای این مورد سوال پرسیده شد.

حداقل 3-4 هاست ایرانی رو آزمایش کردم که مناسب نبودن،

باید بسنجید برای چه سرویسی هزینه پرداخت میکنید.
مثال در انجمن ، کاربری از سرویسی معترض هست که ماهیانه ۲۰.۰۰۰ تومان قیمت و ۲۰ گیگابایت حجم دارد.
مسلما مشخص هست میزان ترافیک و پردازشی که سرور متحمل میشه چقدر هست.

johnconner
July 16th, 2014, 16:46
تنها برای این مورد سوال پرسیده شد.
باید بسنجید برای چه سرویسی هزینه پرداخت میکنید.
مثال در انجمن ، کاربری از سرویسی معترض هست که ماهیانه ۲۰.۰۰۰ تومان قیمت و ۲۰ گیگابایت حجم دارد.
مسلما مشخص هست میزان ترافیک و پردازشی که سرور متحمل میشه چقدر هست.

فکر می کنید قیمت سرویس شرایط نامناسب سرور رو توجیه می کنه؟ (گرچه قیمت سرویسی که من گرفتم بین هاستهای ایرانی ارزون محسوب نمیشه)

pejman_view
July 18th, 2014, 09:41
فکر می کنید قیمت سرویس شرایط نامناسب سرور رو توجیه می کنه؟ (گرچه قیمت سرویسی که من گرفتم بین هاستهای ایرانی ارزون محسوب نمیشه)

عوامل مختلفی داره یه سرور اینجایی با ایرانی خیلی تفاوت داره:
1- قیمت سخت افزار: همانطور که می بینید جدیداً دیتاسنترها سخت افزارهای خودشان را آپدیت کرده اند و سرورهای Enterprise دوال سی پی یو سری E5 استفاده می کنند که از 24 Thread تا 40 thread متفاوت هستند. اما قیمت گران سخت افزار در ایران با توجه به تفاوت قیمت ارز، گمرکی و ...
2- قیمت پهنای باند: اینجا پهنای باندی که تامین می کنند خیلی ارزان تر هستند بنابراین هزینه نهایی سرورها پایین تر است.
3- تعداد کاربر بر روی یک سرور: با توجه به تفاوت قدرت خرید ارزهای متفاوت یعنی نسبت 5 دلار آمریکایی به 5 هزار تومان ایرانی. اینجا اگر حقوق 400 دلار باشد و تو ایران 400 هزار تومان شرکت های هاستینگ مجبور هستند قیمتی با توجه به درآمد مردم کشور خودش ارائه دهد که مجبور است همان 5 هزار تومان را ارائه دهد تا برای مردمش به صرفه تر باشه که مجبور است برای پوشش هزینه ها تعداد هاست موجود را فرضاً از 300 - 400 سایت به 600-800 سایت افزایش دهد.
4- کانفیگ سرورها، خیلی از موارد مشکل عدم صحیح کانفیگ سرورهاست که اگر این کانفیگ ها توسط متخصص با تجربه انجام شود لود سرورها را بسیار پایین می آورد. که فکر کنم سرورپارس از پس این مشکل بربیاد.

بالتبع تمامی این موارد دست به دست هم می دهد تا کیفیت در ایران پایین بیاید.

SP Technical Manager
July 18th, 2014, 10:27
سلام و احترام
نزدیک ترین راه حل برای رفع مشکل ارسال تیکت به واحد پشتیبانی است ، ممکن است در بازه خاص این مشکل وجود داشته است و یا در نهایت ، اگر سروری باشد که دارای مشکل است امکان تغییر سرور شما به راحتی وجود دارد
شما می توانستید با بنده به عنوان مسئول پشتیبانی شرکت یا با واحد کنترل پکیفیت شرکت در ارتباط باشید و در نهایت نیز اگر باز هم به نتیجه نرسیدید به واحد رسیدگی به شکایات تیکت ارسال کنید
اگر از تمام این راه حل ها به نتیجه نرسیدید در انجمن پست ارسال کنید

هم اکنون نیز تمام همکاران بخش فنی و بنده به عنوان مسئولیت فنی با کمال میل در خدمت شما خواهیم بود

پیروز باشید

pejman_view
July 18th, 2014, 10:32
سلام و احترام
نزدیک ترین راه حل برای رفع مشکل ارسال تیکت به واحد پشتیبانی است ، ممکن است در بازه خاص این مشکل وجود داشته است و یا در نهایت ، اگر سروری باشد که دارای مشکل است امکان تغییر سرور شما به راحتی وجود دارد
شما می توانستید با بنده به عنوان مسئول پشتیبانی شرکت یا با واحد کنترل پکیفیت شرکت در ارتباط باشید و در نهایت نیز اگر باز هم به نتیجه نرسیدید به واحد رسیدگی به شکایات تیکت ارسال کنید
اگر از تمام این راه حل ها به نتیجه نرسیدید در انجمن پست ارسال کنید

هم اکنون نیز تمام همکاران بخش فنی و بنده به عنوان مسئولیت فنی با کمال میل در خدمت شما خواهیم بود

پیروز باشید

مهندس خسته نباشید،

اما خوب بهتر مسئله را نگاه کنید کاملاً و صراحتاً نوشته است که واحد پشتیبانی چگونه پاسخش را داده است. من ماندم چرا شرکت های هاستینگ بعد از پابلیک شدن اینجور مسائل یک هو با با کاربران خوب می شوند و مشکلات را برطرف نمی کنند اولین باری نیست که این مسائل از شرکتهای هاستینگ دیده شده است البته منظورم شما نیستید کلی عرض می کنم.

SP Technical Manager
July 18th, 2014, 10:41
بنده مطمئن هستیم هیچگاه همکاران فنی صحبتی که ایشون کرده اند را به کاربران اعلام نخواهند کرد ، با این حال حتی اگر یک درصد نیز این اتفاق افتاده باشد ، مسئولین بالاتری مانند بنده و بخش کنترل کیفیت شرکت مسئولیت بررسی همین موارد را داریم و بنده مجددا نیز مطمئن هستیم ایشون پیگیری از مقامات بالاتر را انجام نداده اند
هم اکنون نیز کافیست شماره تیکت را به بنده اعلام کنند تا بررسی انجام شود

johnconner
July 18th, 2014, 12:58
سلام و احترام
نزدیک ترین راه حل برای رفع مشکل ارسال تیکت به واحد پشتیبانی است ، ممکن است در بازه خاص این مشکل وجود داشته است و یا در نهایت ، اگر سروری باشد که دارای مشکل است امکان تغییر سرور شما به راحتی وجود دارد
شما می توانستید با بنده به عنوان مسئول پشتیبانی شرکت یا با واحد کنترل پکیفیت شرکت در ارتباط باشید و در نهایت نیز اگر باز هم به نتیجه نرسیدید به واحد رسیدگی به شکایات تیکت ارسال کنید
اگر از تمام این راه حل ها به نتیجه نرسیدید در انجمن پست ارسال کنید

هم اکنون نیز تمام همکاران بخش فنی و بنده به عنوان مسئولیت فنی با کمال میل در خدمت شما خواهیم بود

پیروز باشید

برادر یا خواهر محترم آی پی سرور در تصویر مشخص هست، اگر قصد رسیدگی داشتید قبلا اقدام می فرمودید.

- - - Updated - - -


مهندس خسته نباشید،

اما خوب بهتر مسئله را نگاه کنید کاملاً و صراحتاً نوشته است که واحد پشتیبانی چگونه پاسخش را داده است. من ماندم چرا شرکت های هاستینگ بعد از پابلیک شدن اینجور مسائل یک هو با با کاربران خوب می شوند و مشکلات را برطرف نمی کنند اولین باری نیست که این مسائل از شرکتهای هاستینگ دیده شده است البته منظورم شما نیستید کلی عرض می کنم.

شما کاملا درست می فرمایید، همانطور که گفتم 3-4 هاستینگ ایرانی را تست کردم و خوشبختانه بعد از عدم دریافت کیفیت مورد نظر پول را برگشت دادند، تنها سرورپارس بود که شکایت را نپذیرفت و جواب نامناسب و پس از نامه نگاری زیاد با پشتیبانی و مدیریت و ... واقعا مستأصل شدم و ادامه روند تیکتینگ را با توجه به لحن پاسخگویی دور از شأن خودم دیدم. این شرایط را به هیچ وجه درباره هاستهای خارجی ندیده ام و اکنون پیگیر خرید هاست اشتراکی از یک شرکت انگلیسی هستم.

- - - Updated - - -


بنده مطمئن هستیم هیچگاه همکاران فنی صحبتی که ایشون کرده اند را به کاربران اعلام نخواهند کرد ، با این حال حتی اگر یک درصد نیز این اتفاق افتاده باشد ، مسئولین بالاتری مانند بنده و بخش کنترل کیفیت شرکت مسئولیت بررسی همین موارد را داریم و بنده مجددا نیز مطمئن هستیم ایشون پیگیری از مقامات بالاتر را انجام نداده اند
هم اکنون نیز کافیست شماره تیکت را به بنده اعلام کنند تا بررسی انجام شود

کارشناس محترم، مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید. جستجوی ساده ای در اینترنت و تالارهای گفتمان شرایط سرویسهای شما را به خوبی نشان می دهد، اشتباه از بنده بوده است که با اعتماد به بازاریابی کارشناس مذکور از شرکت شما و بدون تحقیق کافی خرید را انجام دادم.
به همه دوستانی که قصد خرید سرویس دارند صمیمانه اعلام می کنم که اولا و خواهشا قبل از پرداخت پول خوب تحقیق کنید و ثانیا با قیمت هاستهای ایران به راحتی می توان از هاستهای خارجی سرویس مورد نظر را خریداری کرد، چرا خارجی؟ 1- پاسخگویی 2- احترام به مشتری 3- کیفیت و بروزرسانی دائم سخت افزار و نرم افزار.

SP Technical Manager
July 18th, 2014, 13:03
لطفا شماره تیکت خود در زمینه با بروز مشکل را اعلام بفرمایید تا بنده مطمئن شوم که تیکت ارسال کرده اید و مشکل شما پیگیری نشده است
بدون شماره تیکت بنده نمی توانم پیگیری برای شما انجام دهم ، حتی نام دامنه شما نیز مشخص نیست ، چگونه انتظار دارید پیگیری مشکل شما صورت گیرد ؟

sht-design
July 18th, 2014, 13:05
کارشناس محترم، مشک آن است که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید. جستجوی ساده ای در اینترنت و تالارهای گفتمان شرایط سرویسهای شما را به خوبی نشان می دهد، اشتباه از بنده بوده است که با اعتماد به بازاریابی کارشناس مذکور از شرکت شما و بدون تحقیق کافی خرید را انجام دادم.
به همه دوستانی که قصد خرید سرویس دارند صمیمانه اعلام می کنم که اولا و خواهشا قبل از پرداخت پول خوب تحقیق کنید و ثانیا با قیمت هاستهای ایران به راحتی می توان از هاستهای خارجی سرویس مورد نظر را خریداری کرد، چرا خارجی؟ 1- پاسخگویی 2- احترام به مشتری 3- کیفیت و بروزرسانی دائم سخت افزار و نرم افزار.

با سلام دوست عزیز
ببخشید وارد بحثتون شدم
اما باید توجه کنید همه مثل هم نیستند! من با سرور پارس کار نکردم و در جریان کارشون نیستم اما جاهایی رو میشناسم که سریع به مشتری خدمات و پشتیبانی ارائه میدهند
برعکس بعضی از شرکت های خارجی هستند که تا چند روز هم جواب یک تیکت رو نمیدهند!
نمونه شرکت ریسلو برای ثبت دامنه ( ما یک دامنه داشتیم با پنل ریسلو ناقص ثبت شده بود و توی پنلمون نمایش داده نمیشد ، پیگیری انجام دادیم و تازه بعد از یک هفته جواب دادند و بعد از 10 روز درست شد!!!)
همه جاها مثل هم نیستن و همه پشتیبانی ها هم مثل هم نیست
موفق باشید

johnconner
July 18th, 2014, 13:21
لطفا شماره تیکت خود در زمینه با بروز مشکل را اعلام بفرمایید تا بنده مطمئن شوم که تیکت ارسال کرده اید و مشکل شما پیگیری نشده است
بدون شماره تیکت بنده نمی توانم پیگیری برای شما انجام دهم ، حتی نام دامنه شما نیز مشخص نیست ، چگونه انتظار دارید پیگیری مشکل شما صورت گیرد ؟

1- انتظار پیگیری مشکل را ندارم و در حال انتقال سرور هستم.
2- دامنه سرور مشخص است، اگر سرور را نمی شناسید به یکی از سایتهای whois رجوع فرموده دامنه را وارد کنید تا آی پی را دریافت کنید.
3- درخواست اعلام شماره تیکت یا دامنه در یک تالار گفتمان عمومی و در حالی که حتی نام خانوادگی شما را نمی دانم، حتی از طریق pm نیز صحیح نیست.

موفق باشید.

SP Technical Manager
July 18th, 2014, 13:25
1- انتظار پیگیری مشکل را ندارم و در حال انتقال سرور هستم.
2- دامنه سرور مشخص است، اگر سرور را نمی شناسید به یکی از سایتهای whois رجوع فرموده دامنه را وارد کنید تا آی پی را دریافت کنید.
3- درخواست اعلام شماره تیکت یا دامنه در یک تالار گفتمان عمومی و در حالی که حتی نام خانوادگی شما را نمی دانم، حتی از طریق pm نیز صحیح نیست.

موفق باشید.
بنده تمایل به پیگیری مشکل شما دارم ولی ظاهرا شما تمایلی به رفع مشکل خود ندارید
با این حال چنانچه شماره تیکت های خود را پیغام خصوصی کنید و یا در ساعات اداری با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید با کمال میل آماده بررسی و رفع مشکل شما هستیم

موفق باشید

johnconner
July 18th, 2014, 13:32
بنده تمایل به پیگیری مشکل شما دارم ولی ظاهرا شما تمایلی به رفع مشکل خود ندارید
با این حال چنانچه شماره تیکت های خود را پیغام خصوصی کنید و یا در ساعات اداری با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید با کمال میل آماده بررسی و رفع مشکل شما هستیم

موفق باشید

عرض کردم چنانچه تمایل به حل چالش دارید سرور مورد نظر را مورد بازبینی و بروزرسانی سخت افزاری و نرم افزاری قرار دهید.
همچنین توجه داشته باشید که این مشکل بنده نبوده و نیست و نخواهدبود، چالشی است که در خدمات سرورپارس وجود دارد.

SP Technical Manager
July 18th, 2014, 13:37
اینکه وضعیت سرور بررسی شود وظیفه ماست که قطعا انجام خواهد شد ولی شما باید نگران مشکل خود باشید که با تغییر سرور از سمت ما نیز قابل رفع است
ضمن اینکه صحبتی در زمینه با پاسخگویی همکاران فنی در انجمن ذکر کرده اید که باید برای بنده ثابت شود ، در غیر این صورت به سرورپارس بدون مدرک تهمت زده اید

johnconner
July 18th, 2014, 13:45
اینکه وضعیت سرور بررسی شود وظیفه ماست که قطعا انجام خواهد شد ولی شما باید نگران مشکل خود باشید که با تغییر سرور از سمت ما نیز قابل رفع است
ضمن اینکه صحبتی در زمینه با پاسخگویی همکاران فنی در انجمن ذکر کرده اید که باید برای بنده ثابت شود ، در غیر این صورت به سرورپارس بدون مدرک تهمت زده اید

کارشناس محترم لطفا آرامش خود را حفظ کرده و مودبانه پاسخ دهید، اینگونه پاسخگویی شما خود مشتی است نمونه خروار. در رابطه با شماره تیکت چنانچه واقعا علاقمند به پیگیری آن هستید نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل خود را از طریق پیام خصوصی بفرستید تا پس از استعلام تأیید هویت شما از سایت رسمی سرورپارس، برایتان ارسال کنم. همچنین خواهشمندم دیگر در این موضوع پست ارسال نفرمایید.

SP Technical Manager
July 18th, 2014, 13:59
کارشناس محترم لطفا آرامش خود را حفظ کرده و مودبانه پاسخ دهید، اینگونه پاسخگویی شما خود مشتی است نمونه خروار. در رابطه با شماره تیکت چنانچه واقعا علاقمند به پیگیری آن هستید نام، نام خانوادگی و آدرس ایمیل خود را از طریق پیام خصوصی بفرستید تا پس از استعلام تأیید هویت شما از سایت رسمی سرورپارس، برایتان ارسال کنم. همچنین خواهشمندم دیگر در این موضوع پست ارسال نفرمایید.
شما باید هویت خود را مشخص کنید نه بنده ، لذا هر زمان نیاز داشتید ، می توانید در ساعات اداری با شماره های شرکت تماس حاصل فرموده و داخلی 105 را وارد نمایید و یا اعلام بفرمایید با مسئول فنی شرکت تمایل به صحبت دارید تا بنده به صورت کامل توضیحات تکمیلی را خدمت شما رائه کنم
اگر مانند این تاپیک نیز تمایلی نداشتید که بنده نیز به نظر شما احترام خواهم گذاشت ، ولی همیشه دقت داشته باشید که هیچگاه به یک مجموعه بزرگ با 10 سال فعالیت تهمت نزنید و حتما با دلیل و مدرک صحبت های خود را ارائه بفرمایید
راه ارتباطی با بنده مشخص است که عرض کردم ، لذا پاسخی در این تاپیک بنده نخواهم داد تا شخصا تماس بگیرید و در خدمت شما باشم

mhiizadi
July 18th, 2014, 20:14
لطفا در سایت مذکور تیکت ارسال کنید اگر مشکلی دارید .
این جا انجمن است و جای حل مشکلات شخصی یا اینگونه موارد نیست .

sht-design
July 20th, 2014, 14:24
دوست عزیز شما سرویس جدیدتون را تهیه کردید پس فکر نکنم کار درستی باشد که تاپیک رو بیخود بالا بیارید
موفق باشید