توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : اتصال whmcs به resello
yalda*
July 11th, 2014, 18:15
با سلام.با API نمیتونم این دو رو بهم وصل کنم و وقتی سفارش دامینی در whmcs ثبت میشه،به صورت انلاین در reselloنمایش داده نمیشه و باید بصورت دستی در reselloثبتش کنیم.دوستان لطفا بنده رو راهنمایی بفرمایید
با احترام
flexhost.ir
July 11th, 2014, 18:59
با سلام.با API نمیتونم این دو رو بهم وصل کنم و وقتی سفارش دامینی در whmcs ثبت میشه،به صورت انلاین در reselloنمایش داده نمیشه و باید بصورت دستی در reselloثبتش کنیم.دوستان لطفا بنده رو راهنمایی بفرمایید
با احترام
با چه خطایی مواجه میشید؟
yalda*
July 11th, 2014, 19:28
هیچ خطایی نمیده
nimafire
July 11th, 2014, 19:30
در بخش setup >>> domain pricing تنظیم کرده اید که مثلا دامنه com با host control انجام شود ؟
yalda*
July 11th, 2014, 19:30
بله
mobinhost.in
July 11th, 2014, 19:36
اگر در ماژولی که مربوط به هاست کنترل هست
ای پی ای رو درست وارد کنید و اطلاعات whmcs
به صورت صحیحی برای هر یوزر وارد بشود مشکلی برای ثبت اتوماتیک نیست
همچنین برسی نمایید که ای پی توس ط هاست بلاک نشده باشه
د صورت نیاز به سوال بیشتر در خدمت شما هستم
yalda*
July 11th, 2014, 19:40
"اطلاعات whmcs به صورت صحیحی برای هر یوزر وارد بشود" یعنی چه اطلاعاتی؟
mobinhost.in
July 11th, 2014, 19:42
اولا بعد از خرید انلاین توسط کلاینت مشکل برای شما ایمیل می شود که دلیل عدم ارتباط چی بوده
بعضی ائقات مشتریان اطلاعاتشون و از جمله تلفن و .. ر در پروفایل غلط پر می کنند که باعث ایجاد مشکل می گردد
و عدم ثبت انلاین را منجر خواهد شد
اطلاعات هر کس باید به صورت صحیح باشد
سعی کنید همه اسم و فامیل و اطلاعاتشون رو با زبان انگلیسی تایپ کنند
flexhost.ir
July 11th, 2014, 19:43
"اطلاعات whmcs به صورت صحیحی برای هر یوزر وارد بشود" یعنی چه اطلاعاتی؟
تمامی اطلاعات باید به صورت لاتین باشد
در صورت امکان دسترسی دهید تا بررسی کنم
yalda*
July 11th, 2014, 19:53
هیچ ایمیلی حاوی بروز خطا دریافت نمیشه
- - - Updated - - -
تمامی اطلاعات باید به صورت لاتین باشد
در صورت امکان دسترسی دهید تا بررسی کنم
تمام اطلاعات بصورت لاتین وارد میشه
- - - Updated - - -
همه لاتین هستن
flexhost.ir
July 11th, 2014, 19:54
هیچ ایمیلی حاوی بروز خطا دریافت نمیشه
- - - Updated - - -
تمام اطلاعات بصورت لاتین وارد میشه
- - - Updated - - -
همه لاتین هستن
در قسمت ( گزارش فعالیت سیستم) هم هیچ خطایی نیست؟
domain.ir/admin/systemactivitylog.php
yalda*
July 11th, 2014, 20:05
خیر
flexhost.ir
July 11th, 2014, 20:07
خیر
در صورت امکان دسترسی دهید تا بررسی کنم
tikweb.ir
July 11th, 2014, 20:26
یعنی کلا از whmcs نمیتونید ثبت کنید و باید از پنل ریسو دستی ثبت کنید
یا
خودکار از whmcs ثبت نمیشه و باید دستی ثبتش کنید؟
yalda*
July 11th, 2014, 20:33
وقتی کسی محصولی سفارش میدهد،همان لحظه در whmcs نمایش داده میشود اما بصورت آنلاین در reselloنمایش داده نمیشود
tikweb.ir
July 11th, 2014, 20:35
وقتی کسی محصولی سفارش میدهد،همان لحظه در whmcs نمایش داده میشود اما بصورت آنلاین در reselloنمایش داده نمیشود
بعدا میتونید در whmcs دستی ثبتش کنید؟
yalda*
July 11th, 2014, 20:36
تو whmcs هست.من میخوام آنلاین تو reselloهم دیده بشه
itnet
July 11th, 2014, 20:36
با پشتیبانی resello تماس بگیرید و IP رو ازشون بگیرید. سپس IP رو در whtelist فایروال قرار دهید.
این مورد عموما به دلیل این است که ارتباط بین resello و whmcs نمیتونه برقرار بشه.
yalda*
July 11th, 2014, 20:41
ip سرور رو؟
itnet
July 11th, 2014, 21:57
بله IP سرور resello رو ازشون بگیرین.
واسه یه بنده خدا انجام دادم مشکلش حل شد.