با سلام
من توی انجمن گشتم ولی نتونستم راه حل مشکل Apache is functioning normally در دایرکت رو پیدا کنم
و تصمیم گرفتم که خودم دست به کار شم و تونستم این مشکل رو حل کنم
خو من این مشکل رو از راهنمای دایرکت استفاده کردم و حل کردم
حالا بریم سراغ آموزش:
__________________________________________________ ________________________________
1- ابتدا هاست نیم سرور خود را تغییر بدید
server.domain.com
برای تغییر هاست نیم به آدرس زیر در کنترل پنل بروید
Domain Name: server.domain.com
IP Address: 1.2.3.4 (your server IP)
ns1: ns1.domain.com
ns2: ns2.domain.com
تا اینجا حله
سپس به آدرس زیر بروید
user Level -> File Manager (http://188.40.20.139:2222/CMD_FILE_MANAGER?domain=twohost.org) -> add domain
و یک دامین ایجاد کنید
و همه چی حله
اگه نتونستید با استفاده از این روش مشکلتون رو حل کنید حتما بهم بگید
yahoo ID : hosein.shahed76
yahoo ID : twohost
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*--**-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
تشکر یادتون نره
OmidX
June 26th, 2014, 09:40
من توی انجمن گشتم ولی نتونستم راه حل مشکل Apache is functioning normally در دایرکت رو پیدا کنم
نیازی ب اینکارها نبود ، اگر برای یوزر خاصی این پیام نمایش داده شد ، کافیه یک بکاپ از یوزر بگیرید ، یوزر رو حذف ، دوباره بسازید و بکاپ رو ریستور کنید ... همین ... حل میشه ...
البته در ۹۹ درصد موارد با ری استارت آپاچی ، مشکل حل میشه .
با تشکر ...
Yas-Host
June 26th, 2014, 09:52
به جز راه هایی که شما فرمودید مشکل میتواند از ست بودن پورت 8888 در فایل directadmin.conf برای آپاچی باشد.
دیده شده است که بعد از تغییر آن پورت به 80 مشکل حل می شود.
موفق باشید.
twohost
June 26th, 2014, 10:36
نیازی ب اینکارها نبود ، اگر برای یوزر خاصی این پیام نمایش داده شد ، کافیه یک بکاپ از یوزر بگیرید ، یوزر رو حذف ، دوباره بسازید و بکاپ رو ریستور کنید ... همین ... حل میشه ...
البته در ۹۹ درصد موارد با ری استارت آپاچی ، مشکل حل میشه .
با تشکر ...
با سلام و خسته نباشید
من همین کارهایی که شما گفتید رو کردم ولی به نتیجه ای نرسیدم
تا این که این راه حل مشکل رو پیدا کردم و فک کنم این دردسرش کمتره
بازم مرسی که پاسخ دادید
- - - Updated - - -
به جز راه هایی که شما فرمودید مشکل میتواند از ست بودن پورت 8888 در فایل directadmin.conf برای آپاچی باشد.
دیده شده است که بعد از تغییر آن پورت به 80 مشکل حل می شود.
موفق باشید.
با سلام دوست عزیز
خو این راه حل رو شما و من و افراد دیگه ای بلدن و اونایی که تازه سرور گرفتن و به اس اس اچ آشنایی ندارن چیکار کنن؟
به نظر شما این راه حل آسان نیس؟
بازم ممنون که به تایپیک جواب دادید
nimafire
June 26th, 2014, 10:39
سلام
زمانیکه شما هاست نیم خود را از پنل مدیریت تغییر میدهید خود سیستم A RECORD برای ان ایجاد میکند و ایجاد A RECORD جدید تنها کوری های named را افزایش میدهد.
مشکل گزارش شده دلایل مختلفی دارد مثلا ای پی سرور در فایل اصلی virtualhost برای سایت مربوطه به درستی ست نشده است
برای همین راهکار جامعی برای ان نیست و باید بررسی شود که چرا این مشکل رخ داده است
twohost
June 30th, 2014, 09:29
سلام
زمانیکه شما هاست نیم خود را از پنل مدیریت تغییر میدهید خود سیستم A RECORD برای ان ایجاد میکند و ایجاد A RECORD جدید تنها کوری های named را افزایش میدهد.
مشکل گزارش شده دلایل مختلفی دارد مثلا ای پی سرور در فایل اصلی virtualhost برای سایت مربوطه به درستی ست نشده است
برای همین راهکار جامعی برای ان نیست و باید بررسی شود که چرا این مشکل رخ داده است
بله حرف شما کاملا درست
ولی شما راه حل خوبتری دارید فعلا؟
پس به نظرم بهترین روش هس
و اگه سی پنل هم نصب کرده باشید عموما هاست نیم رو به صورت host.domain.com میزنیم
amir_ng
August 9th, 2014, 18:23
دوستان من کارهایی که در بالا گفته شده رو انجام دادم ولی بازم این ارور میاد
موقعی این ارور میاد که میخوام یک رکورد dns رو بفرستم روی یک هاست دیگه با ای پی متفاوت
مثلا یک رکورد ادد کنم که هر کی زد test.domain.com فرستاده بشه روی یه آی پی دیگه
roozbeh837
January 1st, 2015, 13:31
در بسیاری از موارد با یک بار پاک کردن و اضافه کردن مجدد دامنه مشکل برطرف میشود . این مشکل جدیدا با نصب افزونه ها و پلاگین های Nginx در دایرکت ادمین نیز مشاهده شده است . اگر در مسیر زیر فایل مربوط به کانفیگ آپاچی یوزری که با این مشکل مواجه است را پیدا نکردید میتوانید با کمک دستورات زیر اقدام به باز سازی ریرایت ها کنید :cd /usr/local/directadmin/custombuild./build rewrite_confsمورد حل میشود