PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : سوال در مورد کلاد لینوکس و خرید لایسنس



mahdi66
June 18th, 2014, 17:03
درود
دوستان من 3تا سرور دارم که قبلا روش کلاد لینوکس نصب شده اما فکر کنم الان لایسنس نداشته باشند
روی یک سرور با دستور /usr/sbin/rhn_check لایسنس رو چک می کنم این پیغام رو میده


root@cpanel [~]# /usr/sbin/rhn_check
Could not retrieve action item from server <RetryServer for xmlrpc.cln.cloudlinux.com/XMLRPC/>
Error code: -4
Error Class Code: 4
Error Class Info: Permission denied.
Explanation:
An error has occurred while processing your request. If this problem
persists please enter a bug report at helpdesk.cloudlinux.com.
If you choose to submit the bug report, please be sure to include
details of what you were trying to do when this error occurred and
details on how to reproduce this problem.


اما روی دو سرور دیگه این پیغام رو میده


Could not retrieve action item from server <RetryServer for xmlrpc.cln.cloudlinux.com/XMLRPC/>
Error code: -9
Error Message:
Please run rhn_register as root on this client
Error Class Code: 9
Error Class Info: Invalid System Credentials.

حالا می خوام تمدیدشون کنم می خواستم مطمئن بشم که مشکلی نداشته باشند
هر 3تا آیپی هم تو کلاد لینوکس چک کردم پیغام زیر رو داد


License for IP: xxx.xxx.xxx.xxx is not listed in our database.

با سپاس

tebyan
June 18th, 2014, 18:08
سلام و خسته نباشین خوب در هر سه تا لایسنس یعنی اکسپایر شده و باید تمدید کنین
انشالله موفق و موید باشین.

007
June 18th, 2014, 23:09
سلام لایسنستون رو چک کنین Expireشده مسلما

mahdi66
June 18th, 2014, 23:16
بله لایسنس تموم شده اما تو اولی چون نوع پیام فرق داشت گفتم شاید مشکل دیگه هم وجود داشته باشه
یک نکته دیگه هم هست الان کلادلینوکس بنظرم داره خوب کار می کنه مگه نباید غیر فعال بشه؟
هیچ پیغام خاصی بهم نمیده همه تنظیمات هم اعمال میشه و فکر کنم داره راحت کار می کنه
دقیقا عدم تمدید لایسنس چه مشکلاتی رو می تونه بوجود بیاره؟

Yas-Host
June 19th, 2014, 01:12
بهترین راه تماس با پشتیبانی کلاد لینوکس و ارائه دسترسی ssh به آنهاست.
خیلی مشکلات در این رابطه داشتیم که به راحتی با ارائه دسترسی به ساپورترشون بدون نگرانی از تحریم ها مشکلاتمون رو حل کردند.

InterServer.ir
June 19th, 2014, 01:35
بله لایسنس تموم شده اما تو اولی چون نوع پیام فرق داشت گفتم شاید مشکل دیگه هم وجود داشته باشه
یک نکته دیگه هم هست الان کلادلینوکس بنظرم داره خوب کار می کنه مگه نباید غیر فعال بشه؟
هیچ پیغام خاصی بهم نمیده همه تنظیمات هم اعمال میشه و فکر کنم داره راحت کار می کنه
دقیقا عدم تمدید لایسنس چه مشکلاتی رو می تونه بوجود بیاره؟

سلام

عدم تمدید لایسنس این مشکلات رو پیش میاره

1- اعمال limit ها به صورت default برای کل مشتریان
2- از کار افتادن phpselector
3- عدم دسترسی به LVE
4- عدم امکان آیپدیت و نصب برنامه ها توسط yum

به جز این موراد بقیه امکانات فعال باقی می مونه معمولا !

GateFa
June 19th, 2014, 12:43
پیشنهاد میکنم لایسنس ها رو تمدید کنید. چون مشکلاتی که دوستان گفتند پیش میاد و به مشکل میخورید.
نوع پیغام ها هم مشکل خاصی نداره. لایسنس رو فعال کنید و مجددا سرور رو رجیستر کنید، مشکلتون حل میشه.