PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بررسی اختلال اینترنت



viasky
June 17th, 2014, 01:33
باسلام
دوستان همانطور که مطلع بودید اینترنت کشور با اختلالی رو به رو شده بود
که حاصل آن افت سرعت و عدم ارتباط با برخی از آی پی های خارجی از جمله رنج های 88 و 80 بود
ظاهرا حدود یک ساعت پیش این مشکل برطرف شده است ( حداقل برای ما اینگونه بوده است)
از چند سرویس دهنده و دیتاسنتر این مورد بررسی گردید و ارتباط بر قرار شده بود
از همکاران و دوستان عزیز تقاضا دارم فقط بررسی بفرمایید که مشکل برای ایشان حل شده است یا خیر
در نظر داشته باشید هدف یافت یا برطرف سازی نیست پس تقاضا دارم فقط اطلاع رسانی بفرمایید که مشکل برای شما وجود دارد یا خیر
سپاس از تمام شما دوستان گرامی

sh_p1385
June 17th, 2014, 01:48
88.150 همچنان برای ما تایم اوت هست و امکان ریموت هم نیست

isn
June 17th, 2014, 02:06
براي من كه مشكلي نيست ...

Javan Host
June 17th, 2014, 02:07
مشکلی نیست ......

Yas-Host
June 17th, 2014, 09:18
88.150.179 بدون مشکل.
148.3.128 بدون مشکل.
176.227.212 بدون مشکل.

litetarh
June 17th, 2014, 09:19
نه مشکلی نیست

ACTION_GAMER
June 17th, 2014, 14:16
سلام
دوستان تغییری ایجاد نشد ؟
ظاهراً هنوز مشکل پا برجاست متاسفانه

meysam021
June 17th, 2014, 14:26
از اولم مشکلی نبود

viasky
June 17th, 2014, 14:27
سلام
دوستان تغییری ایجاد نشد ؟
ظاهراً هنوز مشکل پا برجاست متاسفانه
سلام
امروز برای ما هم مجدد این مشکل آغاز شد

arzanhost
June 17th, 2014, 14:59
سلام
برای کا که 2-3 روز که این مشکل وجود داره برای کلیه رنج ها.

yekmobile.com
June 17th, 2014, 15:02
هنوز اختلال وجود داره
اختلال تنها مربوط به ای پی های خاص انگلیس هم نمیشه

Ramin
June 17th, 2014, 15:07
دوست عزیز در چند روز گذشته تعداد دیگری تاپیک دقیقا در همین خصوص ایجاد شده است. و دهها صفحه دوستان پست هایی با مضامین >>> "مشکل وجود دارد " "مشکل برطرف شده" و موارد مشابه ارسال کرده اند

امکان پذیر است پاسخ دهید : نتیجه تاپیکی که ایجاد نموده اید دقیقا چه چیزی است؟؟ چه موردی انجام خواهد شد؟

pixell2012
June 17th, 2014, 18:26
مشکل ندارد
پینگ داریم

007
June 17th, 2014, 18:36
سلام من مشکلی ندارم

felfel
June 17th, 2014, 18:38
برا بعضی ها مشکل هست برای بعضی ها خیر
کلا اختلال شدید است
خلاضه ی این تاپیک هم این است که متوجه می شویم زمانی که مشکل کامل برطرف شود!

TheNight
June 17th, 2014, 18:50
مشکلی پیش نیومده فعلا

elementary
June 17th, 2014, 20:10
از trace استفاده کنید و سرور مشکل دار رو ببینید !!!

sh_p1385
June 17th, 2014, 20:22
11 242 ms 237 ms 236 ms h185-5-1-194.host.redstation.co.uk [185.5.1.194]
12 * * * Request timed out.
13 * * * Request timed out.
14 * * * Request timed out.
.
.
.

viasky
June 17th, 2014, 21:10
امکان پذیر است پاسخ دهید : نتیجه تاپیکی که ایجاد نموده اید دقیقا چه چیزی است؟؟ چه موردی انجام خواهد شد؟

ضمن عرض سلام خدمت شما مدیرگرامی
متاسفانه کاملا مشخص هست که مشکلی در زیرساخت اینترنت به وجود آمده که خیلی از کاربران و سرویس دهنده های عزیز بسیار تحت فشار قرار گرفته اند
هدف از ایجاد این تاپیک تنها مطلع شدن از میزان اختلال ( با توجه به آوری که دوستان گرامی ارسال می فرمایند)
و همچنین با خیر شدن از به پایان رسیدن این مشکل و اگر برطرف بشه بازتاب آن نیز کاملا مشخص هست و تمام دوستان خواهند فرمود که مشکل برطرف شده دیگه
درنهایت برخی از دوستان با سرویس دهنده های اینترنت خود شاید تماس گرفته و اطلاعاتی داشته باشند که شاید برای دیگران مفید باشه و اینگونه به اشتراک می گذاریند
از جمله خود بنده
در هر صورت چنانچه این تایپک در انجمن اختلالی ایجاد کرده است بنده از شما پوزش می خواهم و شخصا تقاضای مسدود سازی تاپیک را دارم
اگر توجه داشته باشید در تاپیک های قبلی تمام موارد بیان و بررسی می شد ولی در این تاپیک فقط دوستان وضعیت سرویس خودشون به صورت مختصر می فرماییند
از تمام شما دوستان نیز تشکر میکنم

- - - Updated - - -

Tracing route to h88-150-237-200.host.redstation.co.uk [88.150.237.200]
over a maximum of 30 hops:

1 330 ms 328 ms 325 ms 10.189.29.1
2 325 ms 326 ms 318 ms 192.99.0.253
3 * * * Request timed out.
4 * * * Request timed out.
5 * * * Request timed out.



ارتباطاتی که تا این لحظه مورد بررسی قرار گرفته:
پارس آنلاین : کاملا قطع
شاتل :کاملا قطع
افرانت :متغییر
آسیاتک :متصل می باشد

emperor3508
June 17th, 2014, 21:17
ما که آشنای اول داریم مشکلی نداره

Mr.Te0
June 17th, 2014, 21:53
تاپیک به درخواست استارتر بسته شد.