ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : استفاده از آی پی اختصاصی جهت جلوگیری از اسپم



user100
May 18th, 2014, 21:02
با سلام
من از یک سایت خارجی نمایندگی هاست دارم ولی به دلیل اینکه آی پی های این سرور تو بلاک لیست قرار دارند بعضی وقتها امکان ارسال ایمیل وجود نداره
خواستم ببینم اگر من یک آی پی اختصاصی برای این نمایندگی بگیرم مشکل ارسال ایمیل ها حل میشه یا نه؟
تشکر

M.Abooali
May 18th, 2014, 21:07
اگر رنج ip یا خود ip جدید بلاک نباشد و دامین فرستنده هم بلاک نباشد، بله با ip جدید مشکلی نخواهید داشت.

novin-web
May 18th, 2014, 21:13
سلام
بله مشکل شما حل میشه
ولی قبل از این کار چک کنید که ای پی جدید در بلک لیست نباشه
و اینکه فقط دامنه های هاست شما رو روت کنه رو ای پی جدید تا میل ها ارسال بشه.

user100
May 19th, 2014, 01:09
سلام
بله مشکل شما حل میشه
ولی قبل از این کار چک کنید که ای پی جدید در بلک لیست نباشه
و اینکه فقط دامنه های هاست شما رو روت کنه رو ای پی جدید تا میل ها ارسال بشه.


ممنون از راهنمایتون


ولی سطر آخرو متوجه نشدم میشه توضیح بدین؟


من الان وقتی ایمیل ارسال می کنم جیمیل یه آی پی اعلام میکنه که با آی پی که من با اون وارد whm میشم فرق داره ( البته هر دو آی پی تو بلک لیست هست )

user100
May 19th, 2014, 01:21
انجمن وب پشمک تالک به شما کمک می کنه آی پی تون از بلاک در بیاد

بله؟!

Hostline
May 19th, 2014, 07:09
هیچی این اسپمه جدیده ول نمیکنه :دی

Mohsen.b
May 19th, 2014, 09:49
با آی پی اختصاصی مشکل شما زمانی حل میشه که میل سرور طوی کانفیگ شده باشه که ارسال ایمیل رو برای هر دامین با آی پی همون دامین انجام بده که در 99% سرورها این طور نیست و ارسال بر اساس آی پی اشتراکی یا یک آی پی ثابت که مال میل سرور هست انجام میشه.

user100
May 19th, 2014, 23:46
با آی پی اختصاصی مشکل شما زمانی حل میشه که میل سرور طوی کانفیگ شده باشه که ارسال ایمیل رو برای هر دامین با آی پی همون دامین انجام بده که در 99% سرورها این طور نیست و ارسال بر اساس آی پی اشتراکی یا یک آی پی ثابت که مال میل سرور هست انجام میشه.

پس با این حساب آی پی اختصاصی نمی تونه درد مارو دوا کنه؟