PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...



1eng.ir
May 30th, 2010, 08:35
1. PARSDATA.COM
پشتیبانی / فروش آنلاین ندارن!

2. IRANHOST.COM
آفلاین!

3. KARAHOST.COM
پشتیبانی / فروش آنلاین ندارن!

4. ARYANIC.COM
پشتیبانی / فروش آنلاین ندارن!

5. radcom.co.ir
پشتیبانی / فروش آنلاین ندارن!

6. PERSIANTOOLS.COM
نوشته آنلاین / ولی کسی جواب نداد!

7. HOSTIRAN.NET
آفلاین!

8. POUYASAZAN.ORG
آفلاین!

9. MIHANNIC.COM
نوشته آنلاین / ولی کسی جواب نداد! - 20 دقیقه رو "لطفا چند لحظه صبر کنید ..." موند.

10. IranServer.com
آفلاین!

11. MIHANHOST.COM
پشتیبانی / فروش آنلاین ندارن!

12. MORVAHOST.COM
آفلاین!

13. SGNETWAY.COM
پشتیبانی / فروش آنلاین ندارن!

14. NSUP.COM
پشتیبانی / فروش آنلاین ندارن!

15. HYPERNETCO.COM
پشتیبانی / فروش آنلاین ندارن!

16. REGIRAN.COM
آفلاین!

17. PERSIANHOSTS.COM
آفلاین!

18. WEBDATACO.COM
آفلاین!

19. DAYNETWORK.NET
پشتیبانی / فروش آنلاین ندارن!

20. PARSIANHOST.NET
آفلاین!


پ.ن:
1. این بررسی هیچ ربطی به کیفیت و ... نداره!
2. لطفاً دعوا نکنید!
3. اگه دعوا کردید به Wht دی داس نزنید :دی

RezaFH
May 30th, 2010, 10:20
ممد من که بودم :d
حداقل منو مینوشتی ضایع نباشه :d

VatanVPS
May 30th, 2010, 10:30
دقیقا همینطوره منم یه بار داشتم اینارو می دیدم به این هم فکر کردم:d
اما مهم جواب دادن هستش چه live چه ایمیل

1eng.ir
May 30th, 2010, 10:58
دقیقا همینطوره منم یه بار داشتم اینارو می دیدم به این هم فکر کردم:d
اما مهم جواب دادن هستش چه live چه ایمیل

تو که میدونی من همیشه یه چیزایی تو جیبم دارم که رو کنم ;)

اینم ایمیل:
http://www.parsimg.com/uploads/12752002791.jpg (http://www.parsimg.com/)

ساپورتشون یه چیزی میگفت، مدیرشون یه چیز دیگه. بعدشم که گفتن ایمیلی از شما دریافت نکردیم ...

HematYar
May 30th, 2010, 11:05
یه کم حالگیریه که پشتیبانی آنلاین ندارن ولی من hostiran.net رو وقتی کار داشتم باهاشون یا مشکلی بوده خداییش به 10 دقیقه نرسیده جواب دادن .

asrhosting
May 30th, 2010, 11:06
هیچ کس بهترین نیست !

shervin114
May 30th, 2010, 11:39
هاستیران هم روزای تعطیل کلا کرکره رو میکشن میرن خونه شون
من یکی از سایتهام روی هاستیرانه که هک شده بود و هکره همه رو پاک کرده بود بالای 6 تا تیکت زدم بعد از 3 روز بکاپ رو برگردوندند

mr.he3am
May 30th, 2010, 11:48
وقتی تعداد یوزر بره بالا دیگه نیمشه از طریق چت آنلاین به یوزر ها پشتیبانی داد
شما فکرش رو کن در ثانیه با 6 نفر چت کنی اصلا گیج میشی نمیفهمی باید چیکار کنی
بخاطر همینه همه ی سایت ها دارن تیکت میکنن
در ضمن تا حدی به سود شما هم هست چت اگه باشه باید صبر کنید تا یک نفر آنلاین بشه همینجور باید داخل سایت صبر کنید اما تیکت شما میزنید جواب داده بشه براتون ارسال میشه

1eng.ir
May 30th, 2010, 12:07
وقتی تعداد یوزر بره بالا دیگه نیمشه از طریق چت آنلاین به یوزر ها پشتیبانی داد
شما فکرش رو کن در ثانیه با 6 نفر چت کنی اصلا گیج میشی نمیفهمی باید چیکار کنی
بخاطر همینه همه ی سایت ها دارن تیکت میکنن
در ضمن تا حدی به سود شما هم هست چت اگه باشه باید صبر کنید تا یک نفر آنلاین بشه همینجور باید داخل سایت صبر کنید اما تیکت شما میزنید جواب داده بشه براتون ارسال میشه

از اون حرفا بودا :))

یوزرا چند تا بشن دیگه نمیشه آنلاین ساپورت داد ؟
10 تا
20 تا
مثه شما 70 تا: Web Hosting Report for NIKANDATA.COM (http://www.webhosting.info/webhosts/reports/total_domains/nikandata.com)
100 تا
1000 تا
100.000 تا
1.000.000 تا
یا مثه Hostgator که 1.100.000 تا مشتری داره: Web Hosting Report for HOSTGATOR.COM (http://www.webhosting.info/webhosts/reports/total_domains/hostgator.com) اونم از سرتاسر دنیا - هر کدومشونم یه زبونی ... حالا نباید لایو چت بذاره که مشتریاش زیاده ؟ :)) تازه لایو چت هم داره ;)

دیتاسنترا این همه مشتری دارن بازم لایو چتو ورمیدارن ؟ / فکر کنم بدونید عظمت دیتاسنتر چقدره ;)

mr.he3am
May 30th, 2010, 12:12
من اصلا خودم رو نگفتم کلی صحبت کردم
دیتا سنتر پشتیبانی سخت افزاری میده نه مثلا بگی قالب نیوک عوض کردم سایت بالا نمیاد درستش کنید

1eng.ir
May 30th, 2010, 12:30
من اصلا خودم رو نگفتم کلی صحبت کردم
دیتا سنتر پشتیبانی سخت افزاری میده نه مثلا بگی قالب نیوک عوض کردم سایت بالا نمیاد درستش کنید

جان ؟! :-o
عوض کردن قالب نیوک ؟ :-o
یوزر اگه اینجوری باش کار کنی فردا میگه بیا سایتمم برام آپ کن :)) / عزیز من این که نشد ساپورت ;)

بهترین روش ساپورت:
فروش - سوالات قبل از خرید -- آنلاین
ساپورت - تمدید - ... -- آفلاین / تیکت

بخوای قالب نیوک عوض کنی ...

بگذریم، بحث چیز دیگری بود ;)

HematYar
May 30th, 2010, 12:36
هاستیران هم روزای تعطیل کلا کرکره رو میکشن میرن خونه شون
من یکی از سایتهام روی هاستیرانه که هک شده بود و هکره همه رو پاک کرده بود بالای 6 تا تیکت زدم بعد از 3 روز بکاپ رو برگردوندند

آره قبول دارم . روزای تعطیل کلا" رو هوا هست ! :d

Sajad
May 30th, 2010, 12:36
شما فکرش رو کن در ثانیه با 6 نفر چت کنی اصلا گیج میشی نمیفهمی باید چیکار کنی
وقتی یه نفر باشی 6 نفر که هیچ به 3 نفر همزمان ساپورت بدی شاهکار کردی !
اونایی که هاستینگن بقدری نیروی ساپورت دارن که به اندازه یه سالن میشن و شاید تعداد مشتری ها به چند ده هزار برسه ولی بازم سه چهار نفر اضافه و بیکار اونجا نشستن که اگه مشتری اومد پشت خط معطل نشه ! اونایی هم که اسمشون هاستینگه....

mr.he3am
May 30th, 2010, 12:43
وقتی یه نفر باشی 6 نفر که هیچ به 3 نفر همزمان ساپورت بدی شاهکار کردی !
اونایی که هاستینگن بقدری نیروی ساپورت دارن که به اندازه یه سالن میشن و شاید تعداد مشتری ها به چند ده هزار برسه ولی بازم سه چهار نفر اضافه و بیکار اونجا نشستن که اگه مشتری اومد پشت خط معطل نشه ! اونایی هم که اسمشون هاستینگه....

اینم حرفیه اما بازم از طریق تیکت بهتره تا چت آنلاین چون که یک سری مشکلات احتیاج به چک کردن داره

اما اگه پشتیبانی هم از طریق چت هم تیکت هم تلفنی باشه خبلی بهتره اما مثلا پشتیبانی چت و تلفن رو براش ساعت میزاری نه طرف ساعت 3 شب زنگ بزنه

Sajad
May 30th, 2010, 14:20
اینم حرفیه اما بازم از طریق تیکت بهتره تا چت آنلاین چون که یک سری مشکلات احتیاج به چک کردن داره

اما اگه پشتیبانی هم از طریق چت هم تیکت هم تلفنی باشه خبلی بهتره اما مثلا پشتیبانی چت و تلفن رو براش ساعت میزاری نه طرف ساعت 3 شب زنگ بزنه

شرکتی پشتیبانی خوب داره که داخل چت مشکلاتی که حتی نیاز به بررسی دارند رو همون جا بررسی میکنند.
به نظر شما چرا بعضی هامیگند تیکت کنید ؟ چون نیروی ساپورت کم دارند و میگند تیکت کنید تا وقتی دستشون خالی شد انجام بدند. وگرنه خودتون هم میدونید اکثر مشکلات نهایتا 10 دقیقه فرصت نیاز دارند که بررسی بشند.
البته ساپورت چت یاهو و جیمیل اینها منظور من نیست. سیستم گفتگوی آنلاینی مد نظر من هست که در حکم سیستم ساپورت هست و آرشیو و همه چی داره و به عنوان مدرک هم میشه ازش استفاده کرد.

MelatHOST
May 30th, 2010, 15:32
شرکتی پشتیبانی خوب داره که داخل چت مشکلاتی که حتی نیاز به بررسی دارند رو همون جا بررسی میکنند.
به نظر شما چرا بعضی هامیگند تیکت کنید ؟ چون نیروی ساپورت کم دارند و میگند تیکت کنید تا وقتی دستشون خالی شد انجام بدند. وگرنه خودتون هم میدونید اکثر مشکلات نهایتا 10 دقیقه فرصت نیاز دارند که بررسی بشند.
البته ساپورت چت یاهو و جیمیل اینها منظور من نیست. سیستم گفتگوی آنلاینی مد نظر من هست که در حکم سیستم ساپورت هست و آرشیو و همه چی داره و به عنوان مدرک هم میشه ازش استفاده کرد.
من با نظر شما مخالف هستم و نظر بنده این است که دلیل اینکه ساپورت به صورت تلفنی و یا لایو ساپورت معمولاً پشتیبانی نمیشود این است که برخی از مشکلات یوزرها نیاز به صرف زمان زیاد برای پاسخگویی دارد و همچنین نیاز به اطلاعات کاربری و ... و در چند مرحله و حتی چند روز ممکن است بر طرف گردد و به صورت آنلاین عملاً ساپورت غیر ممکن است
دوستانی هم که فرمودند دیتا سنتر ها ساپورت آنلاین دارند باید این را عرض کنم که من با 5 دیتا سنتر کار کرده ام که همه آنها قسمت live support دارند ولی وقتی از آنها درخواست پشتیبانی میکنند عملاً درخواست میکنند تیکت بزنید
و فقط به سوالات پیش از خرید سرور پاسخ میدهند
موفق و موید باشید

1eng.ir
May 30th, 2010, 15:41
من با نظر شما مخالف هستم و نظر بنده این است که دلیل اینکه ساپورت به صورت تلفنی و یا لایو ساپورت معمولاً پشتیبانی نمیشود این است که برخی از مشکلات یوزرها نیاز به صرف زمان زیاد برای پاسخگویی دارد و همچنین نیاز به اطلاعات کاربری و ... و در چند مرحله و حتی چند روز ممکن است بر طرف گردد و به صورت آنلاین عملاً ساپورت غیر ممکن است
دوستانی هم که فرمودند دیتا سنتر ها ساپورت آنلاین دارند باید این را عرض کنم که من با 5 دیتا سنتر کار کرده ام که همه آنها قسمت live support دارند ولی وقتی از آنها درخواست پشتیبانی میکنند عملاً درخواست میکنند تیکت بزنید
و فقط به سوالات پیش از خرید سرور پاسخ میدهند
موفق و موید باشید

100% همینطوره

گفتم که:

فروش - سوالات قبل از خرید -- آنلاین
ساپورت - تمدید - ... -- آفلاین / تیکت

Sajad
May 30th, 2010, 16:28
برخی از مشکلات یوزرها نیاز به صرف زمان زیاد برای پاسخگویی دارد
من نگفتم تمام درخواست ها باید توسط ساپورت آنلاین بررسی بشه! درخواست های عمومی رو گفتم. مثلا رستور بک آپ ، بررسی خطاها و لوگ ها و .... ولی با این حال بازم بفرمایید چه نوع درخواست هایی هستند که نیاز به زمان زیادی دارند ؟


همچنین نیاز به اطلاعات کاربری
بیچاره اون هاستینگی که نمیتونه یوزرش رو توی چت یا پشت تلفن وریفای کنه !


به صورت آنلاین عملاً ساپورت غیر ممکن است
بنده چون ممکن شده اش رو دیدم این حرف رو زدم !

به هیچ عنوان انتظار ندارم داخل ایران همچین پشتیبانی وجود داشته باشه. پشتیبانی مد نظر من به ازای هر 10 کاربری که میگیرید نیاز به یک نیروی پشتیبانی هست.

پ ن : به پشتیبانی euk مراجعه کنید.

irlogo
May 30th, 2010, 16:29
یه جایی مثل هاست گیتور فروشش جهانیه! ( ملیتی نیست ) معروف شده و چند تا اپراتور داره، براش سود داره که اپراتور گرفته، وقتی براش سود نداشته باشه همینه

Doublex
June 2nd, 2010, 15:47
آخه هاستینگ ایران که عملا نمیشه گفت هاستینگ داشته تو نت میچرخیده گفته ما هم بهتره یه هاستینگ بزنیم احتمالا با مزه هست !

در ثانی واقعا تو این بازار هاستینگ که سودپائینه برای اکثرا توان مالی این رو ندارن که پشتیبان های زیادی داشته باشن بیان 10 تا پشتیبان بزارن که هر ماه به هر کدومشون حداقل 200 - 300 تومن باید داد در ماه میشه دو و نیم تا سه ملیون تومن ... آیا نصف این اصلا درمیاره ؟

Woshka
June 2nd, 2010, 16:17
وقتی تعداد یوزر بره بالا دیگه نیمشه از طریق چت آنلاین به یوزر ها پشتیبانی داد
شما فکرش رو کن در ثانیه با 6 نفر چت کنی اصلا گیج میشی نمیفهمی باید چیکار کنی
بخاطر همینه همه ی سایت ها دارن تیکت میکنن
در ضمن تا حدی به سود شما هم هست چت اگه باشه باید صبر کنید تا یک نفر آنلاین بشه همینجور باید داخل سایت صبر کنید اما تیکت شما میزنید جواب داده بشه براتون ارسال میشه

how about hostgator
iweb
bluehost!!

MelatHOST
June 2nd, 2010, 18:56
متاسفانه یک مقدار ایرانی ها با خارجی فرق میکنند

سجاد جان من به مدت یک هفته به صورت تستی پشتیبانی آنلاین را فعال کردم که باعث رضایت شدید کاربران شد و در عمل :
بیشترین میزان درخواست های پشتیبانی و سوالهایی که پرسیده شد :
1 - جالب هست ولی جزو بیشترین سوالات ( از چه سیستمی برای پشتیبانی آنلاین استفاده میکنید)
2- احوال پرسی
3- میزان در آمد ماهیانه شما چقدره ؟
4 - در پشتیبانی آنلاین درخواست پاسخ سریعتر به تیکت داشتند
5 - درخواست فعال سازی wildcard درخواست نصب مجدد هاست و...
6- سوالات متداول
7- تشکر برای رفع مشکل
8 - ...

خوبیه تیکت اینه که واسه هر موضوع بیخودی یوزرها تیکت نمیزنند ولی پشتیبانی آنلاین 1000 تا سوال داره یوزر

TukaNet
June 2nd, 2010, 19:02
به نظر من نباید به کاربر زیاد رو بدید ... البته بد برداشت نکنید ، ادب و مشتری مداری سر جاش
ولی بعضی افراد با یوزرشون دوست میشن و دو روز نگذشته رفیق فابریک هم میشن

اگه یک کم روابط رو رعایت کنید یوزر به خودش اجازه نمیده که بیاد و سوالاتی مثل سوال های بالا
رو در لایو ساپورت سایت شما مطرح کنه !

خلاصه اگر ظوابط رو رعایت بشته ، لایو چت بد نیست ...

Sajad
June 2nd, 2010, 19:35
توکانت جوابتون رو دادن نسبتا. ولی در کل هم داخل ایران فرهنگ پشتیبان آنلاین جا نیفتاده.

MelatHOST
June 2nd, 2010, 19:50
توکانت جوابتون رو دادن نسبتا. ولی در کل هم داخل ایران فرهنگ پشتیبان آنلاین جا نیفتاده.
ممنونم از ینکه قبول کردید
من نمیتونم به 600 تا یوزر یاد بدم که احوالپرسی نکننو
سوال درمورد درآمد شرکت نپرسن

Sajad
June 3rd, 2010, 00:07
ممنونم از ینکه قبول کردید
من نمیتونم به 600 تا یوزر یاد بدم که احوالپرسی نکننو
سوال درمورد درآمد شرکت نپرسن
من اولشم نگفتم ایران همچین کاری امکان پذیر هست. بیشتر صحبتم شرکت های بزرگ خارج از ایران بود.

Doublex
June 3rd, 2010, 00:33
من به مدت یک هفته به صورت تستی پشتیبانی آنلاین را فعال کردم که باعث رضایت شدید کاربران شد



چه طور متوجه شدین رضایت بیشتر شده ؟