PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : نمایندگی درصدی قضیه اش چطوره؟



joomla2
March 13th, 2014, 22:52
سلام میشه یه خورده راجع به نمایندگی درصدی فروش هاست بگید واسم؟ راجع بهش سرچ کردم تو نت چیز بدرد بخوری دستگیرم نشد.

کاراییش چطوره؟ آیا نیاز به اعتبار اولیه داره؟ لینک اختصاصی میدن به نماینده واسه معرفی مشتری؟ یا اینکه کلا سیستمش یه جور دیگه است؟

TARIMEHR
March 14th, 2014, 03:27
در این طرح، فقط کافی است در سیستم بازاریابی ثبت نام کنید. سپس یک لینک اختصاصی در اختیار شما قرار خواهد گرفت که با قرار دادن آن در محل مناسبی از وب سایت خود، به ازای هر کاربری که از وب سایت شما به سایت سرویس دهنده منتقل شود و حداکثر تا 90 روز پس از ارجاع به سایت ، یکی از سرویس های میزبانی و یا نمایندگی را خریداری نماید، x% از مبلغ خرید او به شما تعلق خواهد گرفت.
برای مثال اگر کاربری که از طریق سایت شما به هنترز منتقل شده است، خریدی به مبلغ 100,000 تومان انجام دهد، 25,000 تومان از این مبلغ عائد شما خواهد شد.

Edwin
March 14th, 2014, 03:42
با تشکر از مهرداد عزیز ،

یک نوع دیگه هم هست .. که اون زیاد رایج نیست ولی بعضی جاها میدن

که مثلا یک ریسلری رو به شما میدن شما یک ماه محصولاتت رو میفروشی بعدش ته ماه مبلغ خالص رو تحویل هاستینگ می کنی و سود خودت رو برمیداری !

موفق باشید

AliFatehi
March 14th, 2014, 12:10
چون بصورت لینک اختصاصی خیلی از مشتریا از اون لینک نمیرن!

به نظرم شما میتونید با پشتیبانی هماهنگ کنید و با معرفی هر مشتری (اطلاعات و سایت و ...) مشتری رو به هاستینگ بدین تا بدونن مشتری از سمت شما بوده! درصد رو بگیرین!

ما خودمون اینطوری کار میکنیم! اگر کار میکنید یک بسم الله بگید و با پشتیبانی ما در تماس باشید!

اعضا - Noor-Web | هاستینگ نور وب (http://client.noor-web.ir)