ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل در دیدن تیکت مشتری



dellserver
March 4th, 2014, 15:02
سلام
دوستان وقتی مشتری میخواد تیکت ارسال کنه و میاد اون سرویسی که براش تیکت باز میکنه رو انتخاب میکنه من از کجا میتونم ببینم که کدوم سرویسشو انتخاب کرده

sajjad65
March 4th, 2014, 15:06
در پنل سفارش های امروز ایمیلش نشان می دهد

dellserver
March 4th, 2014, 15:07
نه منظور من اینه که
وقتی کاربر از پنل خودش میاد تیکت میده و اونجا سرویس مورد نظر انتخاب میکنه
من در ادمین توی اون تیکت کاربر از کجا ببینم که کدوم سرویسش انتخاب کرده

shakari
March 4th, 2014, 15:09
با سلام
ملاحظه فرمایید. نیاز به توضیح بود در خدمتم
19074

dellserver
March 4th, 2014, 15:11
اینجا هم معلوم نیست که کدوم سرویس انتخاب کرده ؟

shakari
March 4th, 2014, 15:17
ببخشید من قبلا سوالتونو اشتباه متوجه شدم
http://www.webhostingtalk.ir/attachments/f177/19075-%D9%85%D8%B4%DA%A9%D9%84-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%DB%8C%D8%AF%D9%86-%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D8%AA-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C-capture-png

در پایین رنگ سرویس انتخاب شده فرق میکنه

dellserver
March 4th, 2014, 15:19
درسته ممنون از شما

shakari
March 4th, 2014, 15:19
خواهش
موفق باشید.:x