توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل درگاه زرین پال با freer
ashkan_khalili
March 2nd, 2014, 18:33
سلام به همگی ،
دوستام یه مشکل عجیب خوردم من ...
من از freer استفاده میکنم و برای پرداخ از درگاه زرین پال ... اما نمی دونم چرا با تمام اینگه همه چیز و تنظیمات درسته اما به محض اینکه روی پرداخت کلیک میکنم این ارور و میده !!!
خطای سیستم
در اتصال به درگاه زرینپال مشکلی به وجود آمد٬ لطفا از درگاه سایر بانکها استفاده نمایید.-1
بازگشت
با خود زرین پال هم چک کردم اما میگن تو برنامه یه مشکلی هست !!!!
حتی یکبار فریر کاملا دست نخورده نصب کردم چون گفتم شاید مشکل از تغییراتی که من دادم باشه اما ... همون مشکل !!!
کسی میتونه کمک کنه ؟ نجات میدین منو !!
mhiizadi
March 2nd, 2014, 18:35
من پیشنهاد میکنم از زرین پال توابع php مورد نیاز رو بپرسید و با مدیر سرور هم هماهنگ کنید که توی disbale function ها نیست.
delta
March 2nd, 2014, 19:23
شما آی پیتو چک کردی؟ آی پی که تو زرین پال وارد کردی تو فرر هم یکی هست؟
samansystems
March 2nd, 2014, 20:26
خطای منفی 1 به خاطر ناقص بودن اطلاعات ارسالی از سمت وبسايتتون به زرين پال هست.
برای حل اين مشکل از تنظيمات يا از ديتابيس آدرس وبسايتتون رو وارد کنيد به احتمال 90 درصد مشکل حل ميشه.
اگر موردی بود در زرين پال تيکت باز کنيد راهنمائيتون ميکنن همکاران.
ashkan_khalili
March 2nd, 2014, 20:59
خطای منفی 1 به خاطر ناقص بودن اطلاعات ارسالی از سمت وبسايتتون به زرين پال هست.
برای حل اين مشکل از تنظيمات يا از ديتابيس آدرس وبسايتتون رو وارد کنيد به احتمال 90 درصد مشکل حل ميشه.
اگر موردی بود در زرين پال تيکت باز کنيد راهنمائيتون ميکنن همکاران.
سلام ...
من متاسفانه منظورتون و متوجه نشدم !!!
همه این چیزهارو چک کردم امانمی دونم چرا دائم همین ایرادو میگیره ! میشه یکم بیشتر توضیح بدبد
ashkan_khalili
March 2nd, 2014, 21:07
شما آی پیتو چک کردی؟ آی پی که تو زرین پال وارد کردی تو فرر هم یکی هست؟
ای پی و با زرین پال چک کردم ... او درسته اما فریر جایش ip نمی خواد ، یا نکنه من ندیدم ! :)
samansystems
March 2nd, 2014, 21:12
سلام ...
من متاسفانه منظورتون و متوجه نشدم !!!
همه این چیزهارو چک کردم امانمی دونم چرا دائم همین ایرادو میگیره ! میشه یکم بیشتر توضیح بدبد
سلام
تو سايت تيکت باز کنيد اطلاعات ورود به پنل هاست رو ارسال کنيد همکاران براتون اصلاح ميکنن.
يک فيلد در ديتابيس هست که آدرس سايتتون داخل اون بايد وارد بشه که در اين مورد خالی هست.
ashkan_khalili
March 2nd, 2014, 23:03
سلام
تو سايت تيکت باز کنيد اطلاعات ورود به پنل هاست رو ارسال کنيد همکاران براتون اصلاح ميکنن.
يک فيلد در ديتابيس هست که آدرس سايتتون داخل اون بايد وارد بشه که در اين مورد خالی هست.
سلام ، ممنون از لطفت عزیز ...
این ایمیل دیتا بیس رو باید تو مدو فیلد از دیتا بیس وارد کرد ... من با PHPadmin ادیت کنم اوکی میشه ؟
samansystems
March 3rd, 2014, 06:54
سلام ، ممنون از لطفت عزیز ...
این ایمیل دیتا بیس رو باید تو مدو فیلد از دیتا بیس وارد کرد ... من با PHPadmin ادیت کنم اوکی میشه ؟
بله. اين مشکل زمان نصب نرم افزار بوده که آدرس وبسايت رو ثبت نکرده بوديد.
us12
March 3rd, 2014, 12:05
اول از همه بگم چرا مشکل فریر را توی قسمت whmcs بیان کردی ؟
samansystems
March 3rd, 2014, 12:32
اول از همه بگم چرا مشکل فریر را توی قسمت whmcs بیان کردی ؟
بعد هم بگم تا میتونی از زرین پال استفاده نکن ! این همه درگاه واسط عالی ، چی تو زرین پال دیدید که هنوز دارید استفاده میکنید را نمیدونم !
زرین پال برای یک خطا و اشتباه که یوزر داخل سایت خودشون انجام داده بود و مشکل از خودشون بود پول من را بلوکه کرد و یک فرم میل کرد که برو دفتر اسناد رسمی ثبت ش کن ، بعد کلی ضرر زمانی و مالی و رفتن به چند دفتر اسناد رسمی همگی گفتند همچین چیزیایی را ثبت نمیکنن به زرین پال هم گفتم که مرغشون فقط یک پا داره ! من هم جلو ضرر بیشتر را گرفتم و قید اون پول را زدم و رفتم سراغ پی لاین.
تنها حساب کاربران فروشنده *** و موارد خلاف قوانين توقيف ميشه.
احتمالا حساب شما هم به همين دليل توقيف شده. باز اگر شک و شبهه ای وجود داره اسم خودتون يا شماره حساب زرين پال خودتون رو بگيد تا برای کاربران هم شفاف سازی بشه که حسابتون به چه دليل و فروش چه مورد خلاف قانونی توقيف شده.
مقايسه زرين پال با سايت هایی که حتی يک آدرس مشخص و ثابت ندارن اصلا ممکن نيست بنابراين اسم سايت های ديگه رو در اين تاپيک نبريد.
زرين پال يکی از شرکت های متقاضی اتصال به سوئيچ شاپرک هست، اولين ارائه دهنده درگاه پرداخت در اين زمينه بوده، اولين ارائه دهنده درگاه پرداخت اختصاصی با نام و لوگوی کاربران بوده و هست و تنها ارائه کننده زرين کارت (http://www.zarinpal.com) هست.
us12
March 3rd, 2014, 13:39
تنها حساب کاربران فروشنده *** و موارد خلاف قوانين توقيف ميشه.
احتمالا حساب شما هم به همين دليل توقيف شده. باز اگر شک و شبهه ای وجود داره اسم خودتون يا شماره حساب زرين پال خودتون رو بگيد تا برای کاربران هم شفاف سازی بشه که حسابتون به چه دليل و فروش چه مورد خلاف قانونی توقيف شده.
مقايسه زرين پال با سايت هایی که حتی يک آدرس مشخص و ثابت ندارن اصلا ممکن نيست بنابراين اسم سايت های ديگه رو در اين تاپيک نبريد.
زرين پال يکی از شرکت های متقاضی اتصال به سوئيچ شاپرک هست، اولين ارائه دهنده درگاه پرداخت در اين زمينه بوده، اولين ارائه دهنده درگاه پرداخت اختصاصی با نام و لوگوی کاربران بوده و هست و تنها ارائه کننده زرين کارت (http://www.zarinpal.com) هست.
این پست سبب شد بعد از حدود 2 سال حساب من از بلوکه در بیاد !!!!
samansystems
March 3rd, 2014, 13:43
این پست سبب شد بعد از حدود 2 سال حساب من از بلوکه در بیاد !!!!
حتی کارتی که توی زرین پال ثبت کرده بودم هم اعتبارش تموم شده مجبور شدم برای پولی که آزاد شده و حکم غنیمت را برای من دارد یک حساب دیگه ثبت کنم و منتظر تاییدش هستم.
روش جالبی برای حل شدن مشکلاتم پیدا کردم . =d>
بنا به اطلاعی که داده شده حسابتون به دليل عدم پشتيبانی و ارائه وبسرويس به مشتريانتون توقيف شده.
فکر ميکنم مکالمه تلفنی شما هم ضبط شده هست که در صورت تمايل ميتونيم انتشار بديم تا شفاف سازی بشه.
برای ساير مسائل و تسويه حساب هم قوانين سايت و قسمت پرسش های متداول رو مطالعه کنيد تا بتونيد حسابتون رو تاييد کنيد. :113:
برای تاييد حساب داخل تيکت "افزودن حساب متصل ...." مربوط به همون حساب پيگيری کنيد. همچنين عنايت داشته باشيد که با تاريخ انقضا مربوط به کارت هست و حساب تاريخ انقضا نداره :) بنابراين همين الان هم اگر مشکل حسابتون حل شده باشه ميتونيد درخواست واريز بديد.
us12
March 3rd, 2014, 16:30
بنا به اطلاعی که داده شده حسابتون به دليل عدم پشتيبانی و ارائه وبسرويس به مشتريانتون توقيف شده.
فکر ميکنم مکالمه تلفنی شما هم ضبط شده هست که در صورت تمايل ميتونيم انتشار بديم تا شفاف سازی بشه.
برای ساير مسائل و تسويه حساب هم قوانين سايت و قسمت پرسش های متداول رو مطالعه کنيد تا بتونيد حسابتون رو تاييد کنيد. :113:
برای تاييد حساب داخل تيکت "افزودن حساب متصل ...." مربوط به همون حساب پيگيری کنيد. همچنين عنايت داشته باشيد که با تاريخ انقضا مربوط به کارت هست و حساب تاريخ انقضا نداره :) بنابراين همين الان هم اگر مشکل حسابتون حل شده باشه ميتونيد درخواست واريز بديد.
در خصوص تاریخ انقضا من نگفتم حسابم منقضی شده کارت وابسته به حساب اعتبارش تموم شده بود . و کارت جدید گرفتم داخل زرین پال خواستم ثبتش کنم که ارور داد شبا قبلا ثبت شده من هم یک کارت دیگه ثبت کردم و همچنان منتظر تایید حساب هستم.
و اگر مشکل با شماره کارت قبلی ندارید با همان شبای قبلی درخواست بدهم ؟؟؟
ashkan_khalili
March 3rd, 2014, 16:43
اول از همه بگم چرا مشکل فریر را توی قسمت whmcs بیان کردی ؟
بعد هم بگم تا میتونی از زرین پال استفاده نکن ! این همه درگاه واسط عالی ، چی تو زرین پال دیدید که هنوز دارید استفاده میکنید را نمیدونم !
زرین پال برای یک خطا و اشتباه که یوزر داخل سایت خودشون انجام داده بود و مشکل از خودشون بود پول من را بلوکه کرد و یک فرم میل کرد که برو دفتر اسناد رسمی ثبت ش کن ، بعد کلی ضرر زمانی و مالی و رفتن به چند دفتر اسناد رسمی همگی گفتند همچین چیزیایی را ثبت نمیکنن به زرین پال هم گفتم که مرغشون فقط یک پا داره ! من هم جلو ضرر بیشتر را گرفتم و قید اون پول را زدم و رفتم سراغ پی لاین.
سلام دوست عزیز...
والا اشتباها اینجا زدم تا همین الانم که شما گفتی من متوجه نشده بودم بابت اون شرمنده !
samansystems
March 3rd, 2014, 16:44
مشکل از پشتیبانی نمیشه گفت ! یوزر داخل زرین پال بعد از واریز وجه دیگه برگشت به بانک را نزده ( اگه قرار بود که من 24 ساعته آنلاین باشم و مشکلات اینچنینی را حل کنم که نیاز به استفاده از درگاه نداشتم ، به یوزر میگفتم کارت به کارت کنه ! )
کسی نگفت شما آنلاين باشيد. قوانين زرين پال رو زمان عضويت مطالعه کرده بوديد و پذيرفته بوديد. دو مورد در قوانين بود که عملکرد شما خلاف قوانين بود:
1. عدم پاسخگویی به شماره پشتيبانی
2. عدم پاسخگویی به تيکت های متصل شده مشتری به شما
دقت کنيد عدم پاسخگویی به دو مورد بالا شائبه مشکل دار بودن فروشنده رو بوجود اورده بود و حساب توقيف شده بود.
درگاه های مشابه با درگاه مستقیم که ارائه میدهند این مشکل را تقریبا حل کرده اند.
درگاه مستقيم با نام و لوگوی رو اولين بار زرين پال ارائه کرد. علاوه بر اون در درگاه های جديد که با عنوان وب گيت ارائه شدن اين مشکل حل شده.
در خصوص تاریخ انقضا من نگفتم حسابم منقضی شده کارت وابسته به حساب اعتبارش تموم شده بود . و کارت جدید گرفتم داخل زرین پال خواستم ثبتش کنم که ارور داد شبا قبلا ثبت شده من هم یک کارت دیگه ثبت کردم و همچنان منتظر تایید حساب هستم.
1. واريز های زرين پال عموما از طريق پايا هست. بنابراين حتی اگر کارت منقضی شده باشه خللی در واريز بوجود نمياد.
2. برای تغيير شماره کارت نياز به ثبت مجدد حساب نيست. کافی هست سوال کنيد تا همکاران شما رو راهنمائی کنن. برای تغيير شماره کارت، شماره کارت جديد رو داخل تيکت افزودن حساب بانکی ... ارسال کنيد. از قسمت تيکت ها به تيکت مورد نظر دسترسی داريد.
3. برای تاييد حساب جديد داخل قسمت تيکت ها، در تيکت افزودن حساب بانکی ...، تصوير کارت بانکی مربوط به حساب رو ضميمه کنيد. تا زمانی که اين تصوير داخل اون تيکت ارسال نشه حسابتون تاييد نميشه.
به اين سه مورد عنايت داشته باشيد که در آينده مشکلی پيش نياد و بعد دوباره دچار سوء تفاهم بشيد.
و اگر مشکل با شماره کارت قبلی ندارید با همان شبای قبلی درخواست بدهم ؟؟؟
به همون شماره شبای قبلی درخواست رو بديد واريز بشه و مشکلتون حل بشه =d>