PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : غیر فعال کردن بازنگری ها در وردپرس



ECT
March 2nd, 2014, 18:18
http://wpsaz.ir/wp-content/uploads/turn-off-post-revisions-in-wordpress.jpg



ازنگری یا Revision یه ویژگی خوب تو وردپرس هستش که می تونه مفید باشه. مثلا من چند باری در حال ترجمه یک آموزش برای انتشار در وردپرس ساز بودم که اینترنت قطع شد و مطلب ارسال نشد و من از بازنگری وردپرس که ذخیره شده بود استفاده کردم یا بخشی از متن رو به اشتباه حذف کردم و … این ویژگی خوب بازنگری وردپرس بود که من رو نجات داد تا دوباره اون متن ها رو ننویسم.
اما با وجود اینکه ویژگی مفیدی هست، بیشتر کاربران وردپرس در واقع ازش استفاده نمیکنن ! و بازنگری ها در پایگاه داده شما ذخیره میشوند حتی اگه از اونا استفاده نکنید. این بازنگری ها واقعا عملکرد سرور شما رو تحت تاثیر خودشون قرار میدن پس اگه احساس میکنید که به این ویژگی مفید یعنی بازنگری وردپرس نیاز ندارید بهتره اون رو غیر فعال کنید و یا برای اون محدودیت تعریف کنید. که من تو این مطلب به شما این کار رو آموزش میدم.


نحوه ی غیر فعال کردن بازنگری ها
اگه شما احساس میکنید که این ویژگی به دردتون نمیخوره با قرار دادن کد زیر تو فایل wp-config.php میتونید بازنگری وردپرس رو غیر فعال کنید و با برداشتنش دوباره فعال کنید:

define( 'WP_POST_REVISIONS', FALSE );


نحوه ی محدود کردن بازنگری ها
اگه شما ترجیح می دید که بازنگری وردپرس فعال باشه ولی برای تعداد ذخیره بازنگری ها محدودیت ایجاد کنید به جای غیر فعال کردن این ویژگی مفید فقط این کد رو به فایل wp-config.php خود اضافه کنید:

define( 'WP_POST_REVISIONS', 5 );
این کد تعداد بازنگری ها در هر پست رو به 5 تا محدود میکنه ( که البته میتونید تعداد رو به دلخواه تغییر بدید )


منبع: غیر فعال کردن بازنگری ها در وردپرس (http://wpsaz.ir/turn-off-post-revisions-in-wordpress/)