PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : درخواست حل مشکل دی ان اس(با پرداخت هزینه)



kandabpars
March 1st, 2014, 13:11
با سلام
دوستان حدوده 6 روزه که من در رسیلو ای پی و دی ان اس رو تغییر دادم اما هنوز ای پی ها ست نشدن
پشتیبانی دامین هم میگه به ما ربطی نداره ما بهتون کنترل پنلو دادیم حلش کنید
چیزی که برای من جالبه اینه که ای پی چرا تغییر نمیکنه؟
2- ای پی فعلی حدودا مال سال گذشته هستش چندین بار تغییر دادیم اما الان همون ای پیه و تغییر نمیکنه
چند تیکنت هم به پشتیبانی رسیلو دادیم جواب ندادن
دوستان اگر کسی میتونه برای من کاری کنه اعلام کنه هزینه هم هر چی باشه پرداخت میکنم
واقعا کلافه شدم از دست این شرکت های در پیتی ...........
اینم نگاه کنید:
intoDNS: kandabpars.com - check DNS server and mail server health (http://www.intodns.com/kandabpars.com)
با سپاس

sarv-it
March 1st, 2014, 13:14
با ایدی که تو امضا هست با من تماس بگیرید حل کنیم
البته هاستینگی که میگه به ما ربطی نداره کمی.....
چون ریسلو پنلهای کلاینتش مثل ریسل کلاب نیست که دسترسی ها تظیم دی ان اس باشه توش

kandabpars
March 1st, 2014, 14:04
خیلی ممنونم از شما دردتون بخوره توی سر این.........
واقعا کارمون راه افتاد یه دنیا سپاس عزیز

ra3ou1
March 1st, 2014, 17:34
با سلام

با بنده در ارتباط باشید دوست عزیز

اطلاعات تماس در امضا می باشد

ertebat7
March 1st, 2014, 17:58
سلام
در یاهو در ارتباط باشید مشکل را حل کنم