PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ***** شدن یک سری از ای پی ها از امروز صبح



صفحه ها : 1 [2]

da6276
April 11th, 2014, 18:49
برای بنده بعد از اعلام رنج ای پی سرورها روی 5 رنج مختلف دیگه مشکلی نداشتم.
البته روی رنج 192.210.0.0 از اول مشکلی نداشتیم.

javadezati
April 11th, 2014, 18:59
برای بنده بعد از اعلام رنج ای پی سرورها روی 5 رنج مختلف دیگه مشکلی نداشتم.
البته روی رنج 192.210.0.0 از اول مشکلی نداشتیم.

سلام
این رنج آی پی رو به کجا اعلام کردین ما هم بریم انجام بدیم
لینک بدین لطفا
با تشکر

da6276
April 11th, 2014, 21:03
سلام
این رنج آی پی رو به کجا اعلام کردین ما هم بریم انجام بدیم
لینک بدین لطفا
با تشکر
همون فرم شکایات زیرساخت رو که پرکنید خودشون تماس میگیرن و ازتون رنج آی پی ها رو میپرسن.

javadezati
April 11th, 2014, 23:16
همون فرم شکایات زیرساخت رو که پرکنید خودشون تماس میگیرن و ازتون رنج آی پی ها رو میپرسن.

سلام
سری اول که همه با هم شکایت کردیم رنج آی پی دادیم البته ای پی های بلاک شده
هر 11 تا آی پی باز شد
الان هم 5 تا بسته شده و شکایت کردیم تماس هم گرفتند اما باز نشده از شکایت ما تقریبا بیشتر از یک هفته هست که میگذره
در پستهای قبلی تاریخ دقیق هست
با اینکه ای پی اعلام کردیم هنوز بسته هست
با تشکر

3245
April 12th, 2014, 15:30
دوستان، لطفا شکاییتتون رو از زیرساخت به سامانه رسیدگی به درخواست ها و شکایات (http://bazresi.telecom.ir/ticketing/) ببرید

موضوع رو هم سایر انتخاب کنید،

اونجا که دوستان گفتن مال خود زیرساخت هست، اما اینجا شکایت بعمل میاد ازشون.

javadezati
April 12th, 2014, 19:12
دوستان، لطفا شکاییتتون رو از زیرساخت به سامانه رسیدگی به درخواست ها و شکایات (http://bazresi.telecom.ir/ticketing/) ببرید

موضوع رو هم سایر انتخاب کنید،

اونجا که دوستان گفتن مال خود زیرساخت هست، اما اینجا شکایت بعمل میاد ازشون.

سلام
از روی ناچاری اینجا هم الان شکایت کردم و شماره پیگیری داد
ببینیم اینجا چه گلی به سر ما میزنه
با تشکر
متن جواب شکایت:
جناب آقای/ سرکار خانم جواد عزتی

با سلام

احتراما به اطلاع می رساند، درخواست شما با موفقیت در سامانه ثبت شد.
جهت پیگیری پاسخ می توانید با استفاده از کد رهگیری از طریق لینک زیر اقدام نمایید:

کد رهگیری:
------------------------------------------


آدرس:
http://bazresi.telecom.ir/ticketingview/ (http://bazresi.telecom.ir/ticketingview/)
با احترام
دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شرکت مخابرات ایران

3245
April 19th, 2014, 01:22
جدیدا اصلا پاسخ نمیدن!
کسی از دوستان دلیلش رو میدونه؟

javadezati
April 19th, 2014, 02:27
سلام
دلیل که نمیدونم اما 6 تا آی پی آمریکا مادر این 3 هفته و همینطور 1 آی پی از انگلستان امروز بلاک شد
با تشکر

rasoulweb
April 20th, 2014, 12:27
دوستان من از صبح امروز به شدت پیگیر این مشکل بودم
جدیدا زیرساختیا هم مشکل از سمت خودشون رو انکار می کنن
من با بچه های سازمان تنظیم مقررات که صحبت کردم مشکل رو 100% از زیرساخت می دونستند و گفتند برای اینکه کارتون جدی تر پیگیری بشه، علیه زیرساخت شکابت ثبت کنید و رنج آی پیتون هم تو شکایت عنوان کنید
برای ثبت شکایت هم با شماره 096366 و یا 195 تماس بگیرید

3245
April 20th, 2014, 14:52
بنده تعجب میکنم دوستان میگن مشکلمون حل شد!!!!!!

امروز با بنده از زیرساخت تماس گرفتن، دقیقا گفتن ما داریم ایپی را از اینترنت بدون ***** (منظور ***** شکن نیست، منظور قبل از سیستم *****ینگ هست،یعنی اینترنت ایران بدون *****) و با ***** تست میکنیم اصلا نمیتونیم باز کنیم ایپی را،
دقیقا بعد از 1 ساعت بحث و گفتگو، متاسفانه زیرساخت گفتند مشکل از ما نیست (در صورت صحت داشتن گفته های بالا، میشه حق داد)، و در نهایت گفتن ممکنه 3 دلیل برای این مشکل بمونه:

1- دیتاسنتر: دیتاسنتر هم با ارائه دلیل اعلام میکنند که مشکل از طرف اونها نیست یا اینکه محدودیتی برای ایران اعمال نکردند.
2- کشوری که به ایران اینترنت میده (منظور این که ممکنه توی راه drop کنند پکیج ها را، مثل زمانی که روسیه سایت هایی رو که ***** میکرد، برای ایرانیان هم پیام *****ینگ روسیه میومد.)
3- ISP: بنده خدا ISP ها که میگن ما اصلا مدیریتی روی این قضیه نداریم و هر موردی (محدودیت/نامحدودیت) که هست از طرف زیرساخت انجام میشه.
4- ممکن هم است این قضیه ربطی به تحریم ها داشته باشه که بنده اصلا نظری ندارم در این مورد (فقط در حد همین جمله هست صحت این مورد)

متاسفانه از دست بنده خارج بود که زیرساخت را قانع کنم، چون هر سوالی طبق گفته های بالا پاسخی داشت. البته احتمالا مشکل از طرف زیرساخت هم نیست.
امیدوارم اساتید محترم اگر اطلاعاتی دارند، دریغ نفرمایند برای رفع این مشکل، در کل باید (بایــــــــد) دلیل این مشکل (حال هرکس باعث و بانی میخواهد باشد) مشخص شود و مردم مطلع شوند.

******ده دقیقه بعد از پارس انلاین با ما تماس گرفتند و گفتند از طرف ما هیچ محدودیتی نیست، اما ما با زیرساخت نامه نگاری میکنیم و جویای مشکل میشیم.*****
ارادت.

rasoulweb
April 20th, 2014, 17:03
بنده هم تقریبا دار مطمئن میشم که مشکل از زیرساخت نیستش
چیزی که من متوجه شدم اینه که این محدودیت بر روی پورت های TCP اعمال شذه، نه UDP ( چون آی پی ها پینگ می دن، پروتکل ICMP از نوع UDP هستش، همچنین وقتی ریموت دسکتاپ می زنی درخواست اولیه که از نوع UDP هستش ارسال میشه و پیغام Configurting Remote Session میاد اما موقع باز شدن صفحه اعتبار سنجی که از نوع TCP هستش ارور میده. همینطور SSH، وب سرور و بقیه پروتکل ها
از سرورهای خارح هم که ریموت می زنم مشکل دارم.
از بقیه همکاران هم که پرسیدم همین مشکل را داشتن
احتمالا یا مشکل از مسیر هستش و یا از دیتاسنتر
امروز که دیتاسنتر تعطیل هست و پاسخ درستی نمیده، باید تا فردا صبر کرد دید مشکل از چی هستش...!

3245
April 20th, 2014, 21:30
بنده هم تقریبا دار مطمئن میشم که مشکل از زیرساخت نیستش
چیزی که من متوجه شدم اینه که این محدودیت بر روی پورت های TCP اعمال شذه، نه UDP ( چون آی پی ها پینگ می دن، پروتکل ICMP از نوع UDP هستش، همچنین وقتی ریموت دسکتاپ می زنی درخواست اولیه که از نوع UDP هستش ارسال میشه و پیغام Configurting Remote Session میاد اما موقع باز شدن صفحه اعتبار سنجی که از نوع TCP هستش ارور میده. همینطور SSH، وب سرور و بقیه پروتکل ها
از سرورهای خارح هم که ریموت می زنم مشکل دارم.
از بقیه همکاران هم که پرسیدم همین مشکل را داشتن
احتمالا یا مشکل از مسیر هستش و یا از دیتاسنتر
امروز که دیتاسنتر تعطیل هست و پاسخ درستی نمیده، باید تا فردا صبر کرد دید مشکل از چی هستش...!

اگر توی خارج از کشور هم مشکل دارید، قطعا مشکل از طرف خود شماست یا سرور شماست، پس نظری در مورد اینکه مشکل از زیرساخت هست یا نیست ندید بهتره. چون اصلا مشکل شما در این مورد نیست.

جالبه که فردی که با من صحبت میکرد، خیلی اصرار داشت که من سرور از ایران تهیه کنم، میگفت شاتل و آسیاتک مذاکره کنید حتما، گفتم آقای محترم، من مشکلم رو میخوام با شما حل کنم، نه پیشنهاد بگیرم.

3245
April 20th, 2014, 23:46
لطفا همه در 195.ir شکایت کنند تا سریعا رسیدگی کنند!
تفاوت این است که اینطوری شرکت ارائه دهنده اینترنت (از بنده پارس انلاین بود) میفته به جون زیرساخت و قطعا زیرساخت هم از زدن حرف های غیر حرفه ای خودداری میکند.

نکته: در این شکایت باید شرکت ارائه دهنده اینترنتتون رو مشخص کنید که باهاتون شرکت تماس میگیره و چندتا سوال میکنه و میره برای رویا رویی با زیرساخت و اینطور که میگن، زیرساخت رو به چالش میکشن، چون اینجا تنظیم مقررات است و ISP از زیرساخت میتونه شکایت کنه.

ipsat
April 21st, 2014, 00:21
شک نکنید مشکل از زیر ساخت هستش
یک تریس از 4.2.2.4 بگیرید اگر مسیرتون از این رنج آی پی زیر افتاد بدونید تو ف ی ل ت ر ینگ آی پی ها رو پروتکل tcp هستید.

10.10.53.1-255
10.201.42.1-255

rasoulweb
April 21st, 2014, 00:41
بعد از پیگیری شدید و ثبت شکایت در پرتال سازمان تنظیم مقررات مشکل واسه رنج آی پی ما رو بعضی آی اس پی ها حل شده اما کماکان روی بعضی از آی اس پی ها مثل پارس آنلاین مشکل برقراره
در هر صورت دوستان مشکل را رو از سازمان تنظیم پیگیری کنند بهتر به نتیجه می رسن چون بخش بازرسیش به شدت پیگیره و روی همه شرکت های ارائه دهنده اینترنت و حتی زیرساخت نظارت داره

javadezati
April 21st, 2014, 11:41
سلام
اینم جواب شکایت ما در این آدرس:
http://bazresi.telecom.ir/ticketingview/



خلاصه:


بسته شدن آی پی های ما توسط زیر ساخت و پیگییری نکردن آنها


شرح:


سلام
من جواد عزتی هستم
مدیر سایت دریا وی پی اس و ثبت شده در ساماندهی کشور
دریا وی پی اس | سرورمجازي|VPS|VDS|سرور مجازي با منابع اختصاصيدریا وی پی اس | سرورمجازي|VPS|VDS|سرور مجازي با منابع اختصاصي (http://www.darya-vps.com)
قبلا 11 تا آی پی که ریموت نمیشد و به زیر ساخت شکایت کردیم در یک هفته باز شد...اما اینبار 5 تا ای پی ما باز هم بلاک شده و 3 هفته هست شکایت کردیم و خبری نیست
من برای انجام امور روزانه زندگیم به هزینه این ای پی ها نیاز دارم که اجاره میدم
دوست عزیز هی آی پی بلاک می کنند و مشتریهای ما از دست می روند
از شما خواهش می کنم کمک کنید
با احترام
جواد عزتی



پاسخ:


با سلام
به اطلاع میرساند شما میتوانید با مراجعه به سایت همراه اول وبا ورود به سامانه درخواستها مشکل خود را مطرح نمائید .



سایت همراه اول هم که میری برای ثبت شکایت ارور میده خدا رو شکر
با تشکر

javadezati
April 21st, 2014, 11:45
لطفا همه در 195.ir شکایت کنند تا سریعا رسیدگی کنند!
تفاوت این است که اینطوری شرکت ارائه دهنده اینترنت (از بنده پارس انلاین بود) میفته به جون زیرساخت و قطعا زیرساخت هم از زدن حرف های غیر حرفه ای خودداری میکند.

نکته: در این شکایت باید شرکت ارائه دهنده اینترنتتون رو مشخص کنید که باهاتون شرکت تماس میگیره و چندتا سوال میکنه و میره برای رویا رویی با زیرساخت و اینطور که میگن، زیرساخت رو به چالش میکشن، چون اینجا تنظیم مقررات است و ISP از زیرساخت میتونه شکایت کنه.

سلام
به لینک مورد نظر هم شکایت کردیم و شماره پیگیری دادند همینطور sms هم دادند
تلفنی تماس گرفتند و گفتند دارند پیگیری می کنن شماره تماس ایشون:
82208000
مجدد تماس گرفتن و رنج آی پی از ما گرفتن
با تشکر

javadezati
April 21st, 2014, 18:54
سلام اینم جواب فناوری اطلاعات:
http://complaint.cra.ir/Portal/View/Viewer.aspx?DashboardId=8dab6b28-fdfa-4ece-82eb-117bcaaa241c

هر چی هست زیر سر این زیر ساخت هست...متن رو کپی کردم دوستان ببینند

وضعيت بررسي شكايت شما


نتيجه بررسي شكايت : كاربر گرامي شكايت شما بررسي و وارد اعلام شد.اقدامات زير در جهت رفع شكايت انجام شده است.


شرح اقدامات انجام شده:


شرح اقدام
پيوست

زمان اقدام











كاربر گرامي شكايت شما براي اپراتور ارسال شد و در دست بررسي مي باشد


1393/02/01 11:20:27


با كاربر تماس گرفته شد ، ايشان فروشنده سرور هستند و فرمودند آي پي سرورهايي كه مي فروشند توسط زيساخت بلاك مي شود به ايشان توضيح داده شد از زيرساخت بايد پيگيري نمايند ولي قرار شدن اطلاعات بيشتري كسب نموده و به ما اطلاع داده شود. براي نمونه ايشان 2 آپي را ارائه كرده اند: ------------- uk -------------- us درنهايت به ايشان توضيح داده شد كه مشكلشان در شبكه پارس آنلاين قابل پيگري نيست و بايد مشكل را از زير ساخت پيگيري نمايند . پذيرفتند .

http://complaint.cra.ir/Resources/Images/Common/Savesmall.gif (http://complaint.cra.ir/FileSystem/View/File.aspx?Mode=Download&FileId=00000000-0000-0000-0000-000000000000)
اپراتور
1393/02/01 15:05:23


درحال پيگيري
http://complaint.cra.ir/Resources/Images/Common/Savesmall.gif (http://complaint.cra.ir/FileSystem/View/File.aspx?Mode=Download&FileId=00000000-0000-0000-0000-000000000000)
اپراتور
1393/02/01 12:09:29








اطلاعات شكايت


شماره شكايت
11111111
كد پيگيري شكايت
1111111111


تاريخ شكايت

نوع سرويس
فناوري اطلاعات


نام اپراتور
پارسان لين ارتباطات (پارس آنلاين)




نوع شكايت
اينترنت پر سرعت
موضوع شكايت
عدم تضمين کيفيت سرويس ارايه شده


خلاصه شكايت
سلام بنده فروشنده سرور مجازي هستم آي پي هي ما يك به يك دارن بلاك مي شوند و ريموت به سرور نميدهند و مشتريهامون رو از دست داديم و خسارت سنگيني تحمل كرديم و از شما تقاضا دارم كه رسيدگي كنيد حتي به زير ساخت شكايت كرديم كه جوابي نگرفتيم




ما امروز مجدد به زیر ساخت شکایت کردیم تعداد آی پی های بلاک شده ما به 8 تا رسیده 7 تا آمریکا دیتا سنتر داسنتک و 1 انگلستان دیتا سنتر آیس کلو
متن شکایت ما همچنین لطفا همه با هم شکایت کنیم تا جدی بگیرند و بررسی کنند
لینک شکایت زیر ساخت:
http://www.tic.ir/fa/apointment2/shekayet
سلام و عرض ادب
تو اين چند وقت ما شکايت کرديم و شما هم گوش نکرديد
دوست عزيز هر روز به رنج آي پي هاي بلاک شده من اضافه ميشه
لطفا مثل سري اول که 11 تا آي پي ما رو بلاک کردين و سپس خارج کردين در عرض يک هفته...اين آي پي ها رو هم از بلاک در بياريد.رنج آي پي انگلستان ما هم اضافه شده.هر آي پي انگلستان 5 پوند هزينش هست و هر آي پي آمريکا 1 دلار و اين 8 آي پي ماهيانه 200 تا 300 هزار تومان به ما خسارت ميزنه(چون هر کدوم يک سرور ميشد)
تا حالا بابت اين 8 آي پي 3 بار مزاحم شما شدم اما اقدامي جهت باز شدن اونها نشد
رنج آي پي:
1
2
3
4
5
6
7
8
از شما عاجزانه خواهش مي کنم رسيدگي کنيد
با احترام
جواد عزتي

da6276
April 21st, 2014, 20:12
بنده تعجب میکنم دوستان میگن مشکلمون حل شد!!!!!!

امروز با بنده از زیرساخت تماس گرفتن، دقیقا گفتن ما داریم ایپی را از اینترنت بدون ***** (منظور ***** شکن نیست، منظور قبل از سیستم *****ینگ هست،یعنی اینترنت ایران بدون *****) و با ***** تست میکنیم اصلا نمیتونیم باز کنیم ایپی را،
دقیقا بعد از 1 ساعت بحث و گفتگو، متاسفانه زیرساخت گفتند مشکل از ما نیست (در صورت صحت داشتن گفته های بالا، میشه حق داد)، و در نهایت گفتن ممکنه 3 دلیل برای این مشکل بمونه:

1- دیتاسنتر: دیتاسنتر هم با ارائه دلیل اعلام میکنند که مشکل از طرف اونها نیست یا اینکه محدودیتی برای ایران اعمال نکردند.
2- کشوری که به ایران اینترنت میده (منظور این که ممکنه توی راه drop کنند پکیج ها را، مثل زمانی که روسیه سایت هایی رو که ***** میکرد، برای ایرانیان هم پیام *****ینگ روسیه میومد.)
3- ISP: بنده خدا ISP ها که میگن ما اصلا مدیریتی روی این قضیه نداریم و هر موردی (محدودیت/نامحدودیت) که هست از طرف زیرساخت انجام میشه.
4- ممکن هم است این قضیه ربطی به تحریم ها داشته باشه که بنده اصلا نظری ندارم در این مورد (فقط در حد همین جمله هست صحت این مورد)

متاسفانه از دست بنده خارج بود که زیرساخت را قانع کنم، چون هر سوالی طبق گفته های بالا پاسخی داشت. البته احتمالا مشکل از طرف زیرساخت هم نیست.
امیدوارم اساتید محترم اگر اطلاعاتی دارند، دریغ نفرمایند برای رفع این مشکل، در کل باید (بایــــــــد) دلیل این مشکل (حال هرکس باعث و بانی میخواهد باشد) مشخص شود و مردم مطلع شوند.

******ده دقیقه بعد از پارس انلاین با ما تماس گرفتند و گفتند از طرف ما هیچ محدودیتی نیست، اما ما با زیرساخت نامه نگاری میکنیم و جویای مشکل میشیم.*****
ارادت.
دورد
اینکه مشکل از اینترنت ایران هست شکی نیست چون از داخل وی پی اس خارج از کشور که تست کنید بدرستی کار میکنه.
احتمال اینکه ربطی به تحریم هم داشته باشه خیلی کم هست ، چون خودزنی هست و بیشتر به ضرر خارجی ها هست و کلا به نفع دولت ایران هست که نت ایران با خارج از کشور ارتباط نداشته باشه !
خداروشکر ما روی 5 رنج مختلف از امریکا و المان مشکلی نداریم و همون هفته اول مشکل سرورهای ما حل شد.
زمانی که مشکل داشتیم فقط icmp (پورت53 udp( باز بود و بقیه پورتها بسته بود. الان روی رنج 192 و 23 و 144 و 172 هیچ مشکلی نداریم و بدرستی کار میکنه.
امیدوارم مشکل همه همکاران حل بشه و مطمئن هستم که این مشکل زیاد نمیتونه پابرجا باشه.

3245
April 21st, 2014, 20:13
در زیرساخت که یک آقای محترمی هستند که میگن ما دو مسیر داریم، یکی بدون فیل یکی با فیل، هردو رو تست میکنیم و باز هم دسترسی نداریم به ایپی، متاسفانه خوب هم صحبت میکند و زیر بار هم نمیرود،

متاسفانه دیگر نمیشود در فضای مجازی بجز سرور از ایران فروخت، چون هر لحظه امکان یک سیاست گذاری جدید هست و کسی هم پاسخگو نیست...
در کل میمونه فروش دلار، بهترین سود رو همون فروش دلار داره، بهتره بریم دلار بفروشیم هر دلار 100 الی 200 تومان سود دارد، بی دردسر، بی مشکل، بی سرخر....

امیدوارم کسانی که این سیاست گذاری را ارائه دادند، روزی متوجه بشوند چه خیانت بزرگی به ملت ایران کردند.

عذر میخوام بابت صراحت در صحبت.

da6276
April 21st, 2014, 20:16
البته دوستان زمانی که مشکل داشتیم یه چیزی که خیلی توجه منو به خودش جلب کرده بود روی روتر تعداد زیادی کانکشن icmp به هر آی پی داشتیم که از آی پی 123.123.123.123 و 111.111.111.111 پکت ارسال میشد و این دو آی پی رو روی روتز کلا بستیم و icmp روهم کلا روی همه سرورهامون بستیم. خداروشکر دیگه این مشکل پیش نیومد. ولی مطمئن نیستم که با اینکار مشکل حل شده باشه ولی شاید بی ربط هم نباشه.

3245
April 21st, 2014, 20:19
البته دوستان زمانی که مشکل داشتیم یه چیزی که خیلی توجه منو به خودش جلب کرده بود روی روتر تعداد زیادی کانکشن icmp به هر آی پی داشتیم که از آی پی 123.123.123.123 و 111.111.111.111 پکت ارسال میشد و این دو آی پی رو روی روتز کلا بستیم و icmp روهم کلا روی همه سرورهامون بستیم. خداروشکر دیگه این مشکل پیش نیومد. ولی مطمئن نیستم که با اینکار مشکل حل شده باشه ولی شاید بی ربط هم نباشه.

جالبه، احتمالا مانند یک موتور جستحو عمل میکند...
ممکنه بفرمایید چگونه چک کردید و متوجه شدید؟ ممنون میشم کامل شرح بدید.

با تشکر.

da6276
April 21st, 2014, 20:24
جالبه، احتمالا مانند یک موتور جستحو عمل میکند...
ممکنه بفرمایید چگونه چک کردید و متوجه شدید؟ ممنون میشم کامل شرح بدید.

با تشکر.
کافیه یک میکروتیک نصب کنید و به عنوان گتوی وی پی اس ها ازش استفاده کنید ، بعد میتونید کانکشن ها رو مونیتور کنید و dst address رو مشاهده کنید و هرچی رو نخواستید روی فایروال ببندید.

javadezati
April 21st, 2014, 20:25
البته دوستان زمانی که مشکل داشتیم یه چیزی که خیلی توجه منو به خودش جلب کرده بود روی روتر تعداد زیادی کانکشن icmp به هر آی پی داشتیم که از آی پی 123.123.123.123 و 111.111.111.111 پکت ارسال میشد و این دو آی پی رو روی روتز کلا بستیم و icmp روهم کلا روی همه سرورهامون بستیم. خداروشکر دیگه این مشکل پیش نیومد. ولی مطمئن نیستم که با اینکار مشکل حل شده باشه ولی شاید بی ربط هم نباشه.

سلام
سرورهای ما روتر دارند
لطفا از نحوه این کارتون عکس تهیه کنید و در اینجا بذارید تا من و بقیه دوستان یاد بگیریم و انجام بدیم
با تشکر

da6276
April 21st, 2014, 20:34
سلام
سرورهای ما روتر دارند
لطفا از نحوه این کارتون عکس تهیه کنید و در اینجا بذارید تا من و بقیه دوستان یاد بگیریم و انجام بدیم
با تشکر
سه رول آخر رو که به رنگ آبی مشخص هست رو به همین صورت به فایروال روتر اضافه کنید

19910

javadezati
April 21st, 2014, 20:59
سه رول آخر رو که به رنگ آبی مشخص هست رو به همین صورت به فایروال روتر اضافه کنید

http://www.webhostingtalk.ir/attachments/f41/19910-%2A%2A%2A%2A%2A-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%DB%8C%DA%A9-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%85%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%B5%D8%A8%D8%AD-untitled-png

سلام
بابت عکس تشکر می کنم
2 تا سوال دارم
اول:وقتی آی پی جلوی این گزینه میدیم جهت مسدود کرد جلوش یک کادر هست تیک بذاریم یا خیر منظور این گزینه هست Src.Address
دوم: وقتی icmp رو انتخاب می کنیم و reject میزنیم در گزینه زیریش Reject With کدام گزینه رو در نوار ابزار باید انتخاب کنیم
با تشکر

da6276
April 21st, 2014, 21:23
سلام
بابت عکس تشکر می کنم
2 تا سوال دارم
اول:وقتی آی پی جلوی این گزینه میدیم جهت مسدود کرد جلوش یک کادر هست تیک بذاریم یا خیر منظور این گزینه هست Src.Address
دوم: وقتی icmp رو انتخاب می کنیم و reject میزنیم در گزینه زیریش Reject With کدام گزینه رو در نوار ابزار باید انتخاب کنیم
با تشکر
مورد اول نیازی نیست.
برای مورد دوم هم گزینه icmp protocol unreachable رو باید انتخاب کنید.

javadezati
April 21st, 2014, 21:44
مورد اول نیازی نیست.
برای مورد دوم هم گزینه icmp protocol unreachable رو باید انتخاب کنید.

انجام دادم و امیدوارم جلوگیری کنه
با تشکر

kayako
April 21st, 2014, 23:14
اقا به نظر من این ها با دیتاسنتر های ایرانی همچون (حالا صحیح نیست نام برد) حتما قراردادی بستند که تمامی ایپی رو بلاک کننند تا تمامی ایرانی ها از این دیتاسنتر ها سرور بگیرد

3245
April 22nd, 2014, 00:16
اقا به نظر من این ها با دیتاسنتر های ایرانی همچون (حالا صحیح نیست نام برد) حتما قراردادی بستند که تمامی ایپی رو بلاک کننند تا تمامی ایرانی ها از این دیتاسنتر ها سرور بگیرد

تایید میشود

- - - Updated - - -


مورد اول نیازی نیست.
برای مورد دوم هم گزینه icmp protocol unreachable رو باید انتخاب کنید.

ما اگر بخوایم الان میکروتیک بزاریم سر راه، ممکنه؟
چون مثل اینکه Gateway تغییر میکنه، درسته؟ و باید کلا از اول همه vps ها رو تنظیم کنیم؟

da6276
April 22nd, 2014, 00:30
اقا به نظر من این ها با دیتاسنتر های ایرانی همچون (حالا صحیح نیست نام برد) حتما قراردادی بستند که تمامی ایپی رو بلاک کننند تا تمامی ایرانی ها از این دیتاسنتر ها سرور بگیرد
اینا فقط با قندشکن روی سرورهای خارجی مشکل دارن و کلا نه دیتاسنترهای داخلی توانایی میزبانی بالا دارن و نه پهنای باند این موارد رو دارن!
کاربردهای آی پی های خارجی هم که فقط برای قندشکن نیست و کلا کار عقلانی نیست.

- - - Updated - - -


تایید میشود

- - - Updated - - -



ما اگر بخوایم الان میکروتیک بزاریم سر راه، ممکنه؟
چون مثل اینکه Gateway تغییر میکنه، درسته؟ و باید کلا از اول همه vps ها رو تنظیم کنیم؟
بله یک میکروتیک نصب کنید و گتوی وی پی اس ها رو به آی پی میکروتیک تغییر بدید.

da6276
April 29th, 2014, 20:12
دوستان به کجا رسیدید ؟
مشکلتون حل شده یا نه ؟

NarvanData
May 2nd, 2014, 22:34
من خودم به جایی گزارش ندادم
اما جدیدا هر آی.پی که مشکل پیدا میکنه،پس از 5-6 ساعت خودش درست میشه اما قبلا به مدت 1ماه طول می کشید تا درست بشه.

bmi
May 2nd, 2014, 22:38
بله
مشکل هست
تمام سرور های میهن وب هاست که در هتزنر آلمان میزبانی شدند همین همین مشکل رو دارن و در اطلاعیه این پیام رو زدن :
به دلیل قطع شدن یکی از backbone (ستون فقرات) colocation (اتاق رک) سرور ها
دسترسی از طریق *** یا سرور مجازی به هاست ها ممکن نیست ولی هاستها در isp های ایرانی به کندی باز میشود
به دلیل تعمیرات شبکه این پروسه تا فردا 8 صبح ادامه خواهد داشت و پس از آن سرور ها به حالت عادی باز خواهند گشت

javadezati
May 3rd, 2014, 13:25
سلام
7 تا آی پی ما از بلاک خارج شد
6 تا آمریکا
1 انگلستان
تلفنی 1 ساعت قبل تماس گرفتند و گفتند آی پی انگلستان رو ما بستیم توش قند و شکر بوده و اتوماتیک بسته شده و بازش کردن
6 تا آی پی آمریکا رو گردن نگرفتند و گفتند در لیست ما نیست همچنین بعدش مجدد تست کردم دیدم همه آی پی ها باز شده و ریموت می دهد
از این داستان دوستان چه نتیجه می گیرند؟...این آی پی ها رو کی بسته کی باز می کنه
ما که خسته شدیم آی پی های ما نزدیک 1 ماه بلاک بود
و فکر می کنم این داستان همچنان ادامه خواهد داشت
با تشکر

mr_server
May 3rd, 2014, 22:54
سلام
7 تا آی پی ما از بلاک خارج شد
6 تا آمریکا
1 انگلستان
تلفنی 1 ساعت قبل تماس گرفتند و گفتند آی پی انگلستان رو ما بستیم توش قند و شکر بوده و اتوماتیک بسته شده و بازش کردن
6 تا آی پی آمریکا رو گردن نگرفتند و گفتند در لیست ما نیست همچنین بعدش مجدد تست کردم دیدم همه آی پی ها باز شده و ریموت می دهد
از این داستان دوستان چه نتیجه می گیرند؟...این آی پی ها رو کی بسته کی باز می کنه
ما که خسته شدیم آی پی های ما نزدیک 1 ماه بلاک بود
و فکر می کنم این داستان همچنان ادامه خواهد داشت
با تشکر
سلام عزیز میشه بگید از کجا پیگیری کردید که به نتیجه رسیدید ?

javadezati
May 3rd, 2014, 23:20
سلام عزیز میشه بگید از کجا پیگیری کردید که به نتیجه رسیدید ?

سلام
در پستهای قبلی همه دوستان همه مورد لینک گذاشتند
اینم لینک شکایت:
شکایت | شرکت ارتباطات زیرساخت (http://www.tic.ir/fa/apointment2/shekayet)
مشخصات واقعی بدین چون تماس میگیرند
کامل مشکل خودتون رو اعلام کنید
و بگین سرور ریموت نمیده و نمیتونیم وصل بشیم
با تشکر

mr_server
May 4th, 2014, 01:19
سلام
در پستهای قبلی همه دوستان همه مورد لینک گذاشتند
اینم لینک شکایت:
شکایت | شرکت ارتباطات زیرساخت (http://www.tic.ir/fa/apointment2/shekayet)
مشخصات واقعی بدین چون تماس میگیرند
کامل مشکل خودتون رو اعلام کنید
و بگین سرور ریموت نمیده و نمیتونیم وصل بشیم
با تشکر
به موبایلمون تماس میگیرن یا تلفن ثابت ?

hostcpanel
May 4th, 2014, 01:31
منم از مخابراتم

امروز چند بار قطعی داشتم

javadezati
May 4th, 2014, 01:49
به موبایلمون تماس میگیرن یا تلفن ثابت ?

با موبایل ما با یک خطی که هیچ اسمی نمیندازه تماس گرفتند

laser1
May 7th, 2014, 00:02
تاپیک قدیمیه
ولی من آی پی داشتم اوایل دوره بلاک شد تا 1 ماه که دوره تموم شد و تمدید نکردم بلاک بود