PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : Burst.Net!!!!!!!

Woshka
May 1st, 2010, 05:01
hornstar has just replied to a thread you have subscribed to titled - Burst.Net Dedicated Server Setup Time? - in the Dedicated Server forum of Web Hosting Talk.

This thread is located at:
Burst.Net Dedicated Server Setup Time? - Page 3 - Web Hosting Talk (http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=922031&goto=newpost)

Here is the message that has just been posted:
Wow this is nothing, I am still waiting 3 weeks on....

I have been a customer with BurstNet for a very long time and decided it was time to get a new server with them, after chatting with sales for over a month I finally got a quote that I liked and accepted it.

* On the 8th I was told this "Please keep in mind the turn around time on this build will be 5-7 business days. "

* I thought okay that is fine so I accepted it on the 8th April.

* On the 13th I got this reply: "Matt,
We are currently awaiting the shipment. As soon as the hardware arrives we will let you know. "

* On the 19th I had not heard anything so I sent them a message asking if they had any word on shipment.

* Same day response I got this "Matt,
The hardware is expected in the end of the week. I will keep you posted."

* So I waited til the end of the week. On the 25th I sent them this: "It is now over 2 weeks for what was said to take 5-7 business days.
You said you would keep me posted, what is the delay? Is it coming from
Iceland or something???"
- You can see I am losing patience now and I was not kept in the loop, after all he said I will keep you posted.

* Same day Response 25th I got this "I do apologize about the delay. I emailed out vendor to check the status. I will keep you posted."
- I thought okay, an apology was nice, but I was still annoyed about not being kept in the loop, but they assured me again that they will keep me posted.

* I thought I would get a response back within 24 hours about what is going on, but nope. So I sent this the next day 26th - "So it's been a day, what did the vendor say? This is unacceptable."

* Then it was the 28th I sent them another reply. "....My members are getting fed up, I told them a week, it has now been 3. I can only be patient for so long..."

----

So it is now the 1st May my time. 24days has passed since I accepted the order and was told it would be ready within 5-7 Business days. I was told they would keep me posted but no reply from them since the 25th, nearly a whole week.

+ I have been with BurstNet for a very long time because I like them. They have very good prices and very good support.
- I am very disappointed with their customer relations in my ticket tho. Over 3 weeks and still no server. And no response on why.

Ticket Id: 2208586

There may be other replies also, but you will not receive any more notifications until you visit the forum again.

Again, please do not reply to this email. It is sent from an unmonitored address and will not be read by anyone. You must follow the link above and reply to the thread if you wish to respond.

All the best,
Web Hosting Talk

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

This email is sponsored by Liquid Web:
Fully Managed Hosting with Heroic Support.
Dedicated Servers | Managed Dedicated Servers | Web Hosting | VPS | Liquid Web (http://www.LiquidWeb.com)

Unsubscription information:

To unsubscribe from this thread, please visit this page:
Web Hosting Talk (http://www.webhostingtalk.com/subscription.php?do=removesubscription&type=thread&subscriptionid=2209011&auth=82ae07f9592e3901c0d3bb227517a417)

To unsubscribe from ALL threads, please visit this page:
Web Hosting Talk (http://www.webhostingtalk.com/subscription.php?do=viewsubscription&folderid=all)

DO NOT REPLY TO THIS EMAIL! NO ONE WILL READ IT!

P-CO
May 1st, 2010, 10:17
با سلام،

ما تابحال هرچی سرور سفارش دادیم از این دیتاسنتر 72 ساعته آماده شده.

اما تضمین اینها روی 7 الی 8 روز کاری هست.

hornstar has just replied to a thread you have subscribed to titled - Burst.Net Dedicated Server Setup Time? - in the Dedicated Server forum of Web Hosting Talk.

This thread is located at:
Burst.Net Dedicated Server Setup Time? - Page 3 - Web Hosting Talk (http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=922031&goto=newpost)

Here is the message that has just been posted:
Wow this is nothing, I am still waiting 3 weeks on....

I have been a customer with BurstNet for a very long time and decided it was time to get a new server with them, after chatting with sales for over a month I finally got a quote that I liked and accepted it.

* On the 8th I was told this "Please keep in mind the turn around time on this build will be 5-7 business days. "

* I thought okay that is fine so I accepted it on the 8th April.

* On the 13th I got this reply: "Matt,
We are currently awaiting the shipment. As soon as the hardware arrives we will let you know. "

* On the 19th I had not heard anything so I sent them a message asking if they had any word on shipment.

* Same day response I got this "Matt,
The hardware is expected in the end of the week. I will keep you posted."

* So I waited til the end of the week. On the 25th I sent them this: "It is now over 2 weeks for what was said to take 5-7 business days.
You said you would keep me posted, what is the delay? Is it coming from
Iceland or something???"
- You can see I am losing patience now and I was not kept in the loop, after all he said I will keep you posted.

* Same day Response 25th I got this "I do apologize about the delay. I emailed out vendor to check the status. I will keep you posted."
- I thought okay, an apology was nice, but I was still annoyed about not being kept in the loop, but they assured me again that they will keep me posted.

* I thought I would get a response back within 24 hours about what is going on, but nope. So I sent this the next day 26th - "So it's been a day, what did the vendor say? This is unacceptable."

* Then it was the 28th I sent them another reply. "....My members are getting fed up, I told them a week, it has now been 3. I can only be patient for so long..."

----

So it is now the 1st May my time. 24days has passed since I accepted the order and was told it would be ready within 5-7 Business days. I was told they would keep me posted but no reply from them since the 25th, nearly a whole week.

+ I have been with BurstNet for a very long time because I like them. They have very good prices and very good support.
- I am very disappointed with their customer relations in my ticket tho. Over 3 weeks and still no server. And no response on why.

Ticket Id: 2208586

There may be other replies also, but you will not receive any more notifications until you visit the forum again.

Again, please do not reply to this email. It is sent from an unmonitored address and will not be read by anyone. You must follow the link above and reply to the thread if you wish to respond.

All the best,
Web Hosting Talk

This email is sponsored by Liquid Web:
Fully Managed Hosting with Heroic Support.
Dedicated Servers | Managed Dedicated Servers | Web Hosting | VPS | Liquid Web (http://www.LiquidWeb.com)

Unsubscription information:

To unsubscribe from this thread, please visit this page:
Web Hosting Talk (http://www.webhostingtalk.com/subscription.php?do=removesubscription&type=thread&subscriptionid=2209011&auth=82ae07f9592e3901c0d3bb227517a417)

To unsubscribe from ALL threads, please visit this page:
Web Hosting Talk (http://www.webhostingtalk.com/subscription.php?do=viewsubscription&folderid=all)

DO NOT REPLY TO THIS EMAIL! NO ONE WILL READ IT!

Vahid
May 1st, 2010, 11:03
ما تابحال هرچی سرور سفارش دادیم از این دیتاسنتر 72 ساعته آماده شده.
عزیزم آبروی هرچی دیتا سنتر بود بردی , کی گفته این دیتا سنتره ؟ :))

IFACO.Net
May 1st, 2010, 11:13
چرا 7 یا 8 روز ؟!
اگه سرور رو خودشون هم بخواند جمع کنند یه روزه حاضر میشه !

AfraWeb.net
May 1st, 2010, 11:28

in my ticket tho. Over 3 weeks and still no server
بیش از 3 هفته این دیگه رکورد هست بنده خدا یک ماه پول داده 3 هفته اش رفته تازه نگفته که بعد از 3 هفته سرور رو بهش دادند یا نه . ای بابا این خارجی ها هم ما ایرانی ها دنبال ارزونی میرن و اینطور به مشکل برمیخورن . :))

Arashdn
May 1st, 2010, 13:55
واسه همینه که خودت وب هاستینگ تاک رو اوردی روش؟؟؟؟؟؟
تازه تاریخ پرداخت رو درست میکنن ..
من خودم رکورد 12 روز از این دیتاسنتر رو داشتم

P-CO
May 1st, 2010, 14:01
BurstNET فقط به درد اونایی میخوره که دنبال (عاشق) ارزونین !

Woshka
May 1st, 2010, 14:06
همین جا اگه زنگ نمی زدیم 20 بار به همین بدبختی می خورد
بعد از 12 روز سرور رو اینجا برای این سایت دادن

Arashdn
May 1st, 2010, 14:08
BurstNET فقط به درد اونایی میخوره که دنبال (عاشق) ارزونین !
اون نت ورک فوق العاده
اون دی داس پروتکشن بی نظیر رو فراموش کردین؟؟؟؟؟

Woshka
May 1st, 2010, 14:26
این نتورک بی نظیر چرا توی یک ماه گذشته نیم ساعت قطع بود
در مورد دی داس پروتکشن هم نمی دونم آیا واقعا دارند

Arashdn
May 1st, 2010, 15:18
این نتورک بی نظیر چرا توی یک ماه گذشته نیم ساعت قطع بود
در مورد دی داس پروتکشن هم نمی دونم آیا واقعا دارند
کی قطع بود؟؟؟؟

Woshka
May 1st, 2010, 15:25
شما خواب بودی پس
فک کنم دو سه روز قبل از عید بود
وفتی قطع بود تلفن ها رو هم اصلا جواب نمیدادن

P-CO
May 1st, 2010, 15:31
Burstnet توی لیست آپتایم ها جایگاه 8تم یا 9هم رو داشت اگر اشتباه نکنم. (البته رنکینگی که من دیدم رو یکی از کاربرای انجمن قرارداده بود، نمیدونم معتبر بود یا نه)

taghikhani
May 1st, 2010, 15:55
آپ تایم یه بحثه، پشتیبانی یه بحث مهمتر

Woshka
May 1st, 2010, 16:34
پشتیبانی که تعطیل
باید زنگ بزنی وارار کنی تیکت رو جواب بدن
زنگ هم که مینی باید بری بخش ریبوت که خوب جواب میدن بد از اونجا منتقلت کنن ساپورت که معمولا میره روی پیغامگیر

در مورد حوالی 30 دقیقه دانی هم از وحید بپرس
هم اینجا دان شد هم سرور ها arashdn

P-CO
May 1st, 2010, 17:13
پس با این حساب تمام مشتری های ParsPack الان باید ناراضی باشن، در صورتی که ما تابحال جایی ناراضی ندیدیم از این شرکت.

موضوع چیه !؟

AfraWeb.net
May 1st, 2010, 18:53
پس با این حساب تمام مشتری های ParsPack الان باید ناراضی باشن، در صورتی که ما تابحال جایی ناراضی ندیدیم از این شرکت.

موضوع چیه !؟

موضوع این هست که این شرکت امریکایی هست و شما 1000 تا ایمیل هم براشون ارسال کنید میگن با ایران کار نمیکمنند و اگر بفهمند از ایران هستید سرویس رو قطع میکنند پس با پنهان کاری و کلک نمیشه سرور را خریداری کرد داد دست مردم . شاید اون موقع هیچ کسی فکر نمیکرد سی پنل بیاد پنل ها رو ببنده یا enom godady یا برخی دیتا سنتر ها بیان و پنل ها رو ببندن و مشتریان ایرانی اینطوری به دردسر بخورند و چرا عده ای به خاطر ارزونی حاضر هستند تجربه ها را تجربه کنند واقعا نمیدونیم درباره سیستم کاریشون و اپ تایم و ساپورت هم تا دلتون بخواد تو wht.com تاپیک هست و نمیشه این دیتا سنتر را در حد یک دیتا سنتر درجه 1 دونست . مشخصه دیتا سنتر با کلاس و درجه ا با ساپورت قوی هزینه بالا هست که شما پول سرور رو پرداخت نمیکنید بلکه هزینه ساپورت و کیفیت و اپ تایم را پرداخت میکنید ولی در ایران این مسله برعکس هست . و اکثرا دوست دارند کیفیت را فدای قیمت کنند . نمونه اش رو در دیتا سنتر های درجه 2 دیدیم همچون گیگا و fdc ,.......

Woshka
May 1st, 2010, 20:55
lوافقم
ولی FDC خیلی دیگه ارزون میده و با پهنا و ترافیک بالا
حوالی عید بود که یکی از کسانی که از burst سرور داشت از من خواست که باهاشون تماس بگیرم که چرا قطع هست
قبل از اون همه کسانی که از این دیتاسنتر سرور داستند رو سرور هاشون رو چک کردیم دیدم بله همه دان هستند ولی مثل اینکه هیچکس نفهمید :))
زنگ زدیم بهشون دیگه حتی قسمت reboot هم که همیشه بودن هم دیگه جواب نمیدادند و میرفت رو پیغامگیر
اگه زمان دقیق رو بخواید باید لاگ تماس رو در بیارم
مشکل از ایرانی بودن نبود کلا قطع بود

به طور کلی دیتاسنتر مطمئنی نمیتونه باشه

MagicVps.Com
May 1st, 2010, 22:41
اون نت ورک فوق العاده

در مورد سفارش اولا که 1 هفته طول کشید تا سرور تحویل دادن درخواست ایپی اضفافه کردم 4 روز بعد بهم دادن
نتورکش که 1 ریال ارزش نداره یه سرور داشتم 8 تا یوزر روش بود دم صبح که میشد بین حدود 7 تا 10 صبح بعضی وقتها هم ظهر شروع میکرد به تایم اوت و یک خط درمیون کار کردن صدای یوزر درامده بود از این تایم اوت ها بعداز 2 ماه کاربران را منتقل کردم قیدش زدم

و یک تجربه بد هم اینکه 55 تومن جریمه شدم سر قضیه اسپم و نزدیک 24 ساعت سرور دان بود یعنی فقط باید بگم حیف که اسمش بزاری دیتا سنتر

Vahid
May 1st, 2010, 22:54
واسه همینه که خودت وب هاستینگ تاک رو اوردی روش؟؟؟؟؟؟
عزیزم اگه WHT در امد بالایی داشت قطعا روی این دیتا سنتر نبود!

اون نت ورک فوق العاده
عزیزم شما خوابی؟
کدوم نتورک؟ کدوم دی داس پروتکشن؟ فکر کنم یاد رفته که Burst 6 ماهی میشه از Toplayer دیگه دیتا نمیگیره

pardishosting
May 1st, 2010, 23:10
عزیزم اگه WHT در امد بالایی داشت قطعا روی این دیتا سنتر نبود!

عزیزم شما خوابی؟
کدوم نتورک؟ کدوم دی داس پروتکشن؟ فکر کنم یاد رفته که Burst 6 ماهی میشه از Toplayer دیگه دیتا نمیگیره

- شما اینجا این همه تبلیغات می کنید باز هم در آمد ندارید ؟
- کافیه اینجا یه سوت بزنید ، بچه های اینجا هاست و سرور که سهله ، دیتاسنتر هم رایگان می دند ، اسپانسر هم ماشااللله همگی پایه هستند.

Rapid
May 1st, 2010, 23:28
- کافیه اینجا یه سوت بزنید ، بچه های اینجا هاست و سرور که سهله ، دیتاسنتر هم رایگان می دند ، اسپانسر هم ماشااللله همگی پایه هستند.

اسپانسر بگيرند كه هزار اتهام ميزنند
من فكركنم مديران اينجا حتي حقوق هم ندارند و رفاقتي كار ميكنند اين تبليغات هم به زور فكر كنم هزينه بده .
مگه اينجا پارك يا باغ وحشه ؟! كه سوت بزنند همه بيان اينجور صحبت نوعي توهين به همه كاربران هست حتي خودتون

Vahid
May 1st, 2010, 23:28
شما که میخوای سر از کار در بیارید جمع بزنید ببینم 200 تومن میشه یا نه

در مورد دوم شما , اگه قرار بود این شکلی پیش برم قطعا سایت به اینجا نمیرسید ;) هر روز مثل خیلی از سایت های دیگه 100 تا صاحب پیدا میکرد.
من رک حرفم رو میزنم با اینکه روی همین دیتا سنتر هستم ولی نمیام دروغ بگم هرچی هست میگم دیتا سنتر Stable ی نیست

ParsDade
May 2nd, 2010, 10:10
مشکل اصلی این دیتا سنتر اینه که دیتا سنتر نیست
شرکتی که سرور هاشو از حراجی های Ebay می خره بهتر از این ازش انتظار نمی ره
ای کاش سرور بود
پی سی های پکیده و دست دوم مردم
منم ازش سرور گرفتم ولی ای کاش نمی گرفتم
تجربه خیلی بدی بود (:|

pardishosting
May 2nd, 2010, 10:16
اسپانسر بگيرند كه هزار اتهام ميزنند
من فكركنم مديران اينجا حتي حقوق هم ندارند و رفاقتي كار ميكنند اين تبليغات هم به زور فكر كنم هزينه بده .
مگه اينجا پارك يا باغ وحشه ؟! كه سوت بزنند همه بيان اينجور صحبت نوعي توهين به همه كاربران هست حتي خودتون

شما تو کلمات روزمره وقتی از واژه "سه سوته" استفاده می کنید ، یعنی باغ وحش ؟ یا یعنی خیلی خیلی سریع !

Rapid
May 2nd, 2010, 11:40
شما تو کلمات روزمره وقتی از واژه "سه سوته" استفاده می کنید ، یعنی باغ وحش ؟ یا یعنی خیلی خیلی سریع !

شما پست خودتو كه نقل قول زدم بخون سه سوته نبود موقع نوشتن دقت كنيد چي و كجا مينويسيد تا مجبور نشيد اينجوري .....