PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : بد نیست تو این اوضاع هوای مشتری رو داشته باشیم



delta
February 4th, 2014, 15:18
سلام.نمیدونم چی بگم و چطور بگم.نمیخواستم مطرح کنم اما گفتم مطرح کنم شاید صاحب یک سایت بدبخت دیگر مثل من دچار این مشکلات باشه حداقل اگر مشتری شماها بود یک کمی هواشو داشته باشید تا اوضاع خوب بشه..نمیدونم کدوم شهر زندگی میکنید.اما شهری که من الان توش هستم 5 /2 متر برف فقط حیاطمون رو گرفته و به کل اگر بخوام برم تا سر کوچه 1 ساعتی طول میکشه! کل شهرمون تعطیلی کشیده شده اجباری.خوب مشخصا این اوضاع نه مشتری هست نه کاسبی و الان 5 روزی هست به شخصه خانه نشین شدم چون کاری نمیشه کرد. مطمعنا خیلی از شماها هم این روزها بدجور گرفتار شدید و مشتری و.. ندارید.
موضوع پول و نداری نیست.موضوع شرایط بدی کاری هست مثل نداشتن اینترنت و یا قطع و وصلی برق.خالی شدن حساب کارتی و هزار تا مشکلات دیگر..

دیشب یک هاست معمولی که از یک هاستینگ محترمه برای رفیقم خریداری کرده بودم و ماهانه پولش 10 تومانم نبود قطع شد و پیغام دادند تا پراخت نشه وصل نمیشه..2 روزه دارند اخطار میدند و من با تیکت و پیغام و.. بهشون گفتم اوضاع رو گفتم یکی دو روزی تحمل کنید من مال دو ماه رو یکجا میدم.الان کارت اعتباریم خالی هست.باید برم بانک که اوضاع شهرمون اینطوریه هست.اما انگار برای کسی مهم نیست و به ما گفتن از این حرفا زیاد شنیدند و تا پرداخت نشه وصل نمیشه. ببینید شاید واسه کسی مثل من آن هاست اندازه گرد ناخن ارزش نداشته باشه.حتی مبلغش.خودم چندین و چند سرور و vps و هاست و نمایندگی و.. دارم که برای خودم و دوستان خریداری کردم مستقیم و غیر مستقیم. اما خوب شرایط طوری هست الان 2 هزار تومانم نمیتونم پرداخت اینترنتی کنم. واقعا یک هاستینگ باید اینطور رفتار کنه؟ باید سایت دوستم قطع بشه و آبروی من رو ببرند؟ به چه قیمتی؟
شکر خدا بک آپ چند روز پیش رو داشت و تغییر خاصی نداشت تو سایتش..دیشب با اینکه اوضاع اینترنت همش قطع و وصلی بود تا سر صبح با سرعت دیال آپی سایت دوستم رو منتقل کردم رو یکی از سرورهای خودم و منتظرم dns ست کنه...
خواهشن اسم هاستینگ مورد نظر و نپرسید گفته نمیشه.ما مثل انا نیستیم آبرو ببریم.آبروی ما دست خداست نه بندش.اما ایشون رو به خدا میسپارم و منتظر روزی باشه که همچین بلایی سر خودش بیاد..

اما حرف آخر من... ازتون خواهش دارم تو این جور مواقع و اوضاع هوای سایت دارها و مشتری هاتون رو داشته باشید.ممکنه چند روزی به دردسر افتاده باشند و حتی برای حساب کتاب به دردسر بیفتند.یک ضره وجدان کاری داشته باشید به آنها هم حق بدید و قوانین رو روی وجدان نندازید.. الان اخبار رو نگاه کنید مازندران و گیلان به کل زیر برف هستند.بقیه شهرها هم خیلی جاها مشکلات دارند.این مشکلات به زودی حل میشه اما تا رفعش کمی با وبمسترها و سایت دارها همکاری کنید..:53:

rightserver
February 4th, 2014, 15:23
آفرین به صبر شما که اسمی نبردید با این که واقعا بعضی حرکت ها اعصاب ادم رو میخوره جای تقدیر داره دوست عزیز

phptarh
February 4th, 2014, 15:24
سلام.نمیدونم چی بگم و چطور بگم.نمیخواستم مطرح کنم اما گفتم مطرح کنم شاید صاحب یک سایت بدبخت دیگر مثل من دچار این مشکلات باشه حداقل اگر مشتری شماها بود یک کمی هواشو داشته باشید تا اوضاع خوب بشه..نمیدونم کدوم شهر زندگی میکنید.اما شهری که من الان توش هستم 5 /2 متر برف فقط حیاطمون رو گرفته و به کل اگر بخوام برم تا سر کوچه 1 ساعتی طول میکشه! کل شهرمون تعطیلی کشیده شده اجباری.خوب مشخصا این اوضاع نه مشتری هست نه کاسبی و الان 5 روزی هست به شخصه خانه نشین شدم چون کاری نمیشه کرد. مطمعنا خیلی از شماها هم این روزها بدجور گرفتار شدید و مشتری و.. ندارید.
موضوع پول و نداری نیست.موضوع شرایط بدی کاری هست مثل نداشتن اینترنت و یا قطع و وصلی برق.خالی شدن حساب کارتی و هزار تا مشکلات دیگر..

دیشب یک هاست معمولی که از یک هاستینگ محترمه برای رفیقم خریداری کرده بودم و ماهانه پولش 10 تومانم نبود قطع شد و پیغام دادند تا پراخت نشه وصل نمیشه..2 روزه دارند اخطار میدند و من با تیکت و پیغام و.. بهشون گفتم اوضاع رو گفتم یکی دو روزی تحمل کنید من مال دو ماه رو یکجا میدم.الان کارت اعتباریم خالی هست.باید برم بانک که اوضاع شهرمون اینطوریه هست.اما انگار برای کسی مهم نیست و به ما گفتن از این حرفا زیاد شنیدند و تا پرداخت نشه وصل نمیشه. ببینید شاید واسه کسی مثل من آن هاست اندازه گرد ناخن ارزش نداشته باشه.حتی مبلغش.خودم چندین و چند سرور و vps و هاست و نمایندگی و.. دارم که برای خودم و دوستان خریداری کردم مستقیم و غیر مستقیم. اما خوب شرایط طوری هست الان 2 هزار تومانم نمیتونم پرداخت اینترنتی کنم. واقعا یک هاستینگ باید اینطور رفتار کنه؟ باید سایت دوستم قطع بشه و آبروی من رو ببرند؟ به چه قیمتی؟
شکر خدا بک آپ چند روز پیش رو داشت و تغییر خاصی نداشت تو سایتش..دیشب با اینکه اوضاع اینترنت همش قطع و وصلی بود تا سر صبح با سرعت دیال آپی سایت دوستم رو منتقل کردم رو یکی از سرورهای خودم و منتظرم dns ست کنه...
خواهشن اسم هاستینگ مورد نظر و نپرسید گفته نمیشه.ما مثل انا نیستیم آبرو ببریم.آبروی ما دست خداست نه بندش.اما ایشون رو به خدا میسپارم و منتظر روزی باشه که همچین بلایی سر خودش بیاد..

اما حرف آخر من... ازتون خواهش دارم تو این جور مواقع و اوضاع هوای سایت دارها و مشتری هاتون رو داشته باشید.ممکنه چند روزی به دردسر افتاده باشند و حتی برای حساب کتاب به دردسر بیفتند.یک ضره وجدان کاری داشته باشید به آنها هم حق بدید و قوانین رو روی وجدان نندازید.. الان اخبار رو نگاه کنید مازندران و گیلان به کل زیر برف هستند.بقیه شهرها هم خیلی جاها مشکلات دارند.این مشکلات به زودی حل میشه اما تا رفعش کمی با وبمسترها و سایت دارها همکاری کنید..:53:


قربون حرفت که حرف حساب زدی

hamedmj
February 4th, 2014, 15:25
درسته. ولی این موردهم داشته باشید که طرف استفادش رو میکنه و بعد ولش میکنه به امون خدا.
من چندین بار به مشتری ها وی پی اس دادم رایگان برای یک هفته. گفتن که نمی تونم الان بدم. هفته اینده به خدا میدم.
ولی هفته اینده شد ماه اینده ولی ندادن:|
همینطوری میشه که اعتماد از دست میره...

reza*
February 4th, 2014, 15:42
عزیز کدوم شهر هستید ؟ چرا شما باید پرداخت کنید و دوستتون پرداخت نمیکنه ؟

به هر حال من از این قبیل هاستینگ ها که دقیق کار میکنن واقعا خوشم میاد . باید قبول کنیم مشتری قبل از اتمام دوره باید به فکر این چیزا باشه . شما فرض کن سرور قطع بشه . هاستینگ بگه به خاطره برف نتونستم پرداخت کنم .

ADMlN
February 4th, 2014, 15:46
حق با سرویس دهنده هست دوره شما تمام شده سرویس مسدود شده صورتحساب باید پرداخت میکردید

بهتر هست این طرز فکر غیر منطقی کنار بزارید و به قانون ها سرویس دهنده احترام بزارید

rightserver
February 4th, 2014, 16:01
من با تیکت و پیغام و.. بهشون گفتم اوضاع رو گفتم یکی دو روزی تحمل کنید من مال دو ماه رو یکجا میدم.الان کارت اعتباریم خالی هست.باید برم بانک که اوضاع شهرمون اینطوریه هست.ا.

ایشون تماس گرفتن و به طرف اعلام کرده اند که مشکل چیه و بحث ول کردن سرویس نیست سرویس دهنده میدونست که میخواد تمدید کنه. البته قطعا این بده خدا هم کم کاری کرده پراخت باید چند روز قبل انجام میشد ولی با این حال سرویس دهنده میتونست ارفاق قائل بشه درسته بعد از سر رسید فاکتور و اتمام فرصت پرداخت سیستم خودکار ساسپند میکنه ولی میشد مدارا کنه.

مینا-صیفی
February 4th, 2014, 16:36
اصلا خوشم نمیاد مشکل از دوستتون هست که حتما تا قطره ثانیه اخر باید مصرف کنه بد پرداخت کنه ؟ این درسته ما که 7روز مونده 5 روز مونده پرداخت میکنیم چه دوستتون بی حساب کتاب بی نظم هست به فکره سایتش نیست . ادمین راست میگه حق با اونه من حق به ادمین میدم مقصر دوستت هست شما حرص نخور .

Yas-Host
February 4th, 2014, 16:44
یوزر delta عزیز ببنید اگر کارت شما خالی بود خوب دوستان زیادی دارید دوستانتون رو میتونستید بدید اونا براتون پرداخت رو انجام بدن(منت کسی هم نکشید)

در کل شخضا اگر کسی از بنده سرویسی داشته باشه واقعا اگر نداشته باشه و مشکل داشته باشه اصلا باهاش اینجوری که شما گفتی برخورد نخواهم کرد و نمیکنم!!

قصدم خود نمایی نیست ولی دوستان واقعا 10 تومن ارزش اینا رو نداره که با ابروی دیگران بازی کنیم شاید طرف سایتش داره درامد در میاره و هزار تا کار دیگه به سایتش وصل هست و ممکن است مشکلی براش پیش بیاد..!


ولی delta عزیز هزاران نفر اگر الان به بنده پیام بدن و بگن که یه فاکتور داریم پرداخت کن خواهشا بدون اینکه ازش اطلاعاتشو بخوام پرداخت میکنم براش(:دی الانه همه ادد کنند).

بازم سپاس از شما که اسم هاستینگ رو نبردید.

موفق باشید.

iman00
February 4th, 2014, 17:13
سلام.نمیدونم چی بگم و چطور بگم.نمیخواستم مطرح کنم اما گفتم مطرح کنم شاید صاحب یک سایت بدبخت دیگر مثل من دچار این مشکلات باشه حداقل اگر مشتری شماها بود یک کمی هواشو داشته باشید تا اوضاع خوب بشه..نمیدونم کدوم شهر زندگی میکنید.اما شهری که من الان توش هستم 5 /2 متر برف فقط حیاطمون رو گرفته و به کل اگر بخوام برم تا سر کوچه 1 ساعتی طول میکشه! کل شهرمون تعطیلی کشیده شده اجباری.خوب مشخصا این اوضاع نه مشتری هست نه کاسبی و الان 5 روزی هست به شخصه خانه نشین شدم چون کاری نمیشه کرد. مطمعنا خیلی از شماها هم این روزها بدجور گرفتار شدید و مشتری و.. ندارید.
موضوع پول و نداری نیست.موضوع شرایط بدی کاری هست مثل نداشتن اینترنت و یا قطع و وصلی برق.خالی شدن حساب کارتی و هزار تا مشکلات دیگر..

دیشب یک هاست معمولی که از یک هاستینگ محترمه برای رفیقم خریداری کرده بودم و ماهانه پولش 10 تومانم نبود قطع شد و پیغام دادند تا پراخت نشه وصل نمیشه..2 روزه دارند اخطار میدند و من با تیکت و پیغام و.. بهشون گفتم اوضاع رو گفتم یکی دو روزی تحمل کنید من مال دو ماه رو یکجا میدم.الان کارت اعتباریم خالی هست.باید برم بانک که اوضاع شهرمون اینطوریه هست.اما انگار برای کسی مهم نیست و به ما گفتن از این حرفا زیاد شنیدند و تا پرداخت نشه وصل نمیشه. ببینید شاید واسه کسی مثل من آن هاست اندازه گرد ناخن ارزش نداشته باشه.حتی مبلغش.خودم چندین و چند سرور و vps و هاست و نمایندگی و.. دارم که برای خودم و دوستان خریداری کردم مستقیم و غیر مستقیم. اما خوب شرایط طوری هست الان 2 هزار تومانم نمیتونم پرداخت اینترنتی کنم. واقعا یک هاستینگ باید اینطور رفتار کنه؟ باید سایت دوستم قطع بشه و آبروی من رو ببرند؟ به چه قیمتی؟
شکر خدا بک آپ چند روز پیش رو داشت و تغییر خاصی نداشت تو سایتش..دیشب با اینکه اوضاع اینترنت همش قطع و وصلی بود تا سر صبح با سرعت دیال آپی سایت دوستم رو منتقل کردم رو یکی از سرورهای خودم و منتظرم dns ست کنه...
خواهشن اسم هاستینگ مورد نظر و نپرسید گفته نمیشه.ما مثل انا نیستیم آبرو ببریم.آبروی ما دست خداست نه بندش.اما ایشون رو به خدا میسپارم و منتظر روزی باشه که همچین بلایی سر خودش بیاد..

اما حرف آخر من... ازتون خواهش دارم تو این جور مواقع و اوضاع هوای سایت دارها و مشتری هاتون رو داشته باشید.ممکنه چند روزی به دردسر افتاده باشند و حتی برای حساب کتاب به دردسر بیفتند.یک ضره وجدان کاری داشته باشید به آنها هم حق بدید و قوانین رو روی وجدان نندازید.. الان اخبار رو نگاه کنید مازندران و گیلان به کل زیر برف هستند.بقیه شهرها هم خیلی جاها مشکلات دارند.این مشکلات به زودی حل میشه اما تا رفعش کمی با وبمسترها و سایت دارها همکاری کنید..:53:
داداش اول کار اینو بگم واقعا کار جالبی کردی اسم نبردی
بعدشم که اقا رضا مدیر سایت میگه از چنین فروشنده های که حساب کتاب به موقع دارند خوششون میات. 10 هزارتون کسی رو بدبخت یا خوشبخت نمیکنه اینو باید قبول کنیم میگن دوستتو در شرایط سختی ها بشناسی . یا بلعکس. فروشنده 2 روز صبر میکرد چیزی نمیشد اگر واقعا فروشنده بفکر پول 10 تومان ناقابله من حاضرم بدم. بعد دوست عزیز hamedmj (http://www.webhostingtalk.ir/member/70193/) هیچ موقع مشتری با مشتری مقایسه نکنید 5 تا انگشت مثل هم نیستند خوب و بد خوش حصاب بد حساب همه جا پیدا میشه . یک ایرانی باید تو سختی ها بهم کمک کنه .
با سپاس

delta
February 4th, 2014, 18:11
ممنون از همه دوستان که در تاپیک شرکت کردند..ببینید اگر اولش بخونید نوشتم از کسی اسم نمیبرم و شاکی هم نیستم.خدا خودش قضاوت میکنه. دوم اینکه من 8 ماهه این سایت رو روی هاست این هاستینگ بالا آورده بودم و به خاطر 10 تومان حوصله نداشتم رفیقم رو ساپورت کنم سایتش رو.10 تومان پول یک پنجم خرج جیبی روزانه منم نیست!! همه چیز رو سپرده بودم دستش جز پرداخت رو.ماهانه براش پرداخت میکردم. این مشکل برف و راه بندان و.. از جمعه رو سر ما خراب شده مال یکی دو روز نیست. من هم سعیم رو کردم بتونم پرداخت کنم واقعا به مشکل خوردم.10 تومان میگم اصلا پولی نیست.اگر ایشون زرین پال داشت من درجا یک ساله بهش پرداخت میکردم.من از ایشون خواستم با توجه به این اوضاع هوایی 2 روز محلت بده تا تو یک موقعیت خوب بتونم از یکی درخواست کنم برام واریز کنه مبلغ رو. بنده مشتری تازه ایشون نبودم و تمام فاکتورها پرداخت میشد.ایشون محلت نداد و ساپسنت کرد.( بنده ازش سرور نداشتم - سرور مجازی سنگین نداشتم) که محلت تمدید برسه و ایشون از جیبش بده...هاست بوده که صد تا مشتری هم روش بوده.میتونست بمونه.
دوستانی هم که میگن مشنری داشتند نداشته و...پرداخت نکرده قضیش جداست برادر من.مشتری تازه نبودیم که تست بگیریم... حرف بنده رو هم دوستان متوجه نشدند.بنده دیشب سایت رو با سرعت ذغالی منتقل کردم.نکته ای که گفتم این بود.
هاستینگهای محترمه تو شرایط سخت هوای مشتری رو داشته باشید همین! مشتری این جور مواقع قدر شما رو میدونه و میشه مشتری ثابت!

techgreen
February 4th, 2014, 18:17
درود بر شما
آفرین بر صبر شما

mizbanpars.com
February 4th, 2014, 18:44
باید گفت تو این اوضاع هوا ، هوای مشتری رو داشته باشید:d
اگه شما مشتری چند ماهه این شرکت بودید باید به اندازی 2روز به شما اعتماد میکرد
ولی اگر مشتری جدید می­بودید باید حق میدادید که اعتماد نکنه

ULTRAWEB
February 4th, 2014, 18:49
سلام.نمیدونم چی بگم و چطور بگم.نمیخواستم مطرح کنم اما گفتم مطرح کنم شاید صاحب یک سایت بدبخت دیگر مثل من دچار این مشکلات باشه حداقل اگر مشتری شماها بود یک کمی هواشو داشته باشید تا اوضاع خوب بشه..نمیدونم کدوم شهر زندگی میکنید.اما شهری که من الان توش هستم 5 /2 متر برف فقط حیاطمون رو گرفته و به کل اگر بخوام برم تا سر کوچه 1 ساعتی طول میکشه! کل شهرمون تعطیلی کشیده شده اجباری.خوب مشخصا این اوضاع نه مشتری هست نه کاسبی و الان 5 روزی هست به شخصه خانه نشین شدم چون کاری نمیشه کرد. مطمعنا خیلی از شماها هم این روزها بدجور گرفتار شدید و مشتری و.. ندارید.
موضوع پول و نداری نیست.موضوع شرایط بدی کاری هست مثل نداشتن اینترنت و یا قطع و وصلی برق.خالی شدن حساب کارتی و هزار تا مشکلات دیگر..

دیشب یک هاست معمولی که از یک هاستینگ محترمه برای رفیقم خریداری کرده بودم و ماهانه پولش 10 تومانم نبود قطع شد و پیغام دادند تا پراخت نشه وصل نمیشه..2 روزه دارند اخطار میدند و من با تیکت و پیغام و.. بهشون گفتم اوضاع رو گفتم یکی دو روزی تحمل کنید من مال دو ماه رو یکجا میدم.الان کارت اعتباریم خالی هست.باید برم بانک که اوضاع شهرمون اینطوریه هست.اما انگار برای کسی مهم نیست و به ما گفتن از این حرفا زیاد شنیدند و تا پرداخت نشه وصل نمیشه. ببینید شاید واسه کسی مثل من آن هاست اندازه گرد ناخن ارزش نداشته باشه.حتی مبلغش.خودم چندین و چند سرور و vps و هاست و نمایندگی و.. دارم که برای خودم و دوستان خریداری کردم مستقیم و غیر مستقیم. اما خوب شرایط طوری هست الان 2 هزار تومانم نمیتونم پرداخت اینترنتی کنم. واقعا یک هاستینگ باید اینطور رفتار کنه؟ باید سایت دوستم قطع بشه و آبروی من رو ببرند؟ به چه قیمتی؟
شکر خدا بک آپ چند روز پیش رو داشت و تغییر خاصی نداشت تو سایتش..دیشب با اینکه اوضاع اینترنت همش قطع و وصلی بود تا سر صبح با سرعت دیال آپی سایت دوستم رو منتقل کردم رو یکی از سرورهای خودم و منتظرم dns ست کنه...
خواهشن اسم هاستینگ مورد نظر و نپرسید گفته نمیشه.ما مثل انا نیستیم آبرو ببریم.آبروی ما دست خداست نه بندش.اما ایشون رو به خدا میسپارم و منتظر روزی باشه که همچین بلایی سر خودش بیاد..

اما حرف آخر من... ازتون خواهش دارم تو این جور مواقع و اوضاع هوای سایت دارها و مشتری هاتون رو داشته باشید.ممکنه چند روزی به دردسر افتاده باشند و حتی برای حساب کتاب به دردسر بیفتند.یک ضره وجدان کاری داشته باشید به آنها هم حق بدید و قوانین رو روی وجدان نندازید.. الان اخبار رو نگاه کنید مازندران و گیلان به کل زیر برف هستند.بقیه شهرها هم خیلی جاها مشکلات دارند.این مشکلات به زودی حل میشه اما تا رفعش کمی با وبمسترها و سایت دارها همکاری کنید..:53:

همیشه این عقیده رو داشتم که بلاهایی توی زندگی سرمون میاد تقصیر خودمون هست و خودمون هم جایی اشتباه و لغزش داشتیم . فروشنده به نظر من حق داره قبل از فرارسیدن موعود پرداخت تکلیف سرویس رو مشخص کنه وقتی خودتون به فکر نیستین
احتمالا شما 20000تا دوست و رفیق دارین که حاضرن بهتون قرض بدن و سرویستون رو
جای شما تمدید کنننن بعدشم شما با همین سابقت می امدی اینجا وکمک میخواستی همه بهتون کمک میکردن یا پرداخت رو میکردن یا سایر موارد پس فروشنده هیچ تقصیری
در این رابطه نداره البته 99درصدشون درصورتی که فقط یک تماس گرفته بودین
باهاتون کنار میامدن و لااقل بهتون وقت میدادن .فروشنده سرویس هزارتومنی دوتومنی یا چندتومنی بهتون داده دیگه دنبال شما و مشکلات شما که نباید باشه وقتی که هماهنگم نکردین یا اضلا کرده باشین
بعدشم نون هاستینگ ها که اکثرا هم هزارتومنی و.... هست به همین هزار تومن دوهزارتومن هست که میشه باهاش یک لقمه نخون خرید
و خورد و از گزسنگی نمرد پس 10هزارتومن خیلی بعضی از جاها مفید هست مثلا سرویس 200تومنی رو وقتی میخوای تمدید کنی یارو 10تومن کمتر نمیگیره تا براش پرداخت کنه و.......

abbasss
February 4th, 2014, 18:51
ببخشید ولی چرا ماه به ماه تمدید میکردی؟
برای تست فکر کنم یکی دو ماه کافی باشه، مبلغش هم زیاد نیست...
شخصا هر وقت هاست میگیرم یکی دو ماه رو ماهانه تمدید میکنم اگه راضی کننده بود سالانه تمدید میکنم دردسر زمان پرداخت هم نداره
موفق باشید

persianmagic
February 4th, 2014, 18:56
حرف های شما کاملا متین و صحیح هست

ولی اکثر فروشندگانی که همچین رفتاری دارند همون هایی هستند که اولش این موارد رو بدون هیچ منتی انجام میدادند ولی به خاطر سوء استفاده هایی که بعضی کاربران کردند رفتارشون امروزه به این چیزی که شما تجربه کردید تغییر کرده

:53:

delta
February 4th, 2014, 19:00
همیشه این عقیده رو داشتم که بلاهایی توی زندگی سرمون میاد تقصیر خودمون هست و خودمون هم جایی اشتباه و لغزش داشتیم

خداوکیلی موندم جواب شما رو چی بدم تو این گیرو پیری :d الان کل ایران برف آمده و راه ها و.. بسته شده تقصیر منه؟ :71: چون بلا فقط همین بوده... اگر منظورتون سایته بوده که 4 ساعته منتقلش کردم ماجراش تمام شد.هیچ بلای خاصی هم نبوده.....
من این تاپیک رو زدم بگم برادر- دوست - فامیل- ایرانی جماعت تو گرفتاری ها به هم کمک کنید کمی همدیگر رو درک کنید.فقط به فکر پول نباشید!

ULTRAWEB
February 4th, 2014, 19:12
خداوکیلی موندم جواب شما رو چی بدم تو این گیرو پیری :d الان کل ایران برف آمده و راه ها و.. بسته شده تقصیر منه؟ :71: چون بلا فقط همین بوده... اگر منظورتون سایته بوده که 4 ساعته منتقلش کردم ماجراش تمام شد.هیچ بلای خاصی هم نبوده.....
من این تاپیک رو زدم بگم برادر- دوست - فامیل- ایرانی جماعت تو گرفتاری ها به هم کمک کنید کمی همدیگر رو درک کنید.فقط به فکر پول نباشید!
برف که نعمت خداست و انشاالله هزار برابر بیاد و شما در این زمینه هیچکاره ای.
منظورم این بود که شماهم شاید به کسی بد کرده باشی که بد دیدی امیدوارم متوجه شده باشین.
اگر شما به فکر پول نیستی از بقیه هم همین توقع رو داشته باش.ختم سخنرانی.شما این مشکل ساده
رو با یک تماس با یکی که میتونست بهت کمک کن ه میتونستی به سادگی حل کنی یا تمدید یا بک اپ و انتقال
دیگه زدن این چنین تاپیک هایی کش دادن بحث است و گله ی بیخودی و بی فایده

tikweb.ir
February 4th, 2014, 19:46
تا جایی که بتونیم با مشتری راه میایم
چون به نظر من فروشنده اگه با مشتری در این مواقع راه بیاد و در این مواقع هوای مشتری رو داشته باشه مطمئنا مشتری هم بعدا یه جوری جبران میکنه (حالا با تبلیغات به بقیه یا ...)
;)

MEHDI KARAMI
February 4th, 2014, 20:05
اگر اینجا دنیای فرشته ها بود میشد این کار رو کرد... :دی
سرویس دهنده هم حق داره به برای شما تمدید نکنه چون نمیدونه شما درست میگید یا نه ...
من الان همدانم برف هم کم اومده تعطیلی هم نیست به جز مدرسه ها،الان من برم بگم فلان شهر زندگی میکنم نمیتونم پول رو بدم شما تمدید کنید! اوتنم باید باور کنه؟ عقل میگه نه... بنده خودم برای یه بنده خدا قالب وردپرس ادیت کردم قرار شد 15 بده گفت ندارم بد بختم دانشجو هستم اخرش گفتم مشکلی نیست بیا 7 تومان بده! گفت ندارم الان 3 تومنش رو میدم بقیش رو چند روز دیگه پرداخت میکنم... اقا ما هم قالب رو براش ارسال کردیم الان حدود 2 ماه میگذره حتا جواب منم نمیده چه برسه به پول!! خب تو این طور شرایط کی میتونه اعتماد کنه؟ من که نمیتونم!

Saati
February 4th, 2014, 21:02
قانونی بخواییم در نظر بگیریم حق با سرویس دهندست ولی یه جاهایی تو بعضی شرایط بدی که هر کسی ممکنه قراره بگیره هم میشه دوستانه و با انصاف برخورد کرد. حداقل با مشتری هایی که شناخته شده هستن برای سرویس دهنده.

یک بار برای خود من پیش اومد که به خاطر گرفتاری های بیرون از نت، کلهم یادم رفت تمدید کنم و دو هفته ای عقب افتاد ولی سرویس دهنده سرویسمو قطع نکرد. (البته 4 سال داریم باهاشون کار میکنیم)

cartman10mpi
February 4th, 2014, 21:23
به نظر من کاری که سرویس دهنده محترم کرده اشتباه نیست . وظیفه مشترک هست که در مورد پرداخت ها پیشگیری این چنین مشکلات رو به عمل بیاره . اگر سایت اینقدر برای شما و دوستتون ارزش داشته که چند روز قطع نباشه ، باید به همان اندازه هم حساس بود تا پرداخت هاتون رو به موقع پرداخت کنید (و یا هر پیش گیری دیگر) تا این چنین مشکلاتی پیش نیاد . با این حال چون ما ایرانی ها آدم های دل رحمی هستیم و دوست داریم به یکدیگه کمک کنیم . در این شرایط اگر بنده جای سرویس دهنده بودم ، به اعتبار مشترک قدیمی و انسان دوستی و نظر به اینکه مشکل پیش آمده در پرداخت یک مشکل طبیعتی بوده که کاری از مشتری بر نمیاد ، سایت رو با دسترسی محدود باز میکردم . یعنی سایت باز باشه تا اعتبار صاحب سایت زیر سوال نره ولی دسترسی به پنل برای گرفتن بک آپ و در روفتن بدوم تمدید رو نداشته باشه . باید قبول کرد که اینگونه روش باز نکردن ها از ترس این هست که مشتری بک آپ بگیره و بدون تمدید بره رو یک سرویس دهنده ی دیگه .

DeLtAvPs
February 4th, 2014, 22:01
دوستان عزیز
استارتر چیز زیادی نخواسته
نگفته همیشه و هرجا و هر مکان فروشنده این کار رو انجام بده
شرایط شمال کشور خیلی وخیم هستش ، بند هودم در شمال کشور هستم و میدونم وضعیت چطوره
خیلی از فامیل های من در اطراف هستند و برف به بیش از 2 متر رسیده به طوری که حتی نمیتونند از دم درشون برند توی کوچه !
نه غذایی ، نه برق درست و حسابی ، نه آبی و ...

استارتر منظورش اینه در این شرایط خاص فروشنده میتونست کمی درک بیشتری داشته باشه
مسلما برای اطمینان از اینکه شخص خریدار در شمال کشور باشه میتونست شماره تلفن ثابت خریدار رو میگرفت و در صورت وصل بودن تلفن یه وریفای ساده میکرد.

delta
February 4th, 2014, 23:49
دوستان عزیز
استارتر چیز زیادی نخواسته
نگفته همیشه و هرجا و هر مکان فروشنده این کار رو انجام بده
شرایط شمال کشور خیلی وخیم هستش ، بند هودم در شمال کشور هستم و میدونم وضعیت چطوره
خیلی از فامیل های من در اطراف هستند و برف به بیش از 2 متر رسیده به طوری که حتی نمیتونند از دم درشون برند توی کوچه !
نه غذایی ، نه برق درست و حسابی ، نه آبی و ...

استارتر منظورش اینه در این شرایط خاص فروشنده میتونست کمی درک بیشتری داشته باشه
مسلما برای اطمینان از اینکه شخص خریدار در شمال کشور باشه میتونست شماره تلفن ثابت خریدار رو میگرفت و در صورت وصل بودن تلفن یه وریفای ساده میکرد.

احسنت به ان شیر پاکی که تو خوردی... دقیقا منم همین منظورم هست.خدایی تو این اوضاع و احوال شدیم مثل زلزله زدگان..فقط کمی درک خواستم از هاستینگ مورد نظر همین..

rezahesami
February 5th, 2014, 00:16
امیدوارم اینجا دیگه پست من رو پاک نکنند به بهانه اسپم و بحث خارج از موضوع!!!
همه مشکلات ما ایرانی ها زمانی شروع شد که احساسات رو با همه چیز (تاکید می کنم همه چیز) بهم آمیختیم!
قانون میذاریم بعد میگیم بابا طرف گناه داره ولش کن!همین میشه که ایران میشه ایران و اروپا میشه اروپای متمدن!!
انتظارمون به جای رعایت حق و حقوق همدیگه گذشت هست! همیشه به امید گذشت بقیه خطا می کنیم!

بله ممکنه شرایط مشابه برای هر کسی پیش بیاد اما اون سرویس دهنده شما هم نمی تونه به دیتاسنترش بگه آقا امروز برف اومده سرور من رو نگهدار برفا آب شد میدم!
بعد فاکتورها همه خودکار صادر و اخطار داده میشه . از معمولا حداقل ۳ روز قبل سررسید شروع میشه تا ۳ روز بعد سر رسید اخطار ساسپند میده بعد یک هفته تا ۱۰ روز ترمینیت میشه! شما ۱۳ روز زیر برف نمونده بودید مسلما!

شما یا دوست تون ۱۳ روز وقت داشتید نتونستید برید تا سر کوچه ۱۰ تومن رو بدید اون سرویس دهنده چرا باید مایه بذاره سرویسی رو که براش پیش پیش هزینه کرده مرامی بده استفاده کنند؟

DeLtAvPs
February 5th, 2014, 00:26
امیدوارم اینجا دیگه پست من رو پاک نکنند به بهانه اسپم و بحث خارج از موضوع!!!

جسارتا معلومه پست هایی که ارسال میکنید به تاپیک ها همخوانی نداره که مدیران پاک میکنند پس شما هم قوانین سایت رو رعایت کنید مشکلی برای پست های شما پیش نمیاد!

همه مشکلات ما ایرانی ها زمانی شروع شد که احساسات رو با همه چیز (تاکید می کنم همه چیز) بهم آمیختیم!

نمیدونم چرا تا یه چیزی میشه همش همه میگن ما ایرانی ها! طوری صحبت میکنید که انگار چند ساله در کشور خارجی زندگی میکردید و با فرهنگ مردم اونور آشنایی کامل دارید!

بله ممکنه شرایط مشابه برای هر کسی پیش بیاد اما اون سرویس دهنده شما هم نمی تونه به دیتاسنترش بگه آقا امروز برف اومده سرور من رو نگهدار برفا آب شد میدم!

سرویس دهنده ای که برای 10 تومان معطل هستش و نمیتونه فاکتور سرور خودش رو پرداخت کنه بهتره سرویس دهیش رو جمع کنه

بعد فاکتورها همه خودکار صادر و اخطار داده میشه . از معمولا حداقل ۳ روز قبل سررسید شروع میشه تا ۳ روز بعد سر رسید اخطار ساسپند میده بعد یک هفته تا ۱۰ روز ترمینیت میشه! شما ۱۳ روز زیر برف نمونده بودید مسلما!

الان 4 روزه توی شمال کشور برف اومده یعنی اگر از 4 روز پیش برف اومده باشه الان سایت به حالت ساسپند دراومده و ربطی فعلا به ترمینت نداره که شما 13 روز رو میکشید وسط . سایت هم ممکنه یه سایت فروشگاهی باشه که یک ساعت بسته بودنش ضرر وارد کنه

شما یا دوست تون ۱۳ روز وقت داشتید نتونستید برید تا سر کوچه ۱۰ تومن رو بدید اون سرویس دهنده چرا باید مایه بذاره سرویسی رو که براش پیش پیش هزینه کرده مرامی بده استفاده کنند؟

تاپیک استارتر رو میخوندید متوجه میشدید که قرار بر مرام گذاشتن همیشگی نبوده و نیست

DeLtAvPs
February 5th, 2014, 00:28
به نظر من کاری که سرویس دهنده محترم کرده اشتباه نیست . وظیفه مشترک هست که در مورد پرداخت ها پیشگیری این چنین مشکلات رو به عمل بیاره . اگر سایت اینقدر برای شما و دوستتون ارزش داشته که چند روز قطع نباشه ، باید به همان اندازه هم حساس بود تا پرداخت هاتون رو به موقع پرداخت کنید (و یا هر پیش گیری دیگر) تا این چنین مشکلاتی پیش نیاد . با این حال چون ما ایرانی ها آدم های دل رحمی هستیم و دوست داریم به یکدیگه کمک کنیم . در این شرایط اگر بنده جای سرویس دهنده بودم ، به اعتبار مشترک قدیمی و انسان دوستی و نظر به اینکه مشکل پیش آمده در پرداخت یک مشکل طبیعتی بوده که کاری از مشتری بر نمیاد ، سایت رو با دسترسی محدود باز میکردم . یعنی سایت باز باشه تا اعتبار صاحب سایت زیر سوال نره ولی دسترسی به پنل برای گرفتن بک آپ و در روفتن بدوم تمدید رو نداشته باشه . باید قبول کرد که اینگونه روش باز نکردن ها از ترس این هست که مشتری بک آپ بگیره و بدون تمدید بره رو یک سرویس دهنده ی دیگه .

آفرین
یکی از روش هایی که میشه به کار برد

rezahesami
February 5th, 2014, 00:41
جسارتا معلومه پست هایی که ارسال میکنید به تاپیک ها همخوانی نداره که مدیران پاک میکنند پس شما هم قوانین سایت رو رعایت کنید مشکلی برای پست های شما پیش نمیاد!
خیر ندانسته قضاوت نکنید. پست هام پاک میشه جدیدا چون هر کی هر چی گفت نمیگم بله شما راست میگی. انتظار دوستان اینه هر کی اومد نوشت ماست سرمه ای هست یا سیاه شما جواب سومی بهش ندید و فقط بگید سرمه ای درسته یا سیاه!!!


نمیدونم چرا تا یه چیزی میشه همش همه میگن ما ایرانی ها! طوری صحبت میکنید که انگار چند ساله در کشور خارجی زندگی میکردید و با فرهنگ مردم اونور آشنایی کامل دارید!
چنین ادعایی نکردم من برادر عزیز. قرار نیست برای فهمیدن فرهنگ مردم خارج از ایران حتما سالها اونجا باشید، الحمدالله دست اندر کار اینترنت و یا هاستینگ هستید و با مفهوم تجارت جهانی آشنایی دارید و روابطی که همین الان بین شما و فلان سرویس دهنده خارجی هست می تونه طرز تفکر اونها رو نشون بده به شما و نیاز نیست سالها اونجا باشید![/quote]


سرویس دهنده ای که برای 10 تومان معطل هستش و نمیتونه فاکتور سرور خودش رو پرداخت کنه بهتره سرویس دهیش رو جمع کنه
سرویس دهنده لنگ ۱۰ تومن نیست اما خیریه هم نیست ، هر ساعت سرویسی که به شما میده بابتش هزینه اش رو پرداخت کرده از قبل. در ضمن احتمالا با سیستم حسابداری آشنایی دارید.۱ ریال هم ۱ ریال هست!


الان 4 روزه توی شمال کشور برف اومده یعنی اگر از 4 روز پیش برف اومده باشه الان سایت به حالت ساسپند دراومده و ربطی فعلا به ترمینت نداره که شما 13 روز رو میکشید وسط . سایت هم ممکنه یه سایت فروشگاهی باشه که یک ساعت بسته بودنش ضرر وارد کنه
سایت فروشگاهی که هر ساعت بسته بودنش ضرر داره لنگ ۱۰ تومن نمیمونه و سالیانه تمدید می کنه یا نهایتا حواسش هست به سایتش.چطور هر ساعت بسته بودن سایت ایشون ضرره اما هر ساعت سرویسی که اون هاست به ایشون میده باید با مرام و معرفت باشه؟!
برادر من ۴ روز هست برف اومده قبول. مگه سرویس دهنده عدی گذاشته روز آخر گفته بیا پرداخت کن. مطلب رو بخونید بعد نظر بدید لطفا که این موارد پیش نیاد. عرض کردم سرویس دهنده ها معمولا از ۳ روز قبل فاکتور (حتی از ۱۰ روز قبل بعضا) به مشتری اطلاع میدن ، از زمان سررسید فاکتور حداقل سه روز زمان میدن برای پرداخت ، اگر انجام نشد سرویس ساسپند میشه ولی اگر پرداخت شه اتوماتیک باز میشه! بعد از ۷ روز یعنی ۱۰ روز از زمان سررسید (حداقل ۱۰ روز بعضا تا ۳۰ روز) بعد ترمینیت می کنند. این یعنی ۱۳ روز حداقل مهلت پرداخت بوده. پس نگید ۴ روز.


تاپیک استارتر رو میخوندید متوجه میشدید که قرار بر مرام گذاشتن همیشگی نبوده و نیست
تاپیک رو و تمام نظرات رو کامل خوندم نه مثل شما ناقص که محاسبات رو متوجه نشدید. یک بار و ۱۰۰ بار نداریم. یه بار شما میخای مرام بذاره یه بار من یه بار علی یه بار نقی یه بار تقی!!
اولیش جمله ام کاملا گویای همه چیز بود. همه چیز رو با احساسات قاطی نکنید.

DeLtAvPs
February 5th, 2014, 00:46
سایت فروشگاهی که هر ساعت بسته بودنش ضرر داره لنگ ۱۰ تومن نمیمونه و سالیانه تمدید می کنه یا نهایتا حواسش هست به سایتش.چطور هر ساعت بسته بودن سایت ایشون ضرره اما هر ساعت سرویسی که اون هاست به ایشون میده باید با مرام و معرفت باشه؟!
برادر من ۴ روز هست برف اومده قبول. مگه سرویس دهنده عدی گذاشته روز آخر گفته بیا پرداخت کن. مطلب رو بخونید بعد نظر بدید لطفا که این موارد پیش نیاد. عرض کردم سرویس دهنده ها معمولا از ۳ روز قبل فاکتور (حتی از ۱۰ روز قبل بعضا) به مشتری اطلاع میدن ، از زمان سررسید فاکتور حداقل سه روز زمان میدن برای پرداخت ، اگر انجام نشد سرویس ساسپند میشه ولی اگر پرداخت شه اتوماتیک باز میشه! بعد از ۷ روز یعنی ۱۰ روز از زمان سررسید (حداقل ۱۰ روز بعضا تا ۳۰ روز) بعد ترمینیت می کنند. این یعنی ۱۳ روز حداقل مهلت پرداخت بوده. پس نگید ۴ روز.

احتمالا یا شما خیلی دقیق هستی یا اینکه ملت ایران دارند به سمت جهان اولی قدم برمیدارن
شما براتون قبض برق میاد همون روز پرداخت میکنی؟ دو روز مونده پرداخت میکنی؟ تا حالا نشده یه روز یادت بره پرداخت کنی؟
نگو که نشده که مسلما نه من نه شخص دیگه ای باورش نمیشه چون این موارد همیشه برای همه ما اتفاق افتاده

rezahesami
February 5th, 2014, 00:58
احتمالا یا شما خیلی دقیق هستی یا اینکه ملت ایران دارند به سمت جهان اولی قدم برمیدارن
شما براتون قبض برق میاد همون روز پرداخت میکنی؟ دو روز مونده پرداخت میکنی؟ تا حالا نشده یه روز یادت بره پرداخت کنی؟
نگو که نشده که مسلما نه من نه شخص دیگه ای باورش نمیشه چون این موارد همیشه برای همه ما اتفاق افتاده

[/color][/right]

ملت ایران تا وقتی طرز فکرها این باشه جهان اول نمیشه که هیچ جهان هزارم هم براش زیاده!
مثال خوبی زدی دوست من .شما رو نمیدونم اما من سعی می کنم یادم نره و تا الان هم نرفته چون یادم بره اداره برق میاد قطعش می کنه و مرام و اینا نداریم. اون ماموری که قطع نکنه برای شما مرام گذاشته اما قانون رو لگدمال کرده این رو بدونید!
در ضمن فاکتور وقتی میاد مهلت پرداخت داره! چرا به این مساله اصلا توجه نمی کنید یا نمیخاین بکنید؟
در ضمن من هم ۲ تا سایت فعال و مهم دارم منم ماهیانه پرداخت می کنم از سرویس دهنده آلمانی و یکی هم ایرانی گرفتم. مسایل سایت من به من مربوطه. من یه نفرم اما اون سرویس دهنده با هزاران نفر مثل من طرفه. غصه اونها رو هم اون باید بخوره؟!

takpar7
February 5th, 2014, 01:13
من متن استارتر رو دقیطق خوندم و قبولش دارم کمو بیش
منتها مشکلات نت ایران اونقدر زیاد و اعصاب خورد کنه که آدما نمیکشن بعضی وقتها مراعات کنن
شما مشتری ثابتشون بودی باید مراعات میکردن
ولی به مشتری های عادی واقعا نمیشه اعتماد کرد
الآن د ز د یو دروغو کصافط برداشته همه جارو آدم حالش به هم میخوره بعضی وقتها از اینکه تو ایرانه چون بعضی آدمها واقعا بد شدن و جوری رو آدم تاثیر میذارن که آدم سنگ میشه و میگه حساب حساب کاکا برادر
بستگی به شرایط هم داره من برا مشتری سایت طراحی کردم گفت یه هفته ای میدم بعدش شد یه ماهه بعدش گفت تو خونواده عمل آپاندیس داشتیم عید میدم
گفیتم باشه خدا شفا بده!
عید هم بعید نیست بمونه برا قیامت!
وضعیت مالی بده از طرفی دروغو د ز د ی هم زیاد شده
واقعا آدم بعضی وقتها نمیدونه چیکار کنه!
'اللهم عجل الویک الفرج'

vp_server
February 5th, 2014, 01:14
تایپیک بسته شد .