PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : مشکل ارسال ایمیل پشتیبانی



MehrganWeb
February 3rd, 2014, 11:55
سلام به همه دوستان
اخیر مشکلی دامن گیر ما شده نتونستیم حلش کنیم
گفتیم مطرح کنیم ، به امید اینکه دوستان راهکاری ارائه بدند تا بتونیم مشکل رو حل کنید
متاسفانه ایمیل های بخش پشتیبانی ما به کارمندانمون و من ارسال نمیشه
مشتری براش تیکت میره :
تیکت بازگشایی تیکت برای مشتری میره اما برای غیر مشتری نمیره
ایمیل برای کارمند هم نمیره " در صورتی که مشتری تیکت کنه sms ارسال میشه " اما در صورتی که غیر مشتری باشه چون شماره همراه ازش نیست نه ایمیل ارسال میشه نه پیامک
در کل ایمیل های دپارتمان برای کارمندان ارسال نمیشه
دوستان راهکار هاتونو ارائه بدید
ممنون میشم

Cpt.Price
February 3rd, 2014, 12:04
سلام
چک کنید در لاگ های سیستم در مسیر :
utility/log
در لاگ ها کرن جاب کامل میشود یا نه؟
چک کنید اطلاعات میزبان وب سرور هم درست باشه حرچند شاید تاحالا برسی کرده اید اما دابل چک کنید
گزینه
SMTP SSL Type
(none باید باشد)
را در تنظیمات اصلی یا همان مسیر : generalsetting/mails
صحیح باشد.

MehrganWeb
February 3rd, 2014, 12:10
سلام
چک کنید در لاگ های سیستم در مسیر :
utility/log
در لاگ ها کرن جاب کامل میشود یا نه؟
چک کنید اطلاعات میزبان وب سرور هم درست باشه حرچند شاید تاحالا برسی کرده اید اما دابل چک کنید
گزینه
SMTP SSL Type
(none باید باشد)
را در تنظیمات اصلی یا همان مسیر : generalsetting/mails
صحیح باشد.
چک کردیم : عرض شود اصلا هیچ ایمیلی به ایمیل کارمند ثبت نشده یعنی اینکه
اصلا لاگی برای ایمیل کارمند وجود ندارد که مربوط به تیکت ها باشه !
اما برای فاکتور ها ، سفارشات و ... موچوده
SMTP SSL type هم روی SSL هستش

Cpt.Price
February 3rd, 2014, 12:40
اون نوع ارسال اس اس ال یا none یا گذینه دیگر بعد رو فکر کنم کلا باید بیخیال بشید چون الان میل سرورتون اوکی هست و ایمیل ارسال میکنه برای مشتری های عضو ، برای غیر عضو ها فقط ارسال نمیکنه؟
برای مشتریانی که عضو هستند هم گاهی برای ادمین ها ایمیل ارسال نمیشه؟
کلا روی مشتری های عضو بیشتر مانور بدهید و تست کنید و نتایج رو اعلام کنید غیر عضو ها بماند فعلا.

MehrganWeb
February 3rd, 2014, 12:55
اون نوع ارسال اس اس ال یا none یا گذینه دیگر بعد رو فکر کنم کلا باید بیخیال بشید چون الان میل سرورتون اوکی هست و ایمیل ارسال میکنه برای مشتری های عضو ، برای غیر عضو ها فقط ارسال نمیکنه؟
کلا سرور با ایمیل مشکلی نداره ; ایمیل برای مشتری میره یعنی اگه تیکت بزنه برای کلیه ایمیل ها میره ( باز شده ، پاسخ داده شده ، بسته شده ، در حال پیگیریه و...) ، فاکتور ها و کلیه مواردی که باید ایمیل بره براش میره
اما برای کارمند : غیر از ایمیلی که بفهمه مشتری یا غیر مشتری تیکت ارسال کرده همه ایمیل ها میره ( سفارش جدید و ... ) فقط ایمیل درخواست پشتیبانی براش نمیره ، اونم اگه مشتری باشه از طریق sms میشه باخبر شد اما اگر کسی که تیکت میده مشتری نباشه نمیشه هیچ راهی نمیشه باخبر شد

اون نوع ارسال اس اس ال یا none یا گذینه دیگر بعد رو فکر کنم کلا باید بیخیال بشید چون الان میل سرورتون اوکی هست و ایمیل ارسال میکنه برای مشتری های عضو ، برای غیر عضو ها فقط ارسال نمیکنه؟
برای مشتریان عضو و غیر عضو کل ایمیل ها ارسال میشه اما برای مدیریت و کارمندان فقط ایمیل درخواست پشتیبانی ارسال نمیشه

کلا روی مشتری های عضو بیشتر مانور بدهید و تست کنید و نتایج رو اعلام کنید غیر عضو ها بماند فعلا.
:دی مگه میشه ، مشکلی با مشتری های عضو نداریم فقط " وقتی تیکت ارسال میکنند کارمند مربوطه فقط از طریق sms باخبر میشه ایمیل ارسال نمیشه براش "
نمیشه مشتریان غیر عضو رو بیخیال شد چون همین امروز فقط 8 تا در خواست به بخش سوالات قبل از خرید داشتیم عزیز اینا رو باید جواب بدیم
ممنون

Cpt.Price
February 3rd, 2014, 13:43
فعلا برای حل موقت این مشکل این افزونه رو به دوستان و کارمندانتان ارائه دهید که بر روی دیوایس هاشون نصب کنند و خودتان هم تنظیم کنید که مطلع باشید تا کامل مشکل رو حل کنید
لینک :معرفی ماژول رایگان و بسیار جالب اتصال whmcs برای ویندوز لینوکس و مکنتاش [بایگانی] - انجمن تخصصی وب هاستینگ ایران (http://www.webhostingtalk.ir/archive/index.php/t-74973.html)

Cpt.Price
February 3rd, 2014, 13:47
کلا سرور با ایمیل مشکلی نداره ; ایمیل برای مشتری میره

تنظیمات اتوماسیون یا همان http://site.com/configticketdepartments.php را چک کنید پس در این صورت ، چرا که مطقی نیست این حرکات whmcs شما.

MehrganWeb
February 3rd, 2014, 14:40
فعلا برای حل موقت این مشکل این افزونه رو به دوستان و کارمندانتان ارائه دهید که بر روی دیوایس هاشون نصب کنند و خودتان هم تنظیم کنید که مطلع باشید تا کامل مشکل رو حل کنید
لینک :معرفی ماژول رایگان و بسیار جالب اتصال whmcs برای ویندوز لینوکس و مکنتاش [بایگانی] - انجمن تخصصی وب هاستینگ ایران (http://www.webhostingtalk.ir/archive/index.php/t-74973.html)

اپلیکیشن خوبی مرسی از شما
اما خوب این یعنی پاک کردن صورت مسئله
مرسی

MehrganWeb
February 3rd, 2014, 14:41
تنظیمات اتوماسیون یا همان http://site.com/configticketdepartments.php را چک کنید پس در این صورت ، چرا که مطقی نیست این حرکات whmcs شما.

تنظیمات چک شده
اخه این مورد الان 3 روزی میشه اتفاق افتاده قبلا این طور نبود
تنظیمات تغییری نکرده

nini_bade
February 3rd, 2014, 14:56
میتوانید بک آپ سیستم whmcs خود را بر روی هاست های دوستانتان تست کنید و مطمئن شوید از نبود مشکل در قالب یا سرور.

MehrganWeb
February 3rd, 2014, 15:21
با تشکر
با راهنمایی های جناب سنجری (Yas-IT) مشکل با آپگرید کردن سیستم حل گردید
ممنون از همه