PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : شرکت VMware با خرید AirWatch آماده یک جهش بزرگ می شود



MehrganWeb
February 2nd, 2014, 21:01
ریدرایت - شرکت AirWatch متخصص در زمینه نرم افزار مدیریت دستگاه موبایل است که به شرکت ها این امکان را می دهد تا تنظیمات و اپلیکیشن ها را در تمام دستگاه های موبایل برای محافظت اطلاعاتشان کنترل کنند. اما هنگامی که مسئله مدیریت دستگاه موبایل روز به روز مهمتر می شود, بازار فعلی هم از بیش از 100 فروشنده مختلف پر می شود. با این حال , این مسئله , هر چقدر که شرکت ها بیشتر اهمیت مدیریت دستگاه موبایل را می فهمند در حال تغییر است؛ IBM اخیرا مالکیت FiberLink را به نفع خود در ماه دسامبر تمام کرد, و Citrix خرید Zenprise را در ژانویه گذشته تمام کرد. اکنون نیز نوبت VMWare شده است.

شرکت VMWare در حال حاضر محدود است به نرم افزارهای دسکتاپی که روی ویندوز, لینوکس و OS X اجرا می شود, اما با خرید AirWatch, این شرکت سرانجام موقعیت خود را می تواند در صنعت کامپیوترهای دسکتاپی و موبایل مستحکم کند. VMWare می تواند به ارائه صنعت ابری اپلیکیشن ها و مجازی سازی سرویس ها در تمام پلت فرم ها دست پیدا کند و AirWatch می تواند از ابزارهای بیشتری بهره مند شود.
منبع : خبرگزاری حس اول