PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : قالب قبلی سرویس وبـگاه سـاز بلاگـ



shahvar
February 1st, 2014, 04:35
http://ajahani.ir/wp-content/uploads/sites/4/2014/01/screenshot-450x370.png



امروز برای دوستان وردپرس شبکه قالب سایت خودم رو به اشتراک میذارم قالبی زیبا با فونت هایی بروز و زیباتر و امکاناتی عالی . این قالب با html5 و css3 کار شده و امکانات خوبی داره سه ستونه هستش و جا برای تبلیغات سایتهای بروز شده , حامیان , خبرنامه, اخبار سایت , جایی برای نمایش آخرین ارسالهای انجمن پشتیبانیتون و محصولاتتون دارا هستش.
http://our.bllog.ir/wp-includes/js/tinymce/plugins/wordpress/img/trans.gif

همچنین دارای منوی کامل برای کاربران مولتی یوزر میباشد که پس از ورود در صفحه اصلی سایتتان دسترسی به وبلاگ هایشان دارند و میتوانند مستقیم به قسمت های اصلی تعبیه شده در قالب به پیشخوان سایتشان داشته باشند و همچنین دارای تک نوشته , برگه ها , آرشیو را نیز دارا می باشد.
فقط دوستان برای استفاده بهتر از قالب باید افزونه Anti Splog رو از مخزن افزونه های وردپرس دریافت و نصب کنند تا بتوانند از قالب به طور کامل استفاده کنند.
پیش نمایش کاملی هم در فایل زیپ شده موجوده که میتونید قالب رو قبل نصب به طور کامل ببینید.
لینک دانلود برای شما عزیزان


دانلود رایگان قالب قبلی سرویس وبـگاه سـاز بلاگـ برای وردپرس شبکه (مولتی یوزر) (http://bllog.ir/wp-content/uploads/2014/01/Desktop.zip)


(http://bllog.ir/wp-content/uploads/2014/01/Desktop.zip)
امیدوارم کمکی کرده باشم.
مدیریت سرویس وبـگاه سـاز بلاگـ
علیرضا جهانی bllog.ir

tarenoco
February 4th, 2014, 16:26
خیلی ممنون زیبا بود

porya8738
February 4th, 2014, 21:43
ممنونم