PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : انتقال فایل از سرور مجازی به کامپیوتر



newmoha25
January 29th, 2014, 19:16
با سلام دوستان من تازه سرور مجازی خریدم ویندوز 2003 ممکنه راهنماییم کنید که طوری یک فایلی رو از کامپیوتر انتقال بدم به سرور و یا از سرور انتقال بدم به کامپیوتر اصلان اطلاعاتی ندارم لطفان کامل راهنماییم کنید با تشکر.

sarv-it
January 29th, 2014, 19:41
ساده ترین راه نصب filezilla هست اموزشها تو نت هست و نیازی نیست دوباره اینجا بگیم

novin-web
January 29th, 2014, 20:41
سلام
میتونید بکی از درایوههای ویندوز رو شیر کنید و انتقال رو انجام بدید

Mr.Te0
January 29th, 2014, 23:39
با سلام دوستان من تازه سرور مجازی خریدم ویندوز 2003 ممکنه راهنماییم کنید که طوری یک فایلی رو از کامپیوتر انتقال بدم به سرور و یا از سرور انتقال بدم به کامپیوتر اصلان اطلاعاتی ندارم لطفان کامل راهنماییم کنید با تشکر.

راه های مختلفی است.
1- میتونید از تنظیمات rdp فایل هارو شیر کنید.
2- میتونید از نرم افزار های ftp استفاده کنید.
3- میتونید وب سرویس نصب کنید و فایل هارو روی سیستم دانلود کنید.
و..

hostfire
January 29th, 2014, 23:41
هنگام ریموت شدن یکی از درایو هاتون رو شیر کنید تو سرور! ساده ترین راه

farsvideo
January 30th, 2014, 00:06
سلام. همینطور که دوستان فرمودند با اف تی پی که انواع مختلفی هست ولی بهترین و سریع ترین و مطمئن ترین در انتقالات حتی بین 2 سرور filezilla هست. فایل زیلا یک سرور داره که توی وی پی اس نصب میکنی و یک کلاینت که توی کامپیوتر
سپس باید فایروال وی پی اس رو خاموش کنی و یک یوزر بسازی توی فایل زیلا سرور توی وی پی اس و براش پسوورد بزاری و دسترسی به کدام پوشه داشته باشه رو تایین کنی

بعد توی سیستم خودت با کلاینت آی پی رو و یوزر و پسووردی که ساختی رو بدی به پورت هم دست نزن و کانکت شو و بقیش هم دیگه مشخصه.

موفق باشی

sarv-it
January 30th, 2014, 01:02
دوستانی که شیر کردن درایو پیشنهاد میدن نمیدونم چرا پیشنهاد میدن اگه این کارو بکنند یه عکس 10کیلیبایت یک ساعت طول میکشه و اگر ای اس اس ران کنه ارتباط یک طرفه خواهد بود یعنی فقط از وی پی اس میتونن فایل بگیرن اما فایل زیلا دوطرفه هست و خیلی هم سرعتش خوبه

mohammadhosin
February 1st, 2014, 17:12
در صورتی که از شیر کردن درایو ها استفاده میکنید به خاطر داشته باشید این گذینه رو در مراجعات بعدی غیر فعال کنید که سرعت اتصال بالا رود.

hadi.gsf
February 1st, 2014, 19:36
سلام

آسونترین راه نه شرینگ هست نه FTP.
آسونترین راه برای انتقال فایلها نصب کردن dropbox هست.
http://www.dropbox.com

شما این برنامه رو روی سیستماتون نصب میکنید و توی دراپباکس ثبتنام میکنید. این برنامه یک فولدر در سیستمتون انتخاب میکنه و اون رو share میکنه.

به طور مثال من 4تا سیستم دارم. و در هر 4 سیستم این فولدر رو دارم.
d:\dropbox
هر وقت فایلی رُ بخوام روی همه ی سیستمام داشته باشم فقط کافیِ که اون فایل رُ توی d:\dropbox کُپی کنم. و همه ی سیستمام اون فایل رو میگیرن.

Cheers
Hadi
p.s شرمنده اگر نوشتن فارسیم ضعیف