PDA

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ساخت پرزنتیشن توسط ابزار html5



anamzd2ab
January 22nd, 2014, 16:08
Presentateقصد دارد ساخت معرفی نامه و یا پرزنتیشین را در وب آسان سازد که این فایل قابلیت به اشتراک گذاری نیز دارد.
ساخت معرفی نام توسط Presente بسیار آسان می باشدPresentate (http://presentate.com/) کاربران را قادر می سازد پرزنتیشن های خود را در مرورگر و با قابلیت به اشتراک گذاری در هر وسیله ای بسازد. این برنامه توسط Faruk Ate (http://farukat.es/) و Justin Hileman (http://justinhileman.com/) ساخته شده. آنها قصد داشتند سیستم پرزنتیشنی را طراحی نمایند که بهترین در سطح وب باشد, و HTML5 (http://en.wikipedia.org/wiki/HTML5) به آنها این اجازه را داد تا این سیستم را راه اندازی نمایند.
File API و History API دو تا از امکانات HTML5 دیده شده در نرم افزار هستند, فول صفحه و امکان انواع مختلف فایل. آنها اعلام می نمایند که مشکلی که آنها با آن در حال حاضر روبرو هستند "پشتیبانی از مرورگرهای مختلف برای نوع داده های مختلف و مقداردهی ها".
نمایش به صورت تمام صفحه همچنین مشکلاتی دارد: آنها همچنین این مورد را اعلام نموده اند. آنها همینطور اعلام نموده اند آنها با استفاده از قابلیت های html5 سعی در کامل تر کردن این نرم افزار ساخت پرزنتیشن دارند.





لینک منبع (http://sitedesign.joomir.com/html-در-طراحی-سایت/item/685-ساخت-پرزنتیشن-توسط-ابزار-html5.html)