ورود

توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ارسال پیام به جیمیل



erfanmix
December 23rd, 2013, 08:21
باسلام
اساتید محترم
مشتریانی که تیکت ارسال میکنند یا محصولی رو سفارش میدن مستقیما تو whmcs دریافت میشه و مشکلی ندارم اما اطلاعیه هاس سفارش یا تیکت به جیمیل ارسال میشه اما در بخش هرزنامه یا حذف شده ها دیده میشه و اصلا به اینباکس انتقال داده نمیشه لطفا بفرمایید مشکل کجاست یا اگر تنظیماتی هست بفرمایید تا انجام دهم


نکته: این موارد تا چند روز پیش مشکلی نداشتم و جدیدا اتفاق افتاده

با تشکر

i-Power
December 23rd, 2013, 10:04
باسلام
اساتید محترم
مشتریانی که تیکت ارسال میکنند یا محصولی رو سفارش میدن مستقیما تو whmcs دریافت میشه و مشکلی ندارم اما اطلاعیه هاس سفارش یا تیکت به جیمیل ارسال میشه اما در بخش هرزنامه یا حذف شده ها دیده میشه و اصلا به اینباکس انتقال داده نمیشه لطفا بفرمایید مشکل کجاست یا اگر تنظیماتی هست بفرمایید تا انجام دهم


نکته: این موارد تا چند روز پیش مشکلی نداشتم و جدیدا اتفاق افتاده

با تشکر

با سلام خدمت شما،
ممکن است آی پی مورد استفاده به دلیل ارسال ایمیل زیاد در لیست سیاه یا هرزنامه جی میل قرار گرفته باشد.
با احترام

erfanmix
December 23rd, 2013, 17:09
با سلام
شما راه حلش رو میدونید
ایا میتونید درستش کنید؟

لطفا

AvalinHost
December 23rd, 2013, 17:14
سلام
احتمالا IP تون توی بلک لیست هست.
از اینجا چک کنید:
http://mxtoolbox.com (http://mxtoolbox.com/)

اگر در هیچ RBL ی بلوکه نبود برای اکانتی که ازش ایمیل ارسال میشه SPF رو enable کنید.

AvalinHost
December 23rd, 2013, 17:15
اگر IP تون هم بلوکه بود به اون RBL هایی که درش لیست شده میل بزنید و درخواست بدین تا IP رو از بک لیست در بیارن، اگر هم جواب ندارد که IP مروبط به exim رو روی یکی از IP دیگه ای که در سرور دارین تنظیم کنید.

erfanmix
December 23rd, 2013, 17:16
این موارد رو بلد نیستم و تجربه ای ندارم
اگر براتون مقدوره همکاری کنید و دسترسی نیاز بود بهتون میدم

erfanmix
December 23rd, 2013, 17:19
چک کردم لطفا عکس رو ببینید


17473

http://www.webhostingtalk.ir/attachments/f177/17472-%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%BE%DB%8C%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%84-jpg

AvalinHost
December 23rd, 2013, 17:30
مشخصه که دوجا لیست شده.
در اون بالا زده We notice you are on a blacklist
از اون میتونید استفاده کنید.

erfanmix
December 23rd, 2013, 17:32
از چی استفاده کنم لطفا دقیق بگید
چی رو باید تغییر بدم و از کجا؟

ممنون میشم

AvalinHost
December 23rd, 2013, 17:34
روی اون گزینه که گفتم کلیک کنید فرمش مشخص هست.

erfanmix
December 23rd, 2013, 17:39
خب رفتم به این
چیکار کنم حالا

AvalinHost
December 23rd, 2013, 17:43
خب رفتم به این
چیکار کنم حالا
فرم رو که میبینید پر کنید!

erfanmix
December 23rd, 2013, 17:49
فرم رو ارسال کردم
با ارسال این مشکل حل میشه؟
ایا زود حل میشه؟

AvalinHost
December 23rd, 2013, 17:59
فرم رو ارسال کردم
با ارسال این مشکل حل میشه؟
ایا زود حل میشه؟

منتظر جوابشون باشید، معمولا 1-2 روز طول میکشه، شاید هم از بلاک لیست خارج نشه، چون ip تون ایران هست و میدونید که....

erfanmix
December 23rd, 2013, 18:03
به مدیر سرور تیکیت بزنم میتونه مشکل رو حل کنه یا بنظرتون سرور خارجی بگیرم و از سرور ایرانی دربیام؟؟؟؟
پیشنهاد شما چیه؟

AvalinHost
December 23rd, 2013, 18:07
به مدیر سرور تیکیت بزنم میتونه مشکل رو حل کنه یا بنظرتون سرور خارجی بگیرم و از سرور ایرانی دربیام؟؟؟؟
پیشنهاد شما چیه؟

این برمیگرده به سیاست شما در فروش، شاید مدیر سرور شما کمکتون کنه ولی در حد وظایف اون شخص نیست.

erfanmix
December 23rd, 2013, 18:30
دوست عزیز ممنونم از راهنمایی شما
هاست خارجی و ایرانی تفاوت زیادی دارند؟ کدام بهتره؟
از کدوم هاستینگ بگیرم که قیمتاش خوب باشه و سرور خوبی داشته باشه

ممنونم

AvalinHost
December 23rd, 2013, 23:09
دوست عزیز ممنونم از راهنمایی شما
هاست خارجی و ایرانی تفاوت زیادی دارند؟ کدام بهتره؟
از کدوم هاستینگ بگیرم که قیمتاش خوب باشه و سرور خوبی داشته باشه

ممنونم

هاست ایران فقط پینگش مناسب هست ولی اگر از جای معتبر هاست خرید کنید که هاست خارجی داشته باشه مسلما کیفیت بهتر هست.

erfanmix
December 24th, 2013, 02:13
مهرهاست رو تایید میکنید؟
هاست وارز میخوام بگیرم که مهرهاست داره البته وارز هلند است
اگر تایید میکنید بفرمایید

ممنونم از راهنماییتون