توجه ! این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای مشاهده کامل متن و عکسها بر روی لینک مقابل کلیک کنید : ارسال پیام به جیمیل
erfanmix
December 23rd, 2013, 08:21
باسلام
اساتید محترم
مشتریانی که تیکت ارسال میکنند یا محصولی رو سفارش میدن مستقیما تو whmcs دریافت میشه و مشکلی ندارم اما اطلاعیه هاس سفارش یا تیکت به جیمیل ارسال میشه اما در بخش هرزنامه یا حذف شده ها دیده میشه و اصلا به اینباکس انتقال داده نمیشه لطفا بفرمایید مشکل کجاست یا اگر تنظیماتی هست بفرمایید تا انجام دهم
نکته: این موارد تا چند روز پیش مشکلی نداشتم و جدیدا اتفاق افتاده
با تشکر
i-Power
December 23rd, 2013, 10:04
باسلام
اساتید محترم
مشتریانی که تیکت ارسال میکنند یا محصولی رو سفارش میدن مستقیما تو whmcs دریافت میشه و مشکلی ندارم اما اطلاعیه هاس سفارش یا تیکت به جیمیل ارسال میشه اما در بخش هرزنامه یا حذف شده ها دیده میشه و اصلا به اینباکس انتقال داده نمیشه لطفا بفرمایید مشکل کجاست یا اگر تنظیماتی هست بفرمایید تا انجام دهم
نکته: این موارد تا چند روز پیش مشکلی نداشتم و جدیدا اتفاق افتاده
با تشکر
با سلام خدمت شما،
ممکن است آی پی مورد استفاده به دلیل ارسال ایمیل زیاد در لیست سیاه یا هرزنامه جی میل قرار گرفته باشد.
با احترام
erfanmix
December 23rd, 2013, 17:09
با سلام
شما راه حلش رو میدونید
ایا میتونید درستش کنید؟
لطفا
AvalinHost
December 23rd, 2013, 17:14
سلام
احتمالا IP تون توی بلک لیست هست.
از اینجا چک کنید:
http://mxtoolbox.com (http://mxtoolbox.com/)
اگر در هیچ RBL ی بلوکه نبود برای اکانتی که ازش ایمیل ارسال میشه SPF رو enable کنید.
AvalinHost
December 23rd, 2013, 17:15
اگر IP تون هم بلوکه بود به اون RBL هایی که درش لیست شده میل بزنید و درخواست بدین تا IP رو از بک لیست در بیارن، اگر هم جواب ندارد که IP مروبط به exim رو روی یکی از IP دیگه ای که در سرور دارین تنظیم کنید.
erfanmix
December 23rd, 2013, 17:16
این موارد رو بلد نیستم و تجربه ای ندارم
اگر براتون مقدوره همکاری کنید و دسترسی نیاز بود بهتون میدم