نمایش نتایج: از شماره 1 تا 8 , از مجموع 8

موضوع: راهنمايي درباره گرفتن درگاه مستقيم از بانك هاي ملت-سامان-پاسارگاد

  1. #1
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    نوشته ها
    312
    تشکر تشکر کرده 
    552
    تشکر تشکر شده 
    423
    تشکر شده در
    286 پست

    پیش فرض راهنمايي درباره گرفتن درگاه مستقيم از بانك هاي ملت-سامان-پاسارگاد

    سلام دوستان
    خيلي از بچه هاي به دنبال گرفتن درگاه مستقيم هستند اما نمي دادند كه از كجا شروع كنند.
    و يا چه مداركي نياز هست و ...
    اين تاپيك رو ايجاد كردم و اطلاعات كاملي مخصوص هر بانك براي شما قرار داد

    اما به طور كلي
    من اينجا از ملت و سامان و پاسارگاد رو قرار دادم چون بيشتر مورد استفاده قرار ميگيره

    ( اين اطلاعات * بهتره بيشتر در موردش تحقيق كنيد چون اطلاعات دقيق ندارم در حد جستجوي اينترنتي)
    * بانك ملت هم كاربر پسند هستش و هم راحت تر درگاه ميده و هم آني به حساب واريز ميشه
    *بانك سامان خوب هست اما كارمزد ميگيره!


  2. تعداد تشکر ها ازmersad-mr به دلیل پست مفید


  3. # ADS




     

  4. #2
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    نوشته ها
    312
    تشکر تشکر کرده 
    552
    تشکر تشکر شده 
    423
    تشکر شده در
    286 پست

    پیش فرض پاسخ : راهنمايي درباره گرفتن درگاه مستقيم از بانك هاي ملت-سامان-پاسارگاد

    گرفتن درگاه بانك ملت

    مدارک لازم جهت دریافت خدمات پرداخت اینترنتی بانک ملت

    حقوقی:
    دارا بودن حساب متمرکز در بانک ملت
    فرم تکمیل شده اطلاعات پذیرنده اینترنتی
    کپی شناسنامه وکپی کارت ملی صاحبان امضاء
    کپی آگهی تاسیس و آگهی آخرین تغییرات شرکت (روزنامه رسمی)
    کپی اساسنامه شرکت

    حقیقی:
    دارا بودن حساب متمرکز در بانک ملت
    فرم تکمیل شده اطلاعات پذیرنده اینترنتی
    کپی شناسنامه وکپی کارت ملی
    کپی جواز کسب یا فعالیت
    کپی سند یا اجاره نامه محل فعالیت



    فرآیند خدمات پرداخت اینترنتی بانک ملت


    اقدام کننده : متقاضی(پذیرنده) اقدام کننده : شرکت به پرداخت ملت

    پرکردن فرم درخواست خدمات پرداخت اینترنتی شرکت به پرداخت ملت.
    بررسی فرم درخواست پذیرندگی و سایت متقاضی توسط کارشناسان واحد پایانه های مجازی شرکت به پرداخت ملت. در صورت تائید وجود شرایط لازم توسط کارشناسان شرکت ، فایل مورد نیاز جهت استفاده از سیستم پرداخت اینترنتی بانک ملت با موضوع به پرداخت به ایمیل اعلامی متقاضی ارسال خواهد گردید .
    فایل ارسالی شامل موارد زیر می باشد :
    الف ) مستندات فنی.
    ب ) لوگو و لینک بانک ملت که می بایست درصفحه اول سایت متقاضی قرارگیرد.
    ج ) termid: یک کد منحصر به فرد مربوط به سایت متقاضی.
    لازم بذکر است مدت زمان فعال بودن termid جهت پیاده سازی توابع پرداخت اینترنتی بانک ملت 2 هفته می باشد که در صورت عدم پیاده سازی توابع در زمان مقرر ترمینال غیر فعال خواهد شد.
    ارسال مدارک لازم به آدرس شرکت به پرداخت (آدرس و مشخصات شرکت به پیوست)
    متقاضی پس از پیاده سازی مستندات و توابع پرداخت اینترنتی بانک ملت روی سایت خود، با استفاده از کارت عضو شتاب، خریدی جهت کنترل و ثبت پیاده سازی مستندات در درگاه بانک ملت انجام میدهد.
    درصورت تایید و بدون اشکال بودن روند پیاده سازی توابع، متقاضی از طریق تماس تلفنی یا پست الکترونیک شماره تراکنش خود را به کارشناسان شرکت به پرداخت ملت( واحد پایانه های مجازی ) اطلاع می دهد.
    اعلام شماره تراکنش توسط متقاضی به کارشناسان واحد پایانه های مجازی.
    بررسی روند استفاده از توابع توسط واحد تست پایانه های مجازی.
    اعلام اشکالات موجود در روند استفاده از توابع به پذیرنده تا حل اشکالات توسط واحد تست پایانه های مجازی.
    تائید روند پرداخت اینترنتی توسط واحد تست پایانه های مجازی.
    ارسال قرارداد به پذیرنده.(از این پس متقاضی، پذیرنده نامیده می شود.)
    متقاضی پس از مهر و امضا نمودن تمام برگه های قرارداد، هردونسخه را برای شرکت پست می نماید.
    پس از مهر و امضای قرارداد توسط شرکت به پرداخت ملت یک نسخه جهت پذیرنده ارسال می گردد.


    مدارک لازم جهت دریافت خدمات پرداخت اینترنتی بانک ملت

    حقوقی:
    دارا بودن حساب متمرکز در بانک ملت
    فرم تکمیل شده اطلاعات پذیرنده اینترنتی
    کپی شناسنامه وکپی کارت ملی صاحبان امضاء
    کپی آگهی تاسیس و آگهی آخرین تغییرات شرکت (روزنامه رسمی)
    کپی اساسنامه شرکت

    حقیقی:
    دارا بودن حساب متمرکز در بانک ملت
    فرم تکمیل شده اطلاعات پذیرنده اینترنتی
    کپی شناسنامه وکپی کارت ملی
    کپی جواز کسب یا فعالیت
    کپی سند یا اجاره نامه محل فعالیت



    فرآیند خدمات پرداخت اینترنتی بانک ملت


    اقدام کننده : متقاضی(پذیرنده) اقدام کننده : شرکت به پرداخت ملت

    پرکردن فرم درخواست خدمات پرداخت اینترنتی شرکت به پرداخت ملت.
    بررسی فرم درخواست پذیرندگی و سایت متقاضی توسط کارشناسان واحد پایانه های مجازی شرکت به پرداخت ملت. در صورت تائید وجود شرایط لازم توسط کارشناسان شرکت ، فایل مورد نیاز جهت استفاده از سیستم پرداخت اینترنتی بانک ملت با موضوع به پرداخت به ایمیل اعلامی متقاضی ارسال خواهد گردید .
    فایل ارسالی شامل موارد زیر می باشد :
    الف ) مستندات فنی.
    ب ) لوگو و لینک بانک ملت که می بایست درصفحه اول سایت متقاضی قرارگیرد.
    ج ) termid: یک کد منحصر به فرد مربوط به سایت متقاضی.
    لازم بذکر است مدت زمان فعال بودن termid جهت پیاده سازی توابع پرداخت اینترنتی بانک ملت 2 هفته می باشد که در صورت عدم پیاده سازی توابع در زمان مقرر ترمینال غیر فعال خواهد شد.
    ارسال مدارک لازم به آدرس شرکت به پرداخت (آدرس و مشخصات شرکت به پیوست)
    متقاضی پس از پیاده سازی مستندات و توابع پرداخت اینترنتی بانک ملت روی سایت خود، با استفاده از کارت عضو شتاب، خریدی جهت کنترل و ثبت پیاده سازی مستندات در درگاه بانک ملت انجام میدهد.
    درصورت تایید و بدون اشکال بودن روند پیاده سازی توابع، متقاضی از طریق تماس تلفنی یا پست الکترونیک شماره تراکنش خود را به کارشناسان شرکت به پرداخت ملت( واحد پایانه های مجازی ) اطلاع می دهد.
    اعلام شماره تراکنش توسط متقاضی به کارشناسان واحد پایانه های مجازی.
    بررسی روند استفاده از توابع توسط واحد تست پایانه های مجازی.
    اعلام اشکالات موجود در روند استفاده از توابع به پذیرنده تا حل اشکالات توسط واحد تست پایانه های مجازی.
    تائید روند پرداخت اینترنتی توسط واحد تست پایانه های مجازی.
    ارسال قرارداد به پذیرنده.(از این پس متقاضی، پذیرنده نامیده می شود.)
    متقاضی پس از مهر و امضا نمودن تمام برگه های قرارداد، هردونسخه را برای شرکت پست می نماید.
    پس از مهر و امضای قرارداد توسط شرکت به پرداخت ملت یک نسخه جهت پذیرنده ارسال می گردد.




  5. تعداد تشکر ها ازmersad-mr به دلیل پست مفید


  6. #3
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    نوشته ها
    312
    تشکر تشکر کرده 
    552
    تشکر تشکر شده 
    423
    تشکر شده در
    286 پست

    پیش فرض پاسخ : راهنمايي درباره گرفتن درگاه مستقيم از بانك هاي ملت-سامان-پاسارگاد

    گرفتن درگاه بانك سامان

    به طور معمول از زمان درخواست شما تا زمان تائيد و دريافت حساب كاربري خودتان در بانك سامان زماني حدود 5 الي 10 روز به طول خواهد انجاميد. كليه مراحل انجام كار توسط شركت پرداخت الكترونيك بانك سامان صورت مي پذيرد.اگر شما هم قصد داريد تجارت اينترنتي خود را آغاز نماييد و محصولات و يا خدمات خود را براي فروش آنلاين عرضه نماييد مي توانيد از طريق بانك سامان اقدام به دريافت حساب پرداخت الكترونيك نموده و پس از فعال سازي حساب خود از
    سیستم پرداخت الکترونیکی کرد وب
    براي ارتباط به بانك سامان استفاده نماييد. براي دريافت درگاه پرداخت الكترونيك سامان مراحل زير را انجام دهيد: تکميل دو نسخه فرم قرارداد (ممهور به مهر پذيرنده و امضاء کليه صفحات توسط مديران صاحب امضاء ). نمونه فرم اطلاعات پذیرندگان اینترنتی نمونه قرارداد پذیرندگان اینترنتی
    • حساب بانکی به نام شرکت یا موسسه نزد بانک سامان (کپی صفحه اول دفترچه حساب).
    • تصویر برابر اصل شناسنامه مدیران ومسئولین صاحب امضاء
    • تصویر برابر اصل روزنامه رسمی و آگهی آخرین تغییرات ویا پروانه کسب یا جواز کار
    • سوابق فعالیت شرکت / موسسه (اختیاری)

    پس از تكميل و آماده شدن مدارك بالا ، بايد كليه مدارك را به نزديك ترين شعبه پرداخت الكترونيك سامان در لينك زير ارسال نماييد: شعب نمايندگي پرداخت الكترونيك بانك سامان

    پس از ارسال مدارك و بررسي مدارك توسط بانك سامان،از طريق ايميل توضيحات كامل و مشخصات حساب كاربري شما براي اتصال به درگاه پرداخت الكترونيك بانك سامان ارسال خواهد شد.


  7. تعداد تشکر ها از mersad-mr به دلیل پست مفید


  8. #4
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jun 2010
    نوشته ها
    312
    تشکر تشکر کرده 
    552
    تشکر تشکر شده 
    423
    تشکر شده در
    286 پست

    پیش فرض پاسخ : راهنمايي درباره گرفتن درگاه مستقيم از بانك هاي ملت-سامان-پاسارگاد

    گرفتن درگاه بانك پاسارگاد

    * قبل از هر چيز شما بايد اول قرداد را كامل بخونيد
    _-------------------------------------------------------------------------

    این قرارداد دارای هفده (17) بخش است: مقدمه 1- طرفین قرارداد2- موضوع قرارداد3- ارتباط ميان سامانه و كاربران4- شرایط عضویت کاربر5- مدت اعتبار قرارداد6- اصلاح قرارداد7- برداشت وجه8- دریافت وجه9- تعلق وجوه و منافع آن به سامانه پرداخت امن پاسارگاد10- لغو عضویت11- هزینه‌ها و تعرفه خدمات12- فعالیت‌ها، مبادلات و کالاهای ممنوعه13- مسئولیت کاربران و اقدامات سامانه14- حمایت از فروشندگان15- برداشت غیرمجاز16- حمایت از خریداران17- اختلاف با سامانه
    مقدمه: قرارداد کاربری سامانه «پرداخت امن پاسارگاد» که از این پس قرارداد نامیده می‌شود، برای استفاده از خدمات پرداخت امن پاسارگاد منعقد می‌گردد. برای این منظور باید این قرارداد را با کمال دقت خواند و با آن موافقت نمود. ضروري است هنگام بهره‌گیری از خدمات پرداخت امن پاسارگاد به نكات ذيل توجه شود: وجوهی که برای انجام تراکنش مورد تقاضا از حساب کاربر برداشته می‌شود ممکن است به دلایلی از قبیل قابل برگشت بودن وجه، حکم مراجع قضایی، اثبات اشتباه و یا سایر دلایل به حساب وی برگردانده شود. این بدان معناست که فروشندگان تنها هنگامی وجه صورت‌حساب صادرشده را دریافت می‌کنند که پس از ثبت تراکنش تمام شرایط مندرج در این قرارداد محقق شود. در غیر این صورت ممکن است سامانه طبق شرایط قرارداد تصمیم بگیرد وجه برداشت شده از حساب کاربر را به وی بازگرداند. هر چند در این خصوص می بایست شرایط و مقررات مندرج در بخش حمایت از فروشندگان و سایر راهنمایی‌هایی که در بخش راهنماها آمده است را نیز رعایت کرد. اگر كاربر از قراردادیا سایر توافقاتی که با سامانه دارد تخلف کند، سامانه می‌تواند دسترسی وي را به سامانه پرداخت امن پاسارگاد حداکثر به مدت 15 روز محدود، معلق یا مسدود کند. در صورت تكرار تخلف، سامانه مجاز است كه دوره محروميت را تا زماني كه صلاح بداند تمديد كند. در صورت تمايل به استفاده از سامانه داوری پرداخت امن پاسارگاد، مي‏باست ظرف مهلت زمانی که در هنگام ثبت تراکنش اعلام می‌شود، نسبت به طرح شكايت اقدام نمود. ماده 1: طرفین قرارداد این قرارداد میان سامانه پرداخت امن پاسارگاد که در جهت تسهیل معاملات اینترنتی و افزایش امنیت در فضای اينترنتي فعالیت دارد از یک سو و کاربران اینترنتی اعم از خريداران و فروشندگان منعقد می‏گردد. سامانه پرداخت امن پاسارگاد متعلق به شرکت خدمات فناوري نوآور پاسارگاد (نوپاد) ثبت شده به شماره 361634 و به نشانی تهران- خيابان آفريقا- بين ميرداماد و جهان كودك- خيابان دامن افشار- پلاك 17- واحد 3 می‏باشد و کلیه حقوق مادی و معنوی آن در اختیار این شرکت قرار دارد. کاربران اینترنتی می‏توانند در هر جای ایران نسبت به خرید یا فروش کالای مورد نظر خود با استفاده از سامانه اقدام کنند. ماده 2: موضوع قرارداد موضوع قرارداد عبارت است از ایجاد و ارائه‏‎ي شبکه‏ای مطمئن که در آن کاربران اینترنت، اعم از خریداران و فروشندگان، با استفاده از تسهیلات سامانه اقدام به خرید و فروش اینترنتی می‏کنند. سامانه نهایت تلاش خود را به کار خواهد بست تا معاملات اینترنتی که از طریق آن انجام می‏گیرد با بیشترین ضریب اطمینان و کمترین زمان ممکن صورت گرفته و منافع همه‏ي کاربران لحاظ شود. ماده 3: ارتباط میان سامانه و کاربران 1- سامانه پرداخت امن پاسارگاد تنها یک ارائه‌دهنده‌ی خدمات پرداخت اینترنتی است سامانه پرداخت امن پاسارگاد به كاربران کمک می‌کند تا مبادلات اینترنتی را با اطمینان انجام دهند. اين سامانه یک نهاد بی‌طرف است که تلاش می‌کند زمینه‌ای امن برای انجام مبادلات اینترنتی فراهم آورد. اين نهاد هیچ نظارتی بر کالاها و خدماتی که از این طریق ارائه می‌گردد ندارد و در این خصوص هیچ مسئولیتی متوجه آن نیست. همچنین هویت کاربران را تأیید نكرده و تضمین نمی‌کند که خریدار یا فروشنده به همه شروط معامله پای‌بند باشند. 2- امنیت كاربران حفاظت از اطلاعات شخصی كاربران برای اين سامانه بسیار حائز اهمیت است. جهت اطلاع از اقداماتي كه برای حفظ محرمانگي اطلاعات کاربران صورت ميگيرد، ميتوان راهنماي تامین امنیت اطلاعات شخصی کاربران را مطالعه كرد. 3- امنیت دیگران اگر از طریق سامانه پرداخت امن پاسارگاد اطلاعاتی در مورد سایر کاربران دریافت شد، بايستي در همه حال محرمانگي آن‏ها را حفظ كرد و فقط در امور مرتبط با انجام تراکنشِ مورد قبولِ کاربر از آن استفاده نمود. در هيچ صورت نبایست اطلاعات کاربران سامانه پرداخت امن پاسارگاد را در اختیار سایرین قرار داد یا برای مقاصد تجاری از آن استفاده نمود مگر با اجازه‌ی صریح خود کاربر. 4- مالکیت فکری دامنه «paypaad.ir»، نام «پرداخت امن پاسارگاد»، لوگو و سایر علائم تجاری، محصولات و خدمات درج شده در سایت، متعلق به سامانه پرداخت امن پاسارگاد و شرکت نوپاد است. به هيچ وجه نمي‏توان بدون اجازه کتبی سامانه و شرکت، از روی این علائم کپی‌برداری یا از آن‌ها استفاده كرد. علاوه بر این، اسناد، توافقنامه‏ها، فرم‏ها، درخواست‏ها، طرح سربرگ صفحات، شکل‌های گرافیکی و دکمه‌ها در مالکیت انحصاری سامانه پرداخت امن پاسارگاد و شرکت نوپاد است و بدون اجازه کتبی کپی‌برداری از آن‌ها ممنوع است. همچنین، مالکیت و منافع کلیه‌ی حقوق سایت پرداخت امن پاسارگاد و مندرجات آن منحصرا متعلق به سامانه پرداخت امن پاسارگاد و شرکت نوپاد خواهد بود. 5- واگذاری واگذاري حقوق و تکالیفی که مطابق این قرارداد در برابر سامانه پرداخت امن پاسارگاد شكل گرفته است، بدون اجازه کتبی سامانه ممنوع است. سامانه پرداخت امن پاسارگاد حق واگذاری یا انتقال این قرارداد یا حقوق و تکالیف ناشی از آن را به طور کلّی یا جزئی برای خود محفوظ می‌دارد. بدیهی است در فرض اخیر، امکان لغو عضویت از سوی کاربر وجود خواهد داشت. 6- اطلاع رسانی بر اساس این قرارداد كاربر قبول می‌کند که اخطارها و تذکرات مربوطه از طریق درج در سایت، ارسال به نشانی پست الکترونیک، یا ارسال به نشانی درج‌شده هنگام تکمیل درخواست عضویت، به اطلاع‌ وي مي‏رسد. در این صورت 24 ساعت پس از درج اخطار بر روی سایت یا ارسال آن به نشانی پست الکترونیک، اخطار ابلاغ شده تلقی می‌گردد. در صورت ارسال اخطار از طریق پست، اخطار مذکور پس از گذشت سه (۳) روز کاری ابلاغ شده تلقی می‌گردد. اگر كاربر از ادامه‌ی ارتباط الکترونیکی با سامانه پرداخت امن پاسارگاد منصرف گردد، سامانه مجاز خواهد بود که کاربری وي را لغو، محدود و یا معلق کند. 7- ارتباط با سامانه به جز در موارد مذکور در این قرارداد، ارتباط با اين سامانه از طریق نشانی پست الکترونیک زیر برقرار می‌شود: info@paypaad.ir 8- تراکنش های پیشین هر كاربر مي‏تواند با مراجعه به صفحه کاربری خود در سامانه پرداخت امن پاسارگاد، تراکنش‌های پیشین، صورت‌حساب‌ها، پرونده‌ها، تماس‌های قبلی و دیگر امور مربوط به خود را مشاهده کند. 9- ارتباط تلفنی سامانه مي‏تواند با داشتن شماره تلفن هر كاربر با وي ارتباط برقرار کند. ماده 4: شرایط عضویت کاربر 1- شرایط عضویت کاربر در مورد اشخاص حقیقی، تنها اشخاص بالای 18 سال که مقیم ایران باشند می‌توانند به عضویت سامانه پرداخت امن پاسارگاد در آیند و از خدمات آندر مقام خریدار یا فروشنده استفاده کنند. اشخاص حقوقی که در دفاتر ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری کشور جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده باشند می‌توانند عضو اين سامانه شوند و در حال حاضر تنها مجازند در مقام فروشنده از خدمات سامانه پرداخت امن پاسارگاد استفاده کنند. 2- استعلام هویت کاربر سامانه مجاز است به صورت مستقیم یا غیرمستقیم اطلاعاتی را که برای تأیید هویت كاربر ضروری است کسب کند. پرسش از خود كاربر برای دریافت اطلاعات تکمیلی، درخواست تأیید پست الکترونیکی وي و استعلام و تحقیق در مورد صحت اطلاعات مربوط به کارت‌ها یا حساب‌های معرفی‌شده برخی از مصادیق این امر تلقی می‌شوند. ماده 5: مدت اعتبار قرارداد این قرارداد از هنگامی که کاربر با آن موافقت می‏کند تا زمانی که به یکی از دلایل قراردادی یا قانونی فسخ شود معتبر خواهد بود. ماده 6: اصلاح قرارداد ممکن است این قرارداد مورد بازنگری و تجدیدنظر واقع شود و نسخه‏ی بازنگری شده روی سایت قرار گیرد. در این صورت قرارداد بازنگری‌شده از زمان درج در سایت نسبت به همه‏ي كاربران نیز موثر خواهد بود. اگر در قرارداد بازنگری‌شده تغییری اساسی ایجاد شده باشد به نحوی که برای اعمال مقررات جدید نیاز به اعلام موافقت دوباره کاربران باشد، این تغییرات سی (۳۰) روز قبل از اعمال شرایط جدید در بخش اصلاح روش‌ها اعلام می‌شود تا به اطلاع کاربران برسد و اگر با شرایط جدید موافق نیستند به عضویت در سامانه پرداخت امن پاسارگاد خاتمه دهند. ادامه انجام مبادلات از طریقاين سامانه به معنای پذیرش شرایط جدید خواهد بود. ماده 7: برداشت وجه 1- شیوه برداشت سامانه پرداخت امن پاسارگاد وقتی كاربر به منظور انجام تراکنشی دستور برداشت از حساب بانکی خود را صادر می‌کند، در حقیقت وجه تراکنش را به ترتیب اولویتی که برای کارت‌ها و حساب‌های خود معین کرده‌ است از موجودی خود خارج کرده و به حسابي امن منتقل می‌کند. بدین ترتيب سامانه مجاز مي‏شود تا برای انجام عملیات برداشت از آن حساب اقدام کند. 2- ویرایش شیوه‌ی پرداخت كاربر مي‏تواند به یکی از طرق زیر شیوه‌ی پرداخت خود را تغییر دهد: 2-1- در زمان هر تراکنش می‌توان شیوه و ترتیب برداشت از موجودی کارت‌ها یا حساب‌‌ها را تغییر داد. توضيحات بيشتر در اين مورد در راهنماي سايت آورده شده است.
    2-2- از طریق بخش تنظیمات: اگر برای پرداخت تراکنش‌ها‌، یک سیستم عملیات خودکار تنظیم شده باشد، می‌توان از این روش در تمام تراکنش‌های آتي اعم از پرداخت یا دریافت وجه استفاده كرد.
    3- اعمال محدودیت در شیوه‌های پرداخت برای جلوگیری از زیان‌ها و خطرات احتمالی، سامانه می‌تواند شیوه‌های پرداخت یک تراکنش را محدود نماید. در چنین مواردی، كاربر می‌تواند پس از اطلاع از این محدودیت‌ها، با استفاده از شیوه‌های باقی‌مانده تراکنش را انجام دهد. در صورت بروز اختلاف، انجام تراکنش تا زمان حل شدن اختلاف مذکور، ناتمام خواهد ماند. 4- تراکنش‌های بانکی زمانی که كاربر با انجام یک تراکنش موافقت مي‏کند، دیگر نمی‌تواند دستور لغو آن را صادر کند. در این حالت، سامانه مجاز است، در صورت برگشت خوردن تراکنش‌های بانکی، درخواست انجام آن را مجددا برای بانک یا موسسه مالی مربوطه ارسال کند. 5- اطلاعات کارت بانکی اگر شماره‌، تاریخ انقضاء یا سایر اطلاعات کارت یا حساب‌ كاربر تغییر کند، سامانه نمی‌تواند این تغییرات را از بانک مربوطه دریافت و اطلاعات كاربر را در سامانه بهروزرساني كند. به‌روز‌کردن اطلاعات کارت و حساب‌ كاربر بر عهده خود وي خواهد بود. ماده 8: دریافت وجه 1- ممنوعیت اخذ مبلغ اضافی فروشنده نمی‌تواند به این دليل که سامانه پرداخت امن پاسارگاد را جهت عرضه‏ي كالاهاي خود انتخاب كرده است، هزینه‌ای اضافه‌ مطالبه کند. 2- کسورات قانونی سامانه پرداخت امن پاسارگاد در مورد صحت اظهارات كاربران در خصوص کسوراتی از قبیل مالیات، عوارض و دیگر مطالبات قانونی که به مبالغ دریافتی یا پرداختی تعلق می‏گیرد، هیچ مسئولیتی ندارد و مسئول پرداخت این کسورات هم نیست. 3- شیوه بازپرداخت و شیوه حفظ اطلاعات کاربران فروشندگان می‏بایست نهایت تلاش خود را به کار بندند تا شیوه بازپرداخت و شیوه حفظ اطلاعات کاربران را بر روی سایت‌ فروش قرار دهند. ماده 9: تعلق وجوه و منافع آن به سامانه پرداخت امن پاسارگاد 1- موجودی کاربران برای پرداخت وجوه تراکنش‌ها نیازی به نگه‌داری پول نزد سامانه پرداخت امن پاسارگاد ندارند. وجه مورد نياز براي انجام تراکنش، از حساب کاربر برداشت و به اين سامانه انتقال می‌یابد. وجه مذکور داخل حساب‌های جاری اين سامانه نمی‌شود و از آن وجوه برای تامين هزینه‌های جاري استفاده نخواهد شد. همچنین، سامانه پرداخت امن پاسارگاد این مبالغ را به عنوان اعتبار در اختیار دیگران قرار نخواهد داد. تا زمانی که انجام تراکنش قطعی نشده باشد، سامانه وجه آن را به همراه وجوه برداشتی مربوط به تراکنش‌های سایر کاربران، نزد حساب بانكي امني نگاه خواهد داشت. 2- تعلق وجه و منافع به سامانه پرداخت امن پاسارگاد سود وجوهی که درازای انجام تراکنش‌ها از حساب كاربر برداشت و در حساب سپرده نگه‌داری می‌شود متعلق به سامانه پرداخت امن پاسارگاد است و كاربر در قبال برخورداری از خدمات پرداخت امن پاسارگاد تمام حقوق خود را نسبت به وجوه و منافع آن به سامانه منتقل می‌کند. ماده 10: لغو عضویت كاربر در هر زمان می تواند با رفتن به بخش تنظیمات صفحه کاربری و انتخاب گزینه لغو عضویت، به عضویت در سامانه پرداخت امن پاسارگاد خاتمه دهد. با لغو عضویت، سامانه کلیه‌ تراکنش‌های جاری را تا تعیین تکلیف نهایی حفظ خواهد کرد و كاربر حتی پس از لغو عضویت نیز نسبت به تعهداتی که پیش از آن در ازای تراکنش‌های ثبت‌شده متقبل شده‌است مسئول خواهد بود. ماده 11: هزینه‌ها و تعرفه خدمات هزینه خدماتی که برای انجام تراکنش‌های کاربران و تدارک امنیت دادوستدهای اینترنتی در سامانه پرداخت امن پاسارگاد فراهم شده برعهده کاربری خواهد بود که در تراکنش ثبت‌شده دریافت‌کننده وجه به شمار می‌رود. پس از حصول شرایط این قرارداد برای قطعی‌شدن انجام تراکنش و با قبول تراکنش ثبت‌شده از سوی سامانه اينهزینه از اصل مبلغ برداشت‌شده از موجودی واریز‌کننده کسر و به حساب درآمدهای سامانه پرداخت امن پاسارگاد واریز می‌شود. مابقی مبلغ متعلق به دریافت‌کننده خواهد بود که از جانب سامانه به حساب او واریز می‌گردد. · نرخ تعرفه ها از آنجا كه تعيين نرخ دقيق تعرفه‏ها توسط يك سيستم هوشمندSmart System) ) انجام مي‏شود، مدت زمان اوليه‏اي جهت محاسبه‏ي دقيق تراكنش‏ها و تحليل آن‏ها و در نهايت تعيين تعرفه‏ها پيش‏بيني شده است. پس از گذشت اين مدت، نرخ تعرفه‏ها به طور معين و در خصوص هر كالا اعلام خواهد شد. ماده 12: فعالیت‌ها، مبادلات و کالاهای ممنوعه 1- فعالیت‌های ممنوعه كاربران مي‏بايست هنگام استفاده از سایت و خدمات پرداخت امن پاسارگاد،‌ و نیز هنگام دادوستد از طریق سامانه پرداخت امن پاسارگاد، از ارتکاب موارد زیر خودداري کنند: 1. تخلف از این قرارداد یا هر قرارداد دیگری که با سامانه پرداخت امن پاسارگاد منعقد شده است؛2. تخطی از قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران اعم از قوانین جزایی، مدنی، مالی، تجاری، بانکی، مالیاتی، گمرکی، اداری و به طور خاص قانون تجارت الکترونیک، قانون جرائم رایانه‌ای و قانون مبارزه با پول‌شویی؛3. نقض حقوق مولفین و مصنفین و هنرمندان یا حقوق مندرج در قانون ثبت اختراعات، طرح‌های صنعتی و علائم تجاری، حقوق منبعث از قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرم‌افزارهای رایانه‌ای، حقوق مذکور در قانون ترجمه و تکثیر کتب و نشریات و آثار صوتی، حقوق مرتبط با اسرار تجاری که جهت ترویج رقابت‏های مشروع و عادلانه در محیط مجازی وضع شده‏اند و یا سایر حقوق قانونی مربوط به آثار فکری انسان که متعلق به سامانه پرداخت امن پاسارگاد یا اشخاص ثالث باشد؛4. تجاوز به حقوق مصرف‌کنندگان و حقوق مربوط به حفظ محیط زیست؛5. ارائه اطلاعات غلط و گمراه‌کننده؛6. فروش و عرضه اجناس تقلبی؛7. ارتکاب عملی که کلاهبرداری و یا در حکم آن به شمار بیاید؛8. افتراء، تهدید، اخاذی یا آزار و اذیت دیگران؛9. عدم همکاری در تحقیقات و یا عدم تأیید اطلاعاتی که به سامانه داده‌ شده است؛10. تلاش برای جبران وجه پرداختی هم از طریق سامانه پرداخت امن پاسارگاد و هم از طریق فروشنده یا بانک موردنظر بابت تراکنش واحد؛11. استفاده از ****** ناشناس؛12. استفاده از حسابی که با حساب دیگری که سابقا این موارد ممنوعه را انجام داده مرتبط باشد؛13. انجام مبادله یا استفاده از خدمات به نحوی که منجر به طرح شکایت یا حکم به الزام برگشت وجه و اخذ جریمه‌ از سامانه پرداخت امن پاسارگاد یا هر يك از کاربران شود؛14. سوءاستفاده یا تخلف از مقررات کارت‌های پیش‌پرداخته یا اعتباری بانک‌ها؛15. افشا یا انتشار اطلاعات کاربران دیگر یا استفاده از آن اطلاعات برای اهداف تجاری مگر آن که خود کاربر مورد نظر به صراحت اجازه چنین کاری را داده باشد؛16. ارسال پیام‌های الکترونیکی ناخواسته و هرزنامه‌ها به سایر کاربران یا سوءاستفاده از خدمات برای کسب منفعت مالی؛17. اقدام به عملی که آسیب نامتعارف و نامتناسبی به زیرساخت‌های سامانه پرداخت امن پاسارگاد وارد آورد؛18. تلاش برای مداخله و اخلال در سایت یا خدمات سامانه پرداخت امن پاسارگاد؛19. مباشرت یا معاونت در ایجاد یا گسترش نرم‌افزارهای اخلال‌گر مانند ویروس‌ها و تروجان‌ها و کرم‌های اینترنتی که موجب اخلال در کار رایانه‌ها یا سامانه پرداخت امن پاسارگاد یا سرقت اطلاعات و امثال آن شود؛20. اقداماتی که منجر به از دست رفتن برخی خدمات اینترنتی پرداخت امن پاسارگاد شود؛21. هرگونه کپی‌برداری جزئي يا کلي از سایت و سامانه پرداخت امن بدون اخذ اجازه قبلی از شرکت نوپاد؛ و22. استفاده از خدمات برای آزمودن کارکرد کارت‌های اعتباری.
    2- مبادلات ممنوعه انجام مبادلات زیر در سامانه پرداخت امن پاسارگاد ممنوع است و تراکنش‌های مربوط به این مبادلات از خدمات سامانه محروم‌ خواهند بود: 1. مبادلات مربوط به فروش اجناسی که متعلق به فروشنده نیستند یا فروشنده مجاز به فروش آن‌ها نیست؛2. مبادلاتی که متضمن نقض حقوق مالکیت فکری کالاهایی است که دارای چنین حقوقی هستند؛3. مبادلاتی که اطلاعات شخصی افراد دیگر را به طور غیرقانونی فاش می‌کند؛4. مبادلات مربوط به شرکت‌های هرمی، برنامه‌های شبکه‌ای و برنامه‌های بازاریابی چندسطحی؛5. قمار و شرط‌بندی و سایر فعالیت‌هایی که با دریافت مبلغی برای شرکت در مسابقه جایزه می‌دهند؛6. مبادلاتی که افراد مختلف بدان وسیله به نمایندگی از طرف فروشندگان وجوه را دریافت و جمع‌آوری می‌کنند.
    3- کالاهای غیرمجاز انجام مبادلاتی که مستقیم یا غیرمستقیم به منظور داد و ستد یکی از کالاهای زیر باشد در سامانه پرداخت امن پاسارگاد ممنوع است و تراکنش‌های مربوط به این مبادلات از حمایت‌های سامانه محروم‌ خواهند بودند: 1. اموال غیرمنقول؛2. اوراق قرضه، اوراق بهادار و اسناد تجاری؛3. کارت‌های بخت‌آزمایی، قمار و شرط‌بندی؛4. طلا، جواهرات و سایر فلزات و سنگ‌های گران‌بها؛5. حیوانات خانگی، اهلی یا وحشی؛6. داروها و اجناسی که مصارف درمانی خاص دارند؛7. سیگار و سایر مواد دخانی؛8. مواد مخدر و روان‌گردان؛9. مشروبات الکلی و نوشیدنی‌های سکرآور؛10. انواع سلاح‌های گرم و سرد؛11. کالاهایی که مبادله آنها دارای مقررات و نظامات خاص است؛12. کالاهایی که برای مصرف‌کننده خطر جدی در پی دارد؛13. کالاهایی که مبادله آنها طبق قانون ممنوع است؛14. کالاهایی که مبادله آنها مغایر با آداب اسلامی است؛15. کالاهایی که انجام فعالیت‌های غیرقانونی را به نحوی تشویق یا تسهیل می‌کنند؛16. کالاهای قاچاق؛17. کالاهای به‌دست‌آمده از ارتکاب جرم یا نقض مقررات كشوري و لشكري.
    ماده 13: مسئولیت کاربران و اقدامات پرداخت امن پاسارگاد 1- مسئولیت کاربران هر كاربري مسئول جبران خساراتی است که در نتیجه‌ی نقض این قرارداد، به سامانه پرداخت امن پاسارگاد یا سایر کاربران یا اشخاص ثالث وارد می‌کند. 2- مسئولیت رسیدگی به شکایات خریداران اگر سامانه پرداخت امن پاسارگاد، پس از شکایت كاربر تشخیص دهد که حق با وي نیست، كاربر بایستي مسئولیت این کار را پذيرفته و هزینه‌‏هاي لازم را بپردازد. ممکن است هرگونه اقدام مالي و غيرمالي كه توسط سامانه مقتضي تشخيص داده مي‏شود، صورت بگيرد. 3- توقف موقت انجام تراکنش‌های مورد اختلاف اگر نسبت به یک تراکنش شکایتی مطرح شود، سامانه انجام تراکنش را تا حصول نتیجه قطعی به تعویق می‌اندازد. اگر حکم به نفع دریافت‌کننده صادر شود یا تراکنش به دلیل حمایت سامانه از فروشندگان صحیح تشخیص داده شود، مبلغ برداشت‌شده به آن کاربر داده خواهد شد. اما اگر حکم به نفع پرداخت‌کننده صادر شود یا تراکنش به دلیل حمایت سامانه از خریداران صحیح تشخیص داده شود، مبلغ برداشت‌شده به پرداخت‌کننده باز گرداننده مي‏شود. 4- بازپرداخت بدهی‌ها اگر كاربر به سامانه بدهکار شود، سامانه می‌تواند فورا اقدامات لازم را جهت وصول طلب انجام دهد. كاربران موظفند نهايت سعي خود را جهت تسهيل و تسريع اين امر به كار بندند. اگر موجودی كاربر کافی نباشد، با کسری موجودی مواجه شده و باید سریعا آن را جبران کنند. در غیر این صورت سامانه پرداخت امن پاسارگاد می‌تواند برای دریافت این بدهی از طرق دیگري كه مناسب تشخيص مي‏دهد، اقدام کند. 5- اقدامات و اختیارات سامانه اگر بر اساس دلایل و شواهد قطعی مشخص گردد که کاربر در فعالیت‌ها و مبادلات ممنوعه دخالت داشته‌است یا موضوع تراکنش یکی از کالاهای غیرمجاز می‏باشد، ممکن است ترتیباتی اتخاذ شود تا از ورود ضرر به کاربران، اشخاص ثالث و سامانه جلوگیری شود. اقدامات احتمالی شامل موارد زیر خواهد بود: 1. توقف انجام تراکنش‌ها، تعلیق یا ایجاد محدودیت در دسترسی کاربر به خدمات و یا لغو عضویت؛2. اطلاع به مشتریان، بانک و سایر کاربران در مورد فعالیت‌های کاربر خاطی؛3. اصلاح اطلاعات نادرستی که به سامانه داده‌ شده است؛4. امتناع از ارائه‌ی خدمات آتی؛5. تعقیب و پی‏گرد قانونی.
    سامانه این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که به تشخیص خود و با اطلاع قبلی به این قرارداد خاتمه دهد یا دسترسی کاربر به سایت یا خدمات پرداخت امن پاسارگاد را قطع کند. 6- قطع خدمات و یا محدودیت دسترسی به صفحه کاربری در صورتی که ارائه خدمات به کاربر قطع یا محدود گردد، و یا عضویت او لغو شود، مراتب به وی ابلاغ خواهد شد. در این موارد کاربر می‌تواند تقاضای رفع این محدودیت‏ها را مطرح کند. تصمیم‏گیری نهایی در این خصوص با سامانه خواهد بود. 7- نقض شرایط استفاده از خدمات اینترنتی اگر کاربر شرایط استفاده از خدمات پرداخت امن پاسارگاد را نقض کند، سامانه می‌تواند از طرق قانونی خسارات وارد شده را مطالبه نماید. ماده 14: حمایت از فروشندگان 1- شرایط مورد حمایت سامانه سامانه پرداخت امن پاسارگاد در برابر طرح شکایت و درخواست بازگرداندن وجه به دلیل عدم دریافت کالا نسبت به همه تراکنش‌ها، با در نظر گرفتن شرایط، از فروشندگان حمایت می‌کند. 2- حدود و میزان حمایت سامانه سامانه پرداخت امن پاسارگاد از کل مبلغ تراکنش‌های ثبت‌شده به نام فروشنده حمایت می‌کند. در این مورد محدودیتی از نظر تعداد تراکنش‌ها وجود ندارد. 3- شرایط لازم برای حمایت فروشنده باید واجد تمامی شرایط زیر باشد تا مشمول حمایت‌های سامانه قرار گیرد: - کالا را در مدت زمان تعيين شده، به نشانی که هنگام ثبت تراکنش در سامانه ثبت شده است، ارسال کرده باشد؛
    - مدارک مورد نیاز سامانه را در مهلت مقرر ارائه کند؛
    - کالای موضوع معامله مادی و ملموس باشد به گونه‌ای که قابل ارسال تلقی شود. اگر نوع شکایت عدم دریافت کالا باشد، وجود شرایط زیر نیز لازم است: - فروشنده باید تحویل کالا را ثابت نماید؛
    - در صورتی که زمان تحويل کالا به نحوي تعيين نشده و يا در فاکتور فروش درج نگرديده باشد، فروشنده بایستی ظرف 7 روز از زمان تأیید تراکنش توسط سامانه، کالا را به دست خريدار برساند. اگر پرداخت پول برای پیش خرید یا بیعانه باشد، فروشنده باید تا سررسید معین شده کالا را تحويل دهد. 4- اثبات ارسال کالا ارسال کالا با ارائه سند تحویل کالا به متصدی حمل و نقل که دارای مفاد زیر باشد اثبات می‌گردد: - تعداد و مشخصات کالا؛
    - تاریخ ارسال کالا؛
    - نشانی گیرنده. 5- اثبات تحویل کالا تحویل کالا با ارائه سند تحویل کالا که شامل موارد زیر باشد اثبات می‌گردد: - شماره تراکنش؛
    - تعداد و مشخصات کالا؛
    - تاریخ تحویل کالا؛
    - نشانی گیرنده؛
    - درج کد رسید کالا در سند تحویل کالا؛
    - و امضای گیرنده کالا مبنی بر دریافت کالا. 6- مثال‏هایی از مواردی که مشمول حمایت سامانه پرداخت امن پاسارگاد نیستند - معاملات مربوط به خدمات و کالاهای غیرمادی و غیرملموس.
    - معاملات مربوط به کالاهای غیرمجاز. ماده 15: برداشت غیرمجاز 1- حمایت كامل در قبال برداشت غیرمجاز سامانه در قبال کل مبلغ برداشت‌های غیرمجاز از کاربر حمایت خواهد کرد. 2- برداشت‌های غیرمجاز برداشت غیرمجاز موردی است که به دلیل یک مشکل فنی یا اجرایی پولی از حساب کاربر برداشت شود یا به آن واریز گردد. مانند این که کاربر یک بار پول ارسال کند ولی دو بار از حساب وی کسر شود. هر یک از کاربران بایستی مرتبا گردش حساب خود را بررسی کرده اطمینان حاصل کند که برداشتی بدون اجازه وی انجام نشده است. سامانه نیز به ازای هر برداشت یا پرداخت، یک نامه الکترونیکی برای کاربر ارسال می‌کند تا از آن آگاه شود. 3- شرایط حمایت برای این که کاربران مورد حمایت كامل سامانه قرار بگیرند باید ظرف 4 روز از زماني كه از برداشت غير مجاز آگاه مي‏شوند، سامانه را مطّلع سازند. مهلت مذكور در هيچ فرضي از 25 روز تجاوز نخواهد كرد. در غیر این صورت کاربران مسئول معامله شناخته خواهند شد. اگر به دلیل عذر موجهی مانند بستری بودن در بیمارستان، امکان اطلاع رسانی به موقع وجود نداشته باشد، براي برخورداري از حمايت سامانه باید ظرف 5 روز از رفع مانع این کار انجام شود. برداشت‌های غیرمجاز از سامانه پرداخت امن پاسارگاد را می‌توان از طرق زیر گزارش داد: - اطلاع رساني به سامانه داوری پرداخت امن پاسارگاد؛ یا
    - مکاتبه با سامانه از طريق اين نشاني: تهران- ميدان نياوران- خيابان نياوران- بين قنات و عبدالهي- ساختمان بانک پاسارگاد شعبه باهنر (شماره 31)- طبقه دوم- سامانه پرداخت امن پاسارگاد و یا
    - تماس با این شماره: 4-26111792 (021) مواردی که باید به سامانه گزارش داد عبارت است از: - مشخصات کاربری و نشانی پست الکترونیکی‌؛ و
    - تعیین تراکنش غیرمجاز؛
    - و این که چرا کاربر معتقد به غیر مجاز بودن این برداشت است. اگر کاربری متوجه انجام معامله، ثبت تراکنش یا برداشت غیرمجاز شد، یا در وضعیتی قرار گرفت که محرمانه‌بودن رمز عبورش به خطر افتاد یا فاش شد، یا کارت خریدش مفقود گشت یا ***یده شد، باید مراتب را فوراً اطلاع دهد. ممكن است از کاربر درخواست شود تا شکایت خود را ظرف 10 روز کاری تسلیم کند. ضروری است که فرم گواهی مربوطه کامل و از طریق اینترنت یا پست به سامانه ارسال شود. ماده 16: حمایت از خریداران 1- مشکلات مورد حمایت سامانه پرداخت امن پاسارگاد در صورت مواجهه کاربران با یکی از مشکلات زیر به آن‏ها کمک خواهد کرد: - در صورتی که کالا به دست خریداران نرسد؛
    - در صورتی که برداشت غیرمجاز از حساب کاربران صورت گرفته باشد. اگر مشکل مربوط به معامله‌ای باشد که کاربر اجازه‌ی آن را نداده‌است، بایستی با مرکز امنیت پرداخت امن پاسارگاد ارتباط برقرار شود. 2- میزان حمایت از خریداران اگر کاربر واجد شرایط حمایت از خریداران باشد، پیغام "با پرداخت امن پاسارگاد خرید کنید تا خرید شما تضمین شود" را مشاهده خواهد کرد و اگر سامانه ادعای وی را مقرون به صحت تشخیص دهد، تمام مبلغ برداشت‌شده را به کاربر پس خواهد داد. در هر حال و در تمامي موارد، چنانچه فروشنده‏اي خريداران خويش را از حمايت‏هاي بيشتر از آنچه به موجب اين قرارداد مقرر گشته است برخوردار نمايد، حقوق خريداران در اين گونه موارد محدود به مندرجات اين قرارداد نخواهد بود. 3- بازگرداندن وجه در صورتي كه كالاي خريداري شده، ظرف مدتي كه هنگام سفارش در فاكتور فروش معين مي‏شود به دست خريدار نرسد، سامانه پرداخت امن پاسارگاد وجه كسر شده بابت اين معامله را به حساب وي باز خواهد گرداند. براي آنكه خريدار از اين امتياز بهره‏مند گردد مي‏بايست در مهلتي که براي شکايت در اختيار او گذاشته مي‏شود و در حالت پيش فرض 3 روز پس از زمان انقضاي مهلت تحويلي است كه در فاكتور درج مي‏شود، به قسمت مربوطه در سايت رفته و عدم دريافت كالا را گزارش كند. در غير اين صورت وجه مربوطه به حساب فروشنده واريز مي‏گردد. بديهي است فرضي كه در آن خريدار، در محل تعيين شده جهت تحويل كالا حضور نداشته است، موضوعاً از شمول اين بند خارج مي‏باشد و مسئوليت عدم دريافت كالا با خريدار است. 4- عدم دريافت كالا خريدار مي‏تواند از دريافت كالايي كه مطابق با سفارش او نيست و يا معيوب است، خودداري كند و در اين فرض فروشنده نمي‏تواند صرفا به استناد ارسال كالا براي خريدار مدعي حقي گردد. اما چنانچه خريدار علي رغم مشاهده‏ي عدم مطابقت و يا وجود عيب در كالاي ارسال شده، آن را دريافت نمايد، حق اعتراض خود نسبت به اين امر را از دست مي‏دهد. حسب مورد، ساير حمايت‏هاي قانوني كه به جهت حفظ حقوق خريداران وضع گشته‏اند، اعمال خواهند شد. بديهي است در صورت بروز هرگونه اختلاف ميان طرفين، سامانه همكاري خود را جهت حل و فصل اختلاف مبذول خواهد داشت. 5- حل اختلافات در صورت بروز اختلاف با فروشنده و عدم نتيجه بخش بودن مصالحه يا سازش، مي‏توان به سامانه داوری پرداخت امن پاسارگاد رجوع و مطابق دستوالعمل پیش‏بینی شده عمل کرد. 6- موارد استثناء مواردی که مطابق این قرارداد مصداق فعالیت‌ها، مبادلات و کالاهای ممنوعه باشند در شمول حمایت‌های سامانه قرار نخواهند گرفت. 7- ممنوعیت گرفتن خسارت مجدد اگر بابت یک خرید، پول خریدار تماما از فروشنده اخذ شده یا به شکل دیگری شکایت مطرح شده باشد، خریدار دیگر مجاز نیست بابت همان خرید در سامانه پرداخت امن پاسارگاد طرح شکایت کند. ماده ۱7: اختلاف با سامانه پرداخت امن پاسارگاد 1- ارتباط با خود سامانه اگر کاربری با مشكل روبرو شود و سامانه پرداخت امن پاسارگاد را در بروز آن مقصر بداند، لازم است ابتدا موضوع را با خود سامانه در میان گذاشته تا با مذاکره و رسیدگی دقیق‌تر مساله رفع شود. اگر مساله به این طریق حل نشد، رسیدگی به آن برعهده داور خواهد بود. 2- داوری رسیدگی و داوری در مورد اختلافات ناشی از این قرارداد یا ناشی از عضویت در سامانه پرداخت امن پاسارگاد بر عهده سامانه داوري پاپ خواهد بود. نحوه‏ي رسيدگي به اختلاف، ابلاغ، تعرفه‏ي داوري و ساير مسائل مربوط به آن، مطابق با "آيين‏نامه‏ي داوري سامانه پرداخت امن پاسارگاد" مي‏باشد. 3- قانون حاکم قانون حاکم بر این قرارداد کلیه‏ی قوانین و مقررات کشور جمهوری اسلامی ایران می‏باشد. 4- دعوای واهی اگر ثابت شود که دعوای مطرح‌شده از طرف کاربر واهی بوده است، کاربر موظف است خسارات وارد شده به سامانه پرداخت امن پاسارگاد را مطابق نظر داور رسیدگی‌کننده به آن بپردازد. 5- عدم اسقاط حق عدم تعقیب یا چشم‌پوشی سامانه از نقض برخی تعهدات توسط کاربران به معنای اسقاط حق رسیدگی و تعقیب این تخلفات نیست و در آینده می‌توان این تخلفات را تحت تعقیب قانونی قرار داد. بنابراين، طرح ادّعاي مرور زمان از سوي كاربر به هيچ وجه مسموع نيست. 6- شرط عدم مسئولیت سامانه، شرکت نوپاد و هیچ یک از ارگان‏های اصلی یا فرعی آن در هیچ صورت مسئول خسارات اتفاقی، غیرقابل‌پیش‌بینی، تبعی و عدم‌النفع نیست. مسئولیت سامانه پرداخت امن پاسارگاد، شرکت نوپاد و کارکنانآنمحدود به خسارات مستقیم و بلاواسطه است که با اثبات تقصیر سامانه به کاربران یا اشخاص ثالث وارد شده است. در صورتي كه ثابت شود ورود خسارت در نتيجه اهمال، تقصير و يا نقض تعهدات قانوني يا قراردادي كاربر بوده است، سامانه و شرکت نوپاد مسئول پرداخت هيچ خسارتي نخواهند بود. همچنين در صورتي كه احراز گردد وقوع حالت فورس ماژور يا قوه قهريه باعث ايجاد خسارت گرديده است، سامانه و شرکت از مسئوليت برئ خواهند بود. به علاوه بديهي است كه اگر کاربر با یکی دیگر از کاربران اختلاف پیدا کند، سامانه، شرکت و کارکنان‌اش در برابر هیچ ادعا، شکایت و يا خسارتی مسئول نیستند. 7- عدم تضمین سامانهخدمات خود را تنها طبق شروطی که در این قرارداد بیان شده است ارائه می‌کند و هیچ تضمین دیگری نداده و هیچ شرط دیگری نمی‏پذیرد. سامانه هیچ نظارتی بر کالاها و خدمات ارائه‌شده ندارد و تضمین نمی‌کند که طرف مقابل معامله را کامل انجام خواهد داد یا اجازه و اختیار چنین کاری را دارد. سامانه کارکرد بی‌نقص و دسترسی پیوسته به خدمات این سایت را تضمین نمی‌کند چرا که عوامل بسیاری در این موضوع دخیل هستند و بر تمامی آن‏ها امکان اعمال کنترل وجود ندارد. با این حال، سامانه نهایت تلاش خود را برای ارائه‌ی خدمات بهتر و به‌موقع به کار خواهد بست. 8- اطلاعات خرید سامانه پرداخت امن پاسارگاد اطلاعات خرید سامانه پرداخت امن پاسارگادبخشی از سایت است که کاربر می‏تواند از طریق آن مشخصات فروشندگان و محصولات ارائه‌شده را جست‌وجو کند. سامانه توضیحات محصولات، قیمت آن‌ها و آمار مربوط به فروشندگان یا سایر موارد را تأیید نمی‌کند. همچنین ادعا نمی‌کند که نتایج جست‌وجو لزوما کامل، دقیق، قابل‌اعتماد و به‌روز باشد. این خدمت برای آگاهی بیشتر و کمک به خریداران طراحی شده و به معنای تایید یا تضمین کالاها و خدمات و فروشندگان نیست. 9- اجازه استفاده از خدمات پرداخت امن پاسارگاد با تایید این قرارداد، سامانه به کاربر این امکان را می‌دهد که در آن عضو شده و از خدمات پرداخت امن پاسارگاد استفاده کند. در غیر این صورت مجاز به استفاده از خدمات پرداخت امن پاسارگاد نبوده و هرگونه دسترسی یا استفاده به معنای تجاوز به حقوق سامانه پرداخت امن پاسارگاد بودهو قابل تعقیب خواهد بود. 10- جبران خسارت کاربر متعهد می‏گردد که خساراتی را که اشخاص ثالث به واسطه‌ی تخلف او از مفاد این قرارداد به سامانه وارد کرده‌اند و نیز خسارات ناشی از استفاده نادرست از خدمات پرداخت امن پاسارگاد را جبران نماید. 11- انتقال حق اگر سامانه پرداخت امن پاسارگاد در شکایت کاربر از دریافت‌کننده‌ی وجه، کاربر را ذی‌حق تشخیص دهد و متعهد شود معادل آن پول را به وی بپردازد، اجرای حقوق از دست رفته در این مورد به سامانه واگذار گردیده و سامانه می‌تواند اقدامات لازم برای انجام این پرداخت را به عمل آورد. 12- نمایندگی‌ها در استان‌ها نمايندگي‏هاي سامانه‏ی پرداخت امن پاسارگاد در ساير استان‏ها متعاقباً اعلام مي‏گردد. 13- پس از خاتمه قرارداد این قرارداد یک توافق‌نامه کامل میان کاربران و سامانه پرداخت امن پاسارگاد در حوزه‏ی خدمات پرداخت امن پاسارگاد می‏باشد. شروط مذکور در موادی که مربوط به زمان پس از ختم قرارداد بوده یا پس از خاتمه قرارداد هم موضوعیت خود را حفظ می‌کنند، حتی پس از خاتمه قرارداد معتبر هستند. اگر برخی از مفاد این قرارداد بی‌اعتبار تشخیص داده شود، سایر مواد به قوت خود باقی مانده و باید از آن‌ها تبعیت شود.
    --------------------------------------------------------------------

    و سپس

    1. به عنوان پذيرنده جديد يك حساب كاربري براي فروشگاه خود بسازيد. توجه داشته باشيد آدرس اي ميل وارد شده، به عنوان نام كاربري شما استفاده خواهد شد.

    2. پس از ايجاد حساب كاربري و ورود به سامانه، بايد اقدام به ارائه درخواست پذيرندگي كنيد. براي ارائه درخواست پذيرندگي، نياز است كه مشخصات و اطلاعات تماس خود را در سامانه ثبت كنيد. براي اين كار از منوي حساب كاربري و در قسمت مشخصات كاربر، اطلاعات مربوط به فروشگاه، و همچنين در قسمت اطلاعات تماس، موارد مورد نياز را تكميل كنيد.

    3. اكنون مي توانيد اقدام به ارائه درخواست پذيرندگي كنيد. براي اين منظور از منوي وضعيت ثبت نام، گزينه وضعيت درخواست پذيرندگي را انتخاب كنيد. در اين صفحه مراحل عضويت در سامانه و همچنين وضعيت ثبت نام شما نمايش داده شده است. براي انجام مرحله اول كافيست بر روي گزينه ارائه درخواست پذيرندگي كليك كنيد.

    پس از ارائه درخواست، وضعيت درخواست پذيرندگي شما به روز شده و سامانه يك شماره پرونده به شما اختصاص مي دهد كه براي پيگيري هاي بعدي مي توانيد از آن استفاده كنيد.

    4. همكاران ما فروشگاه شما را بررسي مي كنند و در صورت تاييد، مهلتي براي ارسال مدارك توسط شما، مقرر مي كنند. شما مي توانيد از طريق صفحه وضعيت درخواست پذيرندگي، از وضعيت پيشرفت درخواست خود مطلع شويد. 5. مرحله دوم، ارسال مدارك است. شما بايد مدارك مورد نياز براي ما ارسال كنيد. براي اين منظور مي توانيد از طريق يكي از روش هاي زير اقدام كنيد: - ارسال به آدرس پستي تهران، ميدان نياوران، ابتداي خيابان باهنر، طبقه فوقاني بانك پاسارگاد (شعبه باهنر)- ارسال (فكس) به شماره 26111808- اي ميل به آدرس docs@paypaad.ir

    6. مدارك شما توسط همكاران ما بررسي مي شوند و پس از امضاي قرارداد توسط شركت نوپاد، مشخصات پذيرنده براي شما توليد، و وضعيت ثبت نام شما به روز مي شود.

    7. در مرحله سوم شما بايد مشخصات پذيرندگي خود را از سامانه دريافت كنيد. براي اين كار مي توانيد بر روي لينك "دريافت مشخصات پذيرنده" كليك كنيد و يا از منوي مشخصات فني اتصال گزينه مشخصات فني را انتخاب نماييد. مشخصات پذيرندگي شما شامل كد پذيرندگي و همچنين كليد خصوصي (private key) مربوط به پذيرنده شما مي باشد.

    8. براي اتصال وب سايت خود به سامانه نياز به تعريف حداقل يك ترمينال در سامانه داريد. براي اين كار از منوي مشخصات فني اتصال گزينه مدريت ترمينال ها را انتخاب كنيد. يك ترمينال جديد ايجاد كنيد و مشخصات فني وب سايت خود را در آن وارد كنيد.

    پس از كليك بر روي گزينه افزودن، ترمينال جديد ايجاد شده، و يك كد ترمينال به آن اختصاص داده مي شود. كد ترمينال در مرحله اتصال فني وب سايت شما به سامانه مورد نياز است. امكان ايجاد چند ترمينال در سامانه به اين معني است كه شما مي توانيد چندين وب سايت فروشگاهي خود را به يك حساب كاربري پرداخت امن متصل كنيد!

    9. اكنون تنها كار باقيمانده جهت استفاده از سامانه پرداخت امن پاسارگاد، اتصال فني وب سايت فروشگاهي شما به سامانه است. دقت نماييد كه براي اتصال فني داشتن موارد زير الزامي است: كد پذيرندگي، كليد خصوصي، كد ترمينال. 10. براي اتصال فني به سامانه پرداخت امن پاسارگاد اگر: آشنا به يكي از زبان هاي برنامه نويسي تحت وب هستيد: مي توانيد با مطالعه راهنماي فني اتصال به سامانه پرداخت امن پاسارگاد و استفاده از ابزارهاي ارائه شده براي زبان هاي برنامه نويسي مختلف، و همچنين راهنماي گام به گام اتصال به سامانه، تغييرات لازم را جهت اتصال به سامانه اعمال كنيد. از فروشگاه ساز استفاده مي كنيد: در اينصورت مي توانيد از ارائه دهنده سرويس فروشگاه ساز خود، ماژول پرداخت امن پاسارگاد را درخواست كنيد. اگر به هر دليلي براي اتصال فني به سامانه پرداخت امن پاسارگاد با مشكل مواجه هستيد، از طريق آدرس info@paypaad.ir با ما مكاتبه كنيد. كارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.




  9. تعداد تشکر ها ازmersad-mr به دلیل پست مفید


  10. #5
    عضو جدید r.sharifi آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    نوشته ها
    34
    تشکر تشکر کرده 
    5
    تشکر تشکر شده 
    51
    تشکر شده در
    47 پست

    پیش فرض پاسخ : راهنمايي درباره گرفتن درگاه مستقيم از بانك هاي ملت-سامان-پاسارگاد

    شما چرا به خودتون زحمت میدین ؟
    خوب توی سایت بانک اینهارو کاملا توضیح داده

  11. #6
    عضو جدید mad-adwords آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2011
    محل سکونت
    اهواز - امارات
    نوشته ها
    84
    تشکر تشکر کرده 
    19
    تشکر تشکر شده 
    119
    تشکر شده در
    94 پست

    پیش فرض پاسخ : راهنمايي درباره گرفتن درگاه مستقيم از بانك هاي ملت-سامان-پاسارگاد

    عزیز به تاریخ تایپک یه نگاهی بندازید ا ز مدیر ان انجمن درخواست بستن تاپیک داریم

  12. تعداد تشکر ها از mad-adwords به دلیل پست مفید


  13. #7
    عضو جدید yaalim آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2013
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    33
    تشکر تشکر کرده 
    7
    تشکر تشکر شده 
    35
    تشکر شده در
    33 پست

    پیش فرض پاسخ : راهنمايي درباره گرفتن درگاه مستقيم از بانك هاي ملت-سامان-پاسارگاد

    ممنون خيلي خوب بود استفاده كرديم
    فروش انواع سرور : ویندوز/ لینوکس / میکروتیک
    آپتایم 99% ، گارانتی پورت ، پشتیبانی 24 ساعته
    سایت فروش : لیتسر سرور


  14. #8
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    نوشته ها
    5
    تشکر تشکر کرده 
    3
    تشکر تشکر شده 
    4
    تشکر شده در
    4 پست

    پیش فرض پاسخ : راهنمايي درباره گرفتن درگاه مستقيم از بانك هاي ملت-سامان-پاسارگاد

    فرمت بانک ها تغییر کرده هست برای بانک ملت میتوانید از لینک زیر استفاده کنید. بعد از ثبت نام برای شما ایمیل ارسال میشود و درخواست مدارک رو میدهند.

    http://www.behpardakht.com/resources...istration.html
    سایت ساز کاج یکی از بهترین سایت ساز های ایرانی

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 27
    آخرين نوشته: July 1st, 2017, 01:01
  2. ديكد كردن بسته جوملايي
    توسط aminamin در انجمن Joomla-Mambo
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: July 31st, 2014, 15:49
  3. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: June 10th, 2012, 11:12
  4. راهنمايي جهت ريموت دسكتاپ با استفاده از adsl
    توسط mohammad6717 در انجمن شبکه های ویندوزی
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: December 27th, 2010, 20:31

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •