نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: آفر اختصاصی ویژه - 1g ssd - cloudinux + دامنه رایگان . سالانه25 هزار تومان

  1. #1
    عضو انجمن ITarashe آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2016
    محل سکونت
    Tehran,IR
    نوشته ها
    166
    تشکر تشکر کرده 
    19
    تشکر تشکر شده 
    174
    تشکر شده در
    124 پست

    36 آفر اختصاصی ویژه - 1g ssd - cloudinux + دامنه رایگان . سالانه25 هزار تومان






    با سلام و احترام
    خدمت کاربران و همکاران گرامی



    با توجه به فرا رسیدن سالگرد تاسیس آی تراشه و استقبال خوب مشتریان از طرح های تخفیفی برای جشن سالگرد ؛ در نظر گرفتیم تا یکی از سرویس های هاست اشتراکی پرسرعت(SSD) را با تخفیف بالای 50% به همراه یک دامنه رایگان تقدیم کاربران و همکاران گرامی کنیم .

    سرویس SH-DA-SSD-3 سرویسی می باشد که تخفیف و دامنه رایگان بر روی آن لحاظ شده و با کد تخفیف اختصاصی که فقط در این آفر موجود است میتوانید این سرویس را با 50% تخفیف به قیمت25.000 تومان بصورت سالانه خریداری کنید .

    مشخصات سرویس :

    plans.jpg

    +SSL : توجه داشته باشید بر روی همه سرویس های هاستینگ اشتراکی آی تراشه SNI فعال بوده و SSL رایگان مادام العمر ( اتوماتیک آپدیت ) ارایه می شود .(حتی دومین IR)

    +Domain: ثبت یکساله یک دامنه ir رایگان به همراه سرویس!!! با این حال میتوانید از دومین(ها) که قبلا ثبت کرده اید استفاده کنید و یا دامنه ای جدید(بغیر از ir) سفارش دهید .

    +Mail And Spam : با وجود کانفیگ صحیح سرویس های ایمیل و فعال بودن Domain Key , DMARC , و لیست نبودن ای پی های سرور در لیست های سیاه RBL مشکل اسپم شدن ایمیل نخواهید داشت . (محدودیت ارسال در روز بطور معمول و معقول همه هاستینگ ها برای جلوگیری و مبارزه با اسپم وجود دارد .)

    +Backup : تمامی سرویس ها روزانه (هر روز) / روزهای هفته (تمام روزهای هفته تا اخرین روز) / هفتگی(هر هفته) / ماهانه (هر ماه)/ سالانه (هر سال) بصورت فول / فقط ایمیل ها/ فقط دیتابیس ها / فقط فایل ها / ... بک آپ گیری می شوند و هر لحظه که کاربر درخواست کند لینک بک آپ یا یوزر ftp مختص به سرور بک آپ مشتری در اختیار او قرار میگیرد . در صورت درخواست مشتری بک آپ روزانه/ماهانه/هفتگی/سالانه/دیتابیس/... هاست بصورت SHARE شده در گوگل درایو / OneDrive / Dropbox , ...در دست وی قرار خواهد گرفت !

    CP : کنترل پنل هاست های اشتراکی آی تراشه آخرین نسخه دایرکت ادمین محبوب با قالب Capri می باشد . ضمنا قالب evoluion هم نصب و فعال می باشد . کاربران میتوانند انتخاب نمایند.


    نمونه کنترل پنل دایرکت ادمین - قالب capri

    Cloud : به منظور حفظ منابع اختصاصی هر کاربر و جلوگیری از صدمه رساندن سایر کاربران پرمصرف به مشتریان دیگر از تکنولوژی توزیع منابع CloudLinux و CageFS (جهت امنیت و ایزوله سازی اکانت ها و جلوگیری 100% از سیملینک) استفاده شده است و هر کس همانند VPS منابع اختصاصی خود را در سرویس هاست خود دارد . (RAM , CPU , I/O , EP)

    DNS : در صورت تمایل مشتری امکان ارایه دی ان اس اختصاصی (حتی بدون ای پی اضافی / اختصاصی ) بدون هیچ مشکلی وجود دارد . ضمنا در صورت تمایل مشتری DNS سیستم دامنه ایشان بصورت رایگان توسط سرویس های Cloud همیشه در دسترس میزبانی خواهد شد . Always Online/Anti Flood

    Location : تمامی سرویس های هاستینگ آی تراشه (سرور لینوکس 1 تا 4) در EU و پخش در دیتاسنتر های OVH در سرتاسر EU هستند . ( EU بخاطر نزدیک تر بودن به ایران / کاهش پینگ / ...)

    WebServer : وب سرور تمامی سرویس ها آخرین نسخه Nginx می باشد که برای حل مشکل htaccess با Apache 2.4 بصورت reverse پ.راکسی کانفیگ شده است . (تمامی قابلیت های apache اعم از htaccess و سایر مد ها ولی با پرفورمنس وب سرور قدرتمند NGINX !)

    Security : آخرین نسخه همیشه در حال آپدیت آنتی ویروس ClamAV , آنتی شلر CXS , فایروال سخت افزاری خود سرور اختصاصی CISCO ASA و فایروایل های نرم افزار APF+CSF و روتکیت فایندر و سایر انتی شلرها مانند Maldnet بر روی سرور نصب و فعال می باشند . لازم به توضیح است که لیست فانکشن های php غیرفعال شده ( disable_function ) در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت و در صورت نیاز به یکی از فانکشن های غیرفعال شده بدون هیچ مشکلی برای وی فانکشن مربوطه فعال خواهد شد .

    CONFIG : هر کدام از سرورهای اختصاصی هاستینگ از پردازنده های نسل Xeon شرکت اینتل با فرکانس های بالای 3.0+ گیگاهرتز استفاده می کنند. هارد ها SSD و RAM سرورها 32+/64+ با بالاترین BUS ممکن سازگار با مدل MAIN که اغلب Supermicro یا HP هستند . پورت شبکه سرورها اوپتیکال فایبر هست ولی بصورت اختصاصی 1Gbps هر سرور آپ لینک دارد . ( بصورت اشتراکی برای تمام کاربران هاستینگ )

    PHP: با استفاده از تکنولوژی Cloudlinux و سیستم altphp امکان استفاده از نسخه های 4.4 تا 7.1 php به راحتی و با فشردن یک دکمه امکان پذیر است .

    Restore : انتقال هاست در صورت تمایل مشتری بصورت رایگان انجام می شود.

    نماد اعتماد : نماد اعتماد وزارت صنعت و معدن ( ENAMAD ) دریافت نشده است . ضمانت خرید شما زرین پال است .
    پ.ن: *[شخصا ضمانت و اسودگی خیال در خرید و سریعتر بودن روند شکایت و بازپس گرفتن وجه توسط زرین پال را بیشتر قبول دارم تا پر کردن چند فرم و کمی نامه نگاری و گرفتن ENAMAD.
    در حال حاضر تقریبا همه وب سایت ها ENAMAD دارند و این به معنی قابل اعتماد بودن 100% کسب و کار اصلا نیست. ]




    پشتیبانی : بصورت 24 ساعته(100% REAL) از طریق Email(24h) , Ticket(24h) , Call(9-6h) , Telegram(24h), BOT(24h) , WhatsApp(10-5) , Skype
    [پاسخ دهی تیکت زیر 15 دقیقه] - امکان ارسال تیکت از داخل ایمیل / پاسخ به تیکت از داخل ایمیل / Ticket Importing


    مدت زمان آفر : از لحظه پست شدن این تاپیک در وب هاستینگ تاک به مدت 1 ماه این آفر(کد تخفیف) معتبر می باشد و پس از یکماه بصورت خودکار آفر بسته خواهد شد .



    ** تحویل : بلافاصله پس از پرداخت اطلاعات اکانت برایتان ایمیل شده و سرویس فعال می گردد . توجه داشته باشید در صورتی که دامنه ir به همراه سرویس تهیه نمودید حداقل 24 ساعت برای ثبت نهایی و تایید دامنه از سمت IRNIC و آپدیت شدن DNS های دامنه صبر نمایید.


    کد تخفیف :
    A5MQ9XQNGH


    ویرایش توسط ITarashe : July 3rd, 2018 در ساعت 12:28


  2. # ADS




     

  3. #2
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    نوشته ها
    45
    تشکر تشکر کرده 
    85
    تشکر تشکر شده 
    35
    تشکر شده در
    25 پست

    پیش فرض پاسخ : آفر اختصاصی ویژه - 1g ssd - cloudinux + دامنه رایگان . سالانه25 هزار تومان

    سلام و خسته نباشید. لطفا یک آدرس آی پی از سرویسی که ارائه می دهید و یک نمونه سایت که روی همین سرور ها هست لطف کنید. با تشکر

  4. #3
    عضو انجمن ITarashe آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2016
    محل سکونت
    Tehran,IR
    نوشته ها
    166
    تشکر تشکر کرده 
    19
    تشکر تشکر شده 
    174
    تشکر شده در
    124 پست

    پیش فرض پاسخ : آفر اختصاصی ویژه - 1g ssd - cloudinux + دامنه رایگان . سالانه25 هزار تومان

    با سلام . احترام
    نمونه ای پی :
    167.114.85.70
    142.44.198.167
    نمونه سایت هم که : Itarashe.ir


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: June 17th, 2017, 20:44
  2. پاسخ ها: 70
    آخرين نوشته: February 7th, 2014, 14:47
  3. پاسخ ها: 51
    آخرين نوشته: August 24th, 2013, 00:26
  4. پاسخ ها: 217
    آخرين نوشته: June 13th, 2013, 11:04
  5. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: July 18th, 2012, 01:25

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •