-
September 13th, 2012, 13:27
#1
عضو انجمن
مشکل در whmcs
سلام
دوستان من در تیکت هایی که در ایمیلم ارسال میشه میبینم که پایینش نوشته: "شما می توانید برای پاسخ دادن به این تیکت به سادگی پاسخ را با همین ایمیل ارسال کنید و یا با استفاده از لینک زیر وارد محیط مدیریت شوید."
من همون ایمیل رو بهش reply میکنم اما ارسال نمیشه به مشتری و به صورتی به تیکت اضافه نمیشه. چطور میتونم این قابلیت رو فعال کنم؟
ارادت
-
-
September 13th, 2012 13:27
# ADS
-
September 13th, 2012, 21:31
#2
عضو انجمن
پاسخ : مشکل در whmcs
-
-
September 13th, 2012, 22:16
#3
عضو انجمن
پاسخ : مشکل در whmcs
شما pop3 رو برای هر دپارتمان فعال کردین ؟
-
-
September 14th, 2012, 00:23
#4
عضو انجمن
پاسخ : مشکل در whmcs
ممنون از پاسخ. نه انجام ندادم. میشه بگین چگونه باید انجام بدم؟
ممنون
-
-
September 14th, 2012, 02:16
#5
عضو دائم
پاسخ : مشکل در whmcs
اگر اشتباه نکنم
شما باید پایپ رو برای هر دپارتمان تعریف کنید
که مثلا ایمیل sales@yoursite.com به اسکریپت پایاپ بشه و به صورت اتوماتیک تیکت پاسخ داده میشه
اینم اموزش:
Email Piping - WHMCS Documentation
-