نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 34

موضوع: تجارتی امن با پرایوت لایر | PrivateLayer 1Year Review | Equinix Switzerland

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    عضو انجمن
    تاریخ عضویت
    Jan 2010
    محل سکونت
    گرگان
    نوشته ها
    718
    تشکر تشکر کرده 
    873
    تشکر تشکر شده 
    2,780
    تشکر شده در
    1,710 پست

    پیش فرض تجارتی امن با پرایوت لایر | PrivateLayer 1Year Review | Equinix Switzerland

    سلام خدمت تمامی کاربران عزیز wht

    خوب یه راست میرم سر اصل مطلب ، قصد دارم یک review کلی بر privatelayer در طول این یکسال همکاری ما با این دیتاسنتر خدمت تمامی کاربران بزارم
    اولین ایرانی بودم که با این دیتاسنتر شروع به کار کردم و همزمان با من بابک علمدار و بعد از اون هادی قنبری دو دوست عزیز ما با این دیتاسنتر شروع به کار کردند. نکته ای که همون اول باید بگم و به اشتباه نوشتم این ها فقط در equinix شعبه سوئیس کیج دارند و دیتاسنتر نیستند! با این حال این شرکت پانامایی سخت افزار و سیاست گذاری تقریبا مخصوص به خودش را در این دیتاسنتر و در کیج خودش پیاده سازی کرده! از زمانی که سرور برای ماه اول به ما 25 دلار ماهیانه میداد ما شروع به کار کردیم ، این ها رو نوشتم که فکر نکنید یوزر تازه وارد و تازه کار با این ها هستم که دارم review میزارم!
    ابتدای کار با اینکه تازه شروع به کار کرده بودند ، ماه اول 2 تا سرور اختصاصی 25 دلاری با سخت افزار رایج فعلیش که کاملا نو بود خریداری کردیم ازشون و استارت کار ما شروع شد.
    اوایل کل این مجموعه روی دست دو سه نفر میچرخید که یکیش James Prado و دومی fernando معروف بودند و یک staff در دیتاسنتر داشتند! من که از همون اولش با فرناندو رابطه خوبی نداشتم آدم چیزیه :دی ولی با james کلی رفیق شدم و حتی موبایل james رو داشتم که هر کار خاصی بود بهش اس ام اس میدادم فوری میومد تیکت های ما رو بررسی میکرد! خب اوایل بسیار پورت قوی ، سخت افزار عالی بود. رفته رفته با دست گل بابک و هادی که دیگه کل ایران رو سرور دار کردند و هجوم ایرانی ها به سمت این دیتاسنتر کمی کیفیت پورت آن کاهش پیدا کرد.بعد از گذشت چند ماه که کاملا سرورها فرسوده شد شاهد سوختگی هارد زیاد ، مشکلات سخت افزاری بیشتر در هارد سرورها مشاهده شد.بعد از سیل معروف هم قیمتشون رو افزایش دادند که تقریبا عادی بود. بعد از افزایش میزان کاربران این دیتاسنتر که الان فکر کنم خیلی زیاد شده و بیش از 100 نفرایرانی در اونجا در پنل دارند وضعیت ساپورت مفتضح شد! البته همون اوایلش هم یادمه James نصب vmware esxi رو یاد نداشت! و خود ما باید نصب میکردیم! ولی بعد از یکی دو ماه ظاهرا یادگرفت! رفته رفته تعداد کاربران بیشتر شد ، ولی تعداد پشتیبان های این شرکت با توجه به کاربر زیاد تغییری نکرد تا جایی که تیکت ها را با یک ساعت تاخیر جواب میدادند. رفته رفته تیکت ها با تاخیرهای بیشتری پاسخ داده میشد!
    در این میان گیر دادن الکی به ابیوز ها و همینطور مشکلات فایروال و شبکه خودشون میزان نارضایتی را دو چندان میکرد! البته خوب تونستم از پس ابیوز بربیام ولی با این حال باز هم میومد! برخی از ابیوزها هم فیک بود! میزان null route ای پی ها نیز افزایش پیدا کرد! باز هم تا جای ممکن مشکل را برطرف کردیم! تمامی ابیوزها را پاسخ قانع کننده با دلیل و مدرک مستند میدادیم.
    تقریبا دو سه ماهی درگیر خرید کیج و طرح های فروش جدید و دیتاسنترهای جدید بودم که بی خیال این ها شده بودم کلا فروش سوئیس رو تعطیل کرده بودم! تا همین دو سه هفته پیش که خواستم دوباره رو لوکیشن سوئیس علی رغم میل باطنیم کار کنم! با توجه به مشکلات دیده شده بر روی آخرین سرورهای که برای کاربرام میخریدم که عموما مشکل سخت افزاری و عدم پشتیبانی و پاسخ گویی مواجه میشدیم تصمیم گرفتم یکی از سرورهامو آپگرید کنم!
    تیکت جهت اپگرید زدم و قیمت هارو گرفتم و درخواست اپگرید دادم! گفتند سخت افزار موجود نیست و در فلان روز اپگرید میکنیم! اون روز اومد و گذشت خبری نشد ، دوباره تیکت دادم چی شد؟ گفت انجام میدیم! انجام دادند و گفتند انجام شد و تیکت بسته شد. هر چی منتظر موندم سرور بالا نیومد! بعد تیکت را اپدیت کردم گفتم سرور دسترسی ندارم! گفت رو سرورت دو تا vmware نصب کردی خوب بالا نمیاد! در کمال تعجب من موندم! که سرور قبلی بنده یک هارد داشت و مثل بنز کار میکرد و خودشون هم vmware نصب کرده بودند الان چطور شد دوتا vmware در اومد و بالا نمیاد؟!
    خلاصه سرتونو درد نیارم بعد یک ساعت کلنجار و تهدید خودشون رفتن پا سرور دیدند بــــلــــه هارد هایی که گذاشته بودند هیچ کدام رو فرمت نکرده بودند و همینطوری قرار داده بودند رو سرور ، جالب بود به من میگه هارد رو خودت فرمت کن ! حالا با چی خدا میدونه! نه vmware بالا میاد نه دسترسی kvm دارم! خلاصه گفتم خودتون باید انجام بدید گفتند سرور خالی نداریم فرمت کنیم پس این سرورها رو از سرورت در میاریم بعدا هارد میخریم بهت میدیم :| گفتم باشه و سری جدید هارد ها بعد از یک هفته اومد و رو سرور سوار شد که شکر خدا داره مثل بنز کار میکنه!
    اومد و اومد تا یک هفته پیش که تصمیم گرفتم اولین سروری که خریده بودم ازشون بعد از یک سال کنسل کنم دیگه احساس میکردم فرسوده شده و به کار نمیاد! سرور رو 7 روز زودتر کنسل کردم و گفتم سر بیلینگ پریود خودتون کنسل کنید که خدا خیرشون بده کسی جواب نداد تا روز کنسلی که کنسل کردند! یک روز از کنسل این سرور میگذره میبینم یکی دیگه از سرورهام که 10-20 روز پیش پرداختش کرده بودم و تمدیدش کرده بودم در دسترس نیست! خیلی جالب اینجاست این سرور کلا در device های من نیست ولی در Active Service های من هست! روی سرویسم که کلیک میکنم نمیتونم دسترسی به سرورم بگیرم! ریست کنم یا هر کار دیگه ای! بهشون تیکت کردم بعد از یک ساعت Luis Espino جواب داده
    We are making inquiries as to why your server is not in your control panel with
    our billing department, we will be updating this ticket as soon as possible
    بعد بهشون ایمیل زدم که آقایون بگیرین سرور منو روشن کنید در دسترس بیارید بعد مشکلتون رو با بیلینگ دپارتمان مطرح کنید! ما تمامی پرداخت هامونو سر موقع انجام دادیم و هیچ ربطی به بیلینگ نداره گند کاریه خودتونه ولی تقریبا 7-8 ساعت میگذره و کسی پاسخ گو نیست! انواع تیکت ها و تلفن ها زده شد ولی کسی پاسخگو نیست! به این میگن پشتیبانی از نوع پرایوت لایر!
    حال این سرور بیاد بالا نیاد بالا پناه بر خدا معلوم نیست اونجا چی میگذره!
    در هر حال بعد از یکسال با شهامت میگم بزرگترین اشتباه زندگیم خرید از privatelayer بود! هیچ دیتاسنتری به اندازه ی privatelayer منو اذیت نکرد! البته پاسخ پشتیبانی عالیشون رو تا شب میدم! این تاپیک هم جهت اطلاع رسانی و ریویو یکساله من از این شرکت بوده و هر نوع نظری بنده در این تاپیک پذیرا هستم و پاسخ خواهم داد! اگر دوست دارید مثل بنده پا در هوا بمونید و هیچ اطلاعاتی از هیچ سرویسی نداشته باشید . حتما همکاریتون رو ادامه بدید ولی اگر بخاطر 50 الی 100 دلار از دیتاسنترهایی امثال سینگل هاپ و سافت لایر و uk2 میگذرید و از این پرایوت لایر میخواید سرویس بگیرید بهتره بهتون بگم بزرگترین اشتباه زندگی تونو کردید! هم اعتبار و هم آبرو و هم کاربران خود را از دست خواهید داد!
    البته احساس میکنم خیلی کم گفتم از خدمات درخشان پراوت لایر! فکرکنم مقداری بیشتر فکر کنم چیزای بیشتری یادم بیاد واستون مینویسم !

    ببخشید طولانی شد ولی شاید یه بار خوندن این تاپیک ارزش داشته باشه . اونایی که حوصله ندارند بخونند فقط امتیازات زیر را مشاهده کنند:
    پشتیبانی 4/10
    کیفیت کلی سابق: 9/10 کیفیت فعلی: 7/10
    پورت: 8/10
    کیفیت سخت افزار: 7/10
    محلی برای بیزنس مطمئن و امن: 5/10

  2. تعداد تشکر ها ازitjavani به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. مشکل در دریافت مقدار اتربیوت
    توسط naghmesra در انجمن JavaScript
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: February 2nd, 2017, 09:45
  2. اتربیوت rel در لینک ها
    توسط naghmesra در انجمن سوالات و مشکلات
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: September 12th, 2016, 11:49
  3. کسی اینجا برنامه نویسی کیوت یا mvc میکنه؟!
    توسط elementary در انجمن برنامه نویسی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: June 14th, 2014, 16:41
  4. فروش ویژه سرور اختصاصی از سوئیس(Switzerland -Equinix)
    توسط kingserver در انجمن فروش سرور اختصاصی
    پاسخ ها: 11
    آخرين نوشته: March 4th, 2012, 20:06
  5. سرور اختصاصی Switzerland -Equinix
    توسط kingserver در انجمن فروش سرور اختصاصی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: January 31st, 2012, 17:37

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •