شرکت سونی اریکسون، به منظور گسترش اطلاع رسانی به مصرف کنندگان ایرانی و در راستای پاسخگویی هرچه بیشتر به نیازهای آنان، وب سایت فارسی خود را راه اندازی کرد.


این وب سایت بخش های گوناگونی همچون معرفی گوشی ها و لوازم جانبی با مشخصات کامل به زبان فارسی، پشتیبانی، عیب یابی، شگردها و ترفندهای استفاده هرچه بهتر از محصولات، دفترچه راهنما و بروز رسانی دستگاه، معرفی و اطلاعات شرکت و مسئولیتهای اجتماعی را شامل می شود.

کاربران می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی:

صفحه اصلی – Sony Ericsson (ایران)

از آخرین محصولات سونی اریکسون بازدید کرده و از امکانات ویژه ای مانند مقایسه گوشی ها، لوازم جانبی سازگار با هر گوشی، اطلاعات آخرین برنامه های کاربردی ویژه گوشی های هوشمند، راهنمای استفاده بهینه از گوشی و نیز بروزرسانی گوشی های خود، بهره مند شوند. علاوه بر این در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و خدمات سونی اریکسون علاوه بر امکان ارسال پست الکترونیک از طریق وب سایت می توانند سوالات خود را به مرکز تماس مشتریان فارسی زبان سونی اریکسون به آدرس questions.ir@sonyericsson.com ارسال نموده و پاسخ خود را در اسرع وقت دریافت نمایند.

لازم به ذکر است کاربرانی که از داخل ایران به آدرس وب سایت Sony Ericsson - Sony Ericsson مراجعه نمایند مستقیما وارد وب سایت فارسی سونی اریکسون می شوند.

با تشکر