نقل قول نوشته اصلی توسط iHSG نمایش پست ها
این لینک رو قبلاً فکر کنم جناب Ramin در تاپیک دیگه ای معرفی کرده بودن و از وجودش خبر داشتم اما راستش روم نمیشه این کار رو کنم.
آخه می ترسم این کار رو کنم اینترنتم رو خوب کنن اما بعد به من به عنوان مشتری بد نگاه کنن.
مثلاً دیدید تو مدرسه ها معلم یه کار بد میکنه اگه بری به اداره آموزش و پرورش شکایت کنی درسته معلم از طرف اداره تنبیه میشه اما بعدش حتی اگه علنی نگه ولی غیر مستقیم با اون دانش آموز بد میشه و مثلاً بهش محل نمیذاره.

به همین دلیل از این کار می ترسم و می خوام یه جوری مسالمت آمیز مشکلم حل بشه نه که آسیاتک رو از طرف مافوقش زیر فشار بذارم.

برای من مهم نیست دقیقاً کی این مشکلاتم حل میشه به صورت عمومی و کلی نسبت به قیمتی که میدم از سرویسم راضیم این تاپیک هم زدم فقط بدونم اگه سایر مشترکان آسیاتک چنین مشکلاتی دارن منو راهنمایی کنن که مثلاً درباره مشکل اول یعنی اینستاگرام فهمیدم حتماً باید فـیلترشکن نصب کنم تا تصاویرش بیاد و با فـیلترشکن هم تو گوشی امتحان کردم تصاویر اینستاگرام آمد.

مشکل من اینه که خود آسیاتک کارشناس هاش اطلاعی از این مشکلات و نحوه حلش ندارن و ظاهراً دسترسی حلش هم ندارن.

چند بار هم برام سرعت رو که از اول 1 مگ بود رایگان افزایش دادن که الان روی 4 مگ هستم و از این بابت راضیم فقط اینکه چرا اپراتور ها نباید اطلاعات کافی برای این موارد داشته باشن به نظرم خیلی بده.
اصلا این فکر رو نکنید اصلا به هیچ وجه !

بنده خودم از آسیاتک چندین بار شکایت کردم و هر دفعه هم مشکلم حل شده . دقیقا مشکل Service unavaiable رو هم من داشتم که از این طریق پیگیری و رفع کردند .

پیشنهاد میکنم قبل از شکایت موارد زیر رو انجام بدید :

1- محیط CMD ویندوز رو باز کرده و دستور زیر رو بزنید :

ipconfig/flushdns
2- وارد کنترل پنل ویندوز شده و از طریق قسمت Network and Sharing Center اقدام به ست کردن dns شرکت آسیاتک رو بکنید . dns ها به شرح زیر است :

10.201.32.162
217.218.12.127